Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Denk dat ik binnenkort maar gewoon eerst truffels ga proberen dan.

Als je misselijk wordt moet je gewoon nekken :P
Altijd als ik truffels eet moet ik kotsen, maar daarna word ik knetterleip haha xD
Die dingen zijn echt niet te pruimen, ik raad het aan om met chocola weg te eten, gewoon een chocolade letter ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 00:28 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de tips :)
Heb wel iemand in m'n vriendengroep die het vaker heeft gedaan, misschien maar eens vragen of hij zin heeft om mee te trippen. In m'n eentje lijkt me niet zo'n goed plan hè? xd
Ken verder namelijk niemand die het wil doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 02:23 

Hardtraxx Veteran

Samen is idd veel beter. En ik raad stroopwafels aan voor truffels/paddo's eten. Maskeert de smaak best goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 03:38 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de tip :)

Ondertussen ook alweer vier maanden terug dat ik voor de laatste keer xtc heb gebruikt, jezus wat gaat de tijd toch snel eigenlijk. Misschien op Emporium weer eens lekker spacen, net een paar tripreportjes gelezen en krijg er weer zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:48 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik kan het sowieso iedereen aanraden op een paar maanden tussen xtc in te bouwen... na 8 maanden pauze ging ik op PRSPCT echt knetterhard :lol: Nu weer 6 maanden xtc pauze houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb juist met kortere / 'normale' pauzes super ervaringen de laatste tijd. Volgens mij 8, 4, 9 en 6 weken pauze de laatste keren en allemaal ontzettend heerlijk. Hoewel, de pauzes van 8 en 9 waren wel het lekkerst. In het verleden met langere pauzes (4 maanden etc.) juist slechte ervaringen gehad. Ik heb het idee dat het wel aan de verwachtingen ligt i.p.v. de pauze zelf. Als je er in stapt met het idee dat het lekkerder moet gaan worden door je lange pauze dan kan het nog wel eens tekort schieten. Ligt er ook aan hoe je omgaat met dat soort dingen. Straks 11 weken pauze, ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Heb je op zich wel een goed punt, James, maar ik had zoiets van 'ik laat me weer lekker verrassen, controle uit handen geven, en het wordt vast weer mooi'
Dus ik had niet per se super hoge verwachtingen ofzo, maar het was echt super chill. Plus dat het 'maar' 160 mg was over de hele avond, dus ik weet alles nog, heb niet echt lopen tandenknarsen enzo, maar toch heerlijk rondgezweefd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 17:31 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Ga zo 2C-B nemen, alweer een tijdje geleden, voel me niet 100% maar gaat ongetwijfeld een leuke avond worden!

Veel plezier sgat ^^

Was weer een epische ervaring, 28mg, had wel de hele trip last van m'n buik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:19 

weet iemand het verschil tussen 4fa en 4fa hcl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Heb je op zich wel een goed punt, James, maar ik had zoiets van 'ik laat me weer lekker verrassen, controle uit handen geven, en het wordt vast weer mooi'
Dus ik had niet per se super hoge verwachtingen ofzo, maar het was echt super chill. Plus dat het 'maar' 160 mg was over de hele avond, dus ik weet alles nog, heb niet echt lopen tandenknarsen enzo, maar toch heerlijk rondgezweefd :thumbup:

Ja zo pak je het goed aan idd :) Misschien zelf ook maar een keer weer een lange pauze proberen nu ik het beter aan weet te pakken. Binnenkort 6 maanden in Stockholm voor studie (al kom ik wel een paar keer op bezoek natuurlijk), dus misschien kan ik dan eens een langere pauze proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Geen scheikunde gehad? :p Hcl is gewoon de stof waar 4fa zich aan bindt om zo een vaste vorm te worden. Hcl=zout daarom brandt het zo als je snuift.
Zelfde als vloeibare speed, dit laten ze meestal binden met sulfaat zodat het poeder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 19:48 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:

Geen scheikunde gehad? :p Hcl is gewoon de stof waar 4fa zich aan bindt om zo een vaste vorm te worden. Hcl=zout daarom brandt het zo als je snuift.
Zelfde als vloeibare speed, dit laten ze meestal binden met sulfaat zodat het poeder wordt.

maar qua effect? vorm?

is 4fa hcl dan vloeibaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:

maar qua effect? vorm?

is 4fa hcl dan vloeibaar?

Nee. 4FA.HCl is vast. De 4FA die je normaal als poeder of kristal hebt is eigenlijk altijd 4FA.HCl (zullen vast wel andere mogelijkheden zijn maar HCl komt vaakst voor), de 4FA is verbonden aan een zout, net zoals MDMA eigenlijk bijna altijd MDMA.HCl is. Vandaar dat poeders ook nooit 100% zuiver zijn (denk bijvoorbeeld aan pep wat maximaal 74% bij sulfaat ), omdat de rest het zout is waaraan de stof gebonden is.
Dit moet gebeuren omdat pure amfetamine vloeibaar is, en dus lastig te snuiven, daarom maken ze er een vaste stof van :D

Dus het antwoord op je vraag of er verschil is, ja, maar op de manier die jij bedoelt, nee :P jouw 4fa is niks anders dan 4fa.hcl
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:06 

wel raar dat ze 4fa en 4fa hcl dan soms apart aanbieden, 4fa hcl duurder is, maar de niet-hcl versie ook gewoon poeder is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

Je wil het niet snappen he :P de 4FA die op internet als poeder verkocht wordt is ook gewoon 4FA.HCl, alleen het is een beetje nutteloos om dat te vermelden. Bij je dealer vraag je ook om MDMA poeder en niet om MDMA.HCl hoewel het allebei t zelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Hij zegt juist dat het raar is dat eenzelfde aanbieder beide producten verkoopt alsof ze verschillen van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hij zegt juist dat het raar is dat eenzelfde aanbieder beide producten verkoopt alsof ze verschillen van elkaar.

Het is ook geen officiële apotheek waar alles netjes aangegeven staat he. :thumbup: op al die sites kan je er gewoon vanuit gaan dat je 4fa hcl krijgt

En hij heeft t over een niet hcl versie maar die hebben ze dus niet ... Vandaar dat ik even uit wilde leggen dat het niet heel veel nut heeft om het erbij te zetten, en zorgt juist voor verwarring zo te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:57 

Hoofdcoach schreef:
Firetrap schreef:

Het is ook geen officiële apotheek waar alles netjes aangegeven staat he. :thumbup: op al die sites kan je er gewoon vanuit gaan dat je 4fa hcl krijgt

En hij heeft t over een niet hcl versie maar die hebben ze dus niet ... Vandaar dat ik even uit wilde leggen dat het niet heel veel nut heeft om het erbij te zetten, en zorgt juist voor verwarring zo te merken

et scheelt niet veel qua prijs, dus ik ga die andere es bekijken dan

maar kan er nietiets anders ipv HCL aan binden dan fzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 00:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Firetrap schreef:

et scheelt niet veel qua prijs, dus ik ga die andere es bekijken dan

maar kan er nietiets anders ipv HCL aan binden dan fzo?

Zal vast wel kunnen maar voor 4fa is HCl het meest gebruikelijke. Verder heeft die HCl geen effect, dat doet de 4FA, dus een andere bind stof geeft weinig verschil (alleen dat de zuiverheid verandert)

Maar het blijft natuurlijk gokken met die webshops, misschien krijg je sowieso troep :P

Van 2cb weet ik wel dat het met HCl of HBr wordt verbonden en in die twee zit een beetje verschil qua dosering, terwijl de effecten t zelfde zijn. Maar een paar mg meer is bij 2cb erger dan een paar mg meer bij 4fa (dat weet jij ook xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 01:31 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wel raar dat ze 4fa en 4fa hcl dan soms apart aanbieden, 4fa hcl duurder is, maar de niet-hcl versie ook gewoon poeder is...

Idd. Bij de site waar je het over hebt heb ik de "niet" Hcl versie besteld en kreeg gewoon zoals ik het gewent was. In poedervorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 09:17 

jordifcg schreef:
KSwoosh schreef:

Idd. Bij de site waar je het over hebt heb ik de "niet" Hcl versie besteld en kreeg gewoon zoals ik het gewent was. In poedervorm.

precies ja, alleen wel een flink verschil met wat ik eerst kreeg. Dit is letterlijk wit/geel poeder, terwijl ik eerst eigenlijk meer bruine korrels had.
ik kan wel gokken welke de beste kwaliteit is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

Hoelang houden jullie gemiddeld pauze tussen het xtc gebruik? Ik zit meestal rond de 5-6 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hoelang houden jullie gemiddeld pauze tussen het xtc gebruik? Ik zit meestal rond de 5-6 weken.

3 dagen
Nee, sinds ik mdma heb gebruik ik xtc bijna niet meer xD
Maar daarvoor idd, 5/6 weken ertussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Que?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:10 

hardcoresjors schreef:

xd :x