Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kijk mij eens niet happen. :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik heb het zaterdag ook afgeslagen!

Ben ik even gotverdomde goed!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik mag tot aan de zomervakantie geen drugs meer. Shit wordt uitdagend :cool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Shit wordt onmogelijk, voor mij.
Donateur
last seen Mar 2017
Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen :$
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen :$
Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
mrazura wrote:Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.
Donateur
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Ja ik ga denk ik sowieso minimaal 1 keer valsspelen :$
Sowieso! Ik heb via een Bulgaarse versie van een site zoals http://www.buycheaphighqualitydrugs.co.uk al contact opgenomen met een op het oog vertrouwelijk lijkende Bulgaar. Die gaat ons meph verkopen als we in Bulgarije zijn en die shit is 99,91% puur! En omgerekend kost het €2,68 per gram!
Das al de 2e keer dat je een lulverhaal over meph houdt vandaag.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Obsessie, maar ja, wel begrijpelijk ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Dat krijg je als het meph-crisis is.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
TechnoboyYNWA wrote:
kakabeeyo wrote:werd me zaterdag XTC aangeboden!
NEE! ik hoef die rommel niet ;)
Goed zo makker! Ben trots op je, laatst liep ik in de discotheek en toen overkwam mij hetzelfde. Nou toen heb ik die rakker dus eventjes piekfijn uitgelegd waarom ik daar niet van gediend was.

Ik had namelijk een stiefmoeder die een broer (neger) had die in Duitsland woonde, en die overkwam ook een keer hetzelfde. Alleen nu was het zo dat die broer van mijn ex-stiefmoeder ja zei en de drugs aannam. En de volgende dag werd hij wakker in het ziekenhuis in Duitsland, waarna mijn stiefmoeder hem op ging zoeken. Sindsdien hebben wij nooit meer wat van haar vernomen. Dus daarom is drugs echt slecht.

Maarja, nadat ik die kerel afgewezen had zag ik dat hij naar een ander persoon in de discotheek liep. Hij bood deze persoon ook XTC aan zag ik, want ik kan liplezen. Maar deze persoon was niet zo verstandig als mij en jou, jammergenoeg was hij net zo onverstandig als de broer (neger) van mijn ex-stiefmoeder die in Duitsland woonde. Hij nam de XTC aan. De rest van de avond heb ik deze persoon niet meer gezien, en de dealer ook niet. Beter maar ook want anders had ik hem wel even tandjes laten tuffen.

Echter toen ik de discotheek uit liep aan het eind van de avond zag ik de jongen die XTC nam kotsend op het trottoir zitten.. Dit bevestigde voor mij maar weer eens wat ik altijd al wist, namelijk dat XTC rommel is! 1x XTC gebruiken en je bent voor de rest van je leven zuur!
Idd ik heb het 1x gebruikt en mijn hele leven is zuur!! Alsof ik constant het sap van 100 citroenen in mijn mond heb!! Echt klote!!! Doe het niet!!
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.

In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
SL8492 wrote:
Ik heb een hekel aan drugs.
juist. er zijn toch mensen hier op hardtraxx die verstandig zijn zoals ik :D
Hier moest ik om lachen :P

En dat hele verhaal over die XTC-neger? PPFFFFFFFFF kom op zeg xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
jRn wrote:Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.

In hoeverre is 2cb daar een geschikte drug voor? Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Dan is trippen niks voor jou.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Olijfboompje wrote:
jRn wrote:Hoe vinden jullie 2cb? Ik wil het binnenkort eens doen. Ik heb geen ervaring met hallucinerende middelen. Paddo's/LSD/truffels trekken me niet omdat het te veel met minds fuckt heb ik het idee en daar heb ik geen zin in. Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen. Ik hoef daarbij niet steeds met mijzelf te beraadslagen.

Wellicht niet, edoch is dat niet zo'n probleem. Er zijn genoeg andere dingen en wie weet dat ik er over een tijd anders over denk!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Als je niet weet hoe je trippen ervaart, dan zou ik het ook niet afschrijven.

Voorbarige conclusies leiden zelden tot goed besluiten.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Precies, voorheen dacht je waarschijnlijk slecht over xtc, terwijl dat nu wel anders is.
G
jRn wrote:Ik zelf ben er wel ontzettend nieuwschierig naar, maar het lijkt me ook wel eng..
Zorg dat je er die avond vooral voor open staat, dat er een ontspannen sfeer is, en dat je zelf ook ontspannen bent.
Ga niet teveel focussen of je wel of niet iets voelt, laat het gewoon over je heen komen en geniet er van :)
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Berenburg wrote:
mrazura wrote:Waarom je erbij moet vermelden dat het een neger is, is me me niet duidelijk.
Omdat hij dat was natuurlijk als het een blanke was geweest, had hij dat er toch ook bij vermeld.
Precies!
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Olijfboompje wrote:

Ik vind dat 2CB dan wel geschikt is. Had +- 28 mg geslikt en was een hele dikke trip met zeer veel visuals maar verder eigenlijk weinig om bang voor te zijn..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik vond mijn 1e/enige keer LSD ook weinig bevatten om bang van te worden :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
jRn wrote:Ik heb meer zin om patroontjes te zien, kleuren die veranderen en af en toe wat vervormingen.
Zo was mijn 2cb trip :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Eerste keer keta voor mij had ik ook weinig verwachtingen van, maar ik vond het briljant xd Misschien kwam dat btw wel door de vrij lage dosering van in totaal 110 mg.
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
El Mare wrote:Eerste keer keta voor mij had ik ook weinig verwachtingen van, maar ik vond het briljant xd Misschien kwam dat btw wel door de vrij lage dosering van in totaal 110 mg.
En wat heeft dat te maken met hetgeen hier besproken werd?