Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Je moet ook niet beginnen met halfjes, maar gewoon beginnen met een hele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je moet ook niet beginnen met halfjes, maar gewoon beginnen met een hele.

Inderdaad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

Doe ik liever niet met 220 mg pillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:11 

Hardtraxx Addict

Een tijdje terug een report gelezen van wat oude gabbers op partyflock over de zwaar gedoseerde pillen in NL.
Eentje is na een periode veelvuldig en heftig gebruik terug gegeaan op kwartjes en gewoon lage doseringen. Het duurde ff door zijn hoge tolerantie,
maar uit eindelijk zit zoveel tussen je oren. Een hele of een halve Nintendo is echt meer dan genoeg, als je met de juiste instelling erin gaat.
Op Hardbass het ook met kwartjes gedaan (speakers 1e batch) en ging er PRIMA op! Allemaal in the mind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Precies zo! Verschillende pillen maakt echt geen verschil als het aantal mg hetzelfde is... en persoonlijk vind ik lagere doseringen juist fijner dan heel hoge, gaat veel fijner in mijn hoofd zitten. Bij meer dan 2 mg per kg lichaamsgewicht (is mijn ervaring) ga ik echt strak staan... en daar hou ik juist niet zo van. Onder de 2mg/kg blijft het lekkerder in mijn hoofd zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:24 

Hardtraxx Veteran

Als ik zin heb in hard gaan drop ik echt wel hele! xD
Alleen heb ik de laatste tijd helemaal geen behoefte aan mdma eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

Ik werk altijd met kwartjes, is echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Ben nog nooit met een kwartje begonnen, altijd met een halfje....misschien binnenkort eens beginnen met een kwartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ben mijn eerste keer met een kwartje begonnen maar dat doe ik niet meer want dan krijg ik persoonlijk sneller de neiging om bij te pakken, als ik gewoon met halfjes pak krijg ik helemaal niet snel zoiets van 'ik moet meer'.
Tot eind april blijf ik drugsvrij, laatste keer was met XXlerator Raw vorige maand. Zit nog te twijfelen of ik op Beat The Bridge MDMA pak en op PRSPCT pep, of andersom.
Maar ik ga de volgende keer MDMA ook eens een lage dosering uitproberen na er veel goede verhalen over gelezen te hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:38 

Hardtraxx Addict

Ben al een tijdje en voorlopig nog mdma vrij, maar ik deed altijd halfjes. Mijn vriendin deed daarentegen kwartjes, ben dat zelf ook gaan doen na een tijd, en is inderdaad stukken beter :D. Deed ook vaak juist expres veel in 1x, vind dat wel leuk af en toe, maar die tijd is voorlopig voorbij. 1x een hele Speaker (210mg) en 1x een hele Triforce (2e batch, 230mg) naar binnen gewerkt. My god, epische hallucinaties na 30 min al :loving:

Kort samengevat: ja kwartjes zijn fijner als je niet te waus wil zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ga de laatste tijd super op 70mg per dosis. Weinig tot geen van de bijwerkingen zoals wazigheid en grinden enzo en een stuk consequenter dikke euforie (maar dat licht aan verwachtingen denk). Heb alleen wel het goed dat ik niet de absolute top haal qua euforie maar het scheelt niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 03:03 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
My god, epische hallucinaties na 30 min al :loving:

Dat had ik na een hele paarse partyflock ineens, echt zo ziek vet was dat, die 12 kilometer daarna op de fiets naar huis waren ook als een dagje in de dierentuin voor een klein kind, zoveel te zien :loving:
Dat ik vol de berm in ben gefietst omdat er een paar seconden daarvoor nog een rotonde met een kerstmarkt erop was heb ik maar voor lief genomen xd Vreemd genoeg nog (bijna) alles van die nacht onthouden terwijl ik een - voor mijn doen - heel hoge dosis had gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:27 

Hardtraxxer

Waarom neem je dan gewoon geen 4fmp als je niet wil wauzen met xtc
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:18 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Nemesyz schreef:
My god, epische hallucinaties na 30 min al :loving:

Dat had ik na een hele paarse partyflock ineens, echt zo ziek vet was dat, die 12 kilometer daarna op de fiets naar huis waren ook als een dagje in de dierentuin voor een klein kind, zoveel te zien :loving:
Dat ik vol de berm in ben gefietst omdat er een paar seconden daarvoor nog een rotonde met een kerstmarkt erop was heb ik maar voor lief genomen xd Vreemd genoeg nog (bijna) alles van die nacht onthouden terwijl ik een - voor mijn doen - heel hoge dosis had gehad.

Leeftijd: 16

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Zo'n zieke reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

Klein lachje bij Kees op het moment dat Art 'mol' zei in de teaser waar hij vraagt 'Wie is de mol?'. Zou het dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Klein lachje bij Kees op het moment dat Art 'mol' zei in de teaser waar hij vraagt 'Wie is de mol?'. Zou het dan toch?

Wat heb jij gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Waarom neem je dan gewoon geen 4fmp als je niet wil wauzen met xtc

Omdat de roes van mdma langer is en toch net wat lekkerder imo. Ik voel meer van 70+70mg mdma dan van een 'gewone' dosis 4-fa volgens mij. En sowieso houdt de 4-fa roes bij mij vrij gauw op en daar heb ik geen zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Wat heb jij gebruikt?

Verkeerde topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:22 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:

Doe maar niet alsof het je iets boeit want dat doet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:38 

Fuzzylogic schreef:
TechnoboyYNWA schreef:

Doe maar niet alsof het je iets boeit want dat doet het niet.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:10 

Donateur

En we zijn weer terug bij af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:17 

Hardtraxx Addict

Scherp Kasper ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:29 

Nemesyz schreef:
Scherp Kasper ^^

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:51