The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:
Mja jij staat er heel anders dan in ook qua euforie. Ik ga genoeg feesten waarvan de eerste paar uur nergens op slaan, vind het dan heerlijk om lekker te klootviolen en mee te liften op die praatkick van 4FMP. Vervolgens wil ik mij wat meer met de muziek bezighouden en heb ik het speedy nodig, als ik bijpak blijft het alleen maar. Daarnaast heb jij een veel groter kader qua euforie, ik heb eigenlijk alleen X/4 gedaan dus heb geen idee wat er verder allemaal te behalen valt.
Als ik dit zo lees, is 4fmp dan ook beter geschikt voor mij. Ik vind het net als jij ook leuk om in het begin wat te lullen en te kloten, en na een poosje gewoon vol gas knallen. Ik bedoel, Tim: je zag mij op Loudness

Die lol op het einde had ik nuchter ook wel gehad, alleen de energie niet...
Chuck? Anyone? Ik verzamel hier graag meer meningen over

Als jullie lekker willen klootviolen, praatkicks willen hebben, willen spacen én kunnen knallen dan zou ik gewoon mephedrone aanraden. Alles wat jullie al hebben ervaren op MDMA of 4-FMP en willen doen, kan met dit stofje, alleen dan 3x beter: helderheid, energie, sociaal en het beste van allemaal: de dikst mogelijke euforieboost!