kakabeeyo schreef:
werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet

Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.
Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.
Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.
Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!
Idd ik heb het 1x gebruikt en mijn hele leven is zuur!! Alsof ik constant het sap van 100 citroenen in mijn mond heb!! Echt klote!!! Doe het niet!!