Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:38 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Zondag voor het eerst in m'n partytijd geen bier/cola maar smarties... Iemand ervaring met Groene Lacostes en verdere tips ?

Yes, groene lacostes. Heb er laatst een lading van binnen gekregen. Heb ze zelf niet geprobeerd (moet nog, op Defqon). De persoon van wie ik ze kreeg zei dat ze rond de 200 mg mdma zaten. Leek me al sterk, bleek ook zo. Er zit sowieso minder in want vrienden van mij die ze geprobeerd hebben vonden ze niet erg sterk. Voorbeeld: bekende van me had er 2 op (na een lange pauze van 5 maand, al hoeft dat niet zo veel te zeggen, i know), terwijl zij normaal gesproken aan 1 snoepje wel voldoende heeft. Maargoed, verder wel prima snoepjes, doen hun werk gewoon. Voor iemand die voor de eerste keer gaat snoepen is het prima, halve zal zijn werk goed doen denk ik.

Ik heb inmiddels ook witte Nintendo's! Die liggen wel rond de 200 mg? Mensen ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

Enige is dat we nog wel twijfelen om het echt te doen. Vermaak me in principe altijd opperbest zonder ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:44 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Enige is dat we nog wel twijfelen om het echt te doen. Vermaak me in principe altijd opperbest zonder ;).

Sowieso mooi om te ervaren wat het gevoel is! Geeft een extra dimensie aan het feest. Ik kan het iedereen aanraden om ooit eens te proberen. Maargoed het blijft natuurlijk wel een individuele keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De Amsterdamse afdeling van de JOVD, de onafhankelijke liberale jongerenorganisatie van de VVD, vindt dat de partydrug XTC voortaan gewoon in Amsterdamse smartshops en coffeeshops verkrijgbaar moet zijn. Volgens de jonge Amsterdamse liberalen kan het reguleren van XTC-verkoop voor veiliger koop en gebruik zorgen.

Voorzitter Chris-Jan Kamminga van de Amsterdamse JOVD: 'Bij harddrugs denken we automatisch aan dealers, verslaafden en veelplegers. Maar die vlieger gaat allang niet meer op. XTC is een vrij onschuldige drug die vooral op feestjes en festivals wordt gebruikt. De Overlast die XTC veroorzaakt is miniem.'

De onafhankelijke VVD-jongeren zijn van mening dat de VVD is doorgeschoten in haar plannen als het gaat om de handhaving van harddrugs in Amsterdam. Kamminga: 'XTC veroorzaakt minder gezondheidsschade dan alcohol en tabak. Verslaving komt vrijwel niet voor. Reguleren werkt in zo een geval beter dan repressief handhaven. Het is treurig om te zien dat GroenLinks-raadslid Marco de Goede dat inzicht wel toont, terwijl onze liberale moederpartij verlangt naar een drugsdrooglegging.'

http://jovd.nl/index/692/11/Persberichten.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:54 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
urbandesigner schreef:
Zondag voor het eerst in m'n partytijd geen bier/cola maar smarties... Iemand ervaring met Groene Lacostes en verdere tips ?

Ik heb inmiddels ook witte Nintendo's! Die liggen wel rond de 200 mg? Mensen ervaring mee?

goede pillen die nintendo's, heb t op de vorige pagina al staan, de nintendo word niet meer gedrukt de opvolger is de paarse lambo, die vind ik persoonljk nog beter dan de nintendo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:56 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mja jij staat er heel anders dan in ook qua euforie. Ik ga genoeg feesten waarvan de eerste paar uur nergens op slaan, vind het dan heerlijk om lekker te klootviolen en mee te liften op die praatkick van 4FMP. Vervolgens wil ik mij wat meer met de muziek bezighouden en heb ik het speedy nodig, als ik bijpak blijft het alleen maar. Daarnaast heb jij een veel groter kader qua euforie, ik heb eigenlijk alleen X/4 gedaan dus heb geen idee wat er verder allemaal te behalen valt.

Als ik dit zo lees, is 4fmp dan ook beter geschikt voor mij. Ik vind het net als jij ook leuk om in het begin wat te lullen en te kloten, en na een poosje gewoon vol gas knallen. Ik bedoel, Tim: je zag mij op Loudness xd Die lol op het einde had ik nuchter ook wel gehad, alleen de energie niet...

Chuck? Anyone? Ik verzamel hier graag meer meningen over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:13 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:
Mja jij staat er heel anders dan in ook qua euforie. Ik ga genoeg feesten waarvan de eerste paar uur nergens op slaan, vind het dan heerlijk om lekker te klootviolen en mee te liften op die praatkick van 4FMP. Vervolgens wil ik mij wat meer met de muziek bezighouden en heb ik het speedy nodig, als ik bijpak blijft het alleen maar. Daarnaast heb jij een veel groter kader qua euforie, ik heb eigenlijk alleen X/4 gedaan dus heb geen idee wat er verder allemaal te behalen valt.

Als ik dit zo lees, is 4fmp dan ook beter geschikt voor mij. Ik vind het net als jij ook leuk om in het begin wat te lullen en te kloten, en na een poosje gewoon vol gas knallen. Ik bedoel, Tim: je zag mij op Loudness xd Die lol op het einde had ik nuchter ook wel gehad, alleen de energie niet...

Chuck? Anyone? Ik verzamel hier graag meer meningen over :)

Als jullie lekker willen klootviolen, praatkicks willen hebben, willen spacen én kunnen knallen dan zou ik gewoon mephedrone aanraden. Alles wat jullie al hebben ervaren op MDMA of 4-FMP en willen doen, kan met dit stofje, alleen dan 3x beter: helderheid, energie, sociaal en het beste van allemaal: de dikst mogelijke euforieboost! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:37 

Hardtraxx Veteran

WOW dat wil ik een keer proberen... :)

Maar waar ik juist op doelde toen ik Tim quotte, is dat ik het bij 4fmp wel chill vind dat ik na een poosje niet meer zo praterig ben, wel vrolijk maar niet kei euforisch, en gewoon lekker hard kan knallen, dus eigenlijk alleen maar extra energie heb, snap je? :P
En met pep... zelfde verhaal? Vooral voor de energie...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:39 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
WOW dat wil ik een keer proberen... :)

Maar waar ik juist op doelde toen ik Tim quotte, is dat ik het bij 4fmp wel chill vind dat ik na een poosje niet meer zo praterig ben, wel vrolijk maar niet kei euforisch, en gewoon lekker hard kan knallen, dus eigenlijk alleen maar extra energie heb, snap je? :P
En met pep... zelfde verhaal? Vooral voor de energie...?

Meph past zich aan op de manier waarop jij wil. Dus wil jij veel praten, dan heb je er geen enkele moeite mee en kun je aan een stuk door lullen. Maar als je geen zin hebt om te praten, dan hoeft dat ook niet. Het is niet zo dat meph je dwingt iets te doen ofzo, het kan allemaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

-laatmaar-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

Nee, nee, nee! Het is verboden om mensen naar drugs te vragen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Als jullie lekker willen klootviolen, praatkicks willen hebben, willen spacen én kunnen knallen dan zou ik gewoon mephedrone aanraden. Alles wat jullie al hebben ervaren op MDMA of 4-FMP en willen doen, kan met dit stofje, alleen dan 3x beter: helderheid, energie, sociaal en het beste van allemaal: de dikst mogelijke euforieboost! ^^

Ik hoorde net van een vriend dat het echt rotzooi is. Vage blauwe plekken moet je er van krijgen en heel slecht voor je bloedvaten.
FEEEEEEIIIT. of faaaaaabel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ik denk trouwens niet dat 4FMP nog lang te verkrijgen is. Het was al op het nieuws gister en hoor net het stond ook al in de krant :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Chukkels schreef:

Ik hoorde net van een vriend dat het echt rotzooi is. Vage blauwe plekken moet je er van krijgen en heel slecht voor je bloedvaten.
FEEEEEEIIIT. of faaaaaabel?

Ik heb ook gehoord dat meph godse slecht voor je is en dat et ook in crystal meth zit ofzo ;p
Desondanks wil ik het een x proberen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:41 

@jordifcg, op voorbereid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Ik denk trouwens niet dat 4FMP nog lang te verkrijgen is. Het was al op het nieuws gister en hoor net het stond ook al in de krant :cry:

Ze willen ook apaan illegaliseren het hoofdbestanddeel van amfetamine, wat nu gewoon heel simpel en legaal verkrijgbaar is.

http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/ ... rkrijgbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:39 

Donateur

Ik gebruik toch al een tijdje meph en kan op de korte termijn in ieder geval geen rare bijwerkingen waarnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 01:19 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:

Dan moet ik maar eens voorbereiden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 09:10 

The Temple schreef:
Ivm de meest recente ontwikkelingen op het gebied van de research chemical 4-fa, weten wij niet of dit nog lang in de verkoop zal zijn. We houden de ontwikkelingen in de gaten.
Hou er rekening mee dat de verkoop binnenkort zal stoppen.

beter stoppen zij, stelletje oplichters
kwaliteit van paardeschijt die ze daar verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:12 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Weet er trouwens iemand een goede en veilige manier om drugs langer te laten werken, door bijv. de afbraak ervan te vertragen? Vooral bij MDMA-gebruik valt de duur van het effect me vaak wel een beetje tegen.

Knip een stuk van je lever af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:19 

TechnoboyYNWA schreef:
PNXRMX schreef:
Weet er trouwens iemand een goede en veilige manier om drugs langer te laten werken, door bijv. de afbraak ervan te vertragen? Vooral bij MDMA-gebruik valt de duur van het effect me vaak wel een beetje tegen.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 06:32 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

GHB nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:11 

Hardtraxx Elite

TechnoboyYNWA schreef:
PNXRMX schreef:

MWHAHAHA :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:58 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
PNXRMX schreef:

Kan dat met een gewone keukenschaar van de AH of ga ik hier speciale gereedschap voor nodig hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:10 

Hardtraxx Crew

Wat je kan doen, is opzoeken welk enzym in je lever verantwoordelijk is voor de afbraak van je drug. Als je vervolgens voedingsmiddelen inneemt die door datzelfde enzym afgebroken worden, dan blijft de bloedspiegel van je drug langer hoog.

Let wel op: helemaal veilig is dit natuurlijk niet, je vergroot namelijk het risico op een overdosering als je lichaam het middel niet af kan breken en je vervolgens bijpakt!
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic