Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:36 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Hey,

Heb een vraaggie. Kga zaterdag 4fmp nemen op een festival. Heb afgelopen vrijdag 100mg geprobeerd, voelde het een klein beetje, energie enzo alleen, was ook gewoon bij iemand thuis.

Maar ik ben van plan om zaterdag 180mg te nemen. Merk je meer verschil?

En zou ik er dan nog een bij kunnen pakken van 160mg of word dat te veel? Of misschien na die 180mg een half/kwart XTC?

Ervaring van afgelopen zaterdag is wederom goed bevallen: 160-180mg, daarna 125 mg bijpakken. Stabiele werking van 4uur tot 8uur, daarna zakte het langzaam af. Toen 3/4 pilletje (lamborghini) bij gepakt om 8 uur die begon te werken rond 8.45 en later nog 1 bijgenomen (red bull) rond half 11 en ging lekker t/m de after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:37 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
begrijp sowieso het hele 4fmp verhaal niet... Was gister met maten op Emporium en die pakte 4 x 150 mg en ook nog Lamborghini tussen door??

Dan snap je d'r vrij weinig van. Het amfetamine gevoel gaat daardoor teveel overheersen en kan vervelend worden wat resulteert in weinig slaap. Ik neem meestal nog een pilletje erachter aan waardoor dat gevoel wat afzakt naar een wat meer spacend gevoel. Daardoor slaap ik ook beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:46 

Jaaa ze gingen wel lekker dus dacht is best prima, maar zal het wel tege ze zeggen :) versterkt dus niet het effect zorgt alleen dat het nog langer rekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:13 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Jaaa ze gingen wel lekker dus dacht is best prima, maar zal het wel tege ze zeggen :) versterkt dus niet het effect zorgt alleen dat het nog langer rekt?

Ja zo zou je t kunnen opsommen. Het euforische effect hoeft niet eens per se gerekt te worden hierdoor alleen t 'speedy' gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:16 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
begrijp sowieso het hele 4fmp verhaal niet... Was gister met maten op Emporium en die pakte 4 x 150 mg en ook nog Lamborghini tussen door??

ja dag? Als dat zo was, zag die er zo nuchter uit als een pinda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:22 

Hard4Us schreef:
Maar ik ben van plan om zaterdag 180mg te nemen. Merk je meer verschil?

Ja, sowieso is het hele gevoel dan sterker, meer tintelingen en fijner gevoel en meer energie

Hard4Us schreef:
En zou ik er dan nog een bij kunnen pakken van 160mg of word dat te veel? Of misschien na die 180mg een half/kwart XTC?

als je na 2/2.5 uur doet kan et prima
halfje kan je ook bijpakken, reken er wel op dat je door de 4fmp helderder blijft als normaal van x

Anonymous schreef:

Met hoe lange tussenpauzes?

om als enigste dan maar ff een fatsoenlijke vraag te stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:21 

Hardtraxx Veteran

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346967#0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 02:25 

Hardtraxx Veteran

Best leuk om te zien, de eerste 2 jaar van de house en xtc in ons landje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 02:31 

Hardtraxx Veteran

Idd! Wou eigenlijk om 2 uur maffen maar heb hem maar even gekeken. Interessant! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:46 

Hardtraxx Addict

leuke aflevering van andere tijden over de opkomst van house en XTC in Nederland.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1346967

"Geschiedenismagazine De housemuziek begint klein, overgewaaid uit de VS. Maar eind jaren '80 groeit het uit tot een enorme sensatie. Het is muziek die je moet voelen en dat gaat samen met gebruik van een nieuwe drug: xtc."
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:45 

Hardtraxx Veteran

Kijk eens 3 posten boven je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:51 

jRn schreef:
Anonymous schreef:

ja dag? Als dat zo was, zag die er zo nuchter uit als een pinda.

ja man haha vond ik dus ook al.... Nie eens veel kauwen ofzo

KSwoosh schreef:
Met hoe lange tussenpauzes?

om als enigste dan maar ff een fatsoenlijke vraag te stellen

van 4 tot 10 verspreid... Zaten aan het eind wel goed te space trouwens haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:55 

Hardtraxx Elite

Citaat:

als je na 2/2.5 uur doet kan et prima
halfje kan je ook bijpakken, reken er wel op dat je door de 4fmp helderder blijft als normaal van x[/quote]

En hoe voel ik me de dag er na? Want ik ga zondag weer... Beroerd? Moe? Lusteloos? Leeg van binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 11:57 

Hard4Us schreef:
En hoe voel ik me de dag er na? Want ik ga zondag weer... Beroerd? Moe? Lusteloos? Leeg van binnen?

ligt eraan
als je kan slapen prima
anders niet zo goed :P
maar je had ook benzos toch? dan komt et wel goed

Anonymous schreef:
van 4 tot 10 verspreid... Zaten aan het eind wel goed te space trouwens haha

dan kan ik de 1e 2 caps wel begrijpen, dan ga je gewoon lekker
3e mss ook nog
maar 4e lijkt me beetje moddergooien tegen een flatgebouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:05 

Hardtraxx Veteran

Sowieso liever goede speed over 4FMP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:45 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Uitspraak van waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:55 

Hardtraxx Veteran

Zondag voor het eerst in m'n partytijd geen bier/cola maar smarties... Iemand ervaring met Groene Lacostes en verdere tips ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Inderdaad. Ook al heb ik maar 1x goede speed mogen ervaren, maar wat een gevoel is dat :D 2 puntjes en ik ging als een raket de hele dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:32 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit goede speed gehad... (ook nooit slechte, gewoon nog nooit speed xd )
waarom is dat fijner/beter dan 4fmp? Wat is een verschil qua gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

Het fijne aan speed is voor mij dat de euforie niet echt uitwerkt, en als dat wel gebeurt, kun je bijpakken en is het zo weer terug. Geen comedowns etc. zoals 4-fa waardoor alles op een gegeven moment wel een beetje saai is. De euforie daarvan houdt echt bizar kort aan bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:00 

Donateur

De euforie van 4FMP blijft voor mij ongeveer twee uur, en op een Hardstyle feest is dat echt helemaal prima. Als ik vervolgens nog een caps bijpak krijg ik alleen nog wat meer speedy gevoel terug waardoor ik het tot 0700 met gemak trek. Het enige dat ontbreekt is het pijnstillende dat X bijvoorbeeld wel heeft, waardoor ik af en toe nog wel eens kramp krijg later op de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
De euforie van 4FMP blijft voor mij ongeveer twee uur, en op een Hardstyle feest is dat echt helemaal prima. Als ik vervolgens nog een caps bijpak krijg ik alleen nog wat meer speedy gevoel terug waardoor ik het tot 0700 met gemak trek. Het enige dat ontbreekt is het pijnstillende dat X bijvoorbeeld wel heeft, waardoor ik af en toe nog wel eens kramp krijg later op de avond.

Ik krijg dat speedy gevoel maar heel licht volgens mij. Ik merk vooral gewoon dat ik die euforie niet meer heb en eigenlijk wel terug zou willen :P

Weet er trouwens iemand een goede en veilige manier om drugs langer te laten werken, door bijv. de afbraak ervan te vertragen? Vooral bij MDMA-gebruik valt de duur van het effect me vaak wel een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:19 

snuiven jullie dan speed of bommetjes etten?? Vind bommetjes zo facking chill :worship: :worship: alleen slapen is wat moeilijker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

En hoe is de kater van speed van tov 4fmp? Want bij 4 vind ik de kater best wel meevallen...
En eerlijk is eerlijk, die euforie heb ik eigen van eiges wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:22 

Donateur

Mja jij staat er heel anders dan in ook qua euforie. Ik ga genoeg feesten waarvan de eerste paar uur nergens op slaan, vind het dan heerlijk om lekker te klootviolen en mee te liften op die praatkick van 4FMP. Vervolgens wil ik mij wat meer met de muziek bezighouden en heb ik het speedy nodig, als ik bijpak blijft het alleen maar. Daarnaast heb jij een veel groter kader qua euforie, ik heb eigenlijk alleen X/4 gedaan dus heb geen idee wat er verder allemaal te behalen valt.
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic