Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:30 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
El Mare schreef:
Hmm dat laat nog wel ff op zich wachten, eerst maar gewoon nog een paar keer keta doen komend jaar :P

Dat was mijn 2e x keta al en dat was fucking episch, zolang je normaal doet met de doseringen kun je er een hele nacht plezier mee hebben.. Had zelf ook dat na lachgas het keta effect zelf wat leek te verminderen.

Was voor mij zelfs de eerste keer keta toen, was ook ff bang voor lachgas maar na 1 ballon was dat weg en was het fucking episch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:49 

Hardtraxx Veteran

Gisteren voor het eerst spacecake gegeten, echt een hele vage, rare ervaring. Lijkt op dit moment wel of het nog steeds niet helemaal is uitgewerkt. Ook echt veel heftiger dan ik verwacht had.
Was leuk voor een keer te proberen maar denk niet dat ik het snel nog eens zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

Spacecake werkt bizar lang door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Dat heb ik gemerkt ja, krijg nu pas weer een echt nuchter gevoel.
Zoals ik al zei was het leuk, maar mijn ding is het niet dus denk niet dat ik het nog eens doe.
Tijdens het lopen het gevoel alsof ik ladderzat was en ging van links naar rechts en in de trein naar huis leek het net een spaceshuttle. Had ook geen moment door of we nou aan het rijden waren of stil stonden.
Ook om de meest stompzinnige dingen helemaal plat gelegen, in de mac steeds als iemand zijn afval in de prullenbak gooide en die stalen deksel dichtviel hoorde je zo'n Chinees gong geluidje, zat met tranen in m'n ogen xd
Is voor mij op de droge mond en rode ogen na totaal niet vergelijkbaar met een joint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Stomme troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Olijfboompje schreef:

Stomme troep.

Duurt focked op lang voordat die shit werkt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:17 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Olijfboompje schreef:

Stomme troep.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

En je valt er snel door in slaap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
El Mare schreef:
Hmm dat laat nog wel ff op zich wachten, eerst maar gewoon nog een paar keer keta doen komend jaar :P

Dat was mijn 2e x keta al en dat was fucking episch, zolang je normaal doet met de doseringen kun je er een hele nacht plezier mee hebben.. Had zelf ook dat na lachgas het keta effect zelf wat leek te verminderen.

Hmm nja boeiend dan, als die gelegenheid zich ergens mocht voordoen, doe ik het gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Gister voor het eerst XTC geprobeerd, had maar een halfve rode Defqon, toch een zeer leuke avond gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:50 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Gister voor het eerst XTC geprobeerd, had maar een halfve rode Defqon, toch een zeer leuke avond gehad :)

Vertel! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 21:17 

Jolle schreef:

yet another one joins the Hardtraxx Elite :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Jolle schreef:

Vertel! :woot:

Hmm ja er valt niet zo heel veel te vertellen, het voelde gewoon heel erg lekker en ik kreeg behoorlijk veel energie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:38 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Jolle schreef:

Daar kom je niet bij door drugs te gebruiken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:06 

M-arijn schreef:
KSwoosh schreef:
Jolle schreef:

Daar kom je niet bij door drugs te gebruiken hoor.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:25 

Geef eens wat verhalen die kloppen over pillen.

Zaterdag eerste keer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:27 

Hardtraxx Elite

Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:32 

jRn schreef:
Je voelt je vooral heel aantrekkelijk. Ik denk dan ook zeker dat het zaterdag geen karige vijf, maar zelfs tien vrouwen gaan worden voor je!

dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:34 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
jRn schreef:

dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:40 

Hardtraxx Elite

En-er-gy schreef:
jRn schreef:

dat jij de grootste troll bent wisten we al. daar hoef je geen verhaal voor te type.

Wat voor 'kloppende verhalen' wil je dan horen over pillen? Je hart gaat er inderdaad een stuk sneller van kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:48 

jRn schreef:
En-er-gy schreef:
jRn schreef:

Wat voor 'kloppende verhalen' wil je dan horen over pillen? Je hart gaat er inderdaad een stuk sneller van kloppen.

de meeste feiten:

Positieve reacties en Negatieve reacties van de pillen, Wat te doen bij, Adviezen over eten van te voren, etc....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:57 

Hardtraxx Addict

Nooit doen, een en al ellende krijg je ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:19 

Jolle schreef:
http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

bedankt :D :thumbsup:
Vorige  1 ... 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic