Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:20 

Fuzzylogic schreef:
Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.
Kan iemand me wat meer vertellen er over?

zolang je angst hebt: NIET doen
begin eerst es met mildere middelen, zoals truffels en bouw op naar paddos en 2cb enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:25 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Je mag hem wel ff PB'en hoor... ben wel benieuwd :P

Staat op je eigen telefoonski !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:29 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:
The Skribbler schreef:

Oh haha, ik dacht dat je bedoelde van ons... :lol: Maar wij hebben (nog) helemaal geen foto samen... Welke had jij dan gemaakt, met dat roze glowstokje toevallig? Die kan ECHT niet online :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:31 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Mellow schreef:
The Skribbler schreef:

Oh haha, ik dacht dat je bedoelde van ons... :lol: Maar wij hebben (nog) helemaal geen foto samen... Welke had jij dan gemaakt, met dat roze glowstokje toevallig? Die kan ECHT niet online :$

Volgens mij wel whaha! Nee ik wou niet want dat was niet representatief geweest :$ Volgende keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:45 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.

Dan zou ik dus geen LSD gebruiken. LSD kan je hele leven een twist geven. Probeer dan eerst wat minder heftigs? Ik heb zelf geen ervaring met tripmiddelen maar zat in het zelfde schuitje als jou. ik heb nu besloten dat ik eerst eens 2-cb ga doen.

Ah wist niet dat het zo heftig was, een oud schoolgenootje van me heb ik er heel vaak over gehoord, die gebruikte het regelmatig en zei dat het allemaal wel meeviel.
2-cb misschien ook wel verstandiger dan ja, heb gehoord dat je je trip daarbij ook redelijk zelf kunt sturen?

KSwoosh schreef:
zolang je angst hebt: NIET doen
begin eerst es met mildere middelen, zoals truffels en bouw op naar paddos en 2cb enzo

Nee snap ook dat het echt niet verstandig is om tripmiddelen te gebruiken als je er nog angstig tegenover staat.
Maar heb er meer over gelezen en mijn angst begint langzamerhand een beetje om te slaan naar nieuwsgierigheid.

Maar ik zal eens beginnen met 2-cb dan, alleen probleem is dat ik wel aan LSD kan komen maar niet aan 2-cb xd

Wat is echt het grote verschil tussen truffels en paddo's btw? Nooit veel aandacht aan besteed, dacht altijd dat dat wel ongeveer hetzelfde was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:49 

volges mij is dat verschil ook nihil
maar ik heb zelf ook nooit lsd gedan maar na een zeer heftige 2cb trip heb ik daar ook eigenlijk geen behoefte meer aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Nu maak je me nieuwsgierig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:54 

Fuzzylogic schreef:

naar die 2cb trip? of lsd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

naar die 2cb trip? of lsd

2cb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:08 

vertel ik je wel een keer in et echt, te lang verhaal
komt er op neer dat 2cb na een feest met pep, en 4x hogere dosis als normaal, best heftig is.
iets met niet meer weten wat de realiteit is enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Zoals eerder ook al is aangegeven: kijk eerst of trippen wat voor jou is. Dat kan door middel van minder heftige tripmiddelen zoals 2C-B of truffels. Dit zijn echter wel compleet andere dingen qua mindset t.o.v. LSD, maar het geeft je wel een idee over hoe trippen in z'n werking gaat.

Als dit je toch niks lijkt en je echt perse LSD wil gaan doen, moet je er ook 100% achter staan. 99% is niet genoeg. Geen angst kennen is heel belangrijk de eerste keer, want de eerste keer LSD bepaalt heel vaak de rest van je tripleven. Ga je de eerste keer bad, zul je daar gegarandeerd mee achtervolgt worden elke keer dat je opnieuw wil gaan trippen. Positieve spanning is echter wel goed. De wil om dingen te ontdekken, nieuwe ervaringen te beleven en te filosoferen op een manier waarvan je nooit gedacht had dat je dat kon... Geweldig! Dit zijn dingen om naar uit te kijken, maar staar je niet blind op die dingen. Verwacht niet te veel van je eerste keer. Je moet natuurlijk niet te veel nemen (een persoon met ervaring in tripmiddelen zou onder de 100ug moeten blijven de eerste keer, maar als je zonder enige tripervaring aan een LSD trip begint, zou ik zeggen dat je onder de 60ug moet blijven), dus zal de eerste keer niet de allergrootste ontdekkingsreis zijn die je meemaakt. Maar wel een hele vette om bekend te raken in de wereld van LSD. De tweede en derde trip die je maakt kun je echt dingen gaan ontdekken en kun je ook makkelijker dingen naar jouw smaak maken. Dan kun je de dosering ook wat hoger maken. En als je dat allemaal door hebt, dan kun je echt gaan experimenteren met hogere doseringen en verschillende 'tricks' om je space te optimaliseren. Maar goed, dan ben je in de praktijk meestal al weer een jaar verder. Het moet natuurlijk wel speciaal blijven.

Als je nog meer wil weten kun altijd hier terecht. Staat heel veel handige informatie in dankzij ervaringsdeskundigen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:26 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
komt er op neer dat 2cb na een feest met pep, en 4x hogere dosis als normaal, best heftig is.

Wat was je dosis? En heeft die pep van te voren invloed op je trip?
Ik vind 2cb een hele leuke toevoeging aan bijvoorbeeld pillen of 4FMP, maar op zichzelf vind ik het niet bijster veel aan. Ik denk dat ik ongeveer 30-40 mg had toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
KSwoosh schreef:

Ik vind 2cb een hele leuke toevoeging aan bijvoorbeeld pillen of 4FMP, maar op zichzelf vind ik het niet bijster veel aan. Ik denk dat ik ongeveer 30-40 mg had toen.

Pep neutraliseert de effecten van tripmiddelen voor een deel (net als coke, mephedrone, etc.). Het zorgt ervoor dat je scherper de dingen waarneemt en veel bewuster bent. Kortom: het verzwakt de effectieve werking van tripmiddelen, maar kan handig zijn om achter de hand te houden als je te hard gaat. En zolang de effectieve werking van pep merkbaar is, zal de effectieve werking van tripmiddelen minder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:10 

Chukkels schreef:
Strep schreef:
KSwoosh schreef:

Pep neutraliseert de effecten van tripmiddelen voor een deel (net als coke, mephedrone, etc.). Het zorgt ervoor dat je scherper de dingen waarneemt en veel bewuster bent. Kortom: het verzwakt de effectieve werking van tripmiddelen, maar kan handig zijn om achter de hand te houden als je te hard gaat. En zolang de effectieve werking van pep merkbaar is, zal de effectieve werking van tripmiddelen minder zijn.

niet als de pep ondertussen uitgewerkt is en je mindset minder vrolijk wordt :P

de dosis was 16mg, nasaal
en dat is dus na een feest, semi onder de invloed nog, vermoeid lichaam en geest
snuiven is al 2x zo sterk ongeveer, dan ook nog 2x te hoge dosis voor na een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:14 

Hardtraxx Elite

HAHAH dat weet ik nog wel, na headhunterz toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

http://www.wtf.nl/grenzeloos/1786/zombi ... -drug.html :lol: :lol: :lol:

Overigens is dat géén mephedrone
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:34 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Zou eerst gewoon een keer een bakje truffels in Nijmegen halen, die man verteld er echt alles over wat wel en niet verstandig is, hierdoor krijg je een veilig gevoel en super veel zin om het een keer te proberen. Heb het een keer gedaan en dat was echt super vet! Pas als je dat leuk vind zou ik naar 2cb gaan om uiteindelijk een keer LSD te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:49 

Chukkels schreef:
http://www.wtf.nl/grenzeloos/1786/zombiegedrag-door-nieuwe-drug.html :lol: :lol: :lol:

Overigens is dat géén mephedrone

xd

Al spreekt die laatste alinea het wel een beetje tegen; ''Bij ons in Holland staat badzout bekend als mephedrone, al wordt het volgens de Jellinek ook wel miauw, miauw of bubble genoemd. Vrij onschuldige namen voor een drug waar je kannibalistische neigingen van krijgt.''

Bericht is ook al bijna een jaar oud zie ik net. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:47 

jRn schreef:
HAHAH dat weet ik nog wel, na headhunterz toch?

die ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:50 

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:

Zou eerst gewoon een keer een bakje truffels in Nijmegen halen, die man verteld er echt alles over wat wel en niet verstandig is, hierdoor krijg je een veilig gevoel en super veel zin om het een keer te proberen. Heb het een keer gedaan en dat was echt super vet! Pas als je dat leuk vind zou ik naar 2cb gaan om uiteindelijk een keer LSD te proberen.

do's:
-vage muziek opzetten [of muziek met epische breaks, zoals Italian Tribute]
-lavalampen
-kleine verlichtingen

dont's:
-tv
-radio
-klokken
-goed verlichte kamer

zo wat ik ff kon bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 01:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Fuzzylogic schreef:

*lang bericht*

Thanks voor je reactie, kan hier zeker wat mee!

Ook bedankt @ Hard4Us

Denk dat ik binnenkort maar gewoon eerst truffels ga proberen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:21 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Thanks voor je reactie, kan hier zeker wat mee!

Ook bedankt @ Hard4Us

Denk dat ik binnenkort maar gewoon eerst truffels ga proberen dan.

Laten weten hoe het was hé!

Verder ook tijdens de truffel trip niet van locatie veranderen, tenminste wat ik toen had gingen we truffelen, kwamen de ouders opeens thuis en zijn we naar de Time Out gevlucht, geen succes, werd ziek en onrustig.

Ook verstandig is iemand erbij te hebben die gewoon nuchter blijft, kleine kans dat er iets gebeurt maar toch. Verder ook 4 uur vantevoren niet eten, en meer uitleg krijg je van de verkoper wel, als je naar Happy Holland in Nijmegen gaat tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:53 

Hardtraxx Addict

Ga zo 2C-B nemen, alweer een tijdje geleden, voel me niet 100% maar gaat ongetwijfeld een leuke avond worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:54 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Ga zo 2C-B nemen, alweer een tijdje geleden, voel me niet 100% maar gaat ongetwijfeld een leuke avond worden!

Veel plezier sgat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 20:35 

Hard4Us schreef:
Verder ook tijdens de truffel trip niet van locatie veranderen, tenminste wat ik toen had gingen we truffelen, kwamen de ouders opeens thuis en zijn we naar de Time Out gevlucht, geen succes, werd ziek en onrustig.

Ook verstandig is iemand erbij te hebben die gewoon nuchter blijft, kleine kans dat er iets gebeurt maar toch. Verder ook 4 uur vantevoren niet eten, en meer uitleg krijg je van de verkoper wel, als je naar Happy Holland in Nijmegen gaat tenminste.

kan wel maar ik denk dat et in jouw geval gewoon foute sfeer was waardoor et kut ging ;)

en als je veel doet is tripsitter wel handig, maar echt neit nodig als je normale hoeveelheid doet.
Vorige  1 ... 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic