Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:21 

Hardtraxx Addict

Wow, op Hard Bass prima gegaan op 1 hele Partyflock. Eerste halfje half 1 gepakt en tweede halfje half 5 gepakt. Tijdens team red nauwelijks wat gevoeld maar dat vond ik helemaal niet erg want die was toch saai. En weet niet of het kwam door mijn pauze van twee maanden, maar ging echt heerlijk op enkel een halfje, beide keren.

stefan_helmond schreef:
Heeft er iemand ervaring met de combinatie XTC en Speed? Ik gebruik op feesten namelijk altijd xtc, maar is het dan verstandig om het laatste uurtje 1 of 2 puntjes speed er bij te pakken?

Ja, heb ik best vaak gedaan. Het is handig want het maakt me helder wanneer ik aan 't eind van een feest goed naar de klote ben en dan kan ik nog ff knallen. Verstandig is het echter niet; schijnt enorm schadelijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 02:46 

Hardtraxx Veteran

Serieus, Strep? Ik vond je er in de trein best wel normaal uit zien...

Gisteren weer heerlijke energie van 4FMP gekregen zeg... dat is op hardstyle imo echt zo veel fijner dan XTC :D

Maar zeg eens, ik heb een vraagje. Soms, op een feestje, hoor ik mensen zeggen 'ja, ik ga vanavond niks geks doen hoor. Gewoon bier en wat pep' en dan denk ik meestal 'WACHT EFFE, sinds wanneer is pep 'niks geks'? dat is toch net zo goed gewoon harddrugs...?'

Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit, met name iemand die er dus zo over denkt... Want ik snap er de ballen van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 09:44 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Heeft er iemand ervaring met de combinatie XTC en Speed? Ik gebruik op feesten namelijk altijd xtc, maar is het dan verstandig om het laatste uurtje 1 of 2 puntjes speed er bij te pakken?

Erg giftige combi is het... Dopamine kan in je serotonine receptoren gaan zitten als ik het me goed herinner
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:33 

Donateur

PNXRMX schreef:
Anthor schreef:
Overigens even verder gaan op die 3-MMC. Ik heb het ook, én wat (schijnbaar goede) meph.
Stel, ik heb morgen wat pep, bier en 10mg 2C-B genomen. Merk ik nog iets van de 3-MMC en wat zal de dosering moeten zijn? Deze drug is voor mij namelijk nieuw, ben behoorlijk nieuwsgierig, maar wil het niet zomaar verspillen als ik het voorgaande heb genuttigd en de 3-MMC doet 'niks' meer.

Ik weet niet of het nog werkt, maar is 4 drugs door elkaar niet een beetje veel van t goeie?

Welnee
xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:33 

Donateur

PNXRMX schreef:
Anthor schreef:
Overigens even verder gaan op die 3-MMC. Ik heb het ook, én wat (schijnbaar goede) meph.
Stel, ik heb morgen wat pep, bier en 10mg 2C-B genomen. Merk ik nog iets van de 3-MMC en wat zal de dosering moeten zijn? Deze drug is voor mij namelijk nieuw, ben behoorlijk nieuwsgierig, maar wil het niet zomaar verspillen als ik het voorgaande heb genuttigd en de 3-MMC doet 'niks' meer.

Ik weet niet of het nog werkt, maar is 4 drugs door elkaar niet een beetje veel van t goeie?

Welnee
xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:21 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Serieus, Strep? Ik vond je er in de trein best wel normaal uit zien...

Gisteren weer heerlijke energie van 4FMP gekregen zeg... dat is op hardstyle imo echt zo veel fijner dan XTC :D

Maar zeg eens, ik heb een vraagje. Soms, op een feestje, hoor ik mensen zeggen 'ja, ik ga vanavond niks geks doen hoor. Gewoon bier en wat pep' en dan denk ik meestal 'WACHT EFFE, sinds wanneer is pep 'niks geks'? dat is toch net zo goed gewoon harddrugs...?'

Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit, met name iemand die er dus zo over denkt... Want ik snap er de ballen van xd

Nou ja, dat was ook 3-3.5 uur na inname van mijn tweede halfje. Toch niet zo heel gek dat ik er wel weer normaal uit zag :p?

En je vraag.. Ik weet niet of het voor al die mensen geldt die dat zeggen, maar als ik zoiets zeg als jij beschrijft dan bedoel ik dat ik een groot deel van de avond/nacht bier ga drinken en aan het eind van 't feest wat puntjes pep neem. Da's wel wat anders dan over een hele avond 300-400 mg snatsen of XTC nemen oid. Dus vergeleken met dat is bier en wat pep "niks geks", hoewel het inderdaad nog steeds harddrugs is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:04 

Bierkoning

Op Hardbass dus de combi 4F + pep gedaan, had energie voor 1000 en ik lulde weer een eind weg, maar dat spacende gevoel van de 4F verdween dus wel een beetje, dan kun je denk ik beter xtc bijpakken na de 4F. Maar al met al erg leuke combi :)

Nu even een dikke pauze inlassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

Hoi ik moet de laatste tijd veel capsules slikken en als ik iets echt niet goed kan is dit het wel. Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben om te vragen of iemand hier een trucje voor heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een bommetje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:14 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Hoi ik moet de laatste tijd veel capsules slikken en als ik iets echt niet goed kan is dit het wel. Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben om te vragen of iemand hier een trucje voor heeft? :P

Capsules leeg halen en snuiven :evil:

Nee gewoon veel water bijnemen en niet bij na denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
mrazura schreef:

Capsules leeg halen en snuiven :evil:

Nee gewoon veel water bijnemen en niet bij na denken.

Maar ik weet niet eraan denken is de way to go maar dat is toch wel erg moeilijk :P Ik gooi nu een ice thea pak vol met water en soms heb ik dat ding al voor de helft leeg voor ik dat ding eindelijk door mn keel krijg xd

Het betreft een medicijn dus bommetje is geen optie helaas. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja, dan wordt het lastig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:24 

Hardtraxxer

beetje vla/ yoghurt op een lepel doen, capsule er in en slikke maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:30 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:

Grote slok drinken (drinkyoghurt is 't chillste vind ik) in je mond met de capsule, hoofd achterover en dan glijdt die zo ongeveer al in je keel en dan die slok inneens doorslikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:22 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:

Moet ik me nou aangesproken voelen Dirkje? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:25 

Donateur

Nog altijd minder erg dan de mensen die al claimen 5 weken nuchter te zijn maar ondertussen wel 3 keer sos hebben gedaan want dat is geen drugs

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 01:17 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Nog altijd minder erg dan de mensen die al claimen 5 weken nuchter te zijn maar ondertussen wel 3 keer sos hebben gedaan want dat is geen drugs

xd

Hoe de fuck kun je dat nou beweren? :lol:

Vind mensen die 5 ritalin nemen op een feest ipv 1 xtc pil ook altijd zo hypocriet als ze dan zeggen dat ze tenminste niet van die troep gebruiken. Het principe blijft gewoon hetzelfde voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:19 

Bierkoning

Almightyy schreef:
Wie gebruikt er nou Ritalin op een feest dan? :lol:

Paar jongens die met onze bus meegingen deden dat, krijg je blijkbaar energie van als je geen ADHD hebt ofzo? Snap er ook vrij weinig van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Almightyy schreef:
Wie gebruikt er nou Ritalin op een feest dan? :lol:

Paar jongens die met onze bus meegingen deden dat, krijg je blijkbaar energie van als je geen ADHD hebt ofzo? Snap er ook vrij weinig van :P

Correct.
Sommige ADHD gebruikers gebruiken Dexamfetamine op recept ;) die worden daar ook rustig van terwijl mensen zonder ADHD er hard op kunnen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Almightyy schreef:
Dat is een fabeltje volgens mij.

Nein.

http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 8&rId=1187

Is precies de Dexamfetamine zoals je het bij een dealer zou kunnen kopen behalve dat dit uit een echte fabriek komt die het mag produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 16:58 

Hardtraxx Veteran

Almightyy schreef:
Heb je zeker wel veel nodig? In mijn puberjaren wel eens heel cool met vrienden gedaan maar gebeurde niks

Ritalin? Want dat is wat anders dan Dexamfetamine.
Ritalin dosis heb ik geen idee, geen ervaring mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:05 

Bierkoning

Almightyy schreef:
Heb je zeker wel veel nodig? In mijn puberjaren wel eens heel cool met vrienden gedaan maar gebeurde niks

Ja ik dus ook en ik merkte er idd ook nooit wat van. Krijg dan toch echt veel meer energie van alcohol om maar wat te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Almightyy schreef:
Hoofdcoach schreef:
Almightyy schreef:

Ritalin? Want dat is wat anders dan Dexamfetamine.
Ritalin dosis heb ik geen idee, geen ervaring mee :P

Had het over Ritalin ja, jij poste 1 minuut eerder hierboven :P

Ah oke ja Ritalin is Methylfenidaat. Er zijn mensen die het nemen om te studeren ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:45 

Hardtraxx Elite

beetje dinsdagdip :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:23 

Donateur

mrazura schreef:

De capsules pluggen, werkt lekker snel en het wordt bijna volledig opgenomen :thumbup:

Hoofdcoach schreef:

Ah oke ja Ritalin is Methylfenidaat. Er zijn mensen die het nemen om te studeren ofzo xd

Ik gebruikt Ritalin inderdaad om te studeren, zelf totaal geen ADHD. Ritalin stimuleert het centraal zenuwstelsel. Of te wel dat de voorhoofdskwab (het "opdrachtcentrum" in de hersenen) en de hersenstam (het systeem dat prikkels (de "opdrachten" opvangt en selecteert in actie of afremmen) via de neurotransmitters dopamine en norepinefrine/noradrenaline activeert. Ritalin bevordert de tijdelijke afgifte, maar niet de aanmaak van deze neurotransmitters en werkt daarom slechts korte tijd. Als de aanwezige dopamine en norepinefrine/noradrenaline op zijn, werkt het uit totdat het lichaam een nieuwe voorraad heeft aangemaakt. Inkomende prikkels worden door Ritalin eenvoudiger gefilterd, met als gevolg de mogelijkheid je gedachten op één ding te focussen in plaats van op alles wat er om je heen en in je hoofd afspeelt. Eenvoudig gezegd: de remfunctie van de hersenen wordt versterkt.

Leren gaat er perfect mee, je ben zo gefocust en niet afgeleid. Kom eraan via een maat die wel ADHD heeft. Maar om het op feesten te gebruiken? Denk niet dat je er heel veel energie van krijgt als ik eerlijk ben maar wel wat meer.
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic