Amen Daan.
Door mijn quote krijgt hij nu meer krediet.
Damnit.
*Aangepast naar een betere versie.
Jullie hebben beiden gelijk. Jij met je quote en Daan door zijn post.wrote:Door mijn quote krijgt hij nu meer krediet.
Weet ik.wrote:Nee hoor, ik ben gewoon extreem gay en stel mezelf aan omdat ik af en toe naar de getver ga en vervolgens dip omdat ik niks kan hebbenwrote:Wat een kutverhaal.wrote:Dan ben ik bij deze gecorrigeerd.
Ik weet dan ook wel dat ik mephedrone in de toekomst links laat liggen, want in het onderzoek spreekt het van extreme verhogingen in de dopamine, maar ook de serotonine vrijlating.
Hoe godse veel schade ik mezelf al dus misschien met het goedje heb gedaan.
Ik ben gewoon een tyfus ventje met een zieke verslaving.
wrote:Ik dip niet?!?!?!?!?!?!?!?!?1//1/1/1/1/1?!?1/1?!?1/1/1/!?1?!!?1/1111
.wrote:IK DIP HEM ECHT ZO GODVERDEGODVERGETEN HARD NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!
BWAWHWAHWHAHAWAOEUEGHOHEOWOGOAGHwrote:.wrote:IK DIP HEM ECHT ZO GODVERDEGODVERGETEN HARD NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!
ik slaap altijd vertyft slecht als ik alcohol op hebwrote:Waarom een benzo nemen als je gezopen hebtvan de alcohol val je al als een blok in slaap. Als je tussendoor wat normaals drinkt en voor het slapen een liter water heb je geen kater de volgende dag.
Je wilt toch niet verliezen?wrote:Waarom een benzo nemen als je gezopen hebtvan de alcohol val je al als een blok in slaap. Als je tussendoor wat normaals drinkt en voor het slapen een liter water heb je geen kater de volgende dag.
Inderdaad, als je tussendoor wat anders drinkt dan kun je beter naar huis gaan.wrote:Je wilt toch niet verliezen?wrote:Waarom een benzo nemen als je gezopen hebtvan de alcohol val je al als een blok in slaap. Als je tussendoor wat normaals drinkt en voor het slapen een liter water heb je geen kater de volgende dag.
Wat een baas die baby!Baby zit aan de coke, moeder krijgt jaar cel
Tegen de 22-jarige moeder wier baby vorig jaar op de intensive care belandde nadat hij van rondslingerende cocaïne had gesnoept, heeft justitie maandag een jaar cel geëist. De vrouw uit Amsterdam wordt naast het toebrengen van letsel aan het kind ook verdacht van het bewerken van cocaïne, het voorbereiden van de handel ervan en witwassen.
Het destijds zestien maanden oude jongetje was in oktober alleen thuisgelaten door de moeder, waardoor het kind cocaïne, versnijdingsmiddelen en chemicaliën kon opeten. Het jongetje raakte zwaargewond en werd opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels gaat het goed met hem, liet de moeder weten.
Justitie rekent de vrouw aan dat zij nalatig heeft gehandeld door het kind bloot te stellen aan de drugs en chemicaliën die door het hele huis lagen. Deskundigen achten de moeder verminderd toerekeningsvatbaar. Om die reden eist het OM naast de celstraf van een jaar een voorwaardelijke straf van een halfjaar cel met twee jaar proeftijd waarin de vrouw behandeld en begeleid moet worden.
Naar verwachting doet de rechtbank in Amsterdam over twee weken uitspraak.
Ze versturen het alleen niet meer uit nederland toch?wrote:Geen NL orders meer op SA dus.
Als je toch zo'n moeder hebt..... Zo'n kind verdient goede pleegouders.wrote:Wat een baas die baby!Baby zit aan de coke, moeder krijgt jaar cel
Tegen de 22-jarige moeder wier baby vorig jaar op de intensive care belandde nadat hij van rondslingerende cocaïne had gesnoept, heeft justitie maandag een jaar cel geëist. De vrouw uit Amsterdam wordt naast het toebrengen van letsel aan het kind ook verdacht van het bewerken van cocaïne, het voorbereiden van de handel ervan en witwassen.
Het destijds zestien maanden oude jongetje was in oktober alleen thuisgelaten door de moeder, waardoor het kind cocaïne, versnijdingsmiddelen en chemicaliën kon opeten. Het jongetje raakte zwaargewond en werd opgenomen in het ziekenhuis. Inmiddels gaat het goed met hem, liet de moeder weten.
Justitie rekent de vrouw aan dat zij nalatig heeft gehandeld door het kind bloot te stellen aan de drugs en chemicaliën die door het hele huis lagen. Deskundigen achten de moeder verminderd toerekeningsvatbaar. Om die reden eist het OM naast de celstraf van een jaar een voorwaardelijke straf van een halfjaar cel met twee jaar proeftijd waarin de vrouw behandeld en begeleid moet worden.
Naar verwachting doet de rechtbank in Amsterdam over twee weken uitspraak.
Ik had een zakje en een buisje en toen ik me neus ophaalde voelde ik niet echt iets naar binnen schieten, dus ik dacht ik moet wat harder snuiven, en toen ik dat deed bleek het uit eindelijk veel te veel te zijn xDwrote:Met een beetje normaal inschatten kom je toch echt niet zomaar in een khole terechtdacht je dat het wat anders was ofzo? of wist je niet wat ongeveer de norm is qua dosering?
Hahaha nee dan snap ik het wel xD Op die methode moet je nooit keta op gevoel nemen want dan gaat het fout jawrote:Ik had een zakje en een buisje en toen ik me neus ophaalde voelde ik niet echt iets naar binnen schieten, dus ik dacht ik moet wat harder snuiven, en toen ik dat deed bleek het uit eindelijk veel te veel te zijn xDwrote:Met een beetje normaal inschatten kom je toch echt niet zomaar in een khole terechtdacht je dat het wat anders was ofzo? of wist je niet wat ongeveer de norm is qua dosering?
Maar even goed, deze keta was ook fucking goed, ik ga voorlopig gewoon ff geen keta meer doen
Haha, daar ben ik wel achter gekomen xDwrote:Hahaha nee dan snap ik het wel xD Op die methode moet je nooit keta op gevoel nemen want dan gaat het fout ja