Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ik was wel lekker waus van de tikkeltjess! :D
Paarse pf zijn lekkaah :)
Verder nog zowat een gram MDMA gratis gehad, 1 lijn van genomen, moooooie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:43 

hardcoresjors schreef:

gratis? doet ie ff he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:

gratis? doet ie ff he :P

Van die keel uit me klas xD
Heb nog fucking veel over maarjaa, er komen meer weekenden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:50 

Hardtraxx Veteran

Ik ben alvast bezig om m'n 'planning' voor Hard Bass te maken. Ik wil geen sero-verbruikende stofjes nuttigen, dus ik zoek wat anders.
Dit is mogelijk:
- bier
- pep
- 2C-B
- 2C-I
- 3-MMC
- mephedrone.

Helaas heb ik van de 3-MMC en mephedrone maar respectievelijk 400mg en 200mg tot mijn beschikking.
Zelf denk ik dat de 2C-B en 2C-I samen iets te visueel worden. Vaak snap ik er geen kont meer van wanneer ik teveel 2C-I pak.
Beginnen met wat bier en pep lijkt me oké, om vervolgens verder te gaan op bijvoorbeeld 2C-B. Ik vraag me dan af: is de 2C-B wel sterk genoeg om de boventoon te voeren?

Hebben jullie eventueel nog andere suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:28 

3MMC is vergelijkbaar met 4MMC (Mephedrone) toch? Van wat ik gelezen heb werkt het langer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:34 

Donateur

Anthor schreef:
Ik ben alvast bezig om m'n 'planning' voor Hard Bass te maken. Ik wil geen sero-verbruikende stofjes nuttigen, dus ik zoek wat anders.
Dit is mogelijk:
- bier
- pep
- 2C-B
- 2C-I
- 3-MMC
- mephedrone.

Helaas heb ik van de 3-MMC en mephedrone maar respectievelijk 400mg en 200mg tot mijn beschikking.
Zelf denk ik dat de 2C-B en 2C-I samen iets te visueel worden. Vaak snap ik er geen kont meer van wanneer ik teveel 2C-I pak.
Beginnen met wat bier en pep lijkt me oké, om vervolgens verder te gaan op bijvoorbeeld 2C-B. Ik vraag me dan af: is de 2C-B wel sterk genoeg om de boventoon te voeren?

Olijfboompje had op Q-base de combi pep en 2cb maar die snapte er na die 2cb niks meer van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:46 

Hardtraxx Veteran

Ik had geen pep op hoor.

Wel 4FA.
Een bommetje van rond de 25 mg was wel iets te heftig ja. Wel schitterend en het was een erg leuke ervaring. Het was in ieder geval leuker wappie zijn dan van MDMA of wat dan ook in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Dit is mogelijk:
- bier
- pep
- 2C-B
- 2C-I
- 3-MMC
- mephedrone.

Ik zou 2 dobbelstenen gooien, bier is 1 en mephedrone is dan 6 (etc.), en dan gewoon combineren wat je gooit. Als je dubbel gooit, gewoon telkens 2 bier tegelijk bestellen op Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

oeps dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:30 

Hardtraxx Veteran

Voor t eerst in 2 jaar dus weer pillen gedaan op een hardstyle feest (XQ) en heerlijk genoten. Uiteindelijk 75+75+50 genomen (kristal, in capsules), omdat het toch wat vroeg uit begon te werken. Dankzij de redelijk beperkte 1e en 2e dosering merkte ik de 3e wel heel duidelijk, dus ik moet toch terugkomen op wat ik eerder zei over het nut van een 3e keer pakken :P. Bracht me vrijwel terug op niveau en liet het een stuk langer doorwerken. Was verder echt een perfecte dosering. Heb me buitengewoon heerlijk gevoeld, zonder ongemak, en toch ruim voldoende op de muziek kunnen focussen.

Ik vind het nog steeds minder toevoegen dan op een dubstep of techno feest, omdat ik XQ sowieso al geweldig had gevonden, maar mdma+(euforische) hardstyle maakt voor mij toch nog de beste ervaringen. Waarschijnlijk laat ik er nog een jaartje overheen gaan voordat ik het weer bij hardstyle doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ja James, nu zet je mij dus weer aan het denken... Ik zit te twijfelen of ik op HardBass XTC of 4FMP pak... zat eigenlijk meer te denken aan 4, maar nu je zegt
PNXRMX schreef:
mdma+(euforische) hardstyle maakt voor mij toch nog de beste ervaringen
ben ik toch wel weer aan het twijfelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Als je aan de xtc gaat, is het dan slimmer om van te voren juist goed te eten of juist zo min mogeljk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:31 

Donateur

Goed eten vond ik altijd fijn bij x dan klapt hij er tenminste niet zo in en zo voorkom je misselijkheid. Bij research (eigenlijk alleen 4 geprobeerd) was dat totaal andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:36 

Hardtraxx Addict

Bij x eet ik van de voren altijd iets stevigs, bij 4fa maakt dat bij mij niet zoveel uit omdat die omkomst veel gelijdelijker en minder hard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

Bedankt jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Dit is mogelijk:
- bier
- pep
- 2C-B
- 2C-I
- 3-MMC
- mephedrone.

Ja, niet naar Hard Bass gaan, -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Die tip wat betreft de dobbelstenen is goed, hèhè.
Zat dus zelf aan wat biertjes, pep en 2C-B te denken. Nou is 2C-B nieuw voor me.
Ik lees dat lage doseringen (5 tot 10mg) redelijk vergelijkbaar is met xtc. Hogere doseringen wordt meer space/visual.
Wat ik al vroeg: is een lage dosering 2C-B genoeg om wat sterke punten pep (+- 68% getest) te boven te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

En weer alle persoonlijke (positieve) records van dex verbroken. :P Zaterdag met slechts 2 puntjes XXlerator Raw makkelijk gedaan, er zat wel een addertje onder het gras want m'n sealtje is namelijk in de wc gevallen rond 04.00. xd

Was wel al ver op gelukkig (was best prijzig spul), maar heb dus met bijna 1 gram in totaal 4 feestjes kunnen afwerken. Echt ongelooflijk hoe duurzaam dat spul is door de kwaliteit, met de pep die ik altijd kreeg in het verleden deed ik altijd heel wat minder lang.

Overigens vandaag overdag wel erg lusteloos gevoeld dus die lage hoeveelheid maakt op dat gebied ook maar weinig verschil, maar heb sinds een uur geleden gelukkig weer zin in het leven gekregen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Die tip wat betreft de dobbelstenen is goed, hèhè.
Zat dus zelf aan wat biertjes, pep en 2C-B te denken. Nou is 2C-B nieuw voor me.
Ik lees dat lage doseringen (5 tot 10mg) redelijk vergelijkbaar is met xtc. Hogere doseringen wordt meer space/visual.
Wat ik al vroeg: is een lage dosering 2C-B genoeg om wat sterke punten pep (+- 68% getest) te boven te komen?

5-10 is wel heel weinig, tenzij je nasaal bedoelt. Als je slikt, zou ik eerder richting de 12-20 gaan, waarbij je van 12 mss heel weinig voelt en bij 20 wel redelijk licht, maar lekker euforisch aan het trippen bent. Ik neem daar meestal 16mg 2c-i voor, plus nog eens 6mg 2 uur later om het wat langer te laten duren en om het effect wat te boosten zonder ongemak bij het opkomen (vind 20 in 1x namelijk best lastig op een feest). Volgens mij komt 20mg 2c-b wel redelijk over met 16mg 2c-i qua sterkte, dus 20 slikken (of 8-10 snuiven) lijkt me prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:04 

Hardtraxxer

David De Gea liep gewoon op XXLerator Raw. Christiaan zag hem ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

...en die had ook drugs gebruikt...? Waarom vermeld je dat in dit topic? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:42 

Dat is die keeper gek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:46 

Hardtraxxer

Ja, ik zweer dat ik hem zag. Maar iedereen lachte me uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:49 

Vind wel raar dat iedereen jou zomaar zit uit te lachen terwijl je hem gewoon zag.

Vraag me wel af wat zo'n superster in Nederland doet. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:08 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met de witte nintendo 210 mg?
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic