Een verslag van mijn lsd-avontuur op STRP:
22:00 1 zegel genomen met +/- 100 mics (als het goed is) en 0:15 nog een halve zegel.
Voelde na 45 min al kleine beetjes. Duurde nog een uur en een kwartier ongeveer om op te komen. Heel erg gemakkelijk allemaal. Kleuren lekker fel en muziek wat intenser, maar weinig vervormingen/patronen (ook de 1e keer dat ik het deed weinig vervormingen, maar wel patronen). Halve zegel maakte alles net wat sterker. Ook weinig gelachen, misschien omdat de groep te groot was. Maakte me ook zorgen om een paar 1e keer 2c-i'ers die niet echt duidelijk lieten merken dat ze het wat vonden (hebben veel gelachen etc. maar vonden het wat ongemakkelijk). Ik voel me als 'host' altijd heel verantwoordelijk. Kon ook niet echt opgaan in de muziek, misschien deels door verstopte oren en een redelijk laag volume en misschien ook omdat ik teveel met gedachtes bezig was (vermaak ik me wel, etc.). Ondanks heerlijke muziek en een soort van 'kennis' dat alles heel erg vet was, voelde ik me een beetje emotioneel 'disconnected' met alles wat er om me heen gebeurde. Toch heel blij dat ik er bij was, want het was met vlagen geniaal, met name bij SBTRKT waar ik erg fan van ben geworden de afgelopen weken, ookal voelde ik me er niet erg euforisch bij. Volgens mij voel ik me bij de herinnering aan bepaalde momenten beter dan op het moment zelf, maar dat vind ik ook niet erg, want ik geniet er nu wel van.
01:30 1/3 nintendo (+/- 70mg)
Had de optie om met mdma te combineren. Laatste keer iets-flippen was de vorige editie 2c-i met mdma 1,5 jaar geleden en dat was wel ongeveer het beste ooit, dus ik had er wel weer zin in. De meiden vonden de 2c-i uiteindelijk niet sterk genoeg om echt op te vermaken maar wilden vanwege ongemak ook niet bijpakken, dus gingen al eerder op de avond voor mdma. 1 daarvan werd eerst heel nuchter voordat de mdma begon te werken (niet genoeg 2c-i dan lijkt me, waardoor het trippen een beetje werd uitgeschakeld?) maar hield het ongemak nog wel een beetje. Ik heb van de 1e dosis niet eens merkbaar wat gevoeld. Misschien te weinig afgebeten, misschien slecht verdeeld over de pil? Beetje raar iig. Misschien dat het gewoon niet werkte omdat ik het niet echt naar m'n zin had. Toen we van zaal wisselden ging het een stuk beter. Modeselektor viel me best tegen (volgens mij was de disconnectie daar het ergst), maar Machinedrum pakte me al veel meer. Had m'n oordoppen ook uitgedaan, dus ik maakte het een stuk meer mee, al was ik met vlagen wel weer emotieloos. Om 03:00 of ietsjes eerder nog een derde bijgepakt, toen Hudson Mohawke begon. Toen werd ik helemaal weggeblazen. De combinatie van overheerlijke diepe bassen, geniale ritmes, continue afwisseling van opbouw en climax en BAKKEN met gekke-neger-attitude die naar je geslingerd werden - ziekelijk vet. Hier merkte ik ook dat de LSD en de MDMA echt samenwerkte. Gelukkig werd de muziek nog vager

Om 04:00 begon Eprom met een soort van space invaders versie van Niggas In Paris en ging in die lijn van (instrumentale) hip-hop + extra bass + vage geluidjes verder. Door de LSD voelde ik de muziek ook overal. Af en toe was het net alsof er overal bubbels om me heen waren, ookal zag ik ze niet, maar wel kon horen. Laatste uurtje Boddika. Rare techno, maar goed hard en ook niet te simpel. Weinig over te zeggen behalve dat ik me behoorlijk goed voelde