Je meph-ontmaagding is het mooiste wat er bestaat. Dat kunnen sinds zaterdag weer een aantal personen beamen.wrote:Heb het nog nooit op, maar op zich wel zin in
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Meph en keta, dat zijn echt de toppers wat mij betreft, al heb ik ook niet meer gedaan dan de standaard drugs en dus deze 2 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik ken echt geen een dealer met meph helaas.
Keta is wel
. Geeft me een fijn gevoel dat het geen hersenschade veroorzaakt.
Keta is wel
Uhuh, dat kan weldegelijkwrote:Ik ken echt geen een dealer met meph helaas.
Keta is wel. Geeft me een fijn gevoel dat het geen hersenschade veroorzaakt.
Met Deep Cutz die hersenschade dan maar eens even tevoorschijn toverenwrote:Uhuh, dat kan weldegelijkwrote:Ik ken echt geen een dealer met meph helaas.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Overmatig keta gebruik (dus veel per dag) heeft toch als gevolg dat je blaas verwijderd moet worden? Omdat die helemaal naar de klote gaat 
zoiets klopt wel xDwrote:Overmatig keta gebruik (dus veel per dag) heeft toch als gevolg dat je blaas verwijderd moet worden? Omdat die helemaal naar de klote gaat
En als je het vaak doet gaat pissen aardig zeer doen hoorde ik
Mesjes plasseeee!
Ik ga meteen een lijntje leggen.wrote:zoiets klopt wel xDwrote:Overmatig keta gebruik (dus veel per dag) heeft toch als gevolg dat je blaas verwijderd moet worden? Omdat die helemaal naar de klote gaat
Mesjes plasseeee!
Wie waus wil zijn moet pijn leiden!wrote:Ik ga meteen een lijntje leggen.wrote:zoiets klopt wel xDwrote:Overmatig keta gebruik (dus veel per dag) heeft toch als gevolg dat je blaas verwijderd moet worden? Omdat die helemaal naar de klote gaat
Mesjes plasseeee!
Trouwens chukkie, wanneer waussen pik?
Om op de hele meph-'hype' in te springen:
Heb hier 200mg schijnbaar goede kwaliteit mephedrone, in kristal-vorm.
Wat ik lees is het makkelijkst meph nasaal te nemen, maar aangezien dit behoorlijke kristalletjes zijn lijkt me dat geen goed idee
Ik kan dit uiteraard in capsules afmeten, maar wat is een goede dose?
Ik wilde zaterdag eigenlijk aan de 4-fmp gaan, 200mg meph voor een avond feesten lijkt me sowieso te weinig.
Wat ik lees is het makkelijkst meph nasaal te nemen, maar aangezien dit behoorlijke kristalletjes zijn lijkt me dat geen goed idee
Ik wilde zaterdag eigenlijk aan de 4-fmp gaan, 200mg meph voor een avond feesten lijkt me sowieso te weinig.
Hardshock sowieso kut!wrote:Trouwens chukkie, wanneer waussen pik?
Mephedrone oraal nemen (als je maar 200mg hebt) is eigenlijk zonde. Je kan het beter heel goed crushen door het op een A4-blaadje te gooien en dan met een lepel of met een (bank)pasje te crushen. Dan kun je 3 lekkere lijntjes nemen voor 3 á 4 uurtjes plezier.wrote:Om op de hele meph-'hype' in te springen:
Wat ik lees is het makkelijkst meph nasaal te nemen, maar aangezien dit behoorlijke kristalletjes zijn lijkt me dat geen goed idee![]()
Van keta kun je paranoia worden bijvoorbeeld, lijkt mij weldegelijk een vorm van hersenschade.
Meph crushen met een lepel ja?
Schiet toch alles weg, of heeft papier een zodanige wrijving dat het niet weg schiet?
Meph crushen met een lepel ja?
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dat is meer geestelijke schade
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Inderdaad. Je hersens beschadig je er niet mee.
Enige lichamelijke gevaar zijn je blaas en nieren maar dan moet je wel goed je best doen.
Enige lichamelijke gevaar zijn je blaas en nieren maar dan moet je wel goed je best doen.
Maar geestelijk schade heeft toch met je hersenen te maken?wrote:Dat is meer geestelijke schade
Ik weet alleen niet of ik dan koekkie gawrote:Hardshock sowieso kut!wrote:Trouwens chukkie, wanneer waussen pik?
Festivalletjes pak ik eigenlijk liever nuchter
Ach, misschien een keer een uitzondering, brilletje op en gaan
100 %wrote:Met Deep Cutz die hersenschade dan maar eens even tevoorschijn toverenwrote:Uhuh, dat kan weldegelijkwrote:Ik ken echt geen een dealer met meph helaas.
-
G
iemand hier wel eens 4fa kristallen ipv poeder gebruikt? ik kan dr echt niks over vinden op internet 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Bij geestelijke schade sterven er geen hersencellen door een drug, meer emotionele schadewrote:Maar geestelijk schade heeft toch met je hersenen te maken?wrote:Dat is meer geestelijke schade
Lijkt mij gewoon hetzelfde. Poeder is gecrushte kristallenwrote:iemand hier wel eens 4fa kristallen ipv poeder gebruikt? ik kan dr echt niks over vinden op internet
Helaas niet. Als je die 4-FA kristallen crushed, krijg je poeder dat aan elkaar blijft kleven en dat heel moeilijk in capsuleswrote: Lijkt mij gewoon hetzelfde. Poeder is gecrushte kristallen
te proppen is. Daarbij schijnt de sterkte (werking) ervan een stuk minder te zijn dan de normale 4-FA korrels.
Nu weet ik niet of dat bij alle 4-FA kristallen zo is, maar ik vond het niet fijn om mee te werken.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:Dan heb je gewoon kut 4fa gehad.
-
G
Hmm, dan hou ik et voor de zekerheid maar op poederwrote:Helaas niet. Als je die 4-FA kristallen crushed, krijg je poeder dat aan elkaar blijft kleven en dat heel moeilijk in capsuleswrote: Lijkt mij gewoon hetzelfde. Poeder is gecrushte kristallen
te proppen is. Daarbij schijnt de sterkte (werking) ervan een stuk minder te zijn dan de normale 4-FA korrels.
Nu weet ik niet of dat bij alle 4-FA kristallen zo is, maar ik vond het niet fijn om mee te werken.