Jeff3rd schreef:
Waarom pak je ten eerste bij? De euforie krijg je er niet mee terug. Waarom je misselijk word en moet kotsen.. Ja geen idee. Vind overigens wel dat je vrij weinig drinkt op een feestje dan hoor. Slechts 2 flesjes water en een paar ijsjes. Dit is toch niet alles wat je drinkt mag ik hopen?
Ik pak bij omdat ik na 3 uur op 180 gefeest te hebben merk dat het minder wordt, en ik dan nog de laatste uurtjes wil doortrekken met een lichtere dosering. Het gaat me ook niet om de euforie, daar merk ik ook weinig van. Het gaat puur om de extra energie die ik van de 2e weer krijg

Ik drink verder ook nog regelmatig van anderen mee, maar dat zijn dan kleine slokjes water/bier/fris etc. Ik drink igg wel beduidend minder met 4fa t.o.v. andere drugs. De overige consumpties waren voornamelijk bier. Tijdens Loudness ook bewust maar wat minder gedronken dan op Reverze, omdat ik telkens dacht dat ik zo misselijk werd doordat ik juist teveel drink en daardoor misselijk wordt (aangezien ik bijna niet naar de wc kan, en het vocht wat ik drink dus niet goed eruit kan. Maar Loudness was dus het bewijs dat weinig drinken niets te maken heeft met de misselijkheid.