Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
mrazura schreef:
Hoi ik moet de laatste tijd veel capsules slikken en als ik iets echt niet goed kan is dit het wel. Ik denk dat ik hier wel aan het juiste adres ben om te vragen of iemand hier een trucje voor heeft? :P

De capsules pluggen, werkt lekker snel en het wordt bijna volledig opgenomen :thumbup:.

Raad ik af. Over het algemeen werkt datgene wat je neemt dan sterker omdat er een groter gedeelte van in je bloedbaan terechtkomt. Je neemt dan in feite veel meer van je medicijn dan er voorgeschreven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:39 

Hardtraxx Addict

Ik heb wel eens Ritalin gesnoven op een techno feestje waar geen hard drugs gebruikt mocht worden ( >.< ). Geeft wel energie en je ziet 't nauwelijks dus ideaal voor zoiets. Voelde beetje als kinderpep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:24 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Ik heb wel eens Ritalin gesnoven op een techno feestje waar geen hard drugs gebruikt mocht worden ( >.< ). Geeft wel energie en je ziet 't nauwelijks dus ideaal voor zoiets. Voelde beetje als kinderpep.

Hahahahahahaha xd

Je zet er zelf gelukkig al de juiste emoticon achter, ik moest echt hard lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik nooit wat op een feest... Ben van mezelf al best energiek dus ik houd het meestal wel vol.

Het lijkt me echt raar om helemaal op een andere planeet te zitten, soms zie ik mensen waarvan ik denk dat jij nog kan lopen. Kop helemaal strak getrokken en klapperkaken als een gek. Is het dan nog wel leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:05 

Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:
Ik gebruik nooit wat op een feest... Ben van mezelf al best energiek dus ik houd het meestal wel vol.

Het lijkt me echt raar om helemaal op een andere planeet te zitten, soms zie ik mensen waarvan ik denk dat jij nog kan lopen. Kop helemaal strak getrokken en klapperkaken als een gek. Is het dan nog wel leuk?

Haha, nou ik denk dat de meeste pillenslikkers (spreek uit ervaring) het niet echt voor de energie doen, maar voor het geweldige gevoel. En ja, dat je zo'n bakkes trekt... Hoort erbij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:37 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Hun status is minder erg dan het eruit ziet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:49 

Donateur

In het begin deed ik t nog wel voor de extra energie maar na een tijdje kreeg ik altijd moeilijk veel last van mn onderrug waardoor ik losgaan kon vergeten.

Voor extra energie moet je pep pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer aan de paarse partyflock, heerlijke snoepjes! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:01 

Mag ik vijf pillen en een lijn coke. Inter presteert niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:11 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Mag ik vijf pillen en een lijn coke. Inter presteert niet zo goed.

Staan die niet in de AH Bonus van deze week?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 02:01 

Nee, het zijn geen hamster weken he. Flauw weet het
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 02:16 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Er is een bepaalde regel bij gebruik. Hoe slechter iemand eruit ziet, hoe lekkerder die gene zich voelt :thumbup:

En wat de rest zegt, het gaat niet om de energie maar om het gevoel. Je geniet overal 100x zoveel van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 09:51 

Hardtraxx Veteran

Witte nintendo's zijn trouwens ook goed xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

Morgen maar eens 3mmc testen, ben benieuwd of deze vervanger voor meph net zo leuk is :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:57 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Morgen maar eens 3mmc testen, ben benieuwd of deze vervanger voor meph net zo leuk is :innocent:

Niks is beter of net zo leuk als meph! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Tsja, heb geen meph he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:13 

Donateur

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Niks is beter of net zo leuk als meph! :nono:

QFT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:13 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
In het begin deed ik t nog wel voor de extra energie maar na een tijdje kreeg ik altijd moeilijk veel last van mn onderrug waardoor ik losgaan kon vergeten.

Voor extra energie moet je 4fa pakken :D

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Nog niet nee :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Nog niet nee :innocent:

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:30 

Hardtraxxer

Afgelopen weekend Witte nintendo's uitgetest :woot: Wat een knallers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 16:50 

Hardtraxx Newbie

Op hard bass paarse partyflockjes genomen, heerlijk mee vermaakt. heb het niet nodig voor de energie of om los te gaan maar het gevoel was heerlijk. en nu rustig aan doen tot 8 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:53 

Hardtraxxer

Op Xxlerator Carnaval 4 dex amfetamine pilletjes gehad. Voor degene die niet echt gelooft in dit spul (pilvorm), het werkt wel degelijk. Om half 1, half 2, 3 uur en om half 5 een dex genomen. Mooie (energieke) avond gehad. De dex amfetamine gaf me energie, vermoeidheid verdween, je blijft helder en uiteindelijk kreeg ik er een enorme praatkick van en een droge mond. Een vriend van mij, die mee deed & in eerste instantie niet echt geloofde in de werking van dex, erkende dit ook. Met name na het 3e en 4e pilletje had ik een enorme praatkick en merkte ik goed dat het een (lichte) vorm van speed is. De hele avond eveneens lekker biertjes gedronken met tussendoor een cola / watertje. Het blijft toch lastig om uit te leggen wat dex nu precies met je doet. Het geeft je ook een soort warme gloed en ik werd er opgewekt van, ideaal voor een hardstyle feest naar mijn mening. Mensen die pep gewend zijn zullen de effecten van dex amfetamine misschien te matig vinden denk ik. Pep blijft heftiger naar mijn mening.

Desondanks hebben die dex amfetamine pilletjes hun werk goed gedaan: ik had na 6 uur (na het feest) nog gigantisch zin om te praten en mijn hartslag lag hoger dan normaal. In de auto dus ook niet geslapen en rond 9 uur lag ik in bed. Toen nog tot 10 uur wakker gelegen en daarna pas in slaap gevallen, overigens lag ik wel vrij relax in bed en was ik niet erg gefucked. Katertje zondag (en maandag) viel mee, voornamelijk vermoeidheid. Na het feest had ik alleen last van een brakke maag (na al dat koude bier/water/cola), na een bakkie thee & wat eten (al had ik daar geen zin in) voelde ik me stukken beter. Heerlijke avond was het! Meer mensen ervaring met dex amfetamine (in pilvorm)? Wat zijn jullie ervaringen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 09:23 

Hardtraxx Veteran

Dexamfetamine minder sterk dan normale amfetamine. :lol:
Te matige effecten. :lol:

Leg eens uit hoeveel dexamfetamine in die pilletjes zat en hoeveel pep de doorsnee gebruiker neemt bij inname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 11:21 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook wel eens die dex-tabletjes gehad. Ik heb er toen totaal anderhalf op geloof ik, maar zelfs dat voldeed. Vond het echt heldenspul! Enigste nadeel was de onwijs droge bek die ik er aan overhield.
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic