Kijk mij eens niet happen. 
Ik heb het zaterdag ook afgeslagen!
Ben ik even gotverdomde goed!
Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!wrote:Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen
Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.wrote:Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Das al de 2e keer dat je een lulverhaal over meph houdt vandaag.wrote:Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals http://www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!wrote:Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen
Idd ik heb het 1x gebruikt en mijn hele leven is zuur!! Alsof ik constant het sap van 100 citroenen in mijn mond heb!! Echt klote!!! Doe het niet!!wrote:Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.wrote:werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet
Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.
Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.
Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!
Hier moest ik om lachenwrote:juist. er zijn toch mensen hier op hardtraxx die verstandig zijn zoals ikIk heb een hekel aan drugs.
Dan is trippen niks voor jou.wrote:Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.
In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Wellicht niet, edoch is dat niet zo'n probleem. Er zijn genoeg andere dingen en wie weet dat ik er over een tijd anders over denk!wrote:Dan is trippen niks voor jou.wrote:Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.
In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Zorg dat je er die avond vooral voor open staat, dat er een ontspannen sfeer is, en dat je zelf ook ontspannen bent.wrote:Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Precies!wrote:Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.wrote:Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Ik vind dat 2CB dan wel geschikt is. Had +- 28 mg geslikt en was een hele dikke trip met zeer veel visuals maar verder eigenlijk weinig om bang voor te zijn..wrote:Dan is trippen niks voor jou.wrote:Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.
Zo was mijn 2cb tripwrote:Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen.
En wat heeft dat te maken met hetgeen hier besproken werd?wrote:Eerste keer keta voor mij had ik ook weinig verwachtingen van, maar ik vond het briljantMisschien kwam dat btw wel door de vrij lage dosering van in totaal 110 mg.