jRn schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.
Kan iemand me wat meer vertellen er over?
Dan zou ik dus geen LSD gebruiken. LSD kan je hele leven een twist geven. Probeer dan eerst wat minder heftigs? Ik heb zelf geen ervaring met tripmiddelen maar zat in het zelfde schuitje als jou. ik heb nu besloten dat ik eerst eens 2-cb ga doen.
Ah wist niet dat het zo heftig was, een oud schoolgenootje van me heb ik er heel vaak over gehoord, die gebruikte het regelmatig en zei dat het allemaal wel meeviel.
2-cb misschien ook wel verstandiger dan ja, heb gehoord dat je je trip daarbij ook redelijk zelf kunt sturen?
KSwoosh schreef:
zolang je angst hebt: NIET doen
begin eerst es met mildere middelen, zoals truffels en bouw op naar paddos en 2cb enzo
Nee snap ook dat het echt niet verstandig is om tripmiddelen te gebruiken als je er nog angstig tegenover staat.
Maar heb er meer over gelezen en mijn angst begint langzamerhand een beetje om te slaan naar nieuwsgierigheid.
Maar ik zal eens beginnen met 2-cb dan, alleen probleem is dat ik wel aan LSD kan komen maar niet aan 2-cb
Wat is echt het grote verschil tussen truffels en paddo's btw? Nooit veel aandacht aan besteed, dacht altijd dat dat wel ongeveer hetzelfde was.