Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 20:44 

Donateur

jRn schreef:
Sainen schreef:
Iemand ervaring met paarse Lamborghini's?

Ja, ik heb ze nu. Zien er wel leuk uit. Opvolgertje van de Nintendo dacht ik.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=31580

Ben benieuwd wat de resultaten worden, maar als het de opvolgers zijn van de nintendo's dan zal het wel 200+ zijn. Maar vind ze er wel wat kleiner uitzien. Lijken meer op de opvolgers van de ferrari? Of was dat de voorganger van de nintendo?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:54 

Hardtraxxer

Die nintendo's waren zo heerlijk om makkelijk een halfje te nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 01:17 

Hardtraxxer

Met Beat the Bridge ben ik van plan om voor het eerst een capsule met ca. 120 mg 4-fmp te nemen (ik kan niet aan meer komen). Daarom neem ik er later ook nog een halve nintendo bij. Maar hoe lang duurt het effect van de 4 (incl. energierush), want ik heb niet echt zin om tegen het einde al kapot te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ik heb al een tijdje blauw/groene spookjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:02 

Hardtraxxer

Robbie schreef:
Met Beat the Bridge ben ik van plan om voor het eerst een capsule met ca. 120 mg 4-fmp te nemen (ik kan niet aan meer komen). Daarom neem ik er later ook nog een halve nintendo bij. Maar hoe lang duurt het effect van de 4 (incl. energierush), want ik heb niet echt zin om tegen het einde al kapot te zijn. :P

Denk dat je maximaal 2-3 uur een energierush zal hebben. Misschien wel helemaal geen, ligt eraan hoeveel je weegt enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik heb al een tijdje blauw/groene spookjes.

Ik de blauwe. 85 mg per stuk geloof ik, heerlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:37 

Hardtraxxer

hoihoudoe schreef:
Robbie schreef:

Denk dat je maximaal 2-3 uur een energierush zal hebben. Misschien wel helemaal geen, ligt eraan hoeveel je weegt enzo.

Ah oke, ik ben 1.80m en weeg 70kg. Dan maar wat pep erbij pakken dan komt het wel goed :P
Thnx voor je antwoord! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:43 

Hardtraxx Veteran

hoihoudoe schreef:
Robbie schreef:

Onzin, de euforie zal 2-3 uur zijn. Energie blijft langer aan. Halve Nintendo erbij verlengt de euforie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 20:52 

hoihoudoe schreef:
Robbie schreef:

als je uberhaubt al iets voelt van 120 mg

want als je altijd met halve nintendos werkt denk ik dat het weggegooid geld is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 03:12 

Hardtraxx Veteran

Nachtje bij een maat thuis peppen, wist niet dat dat thuis ook zo chill kon zijn :P Alleen nog maar op feesten gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 10:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoihoudoe schreef:
Robbie schreef:

als je uberhaubt al iets voelt van 120 mg

want als je altijd met halve nintendos werkt denk ik dat het weggegooid geld is...

Bullshit hij kan gewoon een hoge mdma tolerantie hebben :P op Defqon heb ik iets van 110mg gehad en heb toch aardig lekker gevoel gehad een paar uur. Daarna wel blauwe spook erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:12 

lijkt me sterk dat er verschil is tussen een mdma tolerantie en een 4fmp tolerantie.
beide werkt op je serotonine...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
lijkt me sterk dat er verschil is tussen een mdma tolerantie en een 4fmp tolerantie.

Uitsluitend onderzoek daarvoor?

4FMP heeft, voor zover ik mijn bronnen kan vertrouwen en goed interpreteer, geen enorm effect op je serotonine.

Dat kan natuurlijk wel outdated informatie zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:10 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

4FMP heeft, voor zover ik mijn bronnen kan vertrouwen en goed interpreteer, geen enorm effect op je serotonine.

klopt, 3-4 x minder als mdma
op basis daarvan denk je dat het mss anders zou werken? zit wat in.
maar ik denk het toch niet.
wat je opgebruikt met mdma is er niet ineens als je 4fa doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

klopt, 3-4 x minder als mdma
op basis daarvan denk je dat het mss anders zou werken? zit wat in.
maar ik denk het toch niet.
wat je opgebruikt met mdma is er niet ineens als je 4fa doet

Als je gewoon niet van te voren mdma gebruikt voel je echt wel wat van de 4fa ook al heb je een dikke tolerantie. Er is geen kruistolerantie dacht ik tussen 4fa en mdma dus 4fa werkt gewoon als je daar geen hoge tolerantie voor hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 00:20 

Hardtraxxer

Bedankt voor alle feedback! Ik zie wel hoe het gaat bevallen en anders moet ik een volgende keer maar wat meer pakken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort ga ik 2cb doen, kun je 2cb ook bijpakken als je merkt dat het uitwerkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:12 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Binnenkort ga ik 2cb doen, kun je 2cb ook bijpakken als je merkt dat het uitwerkt?

Als je een langere duur van 2C-B wil, waarom neem je dan geen 2C-E?

Trouwens, welke oetlul heeft ooit gezegd dat je van een volledig weekendje naar de tyfus gaan met bar weinig slaap de dag(en) erna flinke last hebt? Die gozer moeten ze echt een spreekverbod opleggen, want het tegendeel is bewezen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:53 

Hardtraxxer

MDMA en Alcohol goede combi of uit den boze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Of 2c-i. Is e niet heel heftig? Zal ook wel aan de dosis liggen. Zelf nooit gedaan iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 01:04 

Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
MDMA en Alcohol goede combi of uit den boze?

Niet doen. Je hebt er niks aan alleen dat je de MDMA minder voelt, enige "voordeel" is dat het al na 10 minuten werkte waar het bij mij normaal 30-45 minuten duurt. Dat voordeel staat tussen aanhalingstekens omdat die 20-30 minuten wachten natuurlijk ook geen zak uitmaken.
Eigenlijk voor mij persoonlijk helemaal geen voordeel, vind het juist wel fijn dat het even duurt, kan ik me er even op "voorbereiden" xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Heb 1 wit spookje voor BTB, hoorde dat ze niet heel sterk zijn maar kon niet meer regelen. Kan trouwens ook geen informatie vinden op internet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 10:54 

Jolle schreef:
Heb 1 wit spookje voor BTB, hoorde dat ze niet heel sterk zijn maar kon niet meer regelen. Kan trouwens ook geen informatie vinden op internet ofzo.

blauwe ken ik wel, zijn niet heel sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Trouwens, welke oetlul heeft ooit gezegd dat je van een volledig weekendje naar de tyfus gaan met bar weinig slaap de dag(en) erna flinke last hebt? Die gozer moeten ze echt een spreekverbod opleggen, want het tegendeel is bewezen! :yay:

Omdat we geen 2ce tot onze beschikking hadden. Maar hoe zit dat dus met bijpakken ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 17:04 

Gewoon doen. Je merkt vanzelf wel hoe het uitpakt. :cool:
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic