http://www.google.com/search?q=drugsfor ... z:official}wrote:ik post hier nooit maarja haha![]()
iemand ervaring met Salvia?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Kan voor defqon aan drie verschillende soorten xtc komen: Lamborghini's, Appeltjes en Spookjes. Iemand die me wijs advies kan geven? 
Lambo's zijn 180-204 ongeveer en opvolger van de Nintendo reeks (correct me if I'm wrong). Anderen niet mee bekend. Dus zou voor de Lambo's gaan, want heb op de Androids na verder geen enkele huidige pil gehoord die de 200mg grens aantikt.
Gisteren ruim een kwart Lambo op en ze bevielen goed, ik heb de andere twee niet gehad maar die zijn in ieder geval aan te raden!
Oke met de Lambo's zit ik dus goed, heb zelf die appels wel op maar toen was ik fucking bezopen dus ik kan er niet echt een goed oordeel over geven
Spookjes zijn ook behoorlijk heftig hoorde ik.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Iemand ervaring met roze hartjes waar love op staat? Hoorde dat ze 140mg zijn iemand die dit kan bevestigen?
Volgens mij zijn die spookjes vrij licht, echt helft van de lambo's ofzo.wrote:Oke met de Lambo's zit ik dus goed, heb zelf die appels wel op maar toen was ik fucking bezopen dus ik kan er niet echt een goed oordeel over gevenSpookjes zijn ook behoorlijk heftig hoorde ik.
Ik heb me daar laatst nog een boel van ingeslagen, heb je alleen de roze of ook andere kleuren en teksten?wrote:Iemand ervaring met roze hartjes waar love op staat? Hoorde dat ze 140mg zijn iemand die dit kan bevestigen?
Vooral de witte schijnen erg heftig te zijn.

-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Ha-Hawrote:Ik heb me daar laatst nog een boel van ingeslagen, heb je alleen de roze of ook andere kleuren en teksten?wrote:Iemand ervaring met roze hartjes waar love op staat? Hoorde dat ze 140mg zijn iemand die dit kan bevestigen?
Vooral de witte schijnen erg heftig te zijn.
Lambo'swrote:Kan voor defqon aan drie verschillende soorten xtc komen: Lamborghini's, Appeltjes en Spookjes. Iemand die me wijs advies kan geven?
Als het blauwe spookjes zijn kan ik het je 100% zeker vertellen: 85 mg. Vind ik zelf perfect, kan je goed doseren en ik ga niet helemaal over de kop van de wereld kaakschaatsend en weet ik veel... Had er op PRSPCT 2 op (dus totaal 170 mg) en ik ging echt mega lekker... Maar het ligt er ook maar aan wat je wil hewrote:Volgens mij zijn die spookjes vrij licht, echt helft van de lambo's ofzo.wrote:Oke met de Lambo's zit ik dus goed, heb zelf die appels wel op maar toen was ik fucking bezopen dus ik kan er niet echt een goed oordeel over gevenSpookjes zijn ook behoorlijk heftig hoorde ik.
Iemand ervaring met 2c-e of 2c-p?
Zag ineens dat ik het weer kon bestellen op drsmart, 16ekkies voor 100mg.
En ik lees dat je echt maar 8mg nodig heb voor een lekkere dosis.
Lambo's zijn sowieso goed!wrote:Oke met de Lambo's zit ik dus goed, heb zelf die appels wel op maar toen was ik fucking bezopen dus ik kan er niet echt een goed oordeel over gevenSpookjes zijn ook behoorlijk heftig hoorde ik.
Als het blauwe spookjes zijn zijn ze wat minder
Kwamen volgens mij wel uit jouw buurt, maar das wel een tijd geleden xD
-
G
kzou sowieso niet bestellen op drsmart, stelletje afzetters dat et daar zijn, versturen sommige bestellingen gewoon niet, of halve hoeveelhedenwrote:Iemand ervaring met 2c-e of 2c-p?
Vrijdag nacht op defqon voor t eerst ghb proberen 
Verder voor zaterdag/zaterdagnacht 5 paarse lambo's
Ik weet alleen niet of ik die alle 5 op krijg aangezien ik een tijdje geen pillen meer heb gedaan
Verder voor zaterdag/zaterdagnacht 5 paarse lambo's
Ik weet alleen niet of ik die alle 5 op krijg aangezien ik een tijdje geen pillen meer heb gedaan
wrote:Vrijdag nacht op defqon voor t eerst ghb proberen
Verder voor zaterdag/zaterdagnacht 5 paarse lambo's![]()
Ik snap dat dus serieus niet... 5 paarse lambo's? Wat weet jij de volgende dag nog van het feest dan...?
Lekker bijna een gram aan MDMA naar binnen werken. Why not? 
Zo veel mogelijk naar binnen werken joh. Meer & sneller = beter & harder.wrote:Vrijdag nacht op defqon voor t eerst ghb proberen
Zou het snuiven dan komt het in elk geval niet in je lever terecht.
wrote:Zou het snuiven dan komt het in elk geval niet in je lever terecht.
Niet aan te raden voor beginners.wrote:Iemand ervaring met 2c-e of 2c-p?
2C-E is redelijk heftig en acid achtig. Wel dermate heftig dat beginners waarschijnlijk fucked up gaan. Hetzelfde geldt voor 2C-P, maar dan nog wat langer en heftiger.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
2 is al veel meer dan genoeg manwrote:Vrijdag nacht op defqon voor t eerst ghb proberen
Brainzaps kunnen best wel leuk zijn, hoor! Evenals slaapverlammingen. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Slaapverlamming is vetwrote:Brainzaps kunnen best wel leuk zijn, hoor! Evenals slaapverlammingen.