Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:26 

Hardtraxxer

TechnoboyYNWA schreef:
Davy schreef:
Het gaat toch gewoon puur om je mind setting ?

Ga maar eens vrolijk 2 gram MDMA snuiven

Zo bedoelde ik het niet, ging er meer om dat mensen altijd zeggen (...) was echt de beste pil die ik ooit heb gehad. Terwijl dat dus gewoon complete bullshit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:28 

Donateur

Davy schreef:
Als je een goede pil hebt, gaat het er toch om dat er mdma in zit? zonder andere rommel
Dan zou het toch geen ene flikker moeten uit maken of je een Blauwe No1 of een blauwe decibel of wat dan ook.
Het gaat toch gewoon puur om je mind setting ?

Ben ook wel een aanhanger van deze gedachte hoor, vrij weinig verschillen merkbaar bij pillen varierend van 190-230 mits in dezelfde setting (en mind ja) gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat 'voorgevoel' is dus volgens dus echt veel bepalender dan een verschil van bijvoorbeeld 10-20mg MDMA in een pil. Vaak genoeg van mensen gehoord dat ze pillen van 220 te zwaar vonden en liever die van 180 hadden. Dat scheelt dus 20mg MDMA per halfje, geloof er geen bal van dat je daar nou zoveel verschil van merkt.

Van keer tot keer scheelt er gewoon heel veel naast voorgevoelens over een bepaalde pil. Hoeveel je gegeten hebt, hoeveel je geslapen hebt, wat je verwachtingen zijn van het feest, hoe de sfeer is, enz. 10-20mg verschil op zoveel mdma lijkt me idd vrij onbelangrijk.
Maar mensen nemen ook vaak verschillende pillen op verschillende feesten en koppelen het effect dan aan die oorzaak ipv alle andere oorzaken. Dus als ie zwaar valt, kan het liggen aan eet- of slaaptekort ipv aan die extra 10-20mg of het voorgevoel, maar het wordt dan wel aan die pilsoort gekoppeld.
Ben het dus niet met je oneens, maar er spelen ook veel meer dingen naast voorgevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:57 

Hardtraxx Addict

Dat voorgevoel is wel overduidelijk waar, of ik nu naar een feest als X-Qlusive ga of naar een feest als Qore, het verschil is echt bizar groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:33 

Donateur

Dat bedoelde ik inderdaad veel andere belangrijke factoren die meewegen in je beleving dan die luttele mg's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Het enige wat ik wel zeker weet, is dat ik blauwe spookjes veel fijner vind dan bijvoorbeeld gele triforce. Komt omdat in de spookjes veel minder mg zit, dus is veeeeeeel beter te doseren. Maar op een halve/driekwart triforce ging ik idd net zo hard als op een heel spookje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 14:59 

Hardtraxx Elite

Ik snap niet waarom mensen een correlatie kunnen leggen tussen een icoon en de manier op hoe ze hebben gespaced.

Tussen mg's kan ik het begrijpen. Maar als iemand zegt ''jo die spiekers sijn egt slecht k had nu gele trifors ging egt veel lkkrder'' doet dat echt pijn aan mijn oren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:02 

Donateur

Zeg ik toch Jorn. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ik snap niet waarom mensen een correlatie kunnen leggen tussen een icoon en de manier op hoe ze hebben gespaced.

Tussen mg's kan ik het begrijpen. Maar als iemand zegt ''jo die spiekers sijn egt slecht k had nu gele trifors ging egt veel lkkrder'' doet dat echt pijn aan mijn oren..

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:40 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Zeg ik toch Jorn. :mad:

Ik wil gewoon mijn mening uiten! Godverdrie! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:08 

Hardtraxx Addict

morgen voor t eerst fmp proberen op hardbass. Ik ben zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:59 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Het enige wat ik wel zeker weet, is dat ik blauwe spookjes veel fijner vind dan bijvoorbeeld gele triforce. Komt omdat in de spookjes veel minder mg zit, dus is veeeeeeel beter te doseren. Maar op een halve/driekwart triforce ging ik idd net zo hard als op een heel spookje.

0.75*190 is ongeveer 140

Dus dan heb je ongeveer hetzelfde aan triforces als aan spookjes gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

Gisteren heb ik 2 gr 3-mmc binnen gekregen, iemand hier ervaringen mee. Ik heb het als vervanger voor het op dit moment zeldzaam of niet te verkrijgen mephedrone.
Ik heb al een aantal dingen gelezen over dit goedje op het drugsforum, maar ben toch wel benieuwd of hier iemand er dus al ervaringen mee heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Gisteren heb ik 2 gr 3-mmc binnen gekregen, iemand hier ervaringen mee. Ik heb het als vervanger voor het op dit moment zeldzaam of niet te verkrijgen mephedrone.
Ik heb al een aantal dingen gelezen over dit goedje op het drugsforum, maar ben toch wel benieuwd of hier iemand er dus al ervaringen mee heeft :)

Meph is niet (meer) zeldzaam te verkrijgen hoor. Jullie zijn gewoon te ongeduldig geweest en hadden gewoon dat extra weekje ff af moeten wachten. Maar ja, de junk in jullie komt weer duidelijk naar boven, gezien jullie niet kunnen wachten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

Gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:11 

Hardtraxx Veteran

Twijfelaartje morgen :P , of mijn opgebouwde serotonine maar is weer is goed verneuken en wat pillen me hoofd in douwen.. Of een paar goede punten, of gewoon aan de alcohol :P , ik heb nog geen idee wat ik wil eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:15 

Hardtraxx Veteran

Mwah als je twijfelt flikker je gewoon alles je mik in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Bij twijfel altijd alles doen.. Standaard Junk/liefhebber regel 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:22 

Hardtraxx Veteran

Haha juustem :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 02:10 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Twijfelaartje morgen :P , of mijn opgebouwde serotonine maar is weer is goed verneuken en wat pillen me hoofd in douwen.. Of een paar goede punten, of gewoon aan de alcohol :P , ik heb nog geen idee wat ik wil eigenlijk :P

Idem voor mij. Besloten om wat puntjes goede, zuivere pep te nemen, wat bier en eventueel 1 of 2 tabletjes 2C-B. Gewoon, relax :woot:
Heb nog nooit een nachtje alleen pep gebruikt. Deze is op ongeveer 67% getest. Stel, ik wil om 10u weer pitten (evt met een pammetje), kan ik dan gewoon doorpunten? Ben namelijk bang dat als ik om 01:00 en 02:00 wat punten neem ik inderdaad niet meer slaap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 02:12 

Hardtraxx Veteran

Overigens even verder gaan op die 3-MMC. Ik heb het ook, én wat (schijnbaar goede) meph.
Stel, ik heb morgen wat pep, bier en 10mg 2C-B genomen. Merk ik nog iets van de 3-MMC en wat zal de dosering moeten zijn? Deze drug is voor mij namelijk nieuw, ben behoorlijk nieuwsgierig, maar wil het niet zomaar verspillen als ik het voorgaande heb genuttigd en de 3-MMC doet 'niks' meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:38 

Bierkoning

Begin te twijfelen of de 4f + pep combi nog door gaat, aangezien de combi 4f + xtc vorig jaar episch was op Hard Bass en ik dat misschien toch weer wil gaan doen. Iemand die beide heeft gedaan en kan aanraden wat fijner is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Overigens even verder gaan op die 3-MMC. Ik heb het ook, én wat (schijnbaar goede) meph.
Stel, ik heb morgen wat pep, bier en 10mg 2C-B genomen. Merk ik nog iets van de 3-MMC en wat zal de dosering moeten zijn? Deze drug is voor mij namelijk nieuw, ben behoorlijk nieuwsgierig, maar wil het niet zomaar verspillen als ik het voorgaande heb genuttigd en de 3-MMC doet 'niks' meer.

Ik weet niet of het nog werkt, maar is 4 drugs door elkaar niet een beetje veel van t goeie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:40 

Hardtraxx Newbie

Ruubiie schreef:
El Mare schreef:

Bij twijfel altijd alles doen.. Standaard Junk/liefhebber regel 1!

Hahaha, ik zat ook te twijfelen over vanavond.
Maar weet genoeg, zal de grootste sleutel die ik heb meenemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand ervaring met de combinatie XTC en Speed? Ik gebruik op feesten namelijk altijd xtc, maar is het dan verstandig om het laatste uurtje 1 of 2 puntjes speed er bij te pakken?
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic