Davalize schreef:
Oxygene schreef:
Maar wat is dat gezanik nou over PMA/PMMA dat erin zou zitten?
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/levensgevaarlijk-pmma-xtc-pil-dode-bosschenaarDit gelezen neem ik aan?
Nee. Neem redactiefiguren van NU.nl/RTL/SBS whatever helemaal niet meer serieus. Hebben 0 chemische kennis en schrijven maarzo dat alle pillen gevaarlijk zijn. Heb meer dan 3 jaar ervaring met pillen en met allerlei soorten, kleuren, maten, logo's, etc etc. Maar laatst een meer dan dik feestje gehad op twee Rode Mortal Kombats.
Op Pillreports wordt er steeds meer gepraat onder de reports van de rode draken/kombats dat de tests uitwijzen dat er PMMA in zou zitten en dat marquis testen niet de juiste kleur worden (eerst zwart, dan heeeel donkerbruin). Er zou namelijk 0.8mg PMMA inzitten naast de meer dan prima dosis ~180mg MDMA. Onder elke report van die mooie snoepjes wordt er over geklaagd en moeilijk gedaan. Maar blijf 't nog steeds een vreemd verhaal vinden.
Sinds mijn eerste tabletje heb ik altijd al in de gaten gehouden voor welke pillen de waarschuwingen voor PMMA gelden. De doodshoofdjes vermeden, en zo ook in het verleden de klavertjes vier en nog een aantal wit/beige vreemde exemplaren.
Enige waar ik dus benieuwd naar ben: waarom zeurt iedereen over die Mortal Kombats? Iedereen die zo'n ding heeft gehad heeft een geweldig feestjes gehad :') Las ook ergens dat die minimale vervuiling van 0.8mg PMMA zich kan voordoen door vervuiling in de grondstof waar MDMA van gemaakt wordt.
Verder nog benieuwd naar Mephedrone ervaringen! Wie?