Je moet ook niet beginnen met halfjes, maar gewoon beginnen met een hele.
Inderdaadwrote:Je moet ook niet beginnen met halfjes, maar gewoon beginnen met een hele.
Inderdaadwrote:Je moet ook niet beginnen met halfjes, maar gewoon beginnen met een hele.
Dat had ik na een hele paarse partyflock ineens, echt zo ziek vet was dat, die 12 kilometer daarna op de fiets naar huis waren ook als een dagje in de dierentuin voor een klein kind, zoveel te zienwrote:My god, epische hallucinaties na 30 min al![]()
Leeftijd: 16wrote:Dat had ik na een hele paarse partyflock ineens, echt zo ziek vet was dat, die 12 kilometer daarna op de fiets naar huis waren ook als een dagje in de dierentuin voor een klein kind, zoveel te zienwrote:My god, epische hallucinaties na 30 min al![]()
![]()
Dat ik vol de berm in ben gefietst omdat er een paar seconden daarvoor nog een rotonde met een kerstmarkt erop was heb ik maar voor lief genomenVreemd genoeg nog (bijna) alles van die nacht onthouden terwijl ik een - voor mijn doen - heel hoge dosis had gehad.

Wat heb jij gebruikt?wrote:Klein lachje bij Kees op het moment dat Art 'mol' zei in de teaser waar hij vraagt 'Wie is de mol?'. Zou het dan toch?
Omdat de roes van mdma langer is en toch net wat lekkerder imo. Ik voel meer van 70+70mg mdma dan van een 'gewone' dosis 4-fa volgens mij. En sowieso houdt de 4-fa roes bij mij vrij gauw op en daar heb ik geen zin inwrote:Waarom neem je dan gewoon geen 4fmp als je niet wil wauzen met xtc
Verkeerde topicwrote:Wat heb jij gebruikt?wrote:Klein lachje bij Kees op het moment dat Art 'mol' zei in de teaser waar hij vraagt 'Wie is de mol?'. Zou het dan toch?
Doe maar niet alsof het je iets boeit want dat doet het niet.wrote: Leeftijd: 16
wrote:Doe maar niet alsof het je iets boeit want dat doet het niet.wrote: Leeftijd: 16

wrote:Scherp Kasper