Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:19 

TiMOTHYb schreef:
Waarom zou je überhaupt kristallen willen?

Omdat ze sterker zouden zijn
en puurder

iig bij mdma en mdma kristallen zover ik weet dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ach poeder is ook gewoon kristal maar dan kleiner... beetje zoals een blok ijs of sneeuw :P allebei hetzelfde maar bestaat sneeuw uit hele kleine ijsblokjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:11 

Hardtraxxer

Ik wil zaterdag op Reverze de combinatie 4FA en XTC (paarse partyflock) proberen. Op Hard Bass had ik 2 capsules 4FA (150 en 70mg), daar ging ik als een idioot op, zo hard.

Voor Reverze heb ik 180 en 100mg, nu zat ik dus te denken om rond 4 uur nog een halve xtc te pakken. Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Is het aan te raden, te veel, te gevaarlijk? Graag jullie ervaringen/mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:24 

Hardtraxx Veteran

Teveel? Mwah, kan gewoon. Heb het zelf erger gedaan, maar wat ik zelf merkte: des te hoger de dosering 4-fa, des te minder effect geeft je pil.
Soms geldt: less is more, alhoewel ik ook soms denk: ach, knallen. Zelf zit ik namelijk ook nog te twijfelen:
mdma, 4-fa, 2c-b, 2c-i, meph, 3-mmc, mxe, pep, bier. Hard knock life.

De bedoeling is vooralsnog zo'n 175mg 4-fa met 1 of 2 puntjes 2c-i. Daarna 2x een halve Partyflock. Vrij 'heftig', maar dat zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:06 

Donateur

Diageo schreef:
Ik wil zaterdag op Reverze de combinatie 4FA en XTC (paarse partyflock) proberen. Op Hard Bass had ik 2 capsules 4FA (150 en 70mg), daar ging ik als een idioot op, zo hard.

Voor Reverze heb ik 180 en 100mg, nu zat ik dus te denken om rond 4 uur nog een halve xtc te pakken. Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Is het aan te raden, te veel, te gevaarlijk? Graag jullie ervaringen/mening :)

Ik zou dan die ene capsule 4fa achterwege laten. Verder zeker een leuke combi qua effect, gezond is t wss niet maar goed daar doe je het ook niet voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 12:32 

dawasiknie schreef:
Diageo schreef:

Ik zou dan die ene capsule 4fa achterwege laten. Verder zeker een leuke combi qua effect, gezond is t wss niet maar goed daar doe je het ook niet voor ;)

ik heb enige tijd terug 200 en daarna 180 gedaan, met 4fa, dus dat moet makeklijk kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Teveel? Mwah, kan gewoon. Heb het zelf erger gedaan, maar wat ik zelf merkte: des te hoger de dosering 4-fa, des te minder effect geeft je pil.
Soms geldt: less is more, alhoewel ik ook soms denk: ach, knallen. Zelf zit ik namelijk ook nog te twijfelen:

De bedoeling is vooralsnog zo'n 175mg 4-fa met 1 of 2 puntjes 2c-i. Daarna 2x een halve Partyflock. Vrij 'heftig', maar dat zij zo.

Als je meph hebt zou ik sowieso meph boven 3mmc verkiezen, al is 3mmc een hele aardige vervanger, vorige week getest. Je hebt er wel wat meer voor nodig om iets te voelen, ongeveer 100 mg in 20 minuten tijd (tenminste dat deed ik) en dan voel je toch wel een soort van zelfde rush als meph. Voordeel van 3mmc vind ik dat je minder snel geneigd bent bij te pakken. 2 gram meph gaat er op een avond wel heel makkelijk doorheen, dat gevoel heb ik bij 3mmc veel minder. Ook je kater is een stuk milder vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Anthor schreef:

Als je meph hebt zou ik sowieso meph boven 3mmc verkiezen, al is 3mmc een hele aardige vervanger, vorige week getest. Je hebt er wel wat meer voor nodig om iets te voelen, ongeveer 100 mg in 20 minuten tijd (tenminste dat deed ik) en dan voel je toch wel een soort van zelfde rush als meph. Voordeel van 3mmc vind ik dat je minder snel geneigd bent bij te pakken. 2 gram meph gaat er op een avond wel heel makkelijk doorheen, dat gevoel heb ik bij 3mmc veel minder. Ook je kater is een stuk milder vind ik.

2 gram meph... Jij hebt hem wel heel erg hoog in je bol zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Hoezo? Of ja nacht, je weet wat ik bedoel -.- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Hoezo? Of ja nacht, je weet wat ik bedoel -.- :P

2 gram is sowieso extreem veel. Zeker voor jou. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Nja het is ook niet voor in mn eentje, als je gewoon met een paar man bent, dat bedoel ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Je bent gewoon een meph junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:09 

Hardtraxx Veteran

Jezelf eruit lullen heeft geen zin meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:10 

Hardtraxx Veteran

lol ff 6 miljoen dollar aan sos gebruikt in z'n leven: http://www.nu.nl/achterklap/3289287/ste ... noven.html

xd xd xd dat is behoorlijk wat kilo door je neus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 00:40 

Donateur

Ja nja ik ging er laatst ook over nadenken hoeveel geld ik vorig jaar aan drugs heb uitgegeven. Dan had ik nu denk ik lekker op vakantie gekund xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 10:38 

dawasiknie schreef:
Ja nja ik ging er laatst ook over nadenken hoeveel geld ik vorig jaar aan drugs heb uitgegeven. Dan had ik nu denk ik lekker op vakantie gekund xd

Paar reisjes lalaland toch goedkoper
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:48 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Als je de drank er ook nog eens bij rekent dan kan je nog wel een paar weken er aan vast plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:42 

Hardtraxx Veteran

Witte nintendo's zijn wel goed bevallen had om half 1 eerste halfje gepakt, en in totaal 1,5 gepakt. Toch vond ik de paarse partyflock beter. Het is wel fijn dat de nintendo's niet afbrokkelen als je 'm breeekt, dit was bij de paarse pf wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Witte nintendo's zijn wel goed bevallen had om half 1 eerste halfje gepakt, en in totaal 1,5 gepakt. Toch vond ik de paarse partyflock beter. Het is wel fijn dat de nintendo's niet afbrokkelen als je 'm breeekt, dit was bij de paarse pf wel het geval.

En Hoezo is de paarse pf beter? Zijn allebei gewoon zuivere pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:04 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
stefan_helmond schreef:

Ja ene pil is veel beter dan de ander jwz ookal zit er evenveel mdma in echt op de ene ga ik zo kut altijd op de ander altijd lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb helemaal geen zin in Mephedrone. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
stefan_helmond schreef:

Klopt, maar vond het gevoel bij de paarse pf gewoon lekkerder. Weer niet bij het eerste halfje ging ik niet echt lekker van de Nintendo, daarna toen die uit begon te werken en ik een halfje extra nam wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Hoofdcoach schreef:
stefan_helmond schreef:

Klopt, maar vond het gevoel bij de paarse pf gewoon lekkerder. Weer niet bij het eerste halfje ging ik niet echt lekker van de Nintendo, daarna toen die uit begon te werken en ik een halfje extra nam wel.

Onzin dus :P . Beide pillen bevatten alleen MDMA dus hebben hetzelfde effect. Dat het gevoel de ene keer beter is dan de andere keer ligt aan jezelf en niet aan de pilsoort. Onder andere maaginhoud, stemming, verwachting, eerder gebruik, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Bij het eerste halfje ging ik niet echt lekker van de Nintendo, daarna toen die uit begon te werken en ik een halfje extra nam wel.

Dat heb ik bij allebei de keren dat ik paarse pf heb genomen gehad :P
Eerste halfje tikt op zich wel aan maar blijf een beetje 'hangen', maar na het tweede halfje ga ik als een speer.
Vorige  1 ... 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic