Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

Junkenlul schreef:
Gewoon doen. Je merkt vanzelf wel hoe het uitpakt. :cool:

stoer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 06:05 

Donateur

brammetjepsv schreef:
MDMA en Alcohol goede combi of uit den boze?

Slecht zeker in de zin van als je echt van plan bent om volgas te gaan zuipen terwijl je aan de MDMA zit, dan garandeer ik je allemaal vervelende problemen tijdens en na je avondje naar de getver gaan.

Je kan best een paar drankjes doen voor je MDMA-trip en ook best een biertje ofzo tijdens (meestal vind ik bier smerig na een paar uur spacen), maar ik zou ook echt niet meer dan dat doen. Je droogt mega snel uit en dan voel je je zeker niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 07:27 

Hardtraxx Addict

Vraagje: Hoe lang duurt de plafonddienst bij pep ongeveer? Vergelijkbaar met coke? Vannacht voor het eerst een beetje gedaan op een technofeestje en ben bang dat ik nog wel even wakker ben.. Nja, een goed boek pakken dan maar.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:43 

Hardtraxx Veteran

Nee pep duurt veel langer helaas XD bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

4FMP (L) nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:08 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

Haha ik merk het. Grappig spul maar voorlopig even niet meer dan, dit is gewoon niet leuk meer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Hoofdcoach schreef:

Haha ik merk het. Grappig spul maar voorlopig even niet meer dan, dit is gewoon niet leuk meer. :P

Veel water drinken en wat vitamine C pakken en het uitzitten... Erg klote gevoel maar vanavond kan je weer lekker slapen :D

Firetrap schreef:
4FMP (L) nuff said

Idd! Gisteren weer van genoten. Daarna 2x halve partyflock genomen, blijft een lekkere combo xd je denkt dat je heel helder bent maar toch sta je te spacen als een malle :P met veel energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:44 

Hardtraxx Veteran

Ook met XTC gedaan, maar geen space gehad. Gewoon heerlijk helder en energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:26 

Firetrap schreef:
4FMP (L) nuff said

groene ytjes :D

6apb was trouwes ook wel leuk :D
toch wel een stuk anders als mdma, fuzzy weet wel hoe erg ik stond te genieten xd volgens mij heel hardtraxx wel heb ik et idee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:55 

Hardtraxxer

Gewoon maar MDMA gedaan gisteren op BTB, heb wel ultiem genoten van Coone :P
Fantastisch weertje ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:07 

Hardtraxx Veteran

Gisteren rond 16:00 een bommetje van 180mg 4-FMP gepakt, heerlijke euforie weer, dit keer duurde het wel een half uurtje, driekwartier voordat ik weer zo megaveel energie en zin om los te gaan kreeg, had dat op Loudness meteen maar nu eerst even lekker staan genieten van de euforie, uiteindelijk echt heel veel energie gehad en tot het einde moeiteloos los kunnen gaan.
Rond 19:00 een bommetje van 80mg bijgepakt, verlengde zelfs de euforie enigszins terwijl ik juist van meerdere mensen heb gehoord dat het alleen de energie verlengde. Toen ik rond 02:00 thuis kwam voelde ik het nog steeds, ook heel slecht geslapen.

Maar het was weer een topdagje :clap:

KSwoosh schreef:
6apb was trouwes ook wel leuk :D
toch wel een stuk anders als mdma, fuzzy weet wel hoe erg ik stond te genieten xd volgens mij heel hardtraxx wel heb ik et idee :lol:

Man, was gewoon genieten om te zien hoe jij erbij liep hahaha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

Spookjes gingen weer heerlijk gister. Gisteren eerste trance feestje met xtc bezocht en het blijft maar bij 1 trance feestje denk ik. Muziek is heerlijk maar wil toch meer bewegen ^^

I (L) techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 10:56 

Hardtraxx Veteran

Slaapverlamming, blijft een apart gevoel :D je kan alles proberen maar bewegen lukt niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 13:22 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Slaapverlamming, blijft een apart gevoel :D je kan alles proberen maar bewegen lukt niet xd

Jij vindt dat leuk :p? Heb 't zelf nooit gehad (volgens mij) maar de meeste mensen die het wel eens hebben vinden het kut en eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 14:18 

Hoofdcoach schreef:

hoe kwam et dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 14:33 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Hoofdcoach schreef:

Jij vindt dat leuk :p? Heb 't zelf nooit gehad (volgens mij) maar de meeste mensen die het wel eens hebben vinden het kut en eng.

Als je weet wat het is is het niet meer eng ;) de eerste keer is inderdaad ff eng. Overigens heb ik het echt alleen soms als ik extreem vermoeid ben (geweest). Dus na een feest oid.

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

hoe kwam et dan?

Ik had zo'n typische droom dat je ergens voor vlucht en dan je op een gegeven moment wakker wordt, maar kon me niet bewegen (alleen kijken). Heel vaag gevoel dan want het voelt alsof je gewoon je armen kan bewegen maar toch blijven ze stil liggen :P maar het duurde maar even.

Wat ook super vet is zijn lucide dromen, helaas lukt het me niet vaak om die te krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:03 

Hardtraxx Veteran

Met Koninginnedag lachgas gedaan,
Mooi spulletje, alleen jammer dat het zo kort duurt xD
Binnenkort maar een keer slagroomspuit halen met groep maten, lijkt me wel lachen als je alleen thuis bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:38 

hardcoresjors schreef:
Met Koninginnedag lachgas gedaan,
Mooi spulletje, alleen jammer dat het zo kort duurt xD
Binnenkort maar een keer slagroomspuit halen met groep maten, lijkt me wel lachen als je alleen thuis bent :P

20€ bij de blokker
€16 voor 50 patronen
erg leuk idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Beter! :P
Dacht dat die shit veel duurder was! :oh:
Snel halen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:29 

hardcoresjors schreef:
Beter! :P
Dacht dat die shit veel duurder was! :oh:
Snel halen dus!

ja kost geen zak joh :P
je moet alleen oppassen dat je die dop van de blokker niet kapot draait, is mij namelijk overkomen [gewoon ingeruild omdat het binnen een aantal dagen was]: omdat die dop van plastic is en het stuk waar je em op schroeft van ijzer, draai je het schroefdraad in die dop best makkelijk kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
je moet alleen oppassen dat je die dop van de blokker niet kapot draait, is mij namelijk overkomen [gewoon ingeruild omdat het binnen een aantal dagen was]: omdat die dop van plastic is en het stuk waar je em op schroeft van ijzer, draai je het schroefdraad in die dop best makkelijk kapot.

Aha :P
En je kan toch ook 2 patronen erin doen ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:00 

Ja, of 3. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:51 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

in de spuit wel ja

wat ook wel goed werkt is heeeel diep en lang ademen. denk je dat je het niet meer volhoudt, 1x normaal ademen en dan weer doorgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 21:22 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

in de spuit wel ja

wat ook wel goed werkt is heeeel diep en lang ademen. denk je dat je het niet meer volhoudt, 1x normaal ademen en dan weer doorgaan

:cool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:18 

Hardtraxx Elite

Poolse pep :thumbsup:
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic