Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 17:01 

Hardtraxx Elite

mijn eerste, machtige dingen overigens! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 18:57 

Hardtraxxer

Canadezen waren overigens ook mijn tweede! Rode duifjes m'n eerste. : )

-edit-

Oh, zijn er nu nog mensen met Mephedrone ervaringen? Ik ga eerst 4-fmp doen, daarna mephedrone.

- Bommetjes of snuiven?
- Hoeveel per bommetje óf hoeveel sleutelpuntjes?

Over mijzelf:
* Genoeg ervaring met MDMA (+ tolerantie :P), 35 keer ++
* Genoeg ervaring met 4-FMP, ongeveer 8 keer, dosissen verschillend van 150mg tot 200mg, ook gesnoven.

Op basis daarvan kan iemand me toch wel wat vertellen over wat ik van Mephedrone kan verwachten. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

Driehoekige Blauwe Mitsubishi's (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:41 

Donateur

Is er iemand in de omgeving Den haag/ rotterdam die bezit over een weegschaal die 1mg kan wegen ivm me 2cb die ik moet afwegen.... iets verder maakt ook niet uit. Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:35 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Is er iemand in de omgeving Den haag/ rotterdam die bezit over een weegschaal die 1mg kan wegen ivm me 2cb die ik moet afwegen.... iets verder maakt ook niet uit. Alvast bedankt

Wanneer moet je die hebben? Heb hier nog wel een weegschaal staan die op de 1 mg nauwkeurig weegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 06:28 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Oh, zijn er nu nog mensen met Mephedrone ervaringen? JA

Ik ga eerst 4-fmp doen, daarna mephedrone. TOP!

- snuiven!
- sleutelpuntjes: 2-3 om mee te beginnen. Bijpakken BINNEN het uur 9(niet na 10 minuten, maar tussen 3 kwartier en 4 kwartier) Daarna op gevoel (bij afname, bijpakken)

wat van Mephedrone kan verwachten: Hogere euforie dan MDNA + helderheid. Hierna wil je niet anders. Beste drugs die er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 10:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Oxygene schreef:

- snuiven!
- sleutelpuntjes: 2-3 om mee te beginnen. Bijpakken BINNEN het uur 9(niet na 10 minuten, maar tussen 3 kwartier en 4 kwartier) Daarna op gevoel (bij afname, bijpakken)

wat van Mephedrone kan verwachten: Hogere euforie dan MDNA + helderheid. Hierna wil je niet anders. Beste drugs die er zijn.

En hoe zit t met de kater?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Chukkels schreef:
Oxygene schreef:

- snuiven!

En hoe zit t met de kater?

Welke kater? Je bent wat vermoeid de dag erna, maar dat komt door verminderde slaap. Verder heb ik (persoonlijk) nooit een kater. In tegenstelling tot wat ik nu heb, gvd kutdrank >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 14:33 

Hardtraxx Addict

Wel heb ik paarse klauwen en knieen door de meph aangezien gezond anders is voor je bloedsomloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 15:07 

M-arijn schreef:
Wel heb ik paarse klauwen en knieen door de meph aangezien gezond anders is voor je bloedsomloop.

Nog nooit last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Even een vraag; na het einde van AwakeFest moest ik opeens overgeven, ging ik trillen mijn handen, zweten ik ontzettend en kreeg het af en toe koud. Ik had 4 pillen verspreid over de dag vanaf half 3 tot 11 uur.

Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:06 

Hoe zwaar waren die pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 16:09 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Even een vraag; na het einde van AwakeFest moest ik opeens overgeven, ging ik trillen mijn handen, zweten ik ontzettend en kreeg het af en toe koud. Ik had 4 pillen verspreid over de dag vanaf half 3 tot 11 uur.

Iemand enig idee?

Junkenlul schreef:
Hoe zwaar waren die pillen?

1 Nintendo en 3 groene spookjes. Heb die dag goed ontbeten en voor mijn eerste pil nog een patatje gegeten. Op de dag zelf gewoon gedronken (Bier en Cola) 1 raketje en wat fruit (banaan en watermeloen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:49 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
1 Nintendo en 3 groene spookjes. Heb die dag goed ontbeten en voor mijn eerste pil nog een patatje gegeten. Op de dag zelf gewoon gedronken (Bier en Cola) 1 raketje en wat fruit (banaan en watermeloen)

Dat zegt niks over de inhoud, misschien was het wel namaak of zo.
Dat je moet overgeven komt waarschijnlijk omdat je teveel op hebt, of het viel gewoon even niet lekker. Heb dit bij m'n eerste twee keer ook meegemaakt, mijn tip is om het gewoon eruit te gooien als je voelt dat je moet overgeven, daarna ga je fucking hard en lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:40 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Kepro schreef:

Dat zegt niks over de inhoud, misschien was het wel namaak of zo.
Dat je moet overgeven komt waarschijnlijk omdat je teveel op hebt, of het viel gewoon even niet lekker. Heb dit bij m'n eerste twee keer ook meegemaakt, mijn tip is om het gewoon eruit te gooien als je voelt dat je moet overgeven, daarna ga je fucking hard en lekker :thumbsup:

Beide pillen waren getest in Utrecht. Voelde me daarna nog steeds niet top helaas :/ :P Ik denk dat ik te weinig suikers binnen heb gekregen maar was benieuwd of jullie dit een keer was overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat het daaraan ligt, ik krijg zelf helemaal suikers binnen als ik x op heb (ik drink alleen maar water, hooguit een colatje en 1/2 ijsjes tussendoor) en ik heb er op de eerste twee keer na nooit meer last van gehad (wel ooit bijna nog 'n keer maar die pil viel gewoon slecht).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

Ah oke. Heb wel een vermoeden dan hoe het kan komen. Ik naam een halve pil tegelijk met een banaan xd . Vanaf hoelang qua tijd word spacen gevaarlijk? Ik space meestal 7-8 uur en soms 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:05 

Hardtraxxer

Hoelang maakt volgens mij niet echt uit, gaat dr meer om hoeveel je pakt in die tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:22 

Donateur

Dat lijkt mij onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

Je maag die van streek is, is aannemelijk. Lege maag+irriterende stof=tegenreactie van jouw lichaam.

Daarnaast wordt duizeligheid verklaard door bijvoorbeeld suikertekort idd. Trillende handen is ook goed mogelijk daardoor. Vermoeidheid daarnaast ook. Sowieso klinkt het alsof je lichaam gewoon flink van streek was.

Ik heb dat namelijk ook na een weekend flink gek doen. Vooral de dag erna 's ochtends als je lichaam weer voor het eerst opstart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 00:00 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ah oke. Heb wel een vermoeden dan hoe het kan komen. Ik naam een halve pil tegelijk met een banaan xd . Vanaf hoelang qua tijd word spacen gevaarlijk? Ik space meestal 7-8 uur en soms 9.

Dat is wel goed lang. Houdt de euforie nog wel een beetje aan zo lang? Als ik om 1 uur eerste dosis pak, is het effect om 7 uur iig niet erg boeiend meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:00 

Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met serotinepillen? Wat doen die? Waar kun je ze kopen? En werken ze? Zijn ze duur? Allemaal vraagjes waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:22 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met serotinepillen? Wat doen die? Waar kun je ze kopen? En werken ze? Zijn ze duur? Allemaal vraagjes waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.

Wat!? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Hard4Us schreef:

Wat!? :P

5HTP
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 12:56 

Hard4Us schreef:

Je kunt ze halen bij een tuinwinkel.
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic