Nerazzurro93 schreef:
Ik ga zaterdag XTC proberen ondanks dat ik er cynisch tegen aankijk in de zin van dat ik het totaal niet nodig heb om los te gaan. Maar ben gewoon benieuwd of het echt zo geweldig is als iedereen zegt, en voor de beleving kan het alleen maar positief uitpakken want ik geniet altijd op feesten.
Is uiteindelijk niet geworden wat ik ervan verwachtte. Nam eerst een kwartje van een 210 mg pil. Na een uur geen effect pakte ik opnieuw een kwartje bij. Vanaf toen (1:30 zou het zijn geweest) begonnen het tergend langzaam over me heen te komen. Ik voelde heel af en toe een rilling over mijn lijf, maar heb nooit een gevoel van totale euforie gevoeld. De euforie was misschien zelfs iets minder omdat ik soms geen eens zin had om te bewegen (zal vast ook aan de muziek gelegen hebben).Ik danste wanneer ik dat wilde, stond stil als de muziek kut was. Ik voelde me zelf wel lekker gewoon, maar vergelijkbaar met hoe het normaal is.
Een van de dingen die ik ervaarde was dat lopen fijn was. Niet overdreven fijn, maar het kostte geen moeite. Dat heb ik dan ook gedaan, maar niet om het gevoel. Ik moest naar het toilet (geen probleem), ik moest munten en drinken halen, ik moest ijs halen en dat het een beetje vager werd, was dat een beetje lastiger. Op het toilet zag ik dat ik redelijk grote kijkers had. Mensen vroegen me dan ook of ik hard ging en ontkenden vervolgens nadat ik vroeg of ik grote pupillen had (snap ik heel goed). Ik was zo nuchter dat ik wist dat mensen niet de waarheid vertelden

. Dat soort dingen gaven mij al aan dat ik redelijk nuchter was.
Rond 4:30 nam ik een derde kwartje nadat ik niets meer voelde van de minimale effecten van dat halfje. Dit was vooral de periode waarin ik nieuwe energie kreeg waardoor ik bij de laatste uurtjes nog echt ff lekker los kon gaan (The Sickest Squad klinkt live best aardig). Tijdens die laatste uurtjes voelde ik ook steeds minder van de drugs, en kwam mijn eigen persoonlijkheid weer naar boven: ik ging lekker los.
Al met al heb ik juist het gevoel dat zonder drugs ik meer geniet van een feest. Ik heb misschien niet genoeg genomen maar dit vond ik ruim genoeg voor een eerste keer voor iemand met mijn gewicht. Ben een beetje teleurgesteld. Wil het misschien wel opnieuw doen maar sowieso 3 maanden wachten.