Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
tommetjeuh wrote:
El Mare wrote:Hmm dat laat nog wel ff op zich wachten, eerst maar gewoon nog een paar keer keta doen komend jaar :P
Dat was mijn 2e x keta al en dat was fucking episch, zolang je normaal doet met de doseringen kun je er een hele nacht plezier mee hebben.. Had zelf ook dat na lachgas het keta effect zelf wat leek te verminderen.
Was voor mij zelfs de eerste keer keta toen, was ook ff bang voor lachgas maar na 1 ballon was dat weg en was het fucking episch :D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Gisteren voor het eerst spacecake gegeten, echt een hele vage, rare ervaring. Lijkt op dit moment wel of het nog steeds niet helemaal is uitgewerkt. Ook echt veel heftiger dan ik verwacht had.
Was leuk voor een keer te proberen maar denk niet dat ik het snel nog eens zou doen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Spacecake werkt bizar lang door.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dat heb ik gemerkt ja, krijg nu pas weer een echt nuchter gevoel.
Zoals ik al zei was het leuk, maar mijn ding is het niet dus denk niet dat ik het nog eens doe.
Tijdens het lopen het gevoel alsof ik ladderzat was en ging van links naar rechts en in de trein naar huis leek het net een spaceshuttle. Had ook geen moment door of we nou aan het rijden waren of stil stonden.
Ook om de meest stompzinnige dingen helemaal plat gelegen, in de mac steeds als iemand zijn afval in de prullenbak gooide en die stalen deksel dichtviel hoorde je zo'n Chinees gong geluidje, zat met tranen in m'n ogen xd
Is voor mij op de droge mond en rode ogen na totaal niet vergelijkbaar met een joint.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Olijfboompje wrote:Spacecake werkt bizar lang door.
Stomme troep.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Mr Lellebel wrote:
Stomme troep.
Duurt focked op lang voordat die shit werkt! :lol:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Mr Lellebel wrote:
Stomme troep.
:aww:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
En je valt er snel door in slaap xd
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
tommetjeuh wrote:
El Mare wrote:Hmm dat laat nog wel ff op zich wachten, eerst maar gewoon nog een paar keer keta doen komend jaar :P
Dat was mijn 2e x keta al en dat was fucking episch, zolang je normaal doet met de doseringen kun je er een hele nacht plezier mee hebben.. Had zelf ook dat na lachgas het keta effect zelf wat leek te verminderen.
Hmm nja boeiend dan, als die gelegenheid zich ergens mocht voordoen, doe ik het gewoon :)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Gister voor het eerst XTC geprobeerd, had maar een halfve rode Defqon, toch een zeer leuke avond gehad :)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Jolle wrote:Gister voor het eerst XTC geprobeerd, had maar een halfve rode Defqon, toch een zeer leuke avond gehad :)
Vertel! :woot:
G
Jolle wrote:Gister voor het eerst XTC geprobeerd, had maar een halfve rode Defqon, toch een zeer leuke avond gehad :)
yet another one joins the Hardtraxx Elite :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
hardcoresjors wrote:
Vertel! :woot:
Hmm ja er valt niet zo heel veel te vertellen, het voelde gewoon heel erg lekker en ik kreeg behoorlijk veel energie :D
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
KSwoosh wrote:
Daar kom je niet bij door drugs te gebruiken hoor.
G
M-arijn wrote:
KSwoosh wrote:
Daar kom je niet bij door drugs te gebruiken hoor.
Drugs offtopic
E
Geef eens wat verhalen die kloppen over pillen.

Zaterdag eerste keer :$
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!
Hardtraxx Veteran
:lol: :lol:
E
jRn wrote:Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!
dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.
Hardtraxx Veteran
En-er-gy wrote:
jRn wrote:Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!
dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te typen.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
En-er-gy wrote:
dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.
Wat voor 'kloppende verhalen' wil je dan horen over pillen? Je hart gaat er inderdaad een stuk sneller van kloppen.
E
jRn wrote:
En-er-gy wrote:
Wat voor 'kloppende verhalen' wil je dan horen over pillen? Je hart gaat er inderdaad een stuk sneller van kloppen.
de meeste feiten:

Positieve reacties en Negatieve reacties van de pillen, Wat te doen bij, Adviezen over eten van te voren, etc....
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Nooit doen, een en al ellende krijg je ervan.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
E
Jolle wrote:http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma
bedankt :D :thumbsup: