Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Stel clowns zijn dat altijd :lol: en nee dat ga ik niet in hun gezicht zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:13 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Die anabooltjes op feestjes die altijd boksend van links naar rechts springen en denken alsof ze in een boksring staan is volgens mij ook allemaal speed?

Het is niet zo dat speed is versneden met testosteron. Kromme bewering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:40 

Jurheinen schreef:
Heb meer het idee dat hun aan de cocaine zitten

ik heb wel es gesprekken gehad met die lui, en die ik dan gesproken had zaten vaak aan de sos idd, omdat dat zo min mogelijk lichamelijke gevolgen zou hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Die anabooltjes op feestjes die altijd boksend van links naar rechts springen en denken alsof ze in een boksring staan is volgens mij ook allemaal speed?

Nope, das coke idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 22:52 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Ritsurt schreef:

Is geen bewering, is een vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:46 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:

ik heb wel es gesprekken gehad met die lui, en die ik dan gesproken had zaten vaak aan de sos idd, omdat dat zo min mogelijk lichamelijke gevolgen zou hebben

Kasper weet je nog op Headhunterz? Toen je zo'n zonnenbankbruine dondersteen nadeed met je opgepompte armen? Woest dat hij keek, prachtig.

Ritsurt schreef:
jRn schreef:
Ritsurt schreef:

Is geen bewering, is een vraag.

Oh, dan ageer ik met het feit dat speed totaal niet voor agressie zorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:50 

jRn schreef:
KSwoosh schreef:
Jurheinen schreef:

Kasper weet je nog op Headhunterz? Toen je zo'n zonnenbankbruine dondersteen nadeed met je opgepompte armen? Woest dat hij keek, prachtig.

het klinkt geniaal, maar ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:59 

Hardtraxx Veteran

Morfine! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

Heb je wel eens het gevoel dat je dronken wakker wordt na een korte slaap? Ik heb dat gevoel nu na een slaap van 11 uur. Best wel fijn, maar praktisch is anders haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:13 

Chukkels schreef:
Heb je wel eens het gevoel dat je dronken wakker wordt na een korte slaap? Ik heb dat gevoel nu na een slaap van 11 uur. Best wel fijn, maar praktisch is anders haha.

ik ben wel eens dronken wakker geworden na 1.5 uur slaap, maar na 11, nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

En dan te bedenken dat ik gisteren geen druppel alcohol heb aangeraakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Haha idd op vakantie dronken naar je nest en een paar uur later weer dronken wakker worden.
Een slechter gevoel bestaat er niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:52 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Haha idd op vakantie dronken naar je nest en een paar uur later weer dronken wakker worden.

Dat voelt juist chill :D Kutte is als je dan wat actiefs gaat doen en het uitwerkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:08 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

vooral als je dan in de 25 graden hete zon zit daarna
en al helemaal als je dan ook nog eens op een boot zit xd

maar als je dan in het koele water springt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik vond de eerste keer (ziekenwagen) ook echt fantastisch, maar in het ziekenhuis zelf vond ik het verschrikkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:38 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Chukkels schreef:

Ik vond de eerste keer (ziekenwagen) ook echt fantastisch, maar in het ziekenhuis zelf vond ik het verschrikkelijk :P

Haha, toen ik aan de morfinespuit zat in het ziekenhuis drukte ik echt om de halve minuut op de knop om een nieuwe dosis binnen te krijgen. Helaas zat er een timer op dat ding, waardoor ik maar 1x per 5 minuten een nieuwe dosis binnenkreeg. Vond het echt episch vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:50 

Chukkels schreef:
XtD schreef:
Chukkels schreef:

Haha, toen ik aan de morfinespuit zat in het ziekenhuis drukte ik echt om de halve minuut op de knop om een nieuwe dosis binnen te krijgen. Helaas zat er een timer op dat ding, waardoor ik maar 1x per 5 minuten een nieuwe dosis binnenkreeg. Vond het echt episch vet.

:lol: oh chris toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35123

nice :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

Gisteren dus episch vermaakt met morfine. Ff snel reportje:

Begonnen met 2 caps van 120mg, na ongeveer 2 uur nog 1 cap van 120 erbij. Weer een uur later 100mg en toen uiteindelijk een cap van 50mg erbij na een half uur. Heerlijk euforisch, met een vaag gevoel erbij wat mij deed denken aan 2c-b. Lettertjes vervaagden en lezen werd lastiger. Toen ben ik overgegaan op Diazepam, 2x 10mg binnen 3 kwartier. Heldige combi. Nog grotere euforie en en nog vager zicht. Lopen ging al lastig en dat deed mij dan weer denken aan een ketavaagheid. Omdat ik toch al bezig was, ook nog maar 12mg Bromazepam erin geflikkerd, waardoor het echt spacy werd en voordat ik ging slapen nog maar 2 etizolam van 2mg erbij gegooid met een tussenpauze van een half uur. Heerlijk chill avondje gehad.

Enig nadeel (alhoewel ik het zelf niet als nadeel zie, maar meer als extra bonus): Ik voel me op dit moment alsof ik dronken ben. Lettertjes gaan nog steeds heen een weer, beeld vervaagd van links naar rechts en lopen voelt alsof ik keta op heb. Maar wel super vermaakt en dat doe ik nu eigenlijk nog.

Kortom: I love benzo's en opiaten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:43 

Hardtraxx Addict

Je bent gek :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:42 

Firetrap schreef:

ik ken het... 16mg nasaal na een feest waarop je pep hebt gedaan bijv... geen goed idee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:50 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 03:02 

Hardtraxx Veteran

Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 04:25 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Oke, ben ik hier nou echt de enige die nooit dronken is geweest, drugs heeft gebruikt of heeft gerookt?

Denk het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
SL8492 schreef:

Denk het wel :)

:cry:
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic