Verklaar u nader.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Inderdaad. Even wat meer details AUB 
Voor iedereen die faalt om goede pep uit Nederland te regelen...
-
J
Wat noem jij goed?
Als je neus wegbrand en je niet meer kan slapen zonder een hele gram op te snuivenwrote:Wat noem jij goed?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Goede pep brandt juist niet zo erg is mijn ervaringwrote:Als je neus wegbrand en je niet meer kan slapen zonder een hele gram op te snuivenwrote:Wat noem jij goed?
Had aan 6 puntjes genoeg de hele dag + nacht
Was meer een grap whaha, en trouwens Alex, ga je Defqon? ;pwrote:Goede pep brandt juist niet zo erg is mijn ervaringwrote:Als je neus wegbrand en je niet meer kan slapen zonder een hele gram op te snuivenwrote:Wat noem jij goed?en geurloos
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nee man vind 2x wel genoeg geweestwrote:Was meer een grap whaha, en trouwens Alex, ga je Defqon? ;pwrote:Goede pep brandt juist niet zo erg is mijn ervaringwrote: Als je neus wegbrand en je niet meer kan slapen zonder een hele gram op te snuivenen geurloos
Hmmm... morgen sinds september weer eens xtc
ERRUG veel zin in!
-
J
Leuke poll ook. 
Nog fanatieke mephedrone gebruikers hier op het forum?
Mijn ervaring met goede pep (getest op 62 onvervuild) is dat het juist best erg brandt en goed stinkt :p zal ook wel aan de manier van bereiden liggen.wrote:Goede pep brandt juist niet zo erg is mijn ervaringwrote:Als je neus wegbrand en je niet meer kan slapen zonder een hele gram op te snuivenwrote:Wat noem jij goed?en geurloos
Junk... Waar ga je?wrote:Hmmm... morgen sinds september weer eens xtcERRUG veel zin in!
PRSPCT XL17... lekker heel de avond trommelen 
Tering lijer!wrote:Nee man vind 2x wel genoeg geweest, ga dit keer Dreamfields
Misschien dat iemand dit kan filmen?wrote:PRSPCT XL17... lekker heel de avond trommelen
Hhmmm... misschien wel, misschien nietwrote: Misschien dat iemand dit kan filmen?
Mephwrote:Leuke poll ook.
-
G
iemand wel eens gehoord van 2-ai of MDAI?
-
G
nou vertel, wat heb je gehoordwrote:MDAI wel, 2-ai ooit.
Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.
Kan iemand me wat meer vertellen er over?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Jawel joh die ene die ik op het einde heb gemaakt van jou kan gewoon online hoor. Kan best!wrote:Hhmmm... misschien wel, misschien nietwrote: Misschien dat iemand dit kan filmen?De foto's die ik maak komen iig NIET online
Dan zou ik dus geen LSD gebruiken. LSD kan je hele leven een twist geven. Probeer dan eerst wat minder heftigs? Ik heb zelf geen ervaring met tripmiddelen maar zat in het zelfde schuitje als jou. ik heb nu besloten dat ik eerst eens 2-cb ga doen.wrote:Ik wil over een tijdje LSD proberen maar ik heb nog geen enkele ervaring met tripmiddelen en ik kijk er een beetje angstig tegenaan.
Je mag hem wel ff PB'en hoor... ben wel benieuwdwrote:Jawel joh die ene die ik op het einde heb gemaakt van jou kan gewoon online hoor. Kan best!wrote:Hhmmm... misschien wel, misschien nietwrote: Misschien dat iemand dit kan filmen?De foto's die ik maak komen iig NIET online
Oh jongens, wat was het toch weer fijn. Ik vind het echt heerlijk om eens per halfjaar maximaal xtc te gebruiken. Ik was weer helemaal in de wolken, helemaal happy, iedereen was mijn vriend... Weer heel bijzonder