Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:53 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Op Hard Bass de combi 4f + pep doen denk ik, iemand hier ervaringen mee? En in welke volgorde het beste is (lijkt me 4f eerst?)

Ik ben van plan ook die combi te doen op hardbass.
Lijkt mij het slimste eerst wat puntjes pep te pakken en dan rond 1 uur een capsule 4 fmp nemen.
Op Bass academy had ik eerst ook wat pep en daarna die capsule en die werkte bij mij ongeveer 6 uur dus denk dat ik het daar wel mee red tot 7 uur.

Heb wel is gelezen hier dat het andersom niet echt meer werkt als je eerst 4fmp doet en daarna pas pep. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:01 

Hardtraxxer

Diageo schreef:
Wie heeft ervaring met 4fa? Ik ben aant twijfelen of ik dat voor de eerste keer ga proberen op HardBass, of dat het toch x wordt. Wat is aan te raden, en waarom?

Nou de 1e keer 4fa werkte bij mij niet eens maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is natuurlijk! ;)

En ligt er ook een beetje aan wat je wilt?
4fmp is echt heerlijk spul met lichte X effecten maar ondertussen gewoon helder en heel veel energie!
voor mij persoonlijk ideaal op feesten.
X is ook zeker geweldig maar vind altijd met X dat het feest zo langs je heen gaat en dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:41 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Iemand ervaring met het bestellen van RC's op een internet site? Is dat te vertrouwen? Ben namelijk na m'n Etizolam ontmaagding ( :loving: ) op zoek naar meer Etizolam :P , ik had er namelijk maar 1!

:corn:

Blijft een eigen risico maar met een beetje Google werk kom je er gauw genoeg achter of een site goed aangeschreven staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

https://safeorscam.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 01:03 

Hardtraxx Veteran

Nou, dat bedoel ik niet :P , ik bedoel meer.. Of het veilig is om te bestellen i.v.m. douane controles etc :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Nou, dat bedoel ik niet :P , ik bedoel meer.. Of het veilig is om te bestellen i.v.m. douane controles etc :P !

Bepaalde sites versturen gewoon vanuit Nederland. En als t uit het buitenland komt is de kans ook klein dat ze het vinden. In het ergste geval krijg je niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:03 

Hardtraxx Addict

Anthor schreef:
Richaaard schreef:
Met BKJN had ik om 12 uur 190mg en 2,5 uur later nog 180

Geen moeite met slapen gehad? Ik lag met 160 + 80 wakker tot 's avonds laat.
Ik ben ook enorm voorstander van 4fmp. Zelf neem ik meestal 1 capsule en om de avond af te sluiten kan ik het vaak toch niet laten om nog iets aan X te nemen.
Gewoon, om de avond lekker te eindigen en toch nog een beetje uit te spacen.

Mhauw, nog niet echt gemerkt. Na Thunderdome moest ik die zondag werken dus ging pas rond 7 uur op zondag naar bed, toen was ik wel moe onderhand :D . Na BKJN heb ik een benzo genomen, als ik die niet had had ik zeker niet kunnen slapen had namelijk nog veel energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:57 

Hardtraxxer

Skaffa Jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 04:08 

Hardtraxx Addict

Hihi kleine uitzondering van mijn voornemen om tot aan de zomer niets te gebruiken: sos en G op een thuis chillsessie nu. Verdomme heerlijk dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Is er veel verschil tussen pure mdma en xtc? Slaat pure m sneller aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Nee. Het verschil wat mensen merken is in principe gewoon de hoeveelheid, met pure M pak je al gauw teveel. Stond laatst ook op PF een filmpje van een zogenaamde "hard gedrukte" pil die meteen uiteen viel toen er met een vochtige vinger op geduwd werd, dus dat ze langzaam afbrokkelen in je maag is niet waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
stefan_helmond schreef:

Nee. Het verschil wat mensen merken is in principe gewoon de hoeveelheid, met pure M pak je al gauw teveel. Stond laatst ook op PF een filmpje van een zogenaamde "hard gedrukte" pil die meteen uiteen viel toen er met een vochtige vinger op geduwd werd, dus dat ze langzaam afbrokkelen in je maag is niet waar :P

Wel wordt er bij kristal geloof ik al wat via de mond opgenomen (pillen ook als ze een beetje brokkelen). Geloof dat dat iets sneller gaat dan via de maag. Het zal ook een klein beetje schelen dat je geen bindmiddel hoeft op te nemen. Een duidelijk verschil? Absoluut niet. Scheelt je misschien 5-10 minuten voordat het effect begint, als het al verschilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:00 

Hardtraxx Veteran

Dan weet ik genoeg jongens, dankjewel! Ook iemand bekend met de witte nitendo's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 02:04 

Hardtraxxer

Ik heb hier de gele. Schijnen +-200 mg in te zitten en schoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 02:13 

Donateur

stefan_helmond schreef:
Dan weet ik genoeg jongens, dankjewel! Ook iemand bekend met de witte nitendo's?

Ja, erg hoog gedoseerd en vond er niet zoveel aan. Had ze op Freaqshow en heb er op het feest ruim 2 van weggetikt. Doordat ze zo hoog gedoseerd waren miste ik het love-gevoel een beetje naar mijn idee. Weet niet of het je eerste keer is, zo wel zou ik ervoor zorgen dat je ze in vieren deelt want een halve kan dan teveel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 10:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
stefan_helmond schreef:

Ja, erg hoog gedoseerd en vond er niet zoveel aan. Had ze op Freaqshow en heb er op het feest ruim 2 van weggetikt. Doordat ze zo hoog gedoseerd waren miste ik het love-gevoel een beetje naar mijn idee. Weet niet of het je eerste keer is, zo wel zou ik ervoor zorgen dat je ze in vieren deelt want een halve kan dan teveel zijn.

Dat zei een vriend van me ook al, dat het 'love' gevoel een beetje weg zou zijn. Bij de paarse partyflock (205mg) ben ik altijd goed op gegaan. Misschien weer een keer lichtere pillen halen, maar die zijn moeilijk aan te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:34 

Hardtraxxer

Paarse partyflock of nintendo maakt niet zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:37 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
dawasiknie schreef:
stefan_helmond schreef:

Dat zei een vriend van me ook al, dat het 'love' gevoel een beetje weg zou zijn. Bij de paarse partyflock (205mg) ben ik altijd goed op gegaan. Misschien weer een keer lichtere pillen halen, maar die zijn moeilijk aan te komen.

Blauwe No1. 170mg, ga je heerlijk op qua lovegevoel.

Heb gelukkig nog een voorraadje maar die bewaar ik voorlopig lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 16:37 

Hardtraxx Addict

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Blauwe No1. 170mg, ga je heerlijk op qua lovegevoel.

Jaaa heerlijke dingen inderdaad :loving:
Qua lovegevoel wel de beste die ik heb gehad denk ik, ooit een avond gele apen gehad maar na 2 halfjes en een hele voelde ik nog niks op een lichte rush na, toen een halve No1 gekregen en. het lovegevoel was echt intens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:50 

Hardtraxxer

Blauwe Decibels van 220 voelde het alsof mijn ogen uit mijn kas konden rollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:09 

Hardtraxxer

Als je een goede pil hebt, gaat het er toch om dat er mdma in zit? zonder andere rommel
Dan zou het toch geen ene flikker moeten uit maken of je een Blauwe No1 of een blauwe decibel of wat dan ook.
Het gaat toch gewoon puur om je mind setting ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:12 

Hardtraxxer

Davy schreef:

Ga maar eens vrolijk 2 gram MDMA snuiven
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:37 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Als je een goede pil hebt, gaat het er toch om dat er mdma in zit? zonder andere rommel
Dan zou het toch geen ene flikker moeten uit maken of je een Blauwe No1 of een blauwe decibel of wat dan ook.

Ja behalve de hoeveelheid maken alleen de omstandigheden uit, niet de pillen zelf. Hoogstens maakt het uit qua 'voorgevoel' over een bepaalde pil of ie lekker gaat of niet. Meer love gevoel in een no. 1 dan in een decibel is onzin als je ze beide gelijk doseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:04 

Donateur

Dat 'voorgevoel' is dus volgens dus echt veel bepalender dan een verschil van bijvoorbeeld 10-20mg MDMA in een pil. Vaak genoeg van mensen gehoord dat ze pillen van 220 te zwaar vonden en liever die van 180 hadden. Dat scheelt dus 20mg MDMA per halfje, geloof er geen bal van dat je daar nou zoveel verschil van merkt.
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic