Op Xxlerator Carnaval 4 dex amfetamine pilletjes gehad. Voor degene die niet echt gelooft in dit spul (pilvorm), het werkt wel degelijk. Om half 1, half 2, 3 uur en om half 5 een dex genomen. Mooie (energieke) avond gehad. De dex amfetamine gaf me energie, vermoeidheid verdween, je blijft helder en uiteindelijk kreeg ik er een enorme praatkick van en een droge mond. Een vriend van mij, die mee deed & in eerste instantie niet echt geloofde in de werking van dex, erkende dit ook. Met name na het 3e en 4e pilletje had ik een enorme praatkick en merkte ik goed dat het een (lichte) vorm van speed is. De hele avond eveneens lekker biertjes gedronken met tussendoor een cola / watertje. Het blijft toch lastig om uit te leggen wat dex nu precies met je doet. Het geeft je ook een soort warme gloed en ik werd er opgewekt van, ideaal voor een hardstyle feest naar mijn mening. Mensen die pep gewend zijn zullen de effecten van dex amfetamine misschien te matig vinden denk ik. Pep blijft heftiger naar mijn mening.
Desondanks hebben die dex amfetamine pilletjes hun werk goed gedaan: ik had na 6 uur (na het feest) nog gigantisch zin om te praten en mijn hartslag lag hoger dan normaal. In de auto dus ook niet geslapen en rond 9 uur lag ik in bed. Toen nog tot 10 uur wakker gelegen en daarna pas in slaap gevallen, overigens lag ik wel vrij relax in bed en was ik niet erg gefucked. Katertje zondag (en maandag) viel mee, voornamelijk vermoeidheid. Na het feest had ik alleen last van een brakke maag (na al dat koude bier/water/cola), na een bakkie thee & wat eten (al had ik daar geen zin in) voelde ik me stukken beter. Heerlijke avond was het! Meer mensen ervaring met dex amfetamine (in pilvorm)? Wat zijn jullie ervaringen?