Ach ja, ik zou het er wel voor over hebben om te weten wat ik naar binnen gooi, bij enige twijfel 
wss is alles voor zaterdag alweer de deur uit dusja
Godverdomme daar wil ik bijzijn xDwrote:Zaterdag na een half jaar xtc pauze weer eens pillen nemen Harmony. Ben benieuwd, ga ook met kwartjes werken.
Wtf is dat voor faags dan? Kreeg wel gewoon netjes 2 gram thuis. Maatje van me schrok wel even. Die had van die kant en klare caps gekocht waar 180 in zou moeten zitten, maakt er 1 open en haalt er 450 mg uit. Stel je voor dat je die in 1x dropt gek.wrote:duidelijk dezelfde eigenaars als Gekko, stelletje oplichters
ook bij die site?wrote:Wtf is dat voor faags dan? Kreeg wel gewoon netjes 2 gram thuis. Maatje van me schrok wel even. Die had van die kant en klare caps gekocht waar 180 in zou moeten zitten, maakt er 1 open en haalt er 450 mg uit. Stel je voor dat je die in 1x dropt gek.
volpompen met paardenverdoofmiddelwrote:Tyfus enkel, als ik naar harmony ga ga ik denk ik ook maar goed naar de donder, dan voel ik em tenminste niet
Vandaag en morgen gewoon ff normaal proberen te lopen, als dat gaat lukken ga ik maar een feestje stil staan xD
Ik weet niet wat voor rommel dit is? Maar mijn 4fa ziet er heel anders uitwrote:nou, bij deze het verschil tussen 4fa en 4fa-hcl van die ene leverancier:
links 4fa "normaal" en rechts 4fa hcl
http://s3.postimg.org/8u9sivy1v/Photo_1 ... _01_49.jpg
vind beide niet op de beste kwaliteit 4fa lijken, en als je de hcl besteld wordt je gewoon opgelicht, want ik had 2g besteld en maar 1 gekregen
duidelijk dezelfde eigenaars als Gekko, stelletje oplichters
precies, daarom wat ik eerst had [en binnenkort gelukkig weer] is veel beter.wrote:Ik weet niet wat voor rommel dit is? Maar mijn 4fa ziet er heel anders uit![]()
Kristallen zelfs als ik daarom vraag
Weet je zeker dat het 450 mg 4fa was? Misschien doen ze er 180 mg in en vullen hem dan met vulstoffen zodat ie vol zit. Of ze zijn heel dom om meer dan 2x zoveel 4fa te geven en mogelijke slachtoffers van die dosis...wrote:Wtf is dat voor faags dan? Kreeg wel gewoon netjes 2 gram thuis. Maatje van me schrok wel even. Die had van die kant en klare caps gekocht waar 180 in zou moeten zitten, maakt er 1 open en haalt er 450 mg uit. Stel je voor dat je die in 1x dropt gek.wrote:duidelijk dezelfde eigenaars als Gekko, stelletje oplichters
Wat een kneus dan die verkoperwrote:Nou die gast heeft 140 mg afgewogen, tegen de middag gedropt en ging op 1uur 's nachts nog hard. Denk dat het wel echt 140 was dan.
Ik weet niet wat voor pep jij hebt maar van 3 punten op de hele dag voel ik in ieder geval bijna niks xDwrote:Ik ga misschien nog naar Harmony, maar ik ga sowieso al naar Gunz for Hire 's avonds. Bij Gunz for Hire ga ik aan de XTC, maar bij harmony wou ik dan 3 punten pep pakken. Ga ik die XTC wel voelen dan?
Als je geen rotzooi hebt zul je aan 3/4 punten dan zeker wel genoeg hebben hoorwrote:heb nog nooit pep gehad dus vandaar...
Lekkerwrote:Zaterdag waarschijnlijk weer voor het eerst sinds 8 maanden wat XTC
Idd als je rond de 70% zit heb je echt wel genoeg aan 2/3 puntjeswrote:Als je geen rotzooi hebt zul je aan 3/4 punten dan zeker wel genoeg hebben hoorwrote:heb nog nooit pep gehad dus vandaar...
Fantasy Island, wordt sowieso mijn eerste drug sinds 8 maandenwrote:Lekkerwrote:Zaterdag waarschijnlijk weer voor het eerst sinds 8 maanden wat XTCWaar ga je heen?
Als je nou ff terug had gelezen fzo.wrote:Bestelling 4fmp van drsmart is binnen. Ziet er wel anders uit dan dat ik voorheen had maar toch hetzelfde als op die foto die ik hier voorbij zag komen. Volgende week op Emporium maar ff testen. Iemand ervaring met deze site/leverancier?