Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:41 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Als je het puur voor de energie wilt doen kan je misschien beter pep nemen? Dat vreet tenminste ook geen serotonine, wat 4-FA wel doet.

Pep vind ik niet zo chill. Krijg ik vaak hartkloppingen van wat ik bij 4FA niet heb. Bovendien ga ik met 4FA veel harder los dan op pep ;) Dus ik hou het toch bij 4FA. Misschien de volgende keer eens een lagere dosis proberen. Had ik op Hard Bass ook en toen had ik nergens last van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Krijg trouwens wel echt een zieke praatkick van die 4, nog veel meer als van X en daar kan ik al moeilijk m'n mond mee houden :P
Ook veel onzin lopen lullen maar was me er wel bewust van dat het allemaal nergens op sloeg wat ik zei, maar moest gewoon praten xd
Heb zo nog iemand die bijna bad ging weer goed weten te praten, voelt altijd goed om iemand te helpen die niet lekker gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Paddo's :worship:
Ik raad het iedereen aan die kan trippen om volgend jaar mee te doen op Loudness (Klokgebouw editie dan wel), mits de main stage lineup weer goed is.

Waarom trippen? Als het goed aanpakt sta je daar zonder ongemak (mentaal of fysiek) eigenlijk vrijwel nuchter te voelen, terwijl de muziek meerdere malen zo hard aankomt. Compleet overdonderend. De muzikale ervaring is nog veel intenser dan met mdma.

Waarom Loudness? Het past ZO goed bij harde muziek (industrial, hardtechno, harde techno volstaan ook natuurlijk) en het geluid is erg van belang (als het kut is, komt het totaal niet aan). En je moet er natuurlijk zelf van houden moet het lang leuk blijven. Als iemand nog feesten aan kan raden die hieraan zouden voldoen - graag.

Waarom paddo's? De werkingsduur (en ook inwerkingstijden) zijn vrij kort, dus de dosering is veel beter te regelen (en dat is erg belangrijk). Naar mijn idee is het muzikale effect t.o.v. 2c-i of 2c-b sterker bij een vergelijkbare dosering en is de hele ervaring betekenisvoller, al heb ik niet genoeg ervaring met 2c-b om dat met zekerheid te zeggen. Ook t.o.v. LSD kan ik de vergelijking nog moeilijk trekken. Ik heb geen ongemak gehad, weinig visuals (ik vond lasers en lichten mooier en mensen lelijker (op een hele grappige manier), maar ze zagen er eigenlijk niet erg anders uit).

Hoe doseren? Een half uur voor aankomst 1,5g genomen (23:30). Kwam licht aan en erg langzaam op, dus 1,8 had ook best gekund. Uiteindelijk pas rond 01:00 echt gevoeld bij aankomst in de 2e zaal. Rond 02:15 vond ik het duidelijk te licht, dus nog een cap van 0,3g bijgenomen en om 03:00 nog eens 0,6g. Ook daar raakte ik gauw aan gewend en ik wil wel het maximale 'gemakkelijke' effect, dus laatste 0,6 om 04:00 gedaan. Zo'n 3g dus verspreid over 5,5 uur. Niet erg veel dus (kan me voorstellen dat sommige mensen dat in 1x nemen thuis - is op een feest dus niet de bedoeling :P).

Het effect was eigenlijk dat het over de avond gewoon steeds intenser werd, met het laatste uur als hoogtepunt. De muziek kwam niet langer uit speakers vooraan de zaal maar vulde alle ruimte om me heen (qua mentaal gevoel, niks gezien/fysiek gevoeld/etc. natuurlijk). Laag was ook echt laag. Qua gehoor kwam het direct aan, zonder vervorming en fucking hard (Klokgebouw geluid <3). Zonder twijfel een levenservaring. Eigenlijk was alleen Assquake dat al, maar die hele set van Wavo nog meer. Van de gestoordheid van Creatures die je gewoon VOELT tot aan het zieke sloopwerk van hemzelf en aan het eind ... die zin kan ik niet eens afmaken :P. Tegen het einde van de set bereikte ik echt een soort innerlijke rust, echt het dichtste bij meditatie oid wat ik ooit heb meegemaakt - juist met die muziek.
Ik heb vaak met trips dat het onvolmaakt is, en dat het allemaal toewerkt naar iets wat er niet komt. En dan denk ik dat ik de volgende keer beter weet wat ik moet doen om er DE ervaring van te maken. Dit wás DE ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:04 

Hardtraxx Addict

Zaterdag weer prima vermaakt op de 4fa, 200mg. Vond het beetje aan de weinig kant, was vrij snel uitgewerkt imo en ook de euforie viel tegen op wat kippenvel na en zo nu en dan een tinteling in me voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Is het bij 4 ook zo dat als je meer pakt dat je het dan langer voelt of voel je het alleen maar sterker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:13 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Is het bij 4 ook zo dat als je meer pakt dat je het dan langer voelt of voel je het alleen maar sterker?

Je verlengt dan alleen de energie (zover ik weet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Zaterdag weer prima vermaakt op de 4fa, 200mg. Vond het beetje aan de weinig kant, was vrij snel uitgewerkt imo en ook de euforie viel tegen op wat kippenvel na en zo nu en dan een tinteling in me voeten.

Dan moet je maar meph nemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:23 

Donateur

PNXRMX schreef:
Paddo's :worship: +verhaaltje

Toen ik je aansprak in zaal 2 hahaha, een glimlach op je gezicht hoe
je uitlegde hoe geweldig het wel allemaal niet was.
Geweldig! Ik zou zelf eerst het trippen onder controle moeten krijgen voordat ik het op een feest zou durven te proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:26 

Donateur

Maar losgaan met paddo's.. hoe doe je dat in godsnaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:07 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Precies hetzelfde als normaal. Misschien dans je wat anders doordat je meer in de muziek zit, maar je wordt er niet echt veel vermoeider/zwaarder van ofzo. Met zulke dosissen is bewegen helemaal niet anders naar mijn idee. Misschien werkt de setting ook enigszins mee - omdat je het zo gewend bent om daar te dansen dan is dat het meest logische. Thuis of ergens anders doe je het vaak zittend en dan blijf je wel een beetje hangen in dat zitten. Begin je lopend/staand/dansend heb je die behoefte gewoon niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:44 

Hardtraxxer

Riichard schreef:
Fuzzylogic schreef:

Hoe zit het eigenlijk met het bijpakken van 4 ? krijg je dat "lekkere" gevoel dan ook weer terug ?
Want anders kun je toch beter als je nog iets wilt bij pakken gewoon pep pakken voor wat extra energie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 19:56 

Donateur

Ah okay, zelf nooit paddo's gedaan verder en totaal niet de intentie om het te doen dus kan me er ook totaal niets bij voorstellen maar heb met andere middelen (voornamelijk alcohol) toch wel meegemaakt dat er van losgaan vrij weinig terecht kwam. Mooi om te zien dat je het rond 5en toch goed naar je zin had :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Paddo's :worship:

Haha, ik zag je staan en ik wist precies hoe laat het was. Dik naar je zin! :D

Nuchter gaan is echt niet aan mij besteed op een nachtfeest..welgeteld een uur volgehouden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ah oké, dan lijkt pep bijpakken zoals Davy hierboven al zegt me ook fijner ja.
Op Beat The Bridge maar eens die combi proberen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:01 

Donateur

4 en dan bijpakken met pep? Kan je dan niet net zo goed de hele avond op pep doen? Bovendien krijg ik gewoon nog een grote kick van een redose, genoeg voor op een hardstyle feest meer space/euforie hoef k echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:16 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
4 en dan bijpakken met pep? Kan je dan niet net zo goed de hele avond op pep doen? Bovendien krijg ik gewoon nog een grote kick van een redose, genoeg voor op een hardstyle feest meer space/euforie hoef k echt niet.

nouja dat was dus de vraag, of je met 4 bijpakken die euforie terug krijgt.
Als dat niet is heeft 4 bijpakken imo dus totaal geen zin.

Maar je krijgt het dus wel terug ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:24 

Donateur

Ik vind van wel, pak de tweede dosis op ongeveer 2/3 van de eerste qua gewicht. Tijd is altijd een beetje uitmeten maar dat moet je gewoon aanvoelen. Ik krijg de euforie lichtelijk terug, maar eigenlijk vooral de energie die ik de laatste uurtjes goed gebruiken kan. Ik zou pep sowieso niet met 4 proberen te combineren met 4 aangezien het een mdma analoog is (dacht ik?), zo niet dan zou ik het alsnog niet doen omdat je op het moment dat je aan de pep gaat al het gevoel van de 4 compleet kwijt bent. Blijf dan lekker bij alleen de pep. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:25 

Hardtraxx Addict

Toen ik de 2e keer 4 deed en eerst 190mg deed en 180mg na 2,5 merkte ik geen euforie boost ofzo. Maargoed die heb ik sowieso niet met 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:33 

Diageo schreef:
waar echt belachelijk veel uitkwam steeds!

vooral water dat eruit kwam? of ook eten?
anders is het wel duidelijk.

anders kan het ook gewoon zijn dat je te weinig eet, en door de intensieve beweging dat je lichaam et niet trekt

Jeff3rd schreef:
Waarom pak je ten eerste bij? De euforie krijg je er niet mee terug.

Bullshit. Als je binnen de 1e 2.5 uur bijpakt verleng je de euforie wel degelijk. Heb et zelf ervaren op BKJN.

Jeff3rd schreef:
Okugest tabletten is een homeopathisch geneesmiddel, dat wordt toegepast bij misselijkheid, diarree, opgeblazen gevoel en ter verbetering van de spijsvertering.

Neem dan gelijk een zak grint mee, want homeopathische shit werkt niet.

jRn schreef:
280 MG 4-FMP is dan ook gewoon best veel. Ik snap dat je maag dan gaat protesteren. Als ik zelf boven de 200 pak word ik ook miselijk. Vaak probeer ik nog wat te eten tijdens een feest zoals bijvoorbeeld een banaan of een bakje met fruit. Dat helpt bij mij altijd wel.

Idd, zolang je iets naar binnen werkt scheelt een hoop.
Maar 280 kan prima, had ik begin dit jaar ook, 380 overigens: eerst 200 en toen 180 bij. En ging heerlijk.

PNXRMX schreef:
Het effect was eigenlijk dat het over de avond gewoon steeds intenser werd, met het laatste uur als hoogtepunt.

Vandaar dat er niet zoveel nuttigs uit kwam toen :P

PNXRMX schreef:
De muziek kwam niet langer uit speakers vooraan de zaal maar vulde alle ruimte om me heen (qua mentaal gevoel, niks gezien/fysiek gevoeld/etc. natuurlijk).

Zal er vast ook mee te maken hebben gehad dat je én redelijk vooraan stond, en de muziek achterlijk hard stond. Mn armharen stonden er van overeind...

Fuzzylogic schreef:

Zie hierboven ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:36 

Donateur

Is dit een open sollicitatie voor unity Swooshie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:02 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Fuzzylogic schreef:

Zie hierboven ergens.

Wat zou je me aan kunnen raden voor op Beat The Bridge dan om het gevoel nog (deels) terug te kunnen krijgen? Dat het ergens rond het einde van het feest is uitgewerkt.
Had op Loudness voor mijn gevoel ook wel 180, heel misschien 200 kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:10 

TiMOTHYb schreef:

Ik probeer gewoon wat mensen te helpen :)

Fuzzylogic schreef:
Wat zou je me aan kunnen raden voor op Beat The Bridge dan om het gevoel nog (deels) terug te kunnen krijgen? Dat het ergens rond het einde van het feest is uitgewerkt.

Als je 4fa bijpakt kan je er wel vanuit gaan dat je iig niet kan slapen. Ik zou er niet op rekenen iig.
Om door te gaan op het lekkere gevoel [niet terug krijgen, maar door gaan: zodra het weg is krijg je het niet echt meer terug, daarom zeg ik ook dat je binnen de 1e 2.5 uur moet bijpakken (zolang duur het bij mij meestal tot dat gevoel weg is)] zou ik zoals gezegd binnen de 1e 2-2.5 uur bijpakken. Je kan natuurlijk dan ook een pil erin knallen. Door de 4 blijf je dan een stuk helderder als normaal.
En voor hoeveelheden met bijpakken heb ik niet zoveel ervaring, maar ik denk dat de helft van de 1e keer wel voldoet. Maar evenveel als de 1e keer kan nooit kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:37 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Diageo schreef:
waar echt belachelijk veel uitkwam steeds!

vooral water dat eruit kwam? of ook eten?
anders is het wel duidelijk.

Alleen water ja. Waren geen etensresten te bekennen :P Dus toch te weinig gegeten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik probeer gewoon wat mensen te helpen :)

Fuzzylogic schreef:

Als je 4fa bijpakt kan je er wel vanuit gaan dat je iig niet kan slapen. Ik zou er niet op rekenen iig.
Om door te gaan op het lekkere gevoel [niet terug krijgen, maar door gaan: zodra het weg is krijg je het niet echt meer terug, daarom zeg ik ook dat je binnen de 1e 2.5 uur moet bijpakken (zolang duur het bij mij meestal tot dat gevoel weg is)] zou ik zoals gezegd binnen de 1e 2-2.5 uur bijpakken. Je kan natuurlijk dan ook een pil erin knallen. Door de 4 blijf je dan een stuk helderder als normaal.
En voor hoeveelheden met bijpakken heb ik niet zoveel ervaring, maar ik denk dat de helft van de 1e keer wel voldoet. Maar evenveel als de 1e keer kan nooit kwaad.

Bedankt voor je comment :)
Heb op die 160 mg na Loudness helaas ook alleen maar van 10:30 tot 12:00 of zo even geslapen, verder gewoon wakker gelegen tot 03:00 vannacht, vond het wat vreemd dat ik zolang wakker kon blijven van 160 mg :P
Niet/laat slapen is niet zo'n probleem, heb de dag erna gelukkig toch geen verplichtingen of andere belangrijke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 01:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:

Precies hetzelfde als normaal. Misschien dans je wat anders doordat je meer in de muziek zit, maar je wordt er niet echt veel vermoeider/zwaarder van ofzo. Met zulke dosissen is bewegen helemaal niet anders naar mijn idee. Misschien werkt de setting ook enigszins mee - omdat je het zo gewend bent om daar te dansen dan is dat het meest logische. Thuis of ergens anders doe je het vaak zittend en dan blijf je wel een beetje hangen in dat zitten. Begin je lopend/staand/dansend heb je die behoefte gewoon niet zo.

Dat had ik met truffels inderdaad ook, heerlijk gehangen op de bank, maar toen we eenmaal besloten om een rondje te gaan lopen was ik echt best energiek. Zelfs nog een stukje gerend.

Prachtig inderdaad, toen ik je in zaal 2 tegenkwam. Ik kan me voorstellen hoe het is (want ervaring met truffels) maar dan wss wat intenser.

Ik hou het in mijn achterhoofd :)
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic