Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:49 

Berenburg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Geen NL orders meer op SA dus. :/

Ze versturen het alleen niet meer uit nederland toch?

idd
ze hebben alleen meer tijd nodig voor de verhuizing
niet zo slap lullen tim
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 09:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Berenburg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Geen NL orders meer op SA dus. :/

Ze versturen het alleen niet meer uit nederland toch?

idd
niet zo slap lullen tim

Bank Transfer - no longer available!
Bank Transfer option is no longer available, therefore we have stopped accepting orders from UK, Germany, Austria and Netherlands.
MAR
2013
04

Hoi doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:32 

Hardtraxx Veteran

Normaal gebruik ik op feestjes pillen, maar ben van plan om op MOH en Loudness kristallen te pakken.­ Op Thunderdome had ik ook een paar likjes op en dat beviel wel, is dit een aanrader of zijn pillen toch beter/handiger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:51 

Donateur

Zo had ik het ok gelezen ja..

Kristallen vind ik over het algemeen niets op een feest. Moeilijk te doseren, terwijl je bij een pil wel ongeveer weet hoeveel je neemt. Sowieso te hard spacen op MoH lijkt mij niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 13:07 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Zo had ik het ok gelezen ja..

Kristallen vind ik over het algemeen niets op een feest. Moeilijk te doseren, terwijl je bij een pil wel ongeveer weet hoeveel je neemt. Sowieso te hard spacen op MoH lijkt mij niets.

nee je moet wel kunne hakku
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:02 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
idd
niet zo slap lullen tim

Bank Transfer option is no longer available, therefore we have stopped accepting orders from UK, Germany, Austria and Netherlands.
MAR
2013
04

Hoi doei

Citaat:
Dear Customers,

After reviewing legal status of our products in the Netherlands and procedures concerning logistics, we are glad to announce that we will be back to regular operations, starting from March 20!

Please note that following changes will take place:

· Our support center will be replaced with a brand new customer service.
So be patient sometimes, they are working hard to reach similar level like before
· Available payment option for the beginning term will be bank transfer only.
· All Bank accounts that we used to receive payments will be changed.

We will get back to you on March 20 with more details.

hoi dubbeldoei
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:05 

stefan_helmond schreef:
Normaal gebruik ik op feestjes pillen, maar ben van plan om op MOH en Loudness kristallen te pakken.­ Op Thunderdome had ik ook een paar likjes op en dat beviel wel, is dit een aanrader of zijn pillen toch beter/handiger?

net wat je zelf fijner vind natuurlijk henkie.
voor beide geld hoe meer je gebruikt, hoe erger je de weg kwijt bent

TiMOTHYb schreef:

te hard gaan op moh is wel baas hoor
ik weet uit betrouwbare bronnen dat je daar heel lekker tussen de planten kan liggen in de buurt van de terror zaal xd
en lekkere wandelingen daar kan maken
of in de duistere sferen van de industrial area terecht komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Als je ze hetzelfde doseert, werkt het precies hetzelfde. Over het algemeen nemen mensen gauw meer kristal dan pillen omdat je continu beetjes bijpakt (dus slechter voor je en wss ook niet per se leuker op het feest). Ik zou het toch op pillen houden, want ik hou er wel van als je het duidelijk op voelt komen. Iig aan het begin met een normale hoeveelheid beginnen of met een halve pil oid. Als je te langzaam begint denk ik een grote kans dat je er niet komt qua euforie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ok bedankt voor jullie tips, dan ga ik binnenkort maar weer wat nintendo's halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Te hard spacen op masters is koning! :worship:

Kristallen kun je ook op andere manieren gebruiken xD
Als je een goeie bom kristallen maakt kan je echt wel heerlijk knallen! :P
De laatste tijd gebruik ik bijna alleen nog maar kristallen man, eigenlijk veel beter, ookal zijn pillen op z'n tijd ook wel leuk! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
stefan_helmond schreef:

Als je ze hetzelfde doseert, werkt het precies hetzelfde. Over het algemeen nemen mensen gauw meer kristal dan pillen omdat je continu beetjes bijpakt (dus slechter voor je en wss ook niet per se leuker op het feest). Ik zou het toch op pillen houden, want ik hou er wel van als je het duidelijk op voelt komen. Iig aan het begin met een normale hoeveelheid beginnen of met een halve pil oid. Als je te langzaam begint denk ik een grote kans dat je er niet komt qua euforie?

Als je kristallen precies zo doseert als pillen, dan zou er geen verschil moeten zijn. Ook niet qua opkomen. Tenminste, dat zou logisch zijn. Het is iets wat ik voortaan wel wil gaan doen, aangezien pillen steeds zwaarder worden en mijn persoonlijke dosis bijna niet meer haalbaar is hierdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:
stefan_helmond schreef:

Als je kristallen precies zo doseert als pillen, dan zou er geen verschil moeten zijn. Ook niet qua opkomen. Tenminste, dat zou logisch zijn. Het is iets wat ik voortaan wel wil gaan doen, aangezien pillen steeds zwaarder worden en mijn persoonlijke dosis bijna niet meer haalbaar is hierdoor.

Dat is dus ook mijn bedoeling, lagere doseringen pakken, is ook weer een keer fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog steeds blauwe spookjes van 85 mg per stuk hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:59 

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:
stefan_helmond schreef:

alleen de kater is minder bij kristallen omdat er minder vervuilende stoffen doorheen zitten heb ik gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:26 

Eerste keer 4-fmp wat raden jullie aan?? Als ik om 9 uur ofzi gewoon kan slapen en ben je na de energie helemaal naar de klote of valt dat wel mee?? Ben 78 kilo en beswel klein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:41 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
idd
niet zo slap lullen tim

MAR
2013
04

Hoi doei

Citaat:
Dear Customers,

After reviewing legal status of our products in the Netherlands and procedures concerning logistics, we are glad to announce that we will be back to regular operations, starting from March 20!

Please note that following changes will take place:

· Our support center will be replaced with a brand new customer service.
So be patient sometimes, they are working hard to reach similar level like before
· Available payment option for the beginning term will be bank transfer only.
· All Bank accounts that we used to receive payments will be changed.

We will get back to you on March 20 with more details.

hoi dubbeldoei

Hey jongens wat is SA?

Edit: Oh wacht is het soms sense-aromatic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Ja precies. Bedoelde meer als je kristallen aan het begin zou doseren zoals de meeste mensen (denk ik?) kristallen doseren en te rustig begint, dat je t dan niet haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:59 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Eerste keer 4-fmp wat raden jullie aan?? Als ik om 9 uur ofzi gewoon kan slapen xd en ben je na de energie helemaal naar de klote of valt dat wel mee?? Ben 78 kilo en beswel klein :P

Had op Thunderdome 160 en daar voelde ik maar heel weinig van. Op BKJN 200 en later nog 190 bijgepakt, toen ging ik veel lekkerder maar kan je echt niet om 9 slapen. Met 160 ook niet trouwens.. Ik voel me altijd goed na de 4, geen kater zelfs niet na die grote dosis, niet eens spierpijn. Ik weeg ook 78. Verschilt ook gewoon per persoon, vriend van me ging op 150 al super goed terwijl vriedin van me veel te weinig had aan 160.

Zou gewoon gewoon 180/200 doen, je kan toch niet echt te hard of bad gaan van de 4.

Btw hebben mensen ervaring met een langere periode MDMA pauze en daarna weer een keer gebruiken? Ik zit nu op 5 maanden pauze en heb in die periode 2 keer 4fa gedaan, laatste keer was 2 maanden geleden. Hoe ervaren jullie dan het gebruiken van M na een periode rust? Hoop namelijk na die pauze op een intens goede space met lovefeeling zoals ik de eerste 5 keer had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

alleen de kater is minder bij kristallen omdat er minder vervuilende stoffen doorheen zitten heb ik gehoord

Meen je dit serieus? Kristal = MDMA.HCl en een zuivere pil is MDMA.HCl met bindmiddel. Niks dus wat een kater zou versterken xd (als je een zuivere pil hebt anders zou ik hem sowieso niet nemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:58 

Hoofdcoach schreef:
Meen je dit serieus? Kristal = MDMA.HCl en een zuivere pil is MDMA.HCl met bindmiddel. Niks dus wat een kater zou versterken xd (als je een zuivere pil hebt anders zou ik hem sowieso niet nemen)

tja ik heb het ook alleen maar gehoord he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:52 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Olijfboompje schreef:

Ja precies. Bedoelde meer als je kristallen aan het begin zou doseren zoals de meeste mensen (denk ik?) kristallen doseren en te rustig begint, dat je t dan niet haalt.

Aah zo, nee, dan had ik je verkeerd begrepen.

Ja, ik gok dat ik de volgende keer 1.3 maal mijn lichaamsgewicht doe, dus 76x1.3=98.8 mg.
Vorige keren was ik voor mijn gevoel meer hard aan 't gaan dan daadwerkelijk aan het genieten van het MDMA effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:57 

Donateur

KSwoosh schreef:
te hard gaan op moh is wel baas hoor
ik weet uit betrouwbare bronnen dat je daar heel lekker tussen de planten kan liggen in de buurt van de terror zaal xd
en lekkere wandelingen daar kan maken
of in de duistere sferen van de industrial area terecht komen ^^

Jij bent dan ook zo gek als een deur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

Iemand bekend met groene granaten? M'n dealer heeft ze nu, 250-300 mg MDMA en is versneden met speed, dat zijn beste klappers :surrender:
Gelijk maar eentje gehaald voor PRSPCT, heb dan zo'n 3,5 maand pauze gehad dus gaat vast wel episch worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Iemand bekend met groene granaten? M'n dealer heeft ze nu, 250-300 mg MDMA en is versneden met speed, dat zijn beste klappers :surrender:
Gelijk maar eentje gehaald voor PRSPCT, heb dan zo'n 3,5 maand pauze gehad dus gaat vast wel episch worden :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ze zijn getest, ik geloofde er in eerste instantie ook geen reet van :P

Edit: Oh wacht je lacht waarschijnlijk om het versneden met xd Verkeerd verwoord, er zit speed in bedoel ik :P
Vorige  1 ... 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic