Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 20:57 

Hardtraxx Elite

Zaterdag op defqon aan de Androids, vrijdag lekker zonder doen. En dan zondag als een zombie erbij lopen;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 21:22 

Bierkoning

Teupie ik drink ook gewoon altijd bier hoor, gaat prima samen. Zo veel alcohol zit daar nou ook weer niet in :P Sterke drank is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:31 

Dat hardcoresjors er 5 meeneemt wil niet zeggen dat hij ze alle 5 gaat gebruiken. Lutsers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:33 

Junkenlul schreef:
Dat hardcoresjors er 5 meeneemt wil niet zeggen dat hij ze alle 5 gaat gebruiken. Lutsers.

zou wat zijn als iedereen dat deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Om te beginnen een onwijs opgeblazen gevoel, meer misselijkheid en inderdaad zoals ook bij MDMA drukt het veel effect van je 4 weg. Vind het wel lekker om, als ik in de bus terug zit van een feest, lekker te gaan zuipen terwijl ik nog wel veel energie van de 4 voel. Wat ben je van plan dan?

nouja ben een beetje klaar met pep (met name de lange werking. Of ik gebruik teveel tegelijk?)... wil wel een een leuke dosis energie maar ook met wat euforie erbij. Vind het zelf altijd heerlijk om lekker biertjes te drinken op het festival en dat ging prima met pep samen.
Andere opties misschien?

pep doet het alcohol effect ook teniet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:50 

poep ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 22:51 

Mephedrone :cool:

Verslavende kut troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

Ik kan aan kant en klare 4fa-pentodrone caps komen. Iemand ervaring mee of weet wat dit inhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:03 

jordifcg schreef:
Ik kan aan kant en klare 4fa-pentodrone caps komen. Iemand ervaring mee of weet wat dit inhoud?

pentedrone denk ik
lijkt me combi 4fa en pentedrone (mephedrone achtig)
als ik zoiets zou combineren zou ik zelf willen afwegen dus zou ik niet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

Ik ga op Wish voor het eerst 4-Fmp pakken denk ik. Maar ken er iemand tips geven...qua hoeveelheid enzovoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Ik ga op Wish voor het eerst 4-Fmp pakken denk ik. Maar ken er iemand tips geven...qua hoeveelheid enzovoort?

Ik zou sowieso onder de 3 gram blijven. Zo rond de 140-160mg voor de eerste keer is prima. En dan niet meer bijpakken, want dat is nutteloos, tenzij je alleen nóg meer energie wil hebben en een leuke plafonddienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

Ik zou sowieso onder de 3 gram blijven. Zo rond de 140-160mg voor de eerste keer is prima. En dan niet meer bijpakken, want dat is nutteloos, tenzij je alleen nóg meer energie wil hebben en een leuke plafonddienst.

Een keer 150, of 2x 75? En hoelang duurt de werking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

1 keer. Werking duurt pak hem beet 6 uur, waarvan iets meer dan 2 uur een euforische space.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
1 keer. Werking duurt pak hem beet 6 uur, waarvan iets meer dan 2 uur een euforische space.

hoe is die space? of gewoon alleen super vrolijk ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:26 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Chukkels schreef:

hoe is die space? of gewoon alleen super vrolijk ?

Een heldere en lichtere versie van MDMA. Vrolijk, happy, euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

En de overige 4 uur? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:27 

Veel energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Bedankt, en wat is beter om te kopen? Gewoon een gram of inclusief capsules? Wat is het voordeel, alleen de capsules?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:38 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Bedankt, en wat is beter om te kopen? Gewoon een gram of inclusief capsules? Wat is het voordeel, alleen de capsules?

Koop de gram gewoon los en haal lege capsules. Zo bepaal je je eigen dosering en wordt je niet opgelicht omdat je weet hoeveel erin zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:43 

Hardtraxx Veteran

Juist. Gewoon afwegen die handel. Zei het paar pagina's terug ook al maar een maat had een caps waar 150mg in beloofd was en kreeg er 300 in. Doe jezelf een gunst en doe het zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:53 

Hardtraxx Addict

Dit weekend trouwens ook aan de 4fmp, maar in plaats van de 1x 150 mg en 1x 125mg ga ik ga nu 2x 150mg proberen. Ervoer op emporium dat de euforie van 4fmp wel degelijk werd verlengd bij de redose.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:20 

Richardd schreef:
Dit weekend trouwens ook aan de 4fmp, maar in plaats van de 1x 150 mg en 1x 125mg ga ik ga nu 2x 150mg proberen. Ervoer op emporium dat de euforie van 4fmp wel degelijk werd verlengd bij de redose.

zolang je em goed timet wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:29 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Richardd schreef:

zolang je em goed timet wel ja

timing is m'n 2e naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:03 

Hardtraxx Elite

Ik zelf vind die 2 uur tijdens de euforie het mooiste wat er is, of ja, wat ik ooit gevoelt heb qua drugs. Nu heb ik het over 4fmp. Maar als dat uitgewerkt is heb ik nog 2 uurtjes energie ofzo en dan niet echt moe maar ook niet echt veel energie. T liefst zou ik de euforie naar 4 uur willen verlengen, iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:05 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Ik zelf vind die 2 uur tijdens de euforie het mooiste wat er is, of ja, wat ik ooit gevoelt heb qua drugs. Nu heb ik het over 4fmp. Maar als dat uitgewerkt is heb ik nog 2 uurtjes energie ofzo en dan niet echt moe maar ook niet echt veel energie. T liefst zou ik de euforie naar 4 uur willen verlengen, iemand daar ervaring mee?

een goed getimede redose wilt wel werken bij mij. Heb gehoord dat GHB t effect ook wat versterkt, of dit t daadwerkelijk verlengt kan ik niets over zeggen.
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic