Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:18 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik gebruik toch al een tijdje meph en kan op de korte termijn in ieder geval geen rare bijwerkingen waarnemen.

Enige bijwerking is dat we af en toe stemmetjes horen.. Maar dat is juist gezellig. Zo ben je nooit alleen!

El Mare schreef:
jordifcg schreef:
Ik denk trouwens niet dat 4FMP nog lang te verkrijgen is. Het was al op het nieuws gister en hoor net het stond ook al in de krant :cry:

Ze willen ook apaan illegaliseren het hoofdbestanddeel van amfetamine, wat nu gewoon heel simpel en legaal verkrijgbaar is.

http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/ ... rkrijgbaar

Speed... Zwaar verslavend... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 01:58 

Hardtraxx Veteran

Het duurt nog even, maar op Dreamfields aan de 6-ABP voor de eerste keer :D
Als ik denk aan die blije smoel van KSwoosh op BTB heb ik d'r heeel veel zin in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:58 

Hardtraxx Elite

gister nog eens sos gebruikt tijdens een avondje zuipen, kreeg wat aangeboden. best chill, je staat daarna gewoon weer op 0 en kan weer vanaf 0 beginnen met kantelen. maar, het is het geld niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:06 

jRn schreef:
gister nog eens sos gebruikt tijdens een avondje zuipen, kreeg wat aangeboden. best chill, je staat daarna gewoon weer op 0 en kan weer vanaf 0 beginnen met kantelen. maar, het is het geld niet waard.

tot et effect over is toch?
dan knallen ze dr weer vol in? geen ervaring mee though
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:26 

Hardtraxx Veteran

Ik vind sos echt ideaal. Je ziet er niks van, kan gewoon slapen na gebruik en geen kater.
Jammer dat t zo duur is ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:20 

Vandaag dunne rose sterretjes proberen, iemand bekend ermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 02:59 

Hoofdcoach schreef:
Ik vind sos echt ideaal. Je ziet er niks van, kan gewoon slapen na gebruik en geen kater.

Naast de hoge prijs dat je voor een gram coke betaald vind ik het effect nou ook niet echt speciaal.

Vinden jullie van wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Wat je kan doen, is opzoeken welk enzym in je lever verantwoordelijk is voor de afbraak van je drug. Als je vervolgens voedingsmiddelen inneemt die door datzelfde enzym afgebroken worden, dan blijft de bloedspiegel van je drug langer hoog.

Let wel op: helemaal veilig is dit natuurlijk niet, je vergroot namelijk het risico op een overdosering als je lichaam het middel niet af kan breken en je vervolgens bijpakt!

Interessant :). Dan zal de schade ook wel redelijk evenredig hoger liggen of niet? Zou er ook een dergelijke aanpak kunnen zijn die er niet voor zorgt dat de drug zelf langer in het bloed blijft maar dat de serotonine langer blijft 'werken'? Ik ga ff wat onderzoek doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Zenda schreef:
Wat je kan doen, is opzoeken welk enzym in je lever verantwoordelijk is voor de afbraak van je drug. Als je vervolgens voedingsmiddelen inneemt die door datzelfde enzym afgebroken worden, dan blijft de bloedspiegel van je drug langer hoog.

Let wel op: helemaal veilig is dit natuurlijk niet, je vergroot namelijk het risico op een overdosering als je lichaam het middel niet af kan breken en je vervolgens bijpakt!

Interessant :). Dan zal de schade ook wel redelijk evenredig hoger liggen of niet? Zou er ook een dergelijke aanpak kunnen zijn die er niet voor zorgt dat de drug zelf langer in het bloed blijft maar dat de serotonine langer blijft 'werken'? Ik ga ff wat onderzoek doen ^^

Dan moet je wel extreem gaan letten op je voeding en dan zijn er alsnog enorm veel factoren die een rol spelen hierin, zoals bijvoorbeeld vitaliteit en aanverwante zaken.

Dat is ongeveer hetzelfde idee als suikers nemen om hard gaan tegen te gaan. Een indirect effect wat minimaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:47 

Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
Hoofdcoach schreef:

Naast de hoge prijs dat je voor een gram coke betaald vind ik het effect nou ook niet echt speciaal.

Vinden jullie van wel?

vind het wel meevallen met hoe speciaal het is, het is wel geinig spul maar daar is voor mij ook alles mee gezegd. zou er geen 50 piek voor neerleggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:41 

Donateur

jRn schreef:
Junkenlul schreef:
Hoofdcoach schreef:

Vinden jullie van wel?

vind het wel meevallen met hoe speciaal het is, het is wel geinig spul maar daar is voor mij ook alles mee gezegd. zou er geen 50 piek voor neerleggen..

Inderdaad, maar op ze tijd toch wel een fijne drug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:48 

Nog een nadeel is dat zo'n gram er best snel door heen gaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:48 

Hardtraxx Elite

ja klopt, en zonder alcohol vind ik het nou niet echt boeiend.. je moet er flink bij kantelen wil je het leuke effect meekrijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:13 

Hardtraxx Elite

Zaterdag 180mg 4fmp gedaan, wat is dat heerlijk zeg, alleen jammer dat als het uitgewerkt is dat je 'n beetje shaggie word. Dus voortaan maar genoeg meenemen voor tot het einde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Zaterdag 180mg 4fmp gedaan, wat is dat heerlijk zeg, alleen jammer dat als het uitgewerkt is dat je 'n beetje shaggie word. Dus voortaan maar genoeg meenemen voor tot het einde haha.

Tegen het einde van de euforie van de eerste dosis 80 mg bijpakken en je houd het een feest van 12:00 tot 00:00 van begin tot eind vol :P
Heb zelf helemaal geen last van shaggie als het uitwerkt btw, gewoon weer mezelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
gewoon weer mezelf :D

Dat denk jij alleen maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:46 

Hardtraxxer

Gisteren voor het eerste een Nintendo geprobeert. Ik begon met een halfje en die dropte hem bij mij er aardig in wel na 1,5 uur pas. Een uurtje lster heb ik nog een halfje genomen en toen bleek het zijn werk niet te willen doen. Toen een uurtje later nog een halfje geprobeert en toen kakte ik eigenlijk meer in ik voelde me erg moe (het was al wel op de einde van de avond).
Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Ik had wel op die dag 1 kom muslie op en 1 hamburger en een kaasbroodje. Ik weet niet of dat nog verschil uitmaakt?
Wiet iemand hoe je het beste het gebruik kan voortzetten op zo'n avond? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:56 

Donateur

Eten met X was voor mij vooral fijn om kramp / zware inslag tegen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 16:57 

Hardtraxxer

Ik had de hamburger inderdaad gegeten na dat ik het eerste halfje nam omdat ik telkens dacht dat ik weg ging zakken omdat ik niet genoeg gegeten had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:04 

Donateur

Zou voortaan jezelf volstoppen (met eten) voor een feest, en dan tijdens je gebruik nog wat kleins weg proberen te krijgen als je voelt aan je lichaam dat je het nodig hebt. Verder vind ik fruit en af en toe een glaasje fris wel een aanrader. Weet niet precies waarom je er zo snel uit was, maar in principe zou je toch wel 3-5 uur plezier moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Fuzzylogic schreef:
gewoon weer mezelf :D

Dat denk jij alleen maar ;)

Voor 90% dan xd Die naspace blijft altijd wel even :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Ben toch maar wat aan dom lullen man xd
Vind dat juist fijn van 4f dat je niet in een "dipje" komt als de euforie weg gaat. Lekker vrolijk doorbeuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:53 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zou voortaan jezelf volstoppen (met eten) voor een feest, en dan tijdens je gebruik nog wat kleins weg proberen te krijgen als je voelt aan je lichaam dat je het nodig hebt. Verder vind ik fruit en af en toe een glaasje fris wel een aanrader. Weet niet precies waarom je er zo snel uit was, maar in principe zou je toch wel 3-5 uur plezier moeten hebben.

Fruit is inderdaad misschien een slimme optie ja, want telkens als ik zo'n fruit bar zie loop ik half te schuimbekken. Ik zal niet zeggen dat ik terug bij af was want ik voelde me wel lichtelijk anders maar die energie boost en dat je zicht wat anders werd was totaal weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Vind dat juist fijn van 4f dat je niet in een "dipje" komt als de euforie weg gaat. Lekker vrolijk doorbeuken.

Nouja, het is wel zo dat ik daarna heb van 'kut ik wil me weer voelen zoals net :cry: '.
Maar dat is maar heel even gelukkig :D
Bij xtc heb ik dat echt erg, als het is uitgewerkt wil ik gewoon slapen en voel ik me fucked up xd
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic