Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:32 

Donateur

Kijk mij eens niet happen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het zaterdag ook afgeslagen!

Ben ik even gotverdomde goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:21 

Donateur

Ik mag tot aan de zomervakantie geen drugs meer. Shit wordt uitdagend :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:23 

Donateur

Shit wordt onmogelijk, voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:34 

Donateur

Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:09 

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:37 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals http://www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!

Das al de 2e keer dat je een lulverhaal over meph houdt vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:56 

Hardtraxx Veteran

Obsessie, maar ja, wel begrijpelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:10 

Donateur

Dat krijg je als het meph-crisis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
kakabeeyo schreef:
werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet ;)

Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.

Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.

Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.

Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!

Idd ik heb het 1x gebruikt en mijn hele leven is zuur!! Alsof ik constant het sap van 100 citroenen in mijn mond heb!! Echt klote!!! Doe het niet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:16 

Hardtraxx Elite

Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.

In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:56 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Citaat:
Ik heb een hekel aan drugs.

juist. er zijn toch mensen hier op hardtraxx die verstandig zijn zoals ik :D

Hier moest ik om lachen :P

En dat hele verhaal over die XTC-neger? PPFFFFFFFFF kom op zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.

In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..

Dan is trippen niks voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:42 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:

Wellicht niet, edoch is dat niet zo'n probleem. Er zijn genoeg andere dingen en wie weet dat ik er over een tijd anders over denk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

Als je niet weet hoe je trippen ervaart, dan zou ik het ook niet afschrijven.

Voorbarige conclusies leiden zelden tot goed besluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Precies, voorheen dacht je waarschijnlijk slecht over xtc, terwijl dat nu wel anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:57 

jRn schreef:
Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..

Zorg dat je er die avond vooral voor open staat, dat er een ontspannen sfeer is, en dat je zelf ook ontspannen bent.
Ga niet teveel focussen of je wel of niet iets voelt, laat het gewoon over je heen komen en geniet er van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:18 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
mrazura schreef:

Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.

Precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:38 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:

Ik vind dat 2CB dan wel geschikt is. Had +- 28 mg geslikt en was een hele dikke trip met zeer veel visuals maar verder eigenlijk weinig om bang voor te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Ik vond mijn 1e/enige keer LSD ook weinig bevatten om bang van te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:41 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen.

Zo was mijn 2cb trip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:01 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer keta voor mij had ik ook weinig verwachtingen van, maar ik vond het briljant xd Misschien kwam dat btw wel door de vrij lage dosering van in totaal 110 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:06 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Eerste keer keta voor mij had ik ook weinig verwachtingen van, maar ik vond het briljant xd Misschien kwam dat btw wel door de vrij lage dosering van in totaal 110 mg.

En wat heeft dat te maken met hetgeen hier besproken werd?
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic