Fuzzylogic wrote:Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.
Kan iemand me wat meer vertellen er over?
Zoals eerder ook al is aangegeven: kijk eerst of trippen wat voor jou is. Dat kan door middel van minder heftige tripmiddelen zoals 2C-B of truffels. Dit zijn echter wel compleet andere dingen qua mindset t.o.v. LSD, maar het geeft je wel een idee over hoe trippen in z'n werking gaat.
Als dit je toch niks lijkt en je echt perse LSD wil gaan doen, moet je er ook 100% achter staan. 99% is niet genoeg. Geen angst kennen is heel belangrijk de eerste keer, want de eerste keer LSD bepaalt heel vaak de rest van je tripleven. Ga je de eerste keer bad, zul je daar gegarandeerd mee achtervolgt worden elke keer dat je opnieuw wil gaan trippen. Positieve spanning is echter wel goed. De wil om dingen te ontdekken, nieuwe ervaringen te beleven en te filosoferen op een manier waarvan je nooit gedacht had dat je dat kon... Geweldig! Dit zijn dingen om naar uit te kijken, maar staar je niet blind op die dingen. Verwacht niet te veel van je eerste keer. Je moet natuurlijk niet te veel nemen (een persoon met ervaring in tripmiddelen zou onder de 100ug moeten blijven de eerste keer, maar als je zonder enige tripervaring aan een LSD trip begint, zou ik zeggen dat je onder de 60ug moet blijven), dus zal de eerste keer niet de allergrootste ontdekkingsreis zijn die je meemaakt. Maar wel een hele vette om bekend te raken in de wereld van LSD. De tweede en derde trip die je maakt kun je echt dingen gaan ontdekken en kun je ook makkelijker dingen naar jouw smaak maken. Dan kun je de dosering ook wat hoger maken. En als je dat allemaal door hebt, dan kun je echt gaan experimenteren met hogere doseringen en verschillende 'tricks' om je space te optimaliseren. Maar goed, dan ben je in de praktijk meestal al weer een jaar verder. Het moet natuurlijk wel speciaal blijven.
Als je nog meer wil weten kun altijd
hier terecht. Staat heel veel handige informatie in dankzij ervaringsdeskundigen.