Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Verhaal

Nog last gehad van de security? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Anthor schreef:
Die tip wat betreft de dobbelstenen is goed, hèhè.
Zat dus zelf aan wat biertjes, pep en 2C-B te denken. Nou is 2C-B nieuw voor me.
Ik lees dat lage doseringen (5 tot 10mg) redelijk vergelijkbaar is met xtc. Hogere doseringen wordt meer space/visual.
Wat ik al vroeg: is een lage dosering 2C-B genoeg om wat sterke punten pep (+- 68% getest) te boven te komen?

5-10 is wel heel weinig, tenzij je nasaal bedoelt. Als je slikt, zou ik eerder richting de 12-20 gaan, waarbij je van 12 mss heel weinig voelt en bij 20 wel redelijk licht, maar lekker euforisch aan het trippen bent. Ik neem daar meestal 16mg 2c-i voor, plus nog eens 6mg 2 uur later om het wat langer te laten duren en om het effect wat te boosten zonder ongemak bij het opkomen (vind 20 in 1x namelijk best lastig op een feest). Volgens mij komt 20mg 2c-b wel redelijk over met 16mg 2c-i qua sterkte, dus 20 slikken (of 8-10 snuiven) lijkt me prima.

Slikken, inderdaad. Heb tabletjes van 10mg. Bedoeling is dus om daarvoor wat bier en pep te gebruiken.
Ik zelf DENK dat de combinatie van 2C-I én 2C-B té trippy is voor op Hard Bass, maar wellicht dat de pep dit onderdrukt. Vandaar dus de vraag.
Ik zou dus om 02:00 uur en om 04:00 uur 2 maal een tabletje van 10mg 2C-B kunnen nemen? Hoe zit het met de pep? Kan ik hiermee rond 02:00 uur het beste stoppen en dan overgaan op de 2C-B?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

Zit sterk te twijfelen tussen nintendo of paarse partyflock. Ben eigelijk van plan om mijn tolerantie zo lang mogenlijk te rekken. Dat lukt aardig. Was laatst met 2 kwartjes ferrari echt zoet.
Waar hebben jullie beste ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
93Wesley93 schreef:
Verhaal

Nog last gehad van de security? :P

Haha niet echt, die kerel die toen tijdens ons gesprek bij de wc's zei ik ga je niet buiten gooien kon ik alleen maar om lachen. xd

Ik steek in de Matrixx toch altijd alles op de bekende verstopplaats bij het betreden en verlaten van de wc's, stomme random nazi uitpikkers daar altijd. Iemand die ik ken is buiten gegooid omdat hij een joint in z'n zak had toen hij er willekeurig tussenuit werd gepikt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Slikken, inderdaad. Heb tabletjes van 10mg. Bedoeling is dus om daarvoor wat bier en pep te gebruiken.
Ik zelf DENK dat de combinatie van 2C-I én 2C-B té trippy is voor op Hard Bass, maar wellicht dat de pep dit onderdrukt. Vandaar dus de vraag.
Ik zou dus om 02:00 uur en om 04:00 uur 2 maal een tabletje van 10mg 2C-B kunnen nemen? Hoe zit het met de pep? Kan ik hiermee rond 02:00 uur het beste stoppen en dan overgaan op de 2C-B?

Ja ik bedoelde ook b of i met die dosissen, niet b en i samen. 1 of mss beter 1,5 tabletje om 2 uur en 1tje (of een halve als je al genoeg voelt) om 4 uur lijkt me prima dan. Hoe de pep dan effect heeft weet ik niet, maar ik denk dat het vooral de trippy rand eraf haalt maar de euforie wel intact laat.

En de nintendos zijn goed trouwens @killerf1st. Afgelopen zaterdag 2 van onze groep iets minder dan 1 genomen pp en echt het maximale effect gehad (zelfs iets te heftig af en toe). Ik en nog iemand hebben er alleen kwartjes van gehad (na mdma kristal) en dat ging ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met het bestellen van RC's op een internet site? Is dat te vertrouwen? Ben namelijk na m'n Etizolam ontmaagding ( :loving: ) op zoek naar meer Etizolam :P , ik had er namelijk maar 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 21:33 

Hardtraxxer

Wie heeft ervaring met 4fa? Ik ben aant twijfelen of ik dat voor de eerste keer ga proberen op HardBass, of dat het toch x wordt. Wat is aan te raden, en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:49 

Hardtraxx Addict

Ik heb nu 2 keer 4fa gedaan. Op Thunderdome en afgelopen weekend op BKJN vs Partyraiser. Mijn ervaring is zéér positief. Ik ben momenteel zelfs op een punt dat ik voorlopig echt geen xtc hoef, en dit speciaal wil houden voor op euforische hardstyle feesten. De 4fa is een geweldige vervanger. De 4fa voelt veel natuurlijker aan en ik voel me veel nuchterder en helderder, zo zie ik er ook uit. ik kan me net zoveel herinneren met 4fa op als dat ik nuchter zou zijn. Echter heb ik veel minder dat fijne gevoel van warmheid, tintelingen etc etc, sommige mensen ervaren dat ook met 4fa maar heb het tot nu toe nog niet meegemaakt, ook niet als ik het probeer dmv stil te staan met me ogen dicht (of het is maar zeer minimaal). Grootse voordelen zijn dat het geen comedown heeft (althans die merk ik niet) en dat ik geen maar dan ook geen kater heb. De zondag, maandag en dinsdag na BKJN heb ik nergens last van gehad, niet een spierpijn. Nog een groot voordeel is dat het gebruik van x heel fluctuerend kan zijn, en dat, als je stilstaat of gaat zitten je al heel snel in een dip komt, met de 4fa heb je dit niet en kan je gerust stilstaan en praten zonder dat je helemaal inkakt.

Op TD had ik 160mg wat wat aan de weinige kant was, ik voelde het wel maar niet heel overduidelijk. Met BKJN had ik om 12 uur 190mg en 2,5 uur later nog 180, Deze voelde ik beter (meer energie en duurde langer) maar het was niet zo dat ik zoals bij pillen dan opeens veel te hard gaat. Je kan niet echt te hard gaan van de 4fa, of je moet wel een hele hoge dosis nemen?

Dus als je gewoon lekker wilt spacen, helemaal wilt opgaan in de muziek en energie wilt zou ik zeker voor x gaan, leuk voor de hardstyle dus. Wil je gewoon lekker keihard ongestoord doorrammen op dikke hardcore oid, dan zeker 4fa.

Overigens is dit mijn ervaring, ik weet mensen zijn die het weer iets anders ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

4-FA is een garantie voor een epilepsie-aanval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Met BKJN had ik om 12 uur 190mg en 2,5 uur later nog 180

Geen moeite met slapen gehad? Ik lag met 160 + 80 wakker tot 's avonds laat.
Ik ben ook enorm voorstander van 4fmp. Zelf neem ik meestal 1 capsule en om de avond af te sluiten kan ik het vaak toch niet laten om nog iets aan X te nemen.
Gewoon, om de avond lekker te eindigen en toch nog een beetje uit te spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:36 

Hardtraxxer

Anthor schreef:
Richaaard schreef:
Met BKJN had ik om 12 uur 190mg en 2,5 uur later nog 180

Geen moeite met slapen gehad? Ik lag met 160 + 80 wakker tot 's avonds laat.
Ik ben ook enorm voorstander van 4fmp. Zelf neem ik meestal 1 capsule en om de avond af te sluiten kan ik het vaak toch niet laten om nog iets aan X te nemen.
Gewoon, om de avond lekker te eindigen en toch nog een beetje uit te spacen.

En die combi kan geen kwaad? Reacties zijn igg positief! Ik denk dat ik het eens ga proberen op HardBass. De avond afsluiten met een halfje x zat ik ook aan te denken :) Ik wil gewoon lekker vol energie rammen op de muziek. Bij x ben ik vaak te waus en krijg ik helemaal niets mee van de muziek, wat ik toch jammer vind! 4FA lijkt dus het proberen waard. Bedankt voor de reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 23:51 

Hardtraxx Veteran

Slapen is idd een utopie met 4-FMP op. Was waarschijnlijk het domste wat ik ooit heb gedaan: 10 uur 's ochtends een lijn van pak hem beet 120-130mg 4-FMP opsnuiven en verwachten dat ik 3-4 uur later gewoon kon slapen zonder enig hulpmiddel. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:10 

Bierkoning

Ik heb tot nu toe juist altijd verrassend goed kunnen slapen met 4F op, alleen nam ik het dan wel aan het begin van de nacht en niet om 10 uur ´s ochtends xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik heb tot nu toe juist altijd verrassend goed kunnen slapen met 4F op, alleen nam ik het dan wel aan het begin van de nacht en niet om 10 uur ´s ochtends xd

Haha moet er niet aan denken 10 uur 's ochtends en met de gedachte nog te gaan slapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:35 

Hardtraxx Newbie

Hoe zit het met XTC en tatoeëren? Ik laat volgende week vrijdag om 12 uur een gedeelte van mijn tatoeage die op mijn arm komt zetten, en de dag erna heb ik Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Pivot schreef:
Hoe zit het met XTC en tatoeëren? Ik laat volgende week vrijdag om 12 uur een gedeelte van mijn tatoeage die op mijn arm komt zetten, en de dag erna heb ik Hardbass.

Je gaat dood dus ik zou het niet combineren!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:49 

Donateur

Hahaha wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:50 

Hardtraxx Newbie

Fijn, een serieus antwoord op een serieuze vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:53 

Donateur

Je gaat niet dood dus ik zou het combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

Pivot schreef:
Fijn, een serieus antwoord op een serieuze vraag!

Ik snap het verband tussen een tatoeage en bad gaan met XTC niet, maar dat zal wel aan mijn onserieuze voorkomen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Pivot schreef:

Niks aan de hand, ik heb vorig jaar ook een dag voor een feest (Dreamfields) een Tattoo op mijn arm laten zetten. Ik was dan wel compleet nuchter maar denk dat je onder invloed alleen maar gefascineerd zult raken van wat er op je arm staat. Zolang je er niet teveel aan gaat zitten moet het geen kwaad kunnen. Overleg het anders ook even met de tattoowinkelmeneer/mevrouw, die heeft daar vast wel advies over. Vermijd in ieder geval veel fysiek contact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:42 

Donateur

Hallo tattoomevrouw!

Ik heb nog een vraaggie voordat u gaat beginnuh, ik ga morgen lekker pille slikke op een hardcore feessie! Da ken wel gewoon toch met die tattoo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:43 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hallo tattoomevrouw!

Ik heb nog een vraaggie voordat u gaat beginnuh, ik ga morgen lekker pille slikke op een hardcore feessie! Da ken wel gewoon toch met die tattoo dan?

Precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hallo tattoomevrouw!

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic