Ze zijn eerder irritant als je over straat looptwrote:Slaapverlamming is vetwrote:Brainzaps kunnen best wel leuk zijn, hoor! Evenals slaapverlammingen.maar brainzaps vind ik maar irritant, precies als je lekker aan het wegdompelen bent een knal en een flits, en weer wakker
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
hahahahahahahawrote:Zou het snuiven dan komt het in elk geval niet in je lever terecht.
-
G
aj joh al die feesten zijn toch etzelfdewrote:Ik snap dat dus serieus niet... 5 paarse lambo's? Wat weet jij de volgende dag nog van het feest dan...?
-
J
Niet zo mal doen. Dat gelooft toch niemand?wrote:hahahahahahahawrote:Zou het snuiven dan komt het in elk geval niet in je lever terecht.
-
G
lol et valt me nu pas op dat je junk in je username hebt 
en lulwrote:lol et valt me nu pas op dat je junk in je username hebt
Sommige mensen overdrijven fucking hard xD
Mensen die ik ken nemen er 10 mee voor een dag/nacht
Ik neem er gewoon 5 mee en als ik na 2 al te vaag voor woorden ben verkoop ik de andere 3
Ik neem er gewoon 5 mee en als ik na 2 al te vaag voor woorden ben verkoop ik de andere 3
Ok Sjors, dan zal ik het anders formuleren: ik kan me niet voorstellen dat IK uberhaupt nog overeind zou staan na 5 lambo's. Of 4. Misschien na 3 nog net...
Als je alleen maar vaag wil worden, neem dan keta.wrote:Sommige mensen overdrijven fucking hard xD
@ mensen die te veel xtc gebruiken (dus veel meer dan 2 mg per kg lichaamsgewicht): o.a. wat PNRMX zegt... je neemt blijkbaar de verkeerde drug voor het gewenste effect 
Idd, iedereen zou gewoon aan de mephedrone moeten gaan! 
Daarom heb ik ook 'ja, op zich wel' geantwoord in de poll 
Kun je niet vergelijkenwrote:Als je alleen maar vaag wil worden, neem dan keta.wrote:Sommige mensen overdrijven fucking hard xD
Thanks! Dan ga ik maar weer verder op zoek naar 2c-b/2c-i , nauwelijks te krijgen hierwrote:Niet aan te raden voor beginners.wrote:Iemand ervaring met 2c-e of 2c-p?
Zag ineens dat ik het weer kon bestellen op drsmart, 16ekkies voor 100mg.
En ik lees dat je echt maar 8mg nodig heb voor een lekkere dosis.
2C-E is redelijk heftig en acid achtig. Wel dermate heftig dat beginners waarschijnlijk fucked up gaan. Hetzelfde geldt voor 2C-P, maar dan nog wat langer en heftiger.
Prima, als je tenminste eerst aan de 4 gaat en later aan 't bier anders kun je het beter laten.
en why is dat? werking van bier wordt opgeheven door 4? beetje als met pep?wrote:Prima, als je tenminste eerst aan de 4 gaat en later aan 't bier anders kun je het beter laten.
Om te beginnen een onwijs opgeblazen gevoel, meer misselijkheid en inderdaad zoals ook bij MDMA drukt het veel effect van je 4 weg. Vind het wel lekker om, als ik in de bus terug zit van een feest, lekker te gaan zuipen terwijl ik nog wel veel energie van de 4 voel. Wat ben je van plan dan?
Ik merk ook dat als ik eerst bier drink en daarna 4fmp neem dat de effecten van 4fmp minder zijn en dat t langer duurt voordat t gaat werken.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Overdrijf jij niet een beetje met je 5 lambo's? Wat mensen zichzelf toch wel niet alllemaal aan kunnen doen. 1 oké, 2 kan ook nog en 3 is 't uiterste. Maar alles wat daar boven komt... Je bent niet goed.wrote:Sommige mensen overdrijven fucking hard xD
nouja ben een beetje klaar met pep (met name de lange werking. Of ik gebruik teveel tegelijk?)... wil wel een een leuke dosis energie maar ook met wat euforie erbij. Vind het zelf altijd heerlijk om lekker biertjes te drinken op het festival en dat ging prima met pep samen.wrote:Om te beginnen een onwijs opgeblazen gevoel, meer misselijkheid en inderdaad zoals ook bij MDMA drukt het veel effect van je 4 weg. Vind het wel lekker om, als ik in de bus terug zit van een feest, lekker te gaan zuipen terwijl ik nog wel veel energie van de 4 voel. Wat ben je van plan dan?
Andere opties misschien?