The Skribbler schreef:
Serieus, Strep? Ik vond je er in de trein best wel normaal uit zien...
Gisteren weer heerlijke energie van 4FMP gekregen zeg... dat is op hardstyle imo echt zo veel fijner dan XTC

Maar zeg eens, ik heb een vraagje. Soms, op een feestje, hoor ik mensen zeggen 'ja, ik ga vanavond niks geks doen hoor. Gewoon bier en wat pep' en dan denk ik meestal 'WACHT EFFE, sinds wanneer is pep 'niks geks'? dat is toch net zo goed gewoon harddrugs...?'
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit, met name iemand die er dus zo over denkt... Want ik snap er de ballen van

Nou ja, dat was ook 3-3.5 uur na inname van mijn tweede halfje. Toch niet zo heel gek dat ik er wel weer normaal uit zag :p?
En je vraag.. Ik weet niet of het voor al die mensen geldt die dat zeggen, maar als ik zoiets zeg als jij beschrijft dan bedoel ik dat ik een groot deel van de avond/nacht bier ga drinken en aan het eind van 't feest wat puntjes pep neem. Da's wel wat anders dan over een hele avond 300-400 mg snatsen of XTC nemen oid. Dus vergeleken met dat is bier en wat pep "niks geks", hoewel het inderdaad nog steeds harddrugs is.