Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 01:10 

Hardtraxxer

Even een waarschuwing voor de mensen die wel eens bij de hagedissenwebsite en de slimme dokter bestellen. Las op het fok forum dat er post onderschept was en iemand een telefoontje van de politie hadden ontvangen. Dus zou ff oppassen met daar wat te bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 09:24 

de slimmer dokter zijn sowieso afzetters zoals ik eerder al gepost had
daarnaast is hun kwaliteit ook kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

Komt er weer een pil crisis aan? Omgeving Amersfoort is het heel lastig om aan snoepgoed te komen.
En als het mogelijk is om er aan te komen zijn het Spookjes (waar ik op uitgekeken ben).
Ben meer opzoek naar Hartjes, Nintendos, lambo's etc. Hoorde ook iets over de 'like' van FB. Iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:14 

Hardtraxx Addict

Androids zijn ook nu op de market.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Ik ga morgen op Wish voor het eerst 4fmp gebruiken. Het duurt tot 2 uur, hoelaat is dan het verstandigst om te pakken? En kan het kwaad als ik van te voren wat biertjes drink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:00 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Komt er weer een pil crisis aan? Omgeving Amersfoort is het heel lastig om aan snoepgoed te komen.
En als het mogelijk is om er aan te komen zijn het Spookjes (waar ik op uitgekeken ben).
Ben meer opzoek naar Hartjes, Nintendos, lambo's etc. Hoorde ook iets over de 'like' van FB. Iemand ervaring mee?

Ik kan nog vrij makkelijk aan grote hoeveelheden komen (Mortal Kombats om maar wat te noemen), regio Utrecht. Dus denk het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 14:36 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Ik ga morgen op Wish voor het eerst 4fmp gebruiken. Het duurt tot 2 uur, hoelaat is dan het verstandigst om te pakken? En kan het kwaad als ik van te voren wat biertjes drink?

Ik zou rond 5/6 uur doen. Dan heb je tot 8, max half 9 het euforische gevoel. Dan gaat het over in energie, zelf pak ik dan nog altijd n halve bij. Als je dat van plan bent zou ik die tot 10 uur bewaren. En als je dan nog een halve neemt rond 11 uur dan heb je plezier tot 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Heb ze al in bommetjes gedaan van 140 mg, heb er eentje van 95mg, maar weet niet meer welke dat was haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:34 

:lol:

Weeg je opnieuw. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Kepro schreef:

Ik kan nog vrij makkelijk aan grote hoeveelheden komen (Mortal Kombats om maar wat te noemen), regio Utrecht. Dus denk het niet?

Zal wel aan Amersfoort liggen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 06:39 

Drank + mephedrone + beetje coke :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 22:46 

Hardtraxxer

Hardrock en MDMA, GODVERDOMME ZEG :drool: :drool: :drool:

Vaker doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 21:50 

Hardtraxxer

4-fmp + Mephedrone

Is dat een leuke combi? Heb ook geen flauw idee hoe die meph te doseren.. Bommetje? Sleutel?

"Per ongeluk" afgelopen weekenden iets teveel feestjes bezocht. En daar al genoeg gesnoept.. zondag nog een klein feestje en wou daar nog wel wat doen. Daarna vakantie en dan duurt 't weer even voor 't eerst volgende feestje. ; )

Iets anders nog; Mortal Kombats. Ik heb er twee weken geleden goede ervaringen mee. Maar wat is dat gezanik nou over PMA/PMMA dat erin zou zitten? En Marquis tests die donkerbruin uitslaan. Is dat niet gewoon vanwege 't rode bindmiddel dat overblijft en mengt met de zwarte/donkere marquis substantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:19 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Maar wat is dat gezanik nou over PMA/PMMA dat erin zou zitten?

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/levensgevaarlijk-pmma-xtc-pil-dode-bosschenaar

Dit gelezen neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:35 

Hardtraxxer

Davalize schreef:
Oxygene schreef:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/levensgevaarlijk-pmma-xtc-pil-dode-bosschenaar

Dit gelezen neem ik aan?

Nee. Neem redactiefiguren van NU.nl/RTL/SBS whatever helemaal niet meer serieus. Hebben 0 chemische kennis en schrijven maarzo dat alle pillen gevaarlijk zijn. Heb meer dan 3 jaar ervaring met pillen en met allerlei soorten, kleuren, maten, logo's, etc etc. Maar laatst een meer dan dik feestje gehad op twee Rode Mortal Kombats.

Op Pillreports wordt er steeds meer gepraat onder de reports van de rode draken/kombats dat de tests uitwijzen dat er PMMA in zou zitten en dat marquis testen niet de juiste kleur worden (eerst zwart, dan heeeel donkerbruin). Er zou namelijk 0.8mg PMMA inzitten naast de meer dan prima dosis ~180mg MDMA. Onder elke report van die mooie snoepjes wordt er over geklaagd en moeilijk gedaan. Maar blijf 't nog steeds een vreemd verhaal vinden.

Sinds mijn eerste tabletje heb ik altijd al in de gaten gehouden voor welke pillen de waarschuwingen voor PMMA gelden. De doodshoofdjes vermeden, en zo ook in het verleden de klavertjes vier en nog een aantal wit/beige vreemde exemplaren.

Enige waar ik dus benieuwd naar ben: waarom zeurt iedereen over die Mortal Kombats? Iedereen die zo'n ding heeft gehad heeft een geweldig feestjes gehad :') Las ook ergens dat die minimale vervuiling van 0.8mg PMMA zich kan voordoen door vervuiling in de grondstof waar MDMA van gemaakt wordt.

Verder nog benieuwd naar Mephedrone ervaringen! Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:42 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
Davalize schreef:
Oxygene schreef:

Dit gelezen neem ik aan?

Nee. Neem redactiefiguren van NU.nl/RTL/SBS whatever helemaal niet meer serieus. Hebben 0 chemische kennis en schrijven maarzo dat alle pillen gevaarlijk zijn. Heb meer dan 3 jaar ervaring met pillen en met allerlei soorten, kleuren, maten, logo's, etc etc. Maar laatst een meer dan dik feestje gehad op twee Rode Mortal Kombats.

Allemaal leuk en aardig, beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad. Tot nu toe misschien allemaal goed gegaan, toch blijven uitkijken imho ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:07 

Hardtraxxer

Oh, maar dat ook zeker wel!

Maar blijf me verbazen over de 'onenigheid' over die pillen. Terwijl er meer goede pillen met vervuilingen waren:

- Groene canadezen met restjes ketamine
- Witte duiven met amfetamine
- Witte speakers met ijzerrestjes

Allemaal in zulke kleine hoeveelheden dat er niets van gemerkt werd. Zelfde geldt voor de 0.8mg PMMA, gevaarlijk wordt het bij 50mg dacht ik uit mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 07:53 

Hardtraxx Veteran

Ketamine + MDMA :loving:

Groene Canadezen waren dan ook episch, al voelde je niks van de ket xd
Was volgens mij mijn 2e pil ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 08:04 

Hardtraxx Veteran

Alweer de opvolger van de paarse lambo, de blauwe superman :P

Kepro schreef:
Zal wel aan Amersfoort liggen :(

Ik kan echt aan bijna alles komen bij amersfoort in de buurt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 11:55 

Hardtraxx Addict

Oxygene schreef:
Oh, maar dat ook zeker wel!

Maar blijf me verbazen over de 'onenigheid' over die pillen. Terwijl er meer goede pillen met vervuilingen waren:

- Groene canadezen met restjes ketamine
- Witte duiven met amfetamine
- Witte speakers met ijzerrestjes

Allemaal in zulke kleine hoeveelheden dat er niets van gemerkt werd. Zelfde geldt voor de 0.8mg PMMA, gevaarlijk wordt het bij 50mg dacht ik uit mijn hoofd.

:huh:
Ik heb een aantal Mortal Combats gekocht samen met wat anderen en we hebben er eentje getest, daar kwam niks uit van PMMA ofzo. Maar stel het zit er wel in dan kan het dus geen kwaad als je er 2 pakt in een nachtje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Groene Canadezen waren dan ook episch

Mijne ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 13:23 

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Vond ze er alleen veel te hard inklappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 13:41 

Hardtraxxer

Kleine hoeveelheid keta in groene Canadezen? Nieuw voor mij, nooit geweten haha! De groene canadeesjes waren mijn allereerste lading snoepjes die ik had 2 jaar geleden. Ik vond ze ook altijd behoorlijk hard inslaan (al was ik toen ook nog vrij weinig gewend). Wat ik nog wel weet is dat ik altijd lamme benen en weinig energie kreeg van die canadeesjes, al kan dat ook aan andere factoren hebben gelegen. Heb er nog 1 bewaard voor een mooi moment, of ik bewaar hem als aandenken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

The Exorsist schreef:
PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Vond ze er alleen veel te hard inklappen

Minder nemen joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 16:44 

PNXRMX schreef: