Ik heb ook hele goede ervaringen de laatste tijd met laag doseren, maar ik vind niet dat ik dan meer voel dan wanneer ik meer neem. Ik denk dat het vooral aan mn verwachtingen ligt en mn doelen voor de avond. Als ik weinig neem, verwacht ik een licht effect en ga ik ook niet voor een hoge piek. Ik ben er dan van verbaasd hoeveel ik toch voel, en ben dan heel tevreden met het effect. Als ik met veel begin, en het werkt nog niet echt, dan voel ik al een tegenslag omdat ik misschien niet die piek haal. Als ik m wel haal, is het wel een stuk heftiger dan als ik minder neem en is de hele ervaring een stuk meer 'ultiem', maar dat lukt niet altijd.
SOWIESO raad ik aan: 1x bijpakken. Ik merk best weinig verschil tussen 1x bijpakken en 2x-3x bijpakken, terwijl je wel veel meer mdma neemt. Wacht er niet té lang mee, anders stapelt het effect niet genoeg en bereik je dus een minder hoog niveau (al houdt het dan wel iets langer aan in totaal). Begin dan ook wat later evt.
Mijn strategie voor aankomende zaterdag is iig 70mg om 1:00 (zodat ik al wat voel tijdens Wildstylez solo het laatste stuk) en 70mg om 2:00 (opkomst en piek tijdens W vs Hhz & NC, lekker doorpieken tijdens de surprise act en [stukje] Frontliner, en dan tijdens A2 wat minder effect wss). Eerste keer dat ik t op een hardstyle feest doe sinds Hard Bass 2011 (en wss ook de laatste keer voor meer dan een jaar, tenzij er een XQ Frontliner komt oid of dit HEEL erg goed bevalt vergeleken met techno, dubstep of thuis

)