Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Zo, nieuwe noten gehaald. Spierwitte Nintendo's. Zien er echt fucking nice iut.

Die heb ik allang! :P
Zijn wel goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

Die witte nintendos zijn idd goed, vannacht een op. Begon met 3/4 en uur later de rest. Ging aardig hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Die witte nintendos zijn idd goed, vannacht een op. Begon met 3/4 en uur later de rest. Ging aardig hard xd

Ik werd er ook wel waus van xD
Zit 210 ofzo in toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 00:09 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Zo, nieuwe noten gehaald. Spierwitte Nintendo's. Zien er echt fucking nice iut.

Al door de gele heen dan? :P

Ze zijn zo ongeveer hetzelfde gedoseerd toch? Heb zelf nog genoeg gele en ben de eerste tijd toch niet van plan om te gebruiken, maar is wel fijn om een aantal van dit soort pillen op voorraad te hebben voor het geval er weer een mdma crisis aan komt. Al lijkt het daar nog niet echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

Vraagje: hoeveel pep werken jullie normaal weg op een avond (en hoe laat begin je dan doorgaans)? Als je de kwaliteit ook weet is dat wel handig, anders vergelijkt het moeilijk :P
Op Qapital weer voor t eerst in een maand of 5 weer pep gedaan, en het was weer heerlijk. Paste echt precies bij het feest. Volgens mij iets van 200-250mg gehad van 62% (zelf laten testen). Vroeg me alleen af of het 'normaal' is om minder te doen of juist meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:46 

Hardtraxxer

Heb nu een paar keer mdma gebruikt, eerste paar keer nogal weinig, en dat was al best nice.
Nu afgelopen vrijdag aardig veel gebruikt en dat was nog veel vetter :loving:
Vraag me alleen af of je er wel echt zo hard op los kan gaan? Ik was nu gewoon beetje in rustige kroegjes enzo, en ging alleen fucking veel praten en voelde me echt lekker, maar werd er niet overdreven druk van ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

In de kroeg??? Das wel vreemd...

Over je vraag: ik merk dat ik pas keihard los kan gaan als ik echt heel veel mdma achter mijn kiezen heb zitten, waardoor het (in mijn ogen) zo heerlijke love-gevoel bijna weg is, en je dus gewoon fucking strak staat. Als je dat wil bereiken kan je denk ik beter 4fmp gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:13 

Donateur

PNXRMX schreef:
Vraagje: hoeveel pep werken jullie normaal weg op een avond (en hoe laat begin je dan doorgaans)? Als je de kwaliteit ook weet is dat wel handig, anders vergelijkt het moeilijk :P
Op Qapital weer voor t eerst in een maand of 5 weer pep gedaan, en het was weer heerlijk. Paste echt precies bij het feest. Volgens mij iets van 200-250mg gehad van 62% (zelf laten testen). Vroeg me alleen af of het 'normaal' is om minder te doen of juist meer.

Nou ik ga altijd wel dik over 200/250mg nasaal heen. Kwaliteit was vorig keer 52% en heb een gram weten weg te slurpen op loudness. Als ik geen slaappillen had, was ik waarschijnlijk 2 dagen erna nog wakker. Maar gemiddeld zit ik denk tussen de 500mg/800mg en dan begin ik al in de bus heen.

En zoals je vraagt waarom meer... tjaa denk toch het verslavende op het moment zelf. Je denkt dat je energie minder wordt en neemt te makkelijk bij. Overdoseren is mij nog niet gelukt dat ik paranoide werd. Ik ga proberen op de volgende loudness later te beginnen waardoor ik waarschijnlijk niet zoveel nodig heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:21 

Donateur

Zat feestjes op M gedaan en dat ging eigenlijk wel prima altijd, vond het vaak juist niet chill om al te strak te staan omdat ik dan niet meer van de grond kwam. Zou sowieso een aantal keer snoepies proberen eer je andere dingen gaat proberen alleen al om een beetje te wennen aan de ervaring om uit je ^ op een feest rond te zwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:36 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
In de kroeg??? Das wel vreemd...

Over je vraag: ik merk dat ik pas keihard los kan gaan als ik echt heel veel mdma achter mijn kiezen heb zitten, waardoor het (in mijn ogen) zo heerlijke love-gevoel bijna weg is, en je dus gewoon fucking strak staat. Als je dat wil bereiken kan je denk ik beter 4fmp gebruiken

Ja gewoon in m'n eigen woonplaats, een beetje aan de uitwerking enzo wennen. Ik wilde geen slechte ervaringen krijgen op een groot feest ofzo :p

Het ligt denk ik ook wel een beetje aan de setting enzo? Als je al steeds een beetje aan het bewegen en losgaan ben, en je dan zeg maar de inslag krijg, ga je wel hard denk ik.

Maar gewoon eens proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

Davalize schreef:
Heb nu een paar keer mdma gebruikt, eerste paar keer nogal weinig, en dat was al best nice.
Vraag me alleen af of je er wel echt zo hard op los kan gaan? Ik was nu gewoon beetje in rustige kroegjes enzo, en ging alleen fucking veel praten en voelde me echt lekker, maar werd er niet overdreven druk van ofzo :P

Kan zelf echt niet losgaan op MDMA, na een halfje gaat het wel, dan voel ik me ook nog vrij nuchter, kan in ieder geval logisch nadenken en nog volgbare gesprekken houden, maar als ik dan nog een kwartje/halfje ofzo bijpak kan ik echt niet meer losgaan, maar op het moment dat het uitgewerkt is kan ik als 'n speer losgaan :P (Ik kak eigenlijk nooit in nadat het is uitgewerkt).
Zal ook wel per persoon verschillen.
Maar ik neem om die rede MDMA ook alleen op feestjes waar het me niet zo heel veel uitmaakt als ik niet van begin tot eind vol los kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:02 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
maar op het moment dat het uitgewerkt is kan ik als 'n speer losgaan :P (Ik kak eigenlijk nooit in nadat het is uitgewerkt).

Heb ik ook wel, vaak eerst een comedown waarbijik last van me rug krijg maar als hij uitgewerkt is, wat bij mij vaak laatste uur is heb ik altijd wel lekker energie maar pak toch liever 4 omdat ik gewoon wil knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:58 

gewoon kruiwagen vol en hoppa gas met die zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:13 

Donateur

Riichard schreef:
Fuzzylogic schreef:
maar op het moment dat het uitgewerkt is kan ik als 'n speer losgaan :P (Ik kak eigenlijk nooit in nadat het is uitgewerkt).

Heb ik ook wel, vaak eerst een comedown waarbijik last van me rug krijg maar als hij uitgewerkt is, wat bij mij vaak laatste uur is heb ik altijd wel lekker energie maar pak toch liever 4 omdat ik gewoon wil knallen.

Ja de mdma werkt bij mij altijd als een soort pijnstiller, maar als je al 8 uur aan het knallen bent is het natuurlijk logisch dat je onderrug naar de klote is. Ik ga proberen op me volgende feest vaker rustmomentjes te pakken door me onderrug ff te ontlasten zodat ik daarna het laatste uurtje maximaal kan. Maarja rust pakken met pep op is best moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:23 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Davalize schreef:

Kan zelf echt niet losgaan op MDMA, na een halfje gaat het wel, dan voel ik me ook nog vrij nuchter, kan in ieder geval logisch nadenken en nog volgbare gesprekken houden, maar als ik dan nog een kwartje/halfje ofzo bijpak kan ik echt niet meer losgaan, maar op het moment dat het uitgewerkt is kan ik als 'n speer losgaan :P (Ik kak eigenlijk nooit in nadat het is uitgewerkt).
Maar ik neem om die rede MDMA ook alleen op feestjes waar het me niet zo heel veel uitmaakt als ik niet van begin tot eind vol los kan gaan.

Ik kak ook nooit in eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:00 

Donateur

PNXRMX schreef:

Ik doe meestal 300 mg, zegmaar 6 puntjes verdeeld over de hele avond. Heb nu al een eeuwigheid geen pep meer gedaan though. Combineert niet zo lekker met mn sport leventje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:24 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Riichard schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja de mdma werkt bij mij altijd als een soort pijnstiller

En hoe! Had ooit heel erge koppijn op een feestje waar ik van plan was iets te gebruiken, wou er eigenlijk van af zien maar meerdere mensen zeiden dat m'n hoofdpijn er juist van weg zou trekken, dus maar gewoon gepakt. Klapte echt na 20 minuten ofzo al in en mijn koppijn was meteen verdwenen, later ook helemaal niet meer terug gekomen. Heb uiteraard geen aspirines gepakt eerder die avond, dat zou een beetje onverantwoord zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 00:49 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Heb uiteraard geen aspirines gepakt eerder die avond, dat zou een beetje onverantwoord zijn :P

Haha :lol:

Maar klopt wel ja, nooit last van pijn gehad of wat dan ook... Verdooft een beetje he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 08:50 

Hardtraxx Veteran

Ja het is natuurlijk sowieso onverantwoord, maar met medicijnen op nog meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:50 

Hardtraxx Elite

In het begin toen ik begon met XTC (was ook vaak overdag) kreeg ik veel energie, lekker gevoel. Na die periode veel savonds in de discotheek gebruikt, maar toen werd ik vaak moe en lekker gevoel en alles.

Zou dit aan de tijd kunnen liggen wanneer ik het pak? Savonds/Smiddags?

Verder zoek ik naar iets waar je onwijs veel energie van krijgt en gewoon redelijk strak staat, geen pep en sos want daar krijg ik hartkloppingen van...

Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:58 

Hardtraxx Veteran

Niet per se dat het 's middags of 's avonds is maar wel de energie die je die dag al verbruikt hebt en of je moe bent of niet. Als je de hele zaterdag op de bank ligt en niet echt iets actiefs doet en 's avonds fit naar een feest gaat denk ik dat het gewoon hetzelfde is als 's middags (na een goede nachtrust), maar als je eerst overdag een dag hebt gewerkt raak je denk ik wel eerder vermoeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:46 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
In het begin toen ik begon met XTC (was ook vaak overdag) kreeg ik veel energie, lekker gevoel. Na die periode veel savonds in de discotheek gebruikt, maar toen werd ik vaak moe en lekker gevoel en alles.

Verder zoek ik naar iets waar je onwijs veel energie van krijgt en gewoon redelijk strak staat, geen pep en sos want daar krijg ik hartkloppingen van...

Iemand tips?

Sowieso 4FA. Dat spul zorgt ervoor dat het beest en de duivel in je omhoog komen. Man...wat een energie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:59 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Riichard schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja de mdma werkt bij mij altijd als een soort pijnstiller, maar als je al 8 uur aan het knallen bent is het natuurlijk logisch dat je onderrug naar de klote is. Ik ga proberen op me volgende feest vaker rustmomentjes te pakken door me onderrug ff te ontlasten zodat ik daarna het laatste uurtje maximaal kan. Maarja rust pakken met pep op is best moeilijk

Ik heb al last van me onderrug als ik 3 uur in de winkel stilsta.. Met 4 heb ik geen last van me rug

KSwoosh schreef:
gewoon kruiwagen vol en hoppa gas met die zooi

sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:40 

Hardtraxx Elite

Diageo schreef:
Hard4Us schreef:

Iemand tips?

Sowieso 4FA. Dat spul zorgt ervoor dat het beest en de duivel in je omhoog komen. Man...wat een energie!

Krijg je dan ook nog een beetje dat XTC gevoel? Helaas kan ik dat hier nergens aankomen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:42 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Diageo schreef:
Hard4Us schreef:

Iemand tips?

Krijg je dan ook nog een beetje dat XTC gevoel? Helaas kan ik dat hier nergens aankomen....

Je wordt licht euforisch. Je kan het niet zozeer vergelijken met XTC. Je krijgt wel heel vaak intense trillingen door je hele lichaam. Daarnaast gaat de tijd vele male langzamer, dus kun je meer genieten ^^ En wat ik al vertelde....extreem veel energie! En bovendien geen hartkloppingen, hoe hard je ook gaat (tenminste, dat is mijn ervaring!) Tot slot heb je niet zo'n extreme kater als van XTC, je bent enkel wat moe, verder geen dip ofzo ;)
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic