Gisteren dus episch vermaakt met morfine. Ff snel reportje:
Begonnen met 2 caps van 120mg, na ongeveer 2 uur nog 1 cap van 120 erbij. Weer een uur later 100mg en toen uiteindelijk een cap van 50mg erbij na een half uur. Heerlijk euforisch, met een vaag gevoel erbij wat mij deed denken aan 2c-b. Lettertjes vervaagden en lezen werd lastiger. Toen ben ik overgegaan op Diazepam, 2x 10mg binnen 3 kwartier. Heldige combi. Nog grotere euforie en en nog vager zicht. Lopen ging al lastig en dat deed mij dan weer denken aan een ketavaagheid. Omdat ik toch al bezig was, ook nog maar 12mg Bromazepam erin geflikkerd, waardoor het echt spacy werd en voordat ik ging slapen nog maar 2 etizolam van 2mg erbij gegooid met een tussenpauze van een half uur. Heerlijk chill avondje gehad.
Enig nadeel (alhoewel ik het zelf niet als nadeel zie, maar meer als extra bonus): Ik voel me op dit moment alsof ik dronken ben. Lettertjes gaan nog steeds heen een weer, beeld vervaagd van links naar rechts en lopen voelt alsof ik keta op heb. Maar wel super vermaakt en dat doe ik nu eigenlijk nog.
Kortom: I love benzo's en opiaten!