Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:21 

Donateur

En-er-gy schreef:
jRn schreef:
Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!

dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.

Geen troll. De eerste zin klopt wel. Je krijgt een enorm positief gevoel over jezelf, wordt zelfverzekerder en voelt je (logisch gevolg) ook aantrekkelijker. De werkelijkheid is natuurlijk anders want pillen zijn met afstand de meest lelijk-makende drug.

Tien vrouwen gaat m denk ik net niet worden maar geloof me op dat moment denk je dat wel omdat je je baas voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:33 

Donateur

En-er-gy schreef:
Jolle schreef:
http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

bedankt :D :thumbsup:

Was je google weer kapot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:39 

En-er-gy schreef:
jRn schreef:
Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!

dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.

flikker gewoon op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:16 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
En-er-gy schreef:
jRn schreef:

Geen troll. De eerste zin klopt wel. Je krijgt een enorm positief gevoel over jezelf, wordt zelfverzekerder en voelt je (logisch gevolg) ook aantrekkelijker. De werkelijkheid is natuurlijk anders want pillen zijn met afstand de meest lelijk-makende drug.

Tien vrouwen gaat m denk ik net niet worden maar geloof me op dat moment denk je dat wel omdat je je baas voelt.

Xtc maakt je knap! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Geef eens wat verhalen die kloppen over pillen.

Zaterdag eerste keer :$

Oh god, alle vrouwen in de schuilkelders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:09 

En-er-gy schreef:
jRn schreef:

Jij ziet er anders ook niet veel beter uit dan een Lord of the Rings figurantje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:44 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En-er-gy schreef:
Jolle schreef:
http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

bedankt :D :thumbsup:

Was je google weer kapot?

Hij vertrouwt alleen ons, snap dat dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:52 

Bierkoning

Op Hard Bass de combi 4f + pep doen denk ik, iemand hier ervaringen mee? En in welke volgorde het beste is (lijkt me 4f eerst?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:57 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Op Hard Bass de combi 4f + pep doen denk ik, iemand hier ervaringen mee? En in welke volgorde het beste is (lijkt me 4f eerst?)

Waarom die combi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:06 

Bierkoning

mr_vertigo schreef:
Pommer schreef:

Waarom die combi?

Waarom niet :P Heb maar 1 capsule 4f en xtc ben ik zat, dus als het (bijna) uitwerkt en ik wil toch nog die zelfde energie behouden wou ik pep nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:00 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
mr_vertigo schreef:
Pommer schreef:

Waarom die combi?

Waarom niet :P Heb maar 1 capsule 4f en xtc ben ik zat, dus als het (bijna) uitwerkt en ik wil toch nog die zelfde energie behouden wou ik pep nemen.

Volgorde is duidelijk dus :P Heb er geen ervaring mee, maar die volgorde lijkt me in theorie prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:11 

Meer is dus niet altijd beter :)

Deze week een antwoord op de volgende vraag:

Vraag:
Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde XTC pillen?

Antwoord:
De laatste tijd worden er steeds meer hooggedoseerde XTC pillen gesignaleerd. Dit zijn XTC pillen met 150/200 milligram MDMA of meer. Bij hogere doseringen nemen de gewenste effecten (het bekende "love" gevoel) niet toe, maar ervaar je meer ongewenste (speedy) effecten.

Bij veelvuldig gebruik van dergelijke doseringen treedt tolerantie op voor de effecten van XTC. Het typische XTC gevoel wordt steeds minder. Mensen zijn dan geneigd om meer te gaan slikken, waardoor ze alleen maar het oppeppende effect voelen en meer en meer speedy worden.

Ook de risico’s nemen toe met de dosis. Je hebt eerder last van angst, paniek en braken en de dinsdagdip is veel zwaarder. Ook de kans op het serotoninesyndroom neemt toe.

Meer informatie:
Citaat:
Testen
Niet elke XTC pil bevat evenveel MDMA. Het verschil in de hoeveelheden milligram per pil loopt uiteen van 20 tot soms meer dan 200 milligram. Door je pil te laten testen weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices. Websites en fora zijn geen betrouwbare bron van informatie omdat iedereen er op kan zetten wat hij wil.

Dosering
200 mg is een hele hoge dosis voor een 'gemiddeld persoon' (zie rekenvoorbeeld hieronder). Een ‘veilige dosis’ is niet te geven. Het gebruik van XTC is namelijk nooit zonder risico, maar door je aan deze richtlijn te houden kun je de bijwerkingen en risico’s zo veel mogelijk beperken. Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Unity hanteert verschillende normen voor mannen en vrouwen, namelijk een recreatieve dosis voor vrouwen tussen 1 en 1,5 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht en voor mannen tussen de 1 en 2 mg MDMA per kilo lichaamsgewicht.

Werking
XTC heeft een oppeppend en een bewustzijnsveranderend effect. Het oppeppende effect geeft je energie en je voelt je helder en alert. Door het bewustzijnsveranderende effect voel je je goed, ontspannen, open en verbonden met anderen. XTC zorgt voor de afgifte van neurotransmitters zoals serotonine, noradrenaline en dopamine. XTC heeft vooral invloed op de serotoninehuishouding in de hersenen. Serotonine heeft invloed op je stemming, slaap, emotie en eetlust.

'Bijslikken'
Bij het slikken van een hoge dosis is de serotoninevoorraad in je hersenen snel opgebruikt. Sommige gebruikers kiezen ervoor om dan ‘bij te nemen’ omdat ze de eerste sterke roes vast willen houden. Dat heeft alleen niet zo veel zin. Het gewenste "love" gevoel van de eerste dosis van die avond krijg je niet meer terug en de kater en de lichamelijke bijwerkingen nemen alleen maar toe, zoals een droge mond, gespannen spieren en tanden knarsen (speedy gevoel). Dat is vaak het moment waarop mensen denken dat er (veel) speed in hun pillen zit. Je bouwt tolerantie op voor het bewustzijnsveranderende effect omdat de serotoninevoorraad eerst weer op peil moet zijn. Aan het oppeppende effect wen je veel langzamer. Gevolg is dat als je meer gaat slikken je alleen maar het oppeppende effect voelt en meer en meer speedy wordt.

Acute risico's
Door het slikken van hoge doseringen (vanaf 150-200 mg) is de kans groter dat je moet overgeven. Of je kunt angstig worden en in paniek raken. Ook vergroot je de kans op het serotonine syndroom. Het serotonine syndroom wordt veroorzaakt door een te hoog serotoninegehalte in het centrale zenuwstelsel. Serotonine is een neurotransmitter die in de hersenen werkt op emoties, seksuele functies en honger en dorst. Wat voor effect het serotonine syndroom heeft op mensen is afhankelijk van welke middelen en de hoeveelheid middelen zij gebruikt hebben. Lees meer over het serotonine syndroom op onze website.

Risico's op de langere termijn
De dinsdagdip kan fors zijn doordat de gehele serotoninevoorraad uitgeput is geraakt. Deze moet dan eerst worden aangevuld. Dit kan enige tijd duren. Niet iedereen heeft hier last van, maar over het algemeen zijn de klachten die daarmee gepaard gaan binnen een aantal dagen weg. Soms kan het iets langer duren. Na ongeveer twee a drie weken is het lichaam (en hersenen) weer hersteld. Toch raden we aan een marge te nemen van vier a zes weken. Dit om de kans op hersenschade te beperken. Steeds meer onderzoek maakt duidelijk dat gebruik van XTC kan leiden tot veranderingen in de hersenen. Je geheugen, je concentratie en je stemming worden mogelijk aangetast. Hoe vaker je neemt en hoe hoger de dosis, des te meer kans op schade. Bij vrouwen lijkt schade eerder op te treden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

Heb ik de laatste keer ook ervaren... de eerste 3x xtc zat ik rond de 220 mg op de hele avond, en de laatste keer was het 130 mg (ik weeg 70 kilo, dus 140 mg was 'maximaal' geweest) en ik heb harder gespacet dan alledrie die keren ervoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 01:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook hele goede ervaringen de laatste tijd met laag doseren, maar ik vind niet dat ik dan meer voel dan wanneer ik meer neem. Ik denk dat het vooral aan mn verwachtingen ligt en mn doelen voor de avond. Als ik weinig neem, verwacht ik een licht effect en ga ik ook niet voor een hoge piek. Ik ben er dan van verbaasd hoeveel ik toch voel, en ben dan heel tevreden met het effect. Als ik met veel begin, en het werkt nog niet echt, dan voel ik al een tegenslag omdat ik misschien niet die piek haal. Als ik m wel haal, is het wel een stuk heftiger dan als ik minder neem en is de hele ervaring een stuk meer 'ultiem', maar dat lukt niet altijd.

SOWIESO raad ik aan: 1x bijpakken. Ik merk best weinig verschil tussen 1x bijpakken en 2x-3x bijpakken, terwijl je wel veel meer mdma neemt. Wacht er niet té lang mee, anders stapelt het effect niet genoeg en bereik je dus een minder hoog niveau (al houdt het dan wel iets langer aan in totaal). Begin dan ook wat later evt.

Mijn strategie voor aankomende zaterdag is iig 70mg om 1:00 (zodat ik al wat voel tijdens Wildstylez solo het laatste stuk) en 70mg om 2:00 (opkomst en piek tijdens W vs Hhz & NC, lekker doorpieken tijdens de surprise act en [stukje] Frontliner, en dan tijdens A2 wat minder effect wss). Eerste keer dat ik t op een hardstyle feest doe sinds Hard Bass 2011 (en wss ook de laatste keer voor meer dan een jaar, tenzij er een XQ Frontliner komt oid of dit HEEL erg goed bevalt vergeleken met techno, dubstep of thuis :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:28 

Hardtraxxer

Toevallig iemand die naar XQ gaat en snoepjes meeneemt, mijn bezorger neemt namelijk niet meer op. hoop niet dat dit tegen de regels is van hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 22:21 

Hardtraxxer

Bezemsteel schreef:
Toevallig iemand die naar XQ gaat en snoepjes meeneemt, mijn bezorger neemt namelijk niet meer op. hoop niet dat dit tegen de regels is van hardtraxx

Moet je khadber even een PM sturen. Die regelt dat soort dingen altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:09 

TechnoboyYNWA schreef:
Bezemsteel schreef:

Moet je khadber even een PM sturen. Die regelt dat soort dingen altijd ;)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:38 

Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Geef eens wat verhalen die kloppen over pillen.

Zaterdag eerste keer :$

En hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:54 

Donateur

Hahahah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:04 

200mg 4fa en na 2.5 uur 180 erbij = :loving:

heb me in tijden niet zo lekker gevoeld hehe
gewichtloze armen, benen, alles :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:10 

Hardtraxx Addict

Helaas dat allemaal niet gevoeld. Heb alleen maar staan snoeien snoeien en nog een snoeien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:15 

Richaaard schreef:
Helaas dat allemaal niet gevoeld. Heb alleen maar staan snoeien snoeien en nog een snoeien :D

mompeld iets over een shirt

maar sowieso, als je met 4fmp ff een rustmomentje neemt, en ff afkoelt, dan komt bij mij die rush altijd, heerlijk is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:16 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Richaaard schreef:

mompeld iets over een shirt

maar sowieso, als je met 4fmp ff een rustmomentje neemt, en ff afkoelt, dan komt bij mij die rush altijd, heerlijk is dat :D

Ja dat had ik ook bij Peacock geprobeerd, maar ik krijg alleen heel licht beetje tintelingen in me benen, stelde niet heel veel voor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:17 

volgende keer maar 500 doen dan

:P
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic