Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Zaterdag op defqon aan de Androids, vrijdag lekker zonder doen. En dan zondag als een zombie erbij lopen;p
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Teupie ik drink ook gewoon altijd bier hoor, gaat prima samen. Zo veel alcohol zit daar nou ook weer niet in :P Sterke drank is een ander verhaal.
J
Dat hardcoresjors er 5 meeneemt wil niet zeggen dat hij ze alle 5 gaat gebruiken. Lutsers.
G
Junkenlul wrote:Dat hardcoresjors er 5 meeneemt wil niet zeggen dat hij ze alle 5 gaat gebruiken. Lutsers.
zou wat zijn als iedereen dat deed
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
teupie wrote:
TiMOTHYb wrote:Om te beginnen een onwijs opgeblazen gevoel, meer misselijkheid en inderdaad zoals ook bij MDMA drukt het veel effect van je 4 weg. Vind het wel lekker om, als ik in de bus terug zit van een feest, lekker te gaan zuipen terwijl ik nog wel veel energie van de 4 voel. Wat ben je van plan dan?
nouja ben een beetje klaar met pep (met name de lange werking. Of ik gebruik teveel tegelijk?)... wil wel een een leuke dosis energie maar ook met wat euforie erbij. Vind het zelf altijd heerlijk om lekker biertjes te drinken op het festival en dat ging prima met pep samen.
Andere opties misschien?
pep doet het alcohol effect ook teniet
G
poep ook
J
Mephedrone :cool:

Verslavende kut troep
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik kan aan kant en klare 4fa-pentodrone caps komen. Iemand ervaring mee of weet wat dit inhoud?
G
jordifcg wrote:Ik kan aan kant en klare 4fa-pentodrone caps komen. Iemand ervaring mee of weet wat dit inhoud?
pentedrone denk ik
lijkt me combi 4fa en pentedrone (mephedrone achtig)
als ik zoiets zou combineren zou ik zelf willen afwegen dus zou ik niet doen
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ik ga op Wish voor het eerst 4-Fmp pakken denk ik. Maar ken er iemand tips geven...qua hoeveelheid enzovoort?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
stefan_helmond wrote:Ik ga op Wish voor het eerst 4-Fmp pakken denk ik. Maar ken er iemand tips geven...qua hoeveelheid enzovoort?
Ik zou sowieso onder de 3 gram blijven. Zo rond de 140-160mg voor de eerste keer is prima. En dan niet meer bijpakken, want dat is nutteloos, tenzij je alleen nóg meer energie wil hebben en een leuke plafonddienst.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Chukkels wrote:
stefan_helmond wrote:Ik ga op Wish voor het eerst 4-Fmp pakken denk ik. Maar ken er iemand tips geven...qua hoeveelheid enzovoort?
Ik zou sowieso onder de 3 gram blijven. Zo rond de 140-160mg voor de eerste keer is prima. En dan niet meer bijpakken, want dat is nutteloos, tenzij je alleen nóg meer energie wil hebben en een leuke plafonddienst.
Een keer 150, of 2x 75? En hoelang duurt de werking?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
1 keer. Werking duurt pak hem beet 6 uur, waarvan iets meer dan 2 uur een euforische space.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Chukkels wrote:1 keer. Werking duurt pak hem beet 6 uur, waarvan iets meer dan 2 uur een euforische space.
hoe is die space? of gewoon alleen super vrolijk ?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
teupie wrote:
Chukkels wrote:1 keer. Werking duurt pak hem beet 6 uur, waarvan iets meer dan 2 uur een euforische space.
hoe is die space? of gewoon alleen super vrolijk ?
Een heldere en lichtere versie van MDMA. Vrolijk, happy, euforisch.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
En de overige 4 uur? xd
J
Veel energie
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2024
Bedankt, en wat is beter om te kopen? Gewoon een gram of inclusief capsules? Wat is het voordeel, alleen de capsules?
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
stefan_helmond wrote:Bedankt, en wat is beter om te kopen? Gewoon een gram of inclusief capsules? Wat is het voordeel, alleen de capsules?
Koop de gram gewoon los en haal lege capsules. Zo bepaal je je eigen dosering en wordt je niet opgelicht omdat je weet hoeveel erin zit.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Juist. Gewoon afwegen die handel. Zei het paar pagina's terug ook al maar een maat had een caps waar 150mg in beloofd was en kreeg er 300 in. Doe jezelf een gunst en doe het zelf ;)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Dit weekend trouwens ook aan de 4fmp, maar in plaats van de 1x 150 mg en 1x 125mg ga ik ga nu 2x 150mg proberen. Ervoer op emporium dat de euforie van 4fmp wel degelijk werd verlengd bij de redose.
G
Richardd wrote:Dit weekend trouwens ook aan de 4fmp, maar in plaats van de 1x 150 mg en 1x 125mg ga ik ga nu 2x 150mg proberen. Ervoer op emporium dat de euforie van 4fmp wel degelijk werd verlengd bij de redose.
zolang je em goed timet wel ja
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
KSwoosh wrote:
Richardd wrote:Dit weekend trouwens ook aan de 4fmp, maar in plaats van de 1x 150 mg en 1x 125mg ga ik ga nu 2x 150mg proberen. Ervoer op emporium dat de euforie van 4fmp wel degelijk werd verlengd bij de redose.
zolang je em goed timet wel ja
timing is m'n 2e naam ;)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik zelf vind die 2 uur tijdens de euforie het mooiste wat er is, of ja, wat ik ooit gevoelt heb qua drugs. Nu heb ik het over 4fmp. Maar als dat uitgewerkt is heb ik nog 2 uurtjes energie ofzo en dan niet echt moe maar ook niet echt veel energie. T liefst zou ik de euforie naar 4 uur willen verlengen, iemand daar ervaring mee?
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Hard4Us wrote:Ik zelf vind die 2 uur tijdens de euforie het mooiste wat er is, of ja, wat ik ooit gevoelt heb qua drugs. Nu heb ik het over 4fmp. Maar als dat uitgewerkt is heb ik nog 2 uurtjes energie ofzo en dan niet echt moe maar ook niet echt veel energie. T liefst zou ik de euforie naar 4 uur willen verlengen, iemand daar ervaring mee?
een goed getimede redose wilt wel werken bij mij. Heb gehoord dat GHB t effect ook wat versterkt, of dit t daadwerkelijk verlengt kan ik niets over zeggen.