Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:10 

Hardtraxx Addict

Pep blijft me gabber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 11:38 

Hardtraxx Elite

jaa mijne ook, lekker lekkar Bar-E
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:33 

Hoe loop je een serotonine syndroom op en hoe herken je de symptomen?

Vraag:
Hoe loop je een serotonine syndroom op? Maar nog belangrijker hoe herken je eventuele symptomen? (een kennis van me neemt als ie geen pep heeft NA XTC vaak een aspirine)

Antwoord:
Het serotonine syndroom wordt veroorzaakt door een te hoog serotoninegehalte in het centrale zenuwstelsel. Serotonine is een neurotransmitter die in de hersenen werkt op emoties, seksuele functies en honger en dorst. Wat voor effect het serotonine syndroom heeft op mensen is afhankelijk van welke drugs en de hoeveelheid drugs zij gebruikt hebben.

Wat vergroot de kans op een serotonine syndroom?
-Het gebruik van grote hoeveelheden XTC, of het combineren van XTC met speed, cocaïne, of andere drugs
-Het combineren van XTC met AD( H )D medicijnen (dexamfetamine, Ritalin) of L-tryptophaan (tijdens XTC gebruik ipv erna)
-Het combineren van XTC met antidepressiva, MAO-remmers en SSRI´s, dit is levensgevaarlijk.

Wat zijn de syptomen?
Niet iedereen ervaart serieuze symptomen, maar soms kunnen de effecten onvoorspelbaar en zelfs levensbedreigend zijn. De vroege, milde tekenen van het serotonine syndroom zijn gelijk aan de reacties die sommige mensen hebben wanneer ze middelen als XTC gebruiken of als ze gewoon lang achter elkaar hebben staan dansen. We hebben het bijvoorbeeld over zweten, opgewonden zijn, grote pupillen, rillen, snelle hartslag en snelle ademhaling. Voor de meeste mensen zijn deze klachten niet al te ernstig.

Wanneer medische hulp inroepen?
Mocht je iemand zien met de volgende tekenen, dan is het beslist noodzakelijk om medische hulp te zoeken. Dit zijn namelijk serieuze symptomen van het serotonine syndroom: koorts, zeer onrustig/gejaagdheid, angst/verwarring, ongewone, krampachtige spierkrampen in armen en/of benen en stijve spieren.

Tot slot: aspirine heeft geen invloed op de serotoninehuishouding en zal dus een serotoninevergiftiging niet tegen kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:56 

Hardtraxx Elite

Heb wel eens gehoord dat je bij de aphotheek pillen kunt krijgen waarvan je serotine weer op pijl komt. Weet de naam zo even niet. Iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:03 

Hardtraxx Addict

5htp / L-thryptofaan, kun je gewoon bij de kruidvat halen. Ik ken mensen die het gebruiken na een feest en zeggen dat ze er ook iets van merken. Ben er persoonlijk niet zo'n fan van en zal het dus ook niet gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
5htp / L-thryptofaan, kun je gewoon bij de kruidvat halen. Ik ken mensen die het gebruiken na een feest en zeggen dat ze er ook iets van merken. Ben er persoonlijk niet zo'n fan van en zal het dus ook niet gaan gebruiken.

Na een feest dit gebruiken is extreem schadelijk voor je hersenen. Kans op serotonine-syndroom wordt exponentieel verhoogd. Houdt minimaal 24 uur pauze tussen het slikken van MDMA en 5-HTP.

Overigens is het een geweldig goedje, ook voor als je niks gebruikt hebt. Je krijgt er zulke vette, realistische dromen van die je helemaal zelf kan sturen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:43 

Chukkels schreef:
Squid schreef:

Na een feest dit gebruiken is extreem schadelijk voor je hersenen. Kans op serotonine-syndroom wordt exponentieel verhoogd. Houdt minimaal 24 uur pauze tussen het slikken van MDMA en 5-HTP.

Overigens is het een geweldig goedje, ook voor als je niks gebruikt hebt. Je krijgt er zulke vette, realistische dromen van die je helemaal zelf kan sturen. :woot:

Heb anders ook van mensen gehoord dat ze dr dikke nachtmerries van kregen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:05 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:

Waarom ben je er geen fan van? Als het je serotonine sneller herstelt, ben ik wel benieuwd waarom je het dan niet zou gebruiken. (als je het kostenplaatje wegdenkt)

Chukkels schreef:
Squid schreef:

24 uur? Volgens mij was de zondagavond voor dat je gaat slapen het juiste moment. Heb dit vaker gelezen. Maar dit heb ik dus fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:39 

Hardtraxx Addict

Het zit zo dat ik het liefst van alle andere pillen afblijf, aangezien ik ook al medicatie moet slikken. Daarnaast heb ik ook al verhalen van mensen gehoord over het serotine-syndroom en daar heb ik vrij weinig zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:55 

Hardtraxxer

Hoelang pauze raden jullie aan met 4fmp?
Heb met loudness ook al 4fmp genomen en heb geen idee of het slim is als ik weer bij BTB neem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:04 

Donateur

Wel is 3 weken na elkaar gedaan, ging veel beter dan 3x snoepen achter elkaar. Zou je dosis wel ietsje opschroeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:55 

F-alko92 schreef:
Heb met loudness ook al 4fmp genomen en heb geen idee of het slim is als ik weer bij BTB neem...

hangt er vanaf hoe lang je daarna pauze houdt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:57 

Donateur

Ja en wat je onder slim verstaat bijvoorbeeld. Qua werking, qua gevolgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:15 

Hardtraxx Veteran

Op beat the bridge weer eens 4fmp nemen :D cappie halfvol nu, werkte vorige keer prima. Wat een bazen spul is het ook. :D

Ik zelf hou er minimaal een maand tussen, maar zit met btb op 4 maanden, dus komt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:19 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Op beat the bridge weer eens 4fmp nemen :D cappie halfvol nu, werkte vorige keer prima. Wat een bazen spul is het ook. :D

Ik zelf hou er minimaal een maand tussen, maar zit met btb op 4 maanden, dus komt goed.

Eindelijk weer eens dansen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:20 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoofdcoach schreef:

Eindelijk weer eens dansen?

Jazeker man :D te lang geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:23 

Hardtraxx Elite

Ja, jij hebt de afgelopen tijd echt onder een brug gewoond. Nooit meer iets van je gehoord. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:

Heb het zelf op Loudness voor de eerste keer genomen, op BTB weer en daarna wil ik pauze houden tot The Qontinent (het liefst zo lang, anders sowieso anderhalve maand), denk dat dat op zich niet zo'n kwaad kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:02 

Hardtraxx Elite

Eerste keer hield ik er ook twee weken tussen. (Masters en Beat the Bridge vorig jaar)
Ging prima, moet alleen geen gewoonte worden natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ja, jij hebt de afgelopen tijd echt onder een brug gewoond. Nooit meer iets van je gehoord. -.-

Heb t aardig rustig aan gedaan qua feestjes :P sinds Defqon1 2012 drie hardstyle feestjes gehad

Maar btb gaan we weer even stampen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 21:34 

Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met paarse Lamborghini's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:36 

Hardtraxx Elite

Denk morgen bij XXlerator lekker nuchter. Hou ik 't langst vol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:28 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wel is 3 weken na elkaar gedaan, ging veel beter dan 3x snoepen achter elkaar. Zou je dosis wel ietsje opschroeven.

Jaa ik denk dat ik maar ga peppen want wil ook 4fmp met fantasy island doen dus.
Dan zit er 1 maand tussen en dat lijkt me wat beter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:30 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ja en wat je onder slim verstaat bijvoorbeeld. Qua werking, qua gevolgen?

Ja qua gevolgen aangezien het een RC is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:08 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:
Iemand ervaring met paarse Lamborghini's?

Ja, ik heb ze nu. Zien er wel leuk uit. Opvolgertje van de Nintendo dacht ik.
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic