Kristallen 
Vet. Ik moet ook ns overstappen van xtc op mdma, scheelt in de pauzes van 5/6 weken.wrote:Kristallen
Vet. Ik moet ook ns overstappen van xtc op mdma, scheelt in de pauzes van 5/6 weken.wrote:Kristallen
qua prijs ook wel flink hoger toch?wrote:Vet. Ik moet ook ns overstappen van xtc op mdma, scheelt in de pauzes van 5/6 weken.wrote:Kristallen
25 eu p gram maar veel chiller manwrote: qua prijs ook wel flink hoger toch?
Daarom is M juist beter xDwrote:Ik vind xtc juist fijner dan mdma, meer dat wazige gevoel.
wrote:waarom zou dat in hemels naam uitmaken?wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?![]()
het komt toch gewoon in je maag
heb nu de hcl versie besteld, ben benieuwd of ik etzelfde krijg.wrote:Idd. Bij de site waar je het over hebt heb ik de "niet" Hcl versie besteld en kreeg gewoon zoals ik het gewent was. In poedervorm.wrote:wel raar dat ze 4fa en 4fa hcl dan soms apart aanbieden, 4fa hcl duurder is, maar de niet-hcl versie ook gewoon poeder is...
Ik zal het ff fixen. Jongens, waarom snuiven veel sneller aankomt dan slikken is juist omdat er maar een HEEL KLEIN BEETJE van in je maag komt, de stof wordt juist via je neusslijmvlies opgenomen... aangezien die qua bloedcirculatie heel dicht bij je hersenen zit, wordt op die manier de pep/wat je ook snuift sneller actief in je hersenen...wrote:wrote:waarom zou dat in hemels naam uitmaken?wrote:Maakt het bij pep uit als ik drie sleutelpunten neem dat ik het verdeel over linker en rechter neusgat of kan ik gewoon alles in mijn rechter neusgaat snuiven?![]()
het komt toch gewoon in je maag
niet, of een sleutel tegen de neus aanhouden in uitzonderlijke gevallen.wrote:hoe pakken jullie 4fmp bij?
capswrote:hoe pakken jullie 4fmp bij?
Ik had met BTB rond 16:00 uur een cap van 180 gedropt. om 19:00 voelde ik de euforie snel en sterk afnemen en toen heb ik nog 80 mg gedropt. Ging prima tot 02:00 uur, toen was het pas uitgewerktwrote:hoe pakken jullie 4fmp bij?
ja snapik, ik wist ook wel dat et etzelfde was, maar was toch benieuwd wat ik zou krijgenwrote:Allebei is het gewoon hclanders is het geen poeder
En van dezelfde verkoper is het gewoon allebei dezelfde 4fa
Vast weer een verkoop trucje ofzo dat ze een "hcl versie" aanbieden.
Zelfde als een fiets verkopen en een fiets met 2 banden. Beiden hebben gewoon 2 banden.
Maar breng het eens naar een testcentrum, of kunnen ze nog steeds geen percentages testen met 4fa?
wrote:Van poeders hebben we iets minder dan 1/10 gram (80 mg) nodig voor een analyse in het laboratorium.