Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 18:54 

Hardtraxx Elite

Zo, de voorraad 4FMP er weer door heen gegeten de afgelopen maanden, nu even rustig aan doen een poosje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:02 

Hardtraxx Elite

Jezus, wat ging ik lekker gister!!! (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Iemand bekend met groene androids?

Opvolgers Mortal kombats.

Had gisteren dus deze in plaats van die groene androids :P
Gingen erg lekker, van 17:00 tot een uur of 22:30 hard op gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 03:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb eigenlijk wel zin om iets nieuws te proberen, het is nu vakantie dus een mooie gelegenheid lijkt me zo.
Ik ben wel benieuwd hoe het is om te trippen met visuals e.d. (nog nooit tripmiddelen gebruikt) dus ik ben van plan om 2-CB te proberen.

Wat is een mooie dosis voor de eerste keer? En is dit prima alleen te gebruiken of is het verstandiger om dit samen met iemand anders te doen? Zou namelijk niet weten met wie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 09:20 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ik heb eigenlijk wel zin om iets nieuws te proberen, het is nu vakantie dus een mooie gelegenheid lijkt me zo.
Ik ben wel benieuwd hoe het is om te trippen met visuals e.d. (nog nooit tripmiddelen gebruikt) dus ik ben van plan om 2-CB te proberen.

Wat is een mooie dosis voor de eerste keer? En is dit prima alleen te gebruiken of is het verstandiger om dit samen met iemand anders te doen? Zou namelijk niet weten met wie :$

Beginnen met 1 pilletje, als je weet wat het is nog 1 droppen zou ik doen voor de 1e keer :P
Als je het vaker wil doen steeds beginnen met 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:21 

Hardtraxx Veteran

Verschilt het aantal mg niet per pil dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:43 

Fuzzylogic schreef:

25mg is een mooie dosering als je oraal neemt
als je poeder hebt iig
en aantal mg kan idd per pil verschillen

en samen is altijd leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij ook zeker mooi om eens te proberen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

120 mg in een bommetje does the trick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:38 

Hardtraxx Addict

Hoooi ik ben olijfboom en zie mijn grote vriend Aart weer sinds tijden... De eerste vraag die ik stel is: 'Heb je nog wat pep over of niet?'. hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

25mg is een mooie dosering als je oraal neemt
als je poeder hebt iig
en aantal mg kan idd per pil verschillen

en samen is altijd leuker

Oké thanks! Kun je 2-CB pillen ook gewoon laten testen bij een testcentrum? Wel handig om te weten hoeveel mg er in zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:53 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Hoooi ik ben olijfboom en zie mijn grote vriend Aart weer sinds tijden... De eerste vraag die ik stel is: 'Heb je nog wat pep over of niet?'. hahahahaha

Bij mij was het; IK WIL EEN NEGER OP ME NEK. Maar goed, ik had 'm vorige week al gezien dus dat scheelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:02 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Jezus, wat ging ik lekker gister!!! (L) (L) (L)

Nice, ik ook afgelopen vrijdag op zaterdag met wat vrienden thuis, was mooi, heel mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 18:58 

Hardtraxx Veteran

En beide partijen stelden mij teleur...
ik zal het niet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:06 

Donateur

Dit weekend scheurtje gekregen in me peesblad van me voet :( :( :( :cry:
Wish wordt daarom helemaal nuchter om het niet te overbelasten, anders kan ik me voet
de volgende dag bij het grofvuil brengen.
Had net zo zin om weer eens xtc te nemen in het zonnetje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 02:40 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Pepper de pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:29 

Donateur

Ik heb hier 10 dexampfetamine tabletten liggen van 5mg p stuk. Iemand hier ervaring mee? Hoeveel zou je ervan nodig hebben om wat energie te voelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:43 

Kevin-Raw schreef:
Ik heb hier 10 dexampfetamine tabletten liggen van 5mg p stuk. Iemand hier ervaring mee? Hoeveel zou je ervan nodig hebben om wat energie te voelen?

Ik heb het ivm ADHD een paar keer geprobeerd, word wat lastig om uit te leggen hier hoeveel je ervan zou voelen.. Ik ben immers geen drugsgebruiker dus ik heb geen idee hoe ik het zou moeten vergelijken. Misschien dat het vergelijkbaar met heel veel koffie.
Ik merk 2 al heel goed, maar als je het bijv op een feest wil gebruiken als vervanger voor een drug schijn je veel meer te moeten nemen.

Ps. brace yourselves, chukkels incoming met zn ''je bent geobsedeerd met drugs(gebruikers)'' :'')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 01:28 

Hardtraxx Veteran

Jezus zeg xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 08:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Ik zou ze crushen en dan een lijn nemen van desbetreffende tabletten. Dexamfetamine is machtig spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Ik voelde van 10/20mg al enorm veel energie. Had pillen van 10mg. Zoals Olijfboom al zei: episch spul! Echter ben ik het niet eens met z'n bewering dat je de pillen moet crushen en snuiven. Dat zal net als bij XTC enorm veel irritatie in je neus opleveren de dag(en) na het gebruik.

dellionNL schreef:
Ps. brace yourselves, chukkels incoming met zn ''je bent geobsedeerd met drugs(gebruikers)'' :'')

Ik zeg niks hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:29 

Ahw, deed je het toch :aww:

Anyway chukkels hoe duur zijn die van 10 ongeveer? Want ik ben vrijwel alle feesten gewoon nuchter, ook geen bier, niks.. vind ik prima. Maar misschien dat ik ooit wel weer eens wat dexamfetamine wil proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:33 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Ahw, deed je het toch :aww:

Anyway chukkels hoe duur zijn die van 10 ongeveer? Want ik ben vrijwel alle feesten gewoon nuchter, ook geen bier, niks.. vind ik prima. Maar misschien dat ik ooit wel weer eens wat dexamfetamine wil proberen :)

Ik heb geen flauw idee hoe duur die dingen zijn. Kreeg ze van iemand die ze op doktersrecept heeft, maar ze zelf niet gebruikt in het dagelijks leven. Heerlijk om op fissa's een aantal van die dingen naar binnen te gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:58 

Donateur

Ja ik heb ze ook van een maat die ze op doktersrecept krijgt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

Je neus irriteert zich toch wel. :$
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic