Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:50 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
Je wordt licht euforisch. Je kan het niet zozeer vergelijken met XTC. Je krijgt wel heel vaak intense trillingen door je hele lichaam. Daarnaast gaat de tijd vele male langzamer, dus kun je meer genieten ^^ En wat ik al vertelde....extreem veel energie! En bovendien geen hartkloppingen, hoe hard je ook gaat (tenminste, dat is mijn ervaring!) Tot slot heb je niet zo'n extreme kater als van XTC, je bent enkel wat moe, verder geen dip ofzo ;)

Zeg dit nog maar eens als je een capsule van 300mg naar binnen werkt. :lol:
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:26 

Donateur

Met X nooit hartkloppingen gehad, hoeveel ik ook nam, met 4 voor het eerste kennis meegemaakt en dat was met veel minder dan 300mg.
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:07 

Hard4Us schreef:
geen pep en sos want daar krijg ik hartkloppingen van...

ook als je goed geslapen hebt? [dwz: mbv een benzo]
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:01 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Hard4Us schreef:
geen pep en sos want daar krijg ik hartkloppingen van...

ook als je goed geslapen hebt? [dwz: mbv een benzo]

Ja, altijd. Denk dat het aan het soort coke ligt, dat er teveel cafeïne in zit...
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:06 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Diageo schreef:
Je wordt licht euforisch. Je kan het niet zozeer vergelijken met XTC. Je krijgt wel heel vaak intense trillingen door je hele lichaam. Daarnaast gaat de tijd vele male langzamer, dus kun je meer genieten ^^ En wat ik al vertelde....extreem veel energie! En bovendien geen hartkloppingen, hoe hard je ook gaat (tenminste, dat is mijn ervaring!) Tot slot heb je niet zo'n extreme kater als van XTC, je bent enkel wat moe, verder geen dip ofzo ;)

Haha. Ja dat geloof ik xd Ik heb max 200 gehad ;) Nergens last van gehad toen. 300 lijkt me een beetje teveel van het goede haha.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
Chukkels schreef:
Diageo schreef:

Haha. Ja dat geloof ik xd Ik heb max 200 gehad ;) Nergens last van gehad toen. 300 lijkt me een beetje teveel van het goede haha.

Eén Hardtraxxer hier weet precies hoe 300mg voelt. En ook de dagen erna xd
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 12:27 

Donateur

Ik heb ook 300mg 4 gepakt op vorige loudness :D De tyvuss wat ging dat hard
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:45 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Ow, had het niet over jou haha xd
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik zit met een dilemma... op PRSPCT XL wil ik weer eens lekker aan de snoepjes... maar als ik op Loudness een kleine (lees: 50-70 mg) 4-fa zou doen, heeft dat dan effect op PRSPCT 2,5 week later? En weet iemand hoe dat zit met de toxiciteit, of is dat niet meer aan de orde na 2,5 week?
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:07 

Donateur

The Skribbler schreef:
Ik zit met een dilemma... op PRSPCT XL wil ik weer eens lekker aan de snoepjes... maar als ik op Loudness een kleine (lees: 50-70 mg) 4-fa zou doen, heeft dat dan effect op PRSPCT 2,5 week later? En weet iemand hoe dat zit met de toxiciteit, of is dat niet meer aan de orde na 2,5 week?

Qua effect maakt het weinig uit. Goed voor je brein is anders maar goed ik ben nu bijna 4 jaar bezig met verschrikkelijk uit mn dak gaan met lange en minder lange pauzes en ik kan je vertellen dat mijn hersens nog prima functioneren.

Niet teveel nadenken, als je zin hebt in drugs neem ze gewoon.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Nee ok, maar goed voor je brein is het sws niet. Weet je, als ik bedenk dat mijn laatste keer x in september was, en de laatste x 4 in februari, dan vind ik dat het wel weer ff mag. Ben namelijk van plan om de zomer zonder drugs te doen...

Made up my mind :D
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:24 

The Skribbler schreef:

50-70? sowieso dat je daar niks van merkt :lol:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:03 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
The Skribbler schreef:

Qua effect maakt het weinig uit. Goed voor je brein is anders maar goed ik ben nu bijna 4 jaar bezig met verschrikkelijk uit mn dak gaan met lange en minder lange pauzes en ik kan je vertellen dat mijn hersens nog prima functioneren.

Niet teveel nadenken, als je zin hebt in drugs neem ze gewoon.

:worship:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 20:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ow, had het niet over jou haha xd

Weet ik
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 22:13 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Eén Hardtraxxer hier weet precies hoe 300mg voelt. En ook de dagen erna xd

:loving:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 01:03 

Ik ga zaterdag XTC proberen ondanks dat ik er cynisch tegen aankijk in de zin van dat ik het totaal niet nodig heb om los te gaan. Maar ben gewoon benieuwd of het echt zo geweldig is als iedereen zegt, en voor de beleving kan het alleen maar positief uitpakken want ik geniet altijd op feesten.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 01:06 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik ga zaterdag XTC proberen ondanks dat ik er cynisch tegen aankijk in de zin van dat ik het totaal niet nodig heb om los te gaan. Maar ben gewoon benieuwd of het echt zo geweldig is als iedereen zegt, en voor de beleving kan het alleen maar positief uitpakken want ik geniet altijd op feesten.

xtc neem je niet om los te gaan.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 01:10 

Nee ok, heb je gelijk in. Maar ik bedoel meer van: ik heb altijd gedacht (nu nog steeds), dat het totaal niet nodig is om drugs te gebruiken op een feest om optimaal van muziek en andere dingen te kunnen genieten. Dit is puur uit nieuwsgierigheid.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 01:16 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
The Skribbler schreef:

50-70? sowieso dat je daar niks van merkt :lol:

Dat ik daar niks van merk? FYI: als ik 140 mg 4fa heb ben ik al HELEMAAL in de wolken, ik heb echt een SUUUPER lage tolerantie... Maar goed... ik ga er nog ff over nadenken, mss dat ik wel weer gewoon een 140 mg cap maak... xd

Het heeft bij Loudness ook meer te maken met dat ik niet om 4 uur ineens moe wil zijn ofzo, snap je... meer qua energie. Waarom ik 4fa noem is omdat ik nog nooit heb gesnoven (pep) en dat wil ik eigenlijk ook niet doen. Niet echt een reden voor, is meer het idee van snuiven... :$
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 01:38 

Hardtraxx Veteran

Wilde ik ook niet. Gelukkig toch een keer (dronken) geprobeerd en bleek best lekker te zijn. Pep kun je ook slikken overigens, heb je alleen wat meer nodig
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 02:57 

Hardtraxx Veteran

Maar James, dan zit ik nog met een ander issue... 4fa heb ik hier liggen, pep niet xd
Maar ff zonder gein, een cap 50-70 4fa heeft volgens jullie geen effect? (alleen het energieke, de euforie heb ik tijdens Loudness toch wel)
Want dan moet ik mss wel ff op zoek naar wat pep... :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:26 

Donateur

Ik heb nog nooit pep gedaan maar als ik 150mg 4FA pak, en na een uur of 2,5 nog 120mg bij ofzo heb ik meer dan genoeg om op een feest als Loudness niet stil te staan. Als je die dosis lager gaat houden trek je juist meer naar de euforische kant, misschien heb je wel het gevoel alsof je een paar koppen koffie hebt gedronken maar wat jij wil ga je echt niet bereiken dan, hoe laag je tolerantie is. Je kan het gewoon proberen natuurlijk, maar ik zie het nut er niet zo van in. Als het te weinig blijkt heb je zaterdag alsnog een probleem.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:04 

Hardtraxx Addict

Gewoon snuiven, yolo.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:18 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Nee ok, heb je gelijk in. Maar ik bedoel meer van: ik heb altijd gedacht (nu nog steeds), dat het totaal niet nodig is om drugs te gebruiken op een feest om optimaal van muziek en andere dingen te kunnen genieten. Dit is puur uit nieuwsgierigheid.

Je zult er achter komen dat je toch net iets optimaler kunt genieten met drugs dan zonder drugs.
Maar natuurlijk zijn feesten zonder ook echt geweldig, heb het zelf ook niet nodig, maar zo nu en dan is het een leuk extratje omdat je een feest op een heel andere manier beleefd.
Veel plezier in ieder geval, maar dat moet wel goed gaan komen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2013 10:22 

Hardtraxx Elite

Iemand die mij iets kan bijbrengen over 5apb? 6apb is klaarblijkelijk niet meer te verkrijgen via de legale wegen dus ik ben op zoek naar een vervanger.
Vorige  1 ... 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic