PNXRMX schreef:
Anthor schreef:
Die tip wat betreft de dobbelstenen is goed, hèhè.
Zat dus zelf aan wat biertjes, pep en 2C-B te denken. Nou is 2C-B nieuw voor me.
Ik lees dat lage doseringen (5 tot 10mg) redelijk vergelijkbaar is met xtc. Hogere doseringen wordt meer space/visual.
Wat ik al vroeg: is een lage dosering 2C-B genoeg om wat sterke punten pep (+- 68% getest) te boven te komen?
5-10 is wel heel weinig, tenzij je nasaal bedoelt. Als je slikt, zou ik eerder richting de 12-20 gaan, waarbij je van 12 mss heel weinig voelt en bij 20 wel redelijk licht, maar lekker euforisch aan het trippen bent. Ik neem daar meestal 16mg 2c-i voor, plus nog eens 6mg 2 uur later om het wat langer te laten duren en om het effect wat te boosten zonder ongemak bij het opkomen (vind 20 in 1x namelijk best lastig op een feest). Volgens mij komt 20mg 2c-b wel redelijk over met 16mg 2c-i qua sterkte, dus 20 slikken (of 8-10 snuiven) lijkt me prima.
Slikken, inderdaad. Heb tabletjes van 10mg. Bedoeling is dus om daarvoor wat bier en pep te gebruiken.
Ik zelf DENK dat de combinatie van 2C-I én 2C-B té trippy is voor op Hard Bass, maar wellicht dat de pep dit onderdrukt. Vandaar dus de vraag.
Ik zou dus om 02:00 uur en om 04:00 uur 2 maal een tabletje van 10mg 2C-B kunnen nemen? Hoe zit het met de pep? Kan ik hiermee rond 02:00 uur het beste stoppen en dan overgaan op de 2C-B?