Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:10 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Wow, toen had ik xtc op, en waren de blauwe haren van jouw vriendin echt BELACHELIJK vet xd

Helaas gaat ze niet mee deze keer. En ze heeft geen blauw haar meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:52 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
The Skribbler schreef:
Wow, toen had ik xtc op, en waren de blauwe haren van jouw vriendin echt BELACHELIJK vet xd

Helaas gaat ze niet mee deze keer. En ze heeft geen blauw haar meer :P

En ik ga morgen geen xtc gebruiken :P Maar goed, dat was wel een mooi moment vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:46 

Hardtraxxer

Ik vind persoonlijk 160mg 4-fmp wat aan de lage kant. Ik weet niet hoeveel die buisjes flux altijd bevatten, maar toen ik daarna een keer een cap probeerde van 180mg merkte ik pas echt 't volle effect. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:48 

Hardtraxx Addict

Voor Loudness heb ik pep. Beviel me vorige Loudness prima en vind het eigenlijk sowieso veel fijner voor hardstyle/hardcore feesten dan xtc. XTC bewaar ik wel voor de techno/dubstep/house feesten.

Ik vind 160 mg 4 voor mezelf ook wel wat weinig, zou liever 200 nemen. Maar ken ook mensen die 140 al genoeg vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:08 

Oxygene schreef:
Ik vind persoonlijk 160mg 4-fmp wat aan de lage kant. Ik weet niet hoeveel die buisjes flux altijd bevatten, maar toen ik daarna een keer een cap probeerde van 180mg merkte ik pas echt 't volle effect. :P

hangt af van je tolerantie natuurlijk
bij de 1e keer 4 heb je minder nodig ook

@PNX: nice man! zie ik je weer es :D echt te lang geleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Twijfel is weg....YOLO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:13 

Hardtraxx Elite

Morgen.
Pep.
Leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 22:17 

Hardtraxx Addict

200mg 4fa beginnen, mocht ik zin hebben op dat moment nog xtc erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 10:56 

Hardtraxx Veteran

Voor volgende week weer groene spookjes kunnen regelen. Hopelijk zijn deze beter dan de vorige groene spookjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 11:17 

Hardtraxx Veteran

Vanavond nuchter, zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 11:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:38 

Hardtraxxer

net pf genoemn yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:22 

Hardtraxx Elite

kaboem aan de meph is wel een leuk gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Jij durft :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk goedje dat 4-FMP :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 20:22 

Mooi hoe PNX gister probeerde zn ervaring uit te leggen.
En het mooiste was dat ik precies wist wat ie bedoelde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
kaboem aan de meph is wel een leuk gezicht

Maakt niet uit wie het is, elke persoon die aan de meph zit, is een leuk gezicht. :D

Gisteren echt genoten van al die bekkies op Loudness. Echt 75%+ was vdk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:13 

Hardtraxx Elite

Viel best mee... Haha! Meid die met ons mee was was ook aardig de weg kwijt. Die hebben we nog mooi getrolled in de auto. "We gaan nog even naar een illigale party toe hoor!". Ze snapte er niets meer van.. Prachtig!

4fmp is niet meer aan mij besteed. Is nu al de zoveelste keer dat ik er gewoon geen ruk van voel. Denk dat ik toch een te hoge tolerantie heb opgebouwd. Dat word dus weer peppen of gewoon nuchter.

Helaas rond half 5 ging er een meisje voor mn neus gestrekt. Verstijfde en viel zo achterover. Was er snel bij, in de stabiele zijligging gelegd, beveiliging nam het al snel over en binnen enkele minuten stond het stand-by team paraat met 9 man om haar zsm naar de EHBO te brengen. Hoe het verder is afgelopen geen idee.

Kwam Daan nog helemaal vermepht tegen bij de parkeergarage.. Prethoofd gaat in de top10 hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Wat een heerlijk goedje dat 4-FMP :loving:

Dit. Ben eigenlijk wel een beetje klaar met pillen. Misschien nog wel leuk voor thuis, of voor een after, maar op een feest is het gebeurd voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:26 

Hardtraxxer

Even een vraagje. Ik heb nu al een aantal keren 4FA gebruikt. Echt waanzinnig spul! Echter, de afgelopen twee feesten (Reverze en Loudness) word ik steeds misselijk ongeveer anderhalf uur naar mijn 2e dosis (eerst 180 en daarna 100). Beide keren werd ik rond half 5 misselijk en moest ik naar de wc om even m'n vinger in de keel te steken, waar echt belachelijk veel uitkwam steeds! Als dat eruit is gaat het wel weer meteen als een speer. Best vreemd, aangezien ik niet extreem veel drink. Had zaterdag ook maar 12 bonnen, waarvan 3 waterijsjes en 2 flesjes water. Nog meer mensen die hier last van hebben? Is dit normaal, drink ik nog teveel of is er een andere verklaring voor en hoe kan ik dit in de toekomst tegengaan (mits dat kan)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:39 

Hardtraxx Elite

Waarom pak je ten eerste bij? De euforie krijg je er niet mee terug. Waarom je misselijk word en moet kotsen.. Ja geen idee. Vind overigens wel dat je vrij weinig drinkt op een feestje dan hoor. Slechts 2 flesjes water en een paar ijsjes. Dit is toch niet alles wat je drinkt mag ik hopen?

Wat je wel kan doen om eventuele misselijkheid in de toekomst te voorkomen, is naar de drogist gaan en om Okugest vragen.

Okugest tabletten is een homeopathisch geneesmiddel, dat wordt toegepast bij misselijkheid, diarree, opgeblazen gevoel en ter verbetering van de spijsvertering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:41 

Hardtraxx Elite

Diageo schreef:
Even een vraagje. Ik heb nu al een aantal keren 4FA gebruikt. Echt waanzinnig spul! Echter, de afgelopen twee feesten (Reverze en Loudness) word ik steeds misselijk ongeveer anderhalf uur naar mijn 2e dosis (eerst 180 en daarna 100). Beide keren werd ik rond half 5 misselijk en moest ik naar de wc om even m'n vinger in de keel te steken, waar echt belachelijk veel uitkwam steeds! Als dat eruit is gaat het wel weer meteen als een speer. Best vreemd, aangezien ik niet extreem veel drink. Had zaterdag ook maar 12 bonnen, waarvan 3 waterijsjes en 2 flesjes water. Nog meer mensen die hier last van hebben? Is dit normaal, drink ik nog teveel of is er een andere verklaring voor en hoe kan ik dit in de toekomst tegengaan (mits dat kan)?

280 MG 4-FMP is dan ook gewoon best veel. Ik snap dat je maag dan gaat protesteren. Als ik zelf boven de 200 pak word ik ook miselijk. Vaak probeer ik nog wat te eten tijdens een feest zoals bijvoorbeeld een banaan of een bakje met fruit. Dat helpt bij mij altijd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:44 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Waarom pak je ten eerste bij? De euforie krijg je er niet mee terug. Waarom je misselijk word en moet kotsen.. Ja geen idee. Vind overigens wel dat je vrij weinig drinkt op een feestje dan hoor. Slechts 2 flesjes water en een paar ijsjes. Dit is toch niet alles wat je drinkt mag ik hopen?

Ik pak bij omdat ik na 3 uur op 180 gefeest te hebben merk dat het minder wordt, en ik dan nog de laatste uurtjes wil doortrekken met een lichtere dosering. Het gaat me ook niet om de euforie, daar merk ik ook weinig van. Het gaat puur om de extra energie die ik van de 2e weer krijg ;)

Ik drink verder ook nog regelmatig van anderen mee, maar dat zijn dan kleine slokjes water/bier/fris etc. Ik drink igg wel beduidend minder met 4fa t.o.v. andere drugs. De overige consumpties waren voornamelijk bier. Tijdens Loudness ook bewust maar wat minder gedronken dan op Reverze, omdat ik telkens dacht dat ik zo misselijk werd doordat ik juist teveel drink en daardoor misselijk wordt (aangezien ik bijna niet naar de wc kan, en het vocht wat ik drink dus niet goed eruit kan. Maar Loudness was dus het bewijs dat weinig drinken niets te maken heeft met de misselijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:38 

Hardtraxx Elite

Diageo schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik pak bij omdat ik na 3 uur op 180 gefeest te hebben merk dat het minder wordt, en ik dan nog de laatste uurtjes wil doortrekken met een lichtere dosering. Het gaat me ook niet om de euforie, daar merk ik ook weinig van. Het gaat puur om de extra energie die ik van de 2e weer krijg ;)

Ik drink verder ook nog regelmatig van anderen mee, maar dat zijn dan kleine slokjes water/bier/fris etc. Ik drink igg wel beduidend minder met 4fa t.o.v. andere drugs. De overige consumpties waren voornamelijk bier. Tijdens Loudness ook bewust maar wat minder gedronken dan op Reverze, omdat ik telkens dacht dat ik zo misselijk werd doordat ik juist teveel drink en daardoor misselijk wordt (aangezien ik bijna niet naar de wc kan, en het vocht wat ik drink dus niet goed eruit kan. Maar Loudness was dus het bewijs dat weinig drinken niets te maken heeft met de misselijkheid.

Als je het puur voor de energie wilt doen kan je misschien beter pep nemen? Dat vreet tenminste ook geen serotonine, wat 4-FA wel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:39 

Hardtraxx Elite

Shit man dat 4fa of 4fmp hoe t ook mag heten moet ik echt een keer proberen! Jammer dat het hier nergens te verkrijgen is... :( ten einde raad
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic