Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:49 

Amen Daan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Door mijn quote krijgt hij nu meer krediet.

Damnit.
*Aangepast naar een betere versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Door mijn quote krijgt hij nu meer krediet.

Jullie hebben beiden gelijk. Jij met je quote en Daan door zijn post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 01:07 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Dan ben ik bij deze gecorrigeerd.

Ik weet dan ook wel dat ik mephedrone in de toekomst links laat liggen, want in het onderzoek spreekt het van extreme verhogingen in de dopamine, maar ook de serotonine vrijlating.

Hoe godse veel schade ik mezelf al dus misschien met het goedje heb gedaan.

Wat een kutverhaal.
Ik ben gewoon een tyfus ventje met een zieke verslaving.

Nee hoor, ik ben gewoon extreem gay en stel mezelf aan omdat ik af en toe naar de getver ga en vervolgens dip omdat ik niks kan hebben

Weet ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 09:29 

Hardtraxx Veteran

Ik dip niet?!?!?!?!?!?!?!?!?1//1/1/1/1/1?!?1/1?!?1/1/1/!?1?!!?1/1111
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik dip niet?!?!?!?!?!?!?!?!?1//1/1/1/1/1?!?1/1?!?1/1/1/!?1?!!?1/1111

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:26 

Donateur

Olijfboompje schreef:
IK DIP HEM ECHT ZO GODVERDEGODVERGETEN HARD NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
IK DIP HEM ECHT ZO GODVERDEGODVERGETEN HARD NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!

.

BWAWHWAHWHAHAWAOEUEGHOHEOWOGOAGH
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:24 

heel veel drinken en vervolgens een benzo nemen om lekker te slapen werkt echt super goed :oh: bijjna geen kater nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Waarom een benzo nemen als je gezopen hebt xd van de alcohol val je al als een blok in slaap. Als je tussendoor wat normaals drinkt en voor het slapen een liter water heb je geen kater de volgende dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:51 

Hoofdcoach schreef:
Waarom een benzo nemen als je gezopen hebt xd van de alcohol val je al als een blok in slaap. Als je tussendoor wat normaals drinkt en voor het slapen een liter water heb je geen kater de volgende dag.

ik slaap altijd vertyft slecht als ik alcohol op heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Je wilt toch niet verliezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoofdcoach schreef:

Je wilt toch niet verliezen?

Inderdaad, als je tussendoor wat anders drinkt dan kun je beter naar huis gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:50 

kwam dit toevallig tegen, een flickr photostream met allemaal fotos van drugs:
http://www.flickr.com/photos/26830936@N ... 5343257095
wellicht vinden jullie et interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 13:05 

Donateur

Geen NL orders meer op SA dus. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:04 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Baby zit aan de coke, moeder krijgt jaar cel

Tegen de 22-jarige moeder wier baby vorig jaar op de intensive care belandde nadat hij van rondslingerende cocaïne had gesnoept, heeft justitie maandag een jaar cel geëist. De vrouw uit Amsterdam wordt naast het toebrengen van letsel aan het kind ook verdacht van het bewerken van cocaïne, het voorbereiden van de handel ervan en witwassen.

Het destijds zestien maanden oude jongetje was in oktober alleen thuisgelaten door de moeder, waardoor het kind cocaïne, versnijdingsmiddelen en chemicaliën kon opeten. Het jongetje raakte zwaargewond en werd opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels gaat het goed met hem, liet de moeder weten.

Justitie rekent de vrouw aan dat zij nalatig heeft gehandeld door het kind bloot te stellen aan de drugs en chemicaliën die door het hele huis lagen. Deskundigen achten de moeder verminderd toerekeningsvatbaar. Om die reden eist het OM naast de celstraf van een jaar een voorwaardelijke straf van een halfjaar cel met twee jaar proeftijd waarin de vrouw behandeld en begeleid moet worden.

Naar verwachting doet de rechtbank in Amsterdam over twee weken uitspraak.

Wat een baas die baby! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:58 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Geen NL orders meer op SA dus. :/

Ze versturen het alleen niet meer uit nederland toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Citaat:
Baby zit aan de coke, moeder krijgt jaar cel

Tegen de 22-jarige moeder wier baby vorig jaar op de intensive care belandde nadat hij van rondslingerende cocaïne had gesnoept, heeft justitie maandag een jaar cel geëist. De vrouw uit Amsterdam wordt naast het toebrengen van letsel aan het kind ook verdacht van het bewerken van cocaïne, het voorbereiden van de handel ervan en witwassen.

Het destijds zestien maanden oude jongetje was in oktober alleen thuisgelaten door de moeder, waardoor het kind cocaïne, versnijdingsmiddelen en chemicaliën kon opeten. Het jongetje raakte zwaargewond en werd opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels gaat het goed met hem, liet de moeder weten.

Justitie rekent de vrouw aan dat zij nalatig heeft gehandeld door het kind bloot te stellen aan de drugs en chemicaliën die door het hele huis lagen. Deskundigen achten de moeder verminderd toerekeningsvatbaar. Om die reden eist het OM naast de celstraf van een jaar een voorwaardelijke straf van een halfjaar cel met twee jaar proeftijd waarin de vrouw behandeld en begeleid moet worden.

Naar verwachting doet de rechtbank in Amsterdam over twee weken uitspraak.

Wat een baas die baby! :worship:

Als je toch zo'n moeder hebt..... Zo'n kind verdient goede pleegouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag dus per ongeluk in een k-hole beland,
Jezus christus wat een aparte ervaring, kan het met geen pen beschrijven xD
Het was echt het meest vage wat ik ooit heb gevoeld/meegemaakt, echt heel apart, was ook nog is op een feest, waardoor het feest voor mij dus wel zo'n beetje voorbij was ;p
Voor me gevoel duurde het echt zo'n 5 uur, maar het was in totaal maar een half uur tot een uur ongeveer.
En als het lijkt minder te worden en je denkt dat je er weer uit komt dan word je er ineens weer helemaal ingezogen en begint alles weer opnieuw, en dat zo'n 4 keer ofzo...
Op 't einde nog even gekotst, toen werd ik wel weer nuchter, maar het leek wel alsof ik opnieuw moest leren lopen, ik bewoog net als een robot :P
Het is opzich wel een try before you die, maar ik hoef het niet nog eens mee te maken, ik blijf voorlopig lekker van de keta af xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Met een beetje normaal inschatten kom je toch echt niet zomaar in een khole terecht :P dacht je dat het wat anders was ofzo? of wist je niet wat ongeveer de norm is qua dosering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:45 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Met een beetje normaal inschatten kom je toch echt niet zomaar in een khole terecht :P dacht je dat het wat anders was ofzo? of wist je niet wat ongeveer de norm is qua dosering?

Ik had een zakje en een buisje en toen ik me neus ophaalde voelde ik niet echt iets naar binnen schieten, dus ik dacht ik moet wat harder snuiven, en toen ik dat deed bleek het uit eindelijk veel te veel te zijn xD
Maar even goed, deze keta was ook fucking goed, ik ga voorlopig gewoon ff geen keta meer doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
tommetjeuh schreef:

Ik had een zakje en een buisje en toen ik me neus ophaalde voelde ik niet echt iets naar binnen schieten, dus ik dacht ik moet wat harder snuiven, en toen ik dat deed bleek het uit eindelijk veel te veel te zijn xD
Maar even goed, deze keta was ook fucking goed, ik ga voorlopig gewoon ff geen keta meer doen :P

Hahaha nee dan snap ik het wel xD Op die methode moet je nooit keta op gevoel nemen want dan gaat het fout ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Hahaha nee dan snap ik het wel xD Op die methode moet je nooit keta op gevoel nemen want dan gaat het fout ja :lol:

Haha, daar ben ik wel achter gekomen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 13:43 

Donateur

Hahaha jezus je gaat toch geen keta met een buisje uit een zakje wegsnuiven, dan heb je toch geen idee hoeveel je binnen snatst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
dan heb je toch geen idee hoeveel je binnen snatst :P

klopt xD
Vorige  1 ... 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic