Niet m'n eigen dorp, dorpje paar kilometer hier vandaanwrote: Onder invloed door je eigen dorp heen lopen en bekenden spreken? Succes!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Dit dus. Alleen geldt dat pas 2 jaar voor mij.wrote:Ik heb sowieso al 3,5 jaar een stempel opgedrukt gekregen omdat ik überhaupt naar harddance feesten ging.
-
G
+1wrote:Ik heb sowieso al 3,5 jaar een stempel opgedrukt gekregen omdat ik überhaupt naar harddance feesten ging.
Ik ook maar ik gebruik ook al 3,5 jaar dus dat was wel terechtwrote:Ik heb sowieso al 3,5 jaar een stempel opgedrukt gekregen omdat ik überhaupt naar harddance feesten ging.
Dan heb ik echt medelijden met jou. Bij mij is het nooit zo erg geweestwrote:Ik heb nooit onder invloed kunnen pissen. Ik kon mijn sjakie niet eens vinden ze gekrompen was ie
Ik bedoelde meer dat toen pas die enorme extreme happy epicness kwam, zoals je zag. Na 1 bommetje was het wel fijn, maar nog niet ultimate. Dat kwam pas na het bijpakken.wrote:Als ik zoveel nodig heb om ook maar iets te voelen hoeft t voor mij niet. Belachelijke hoeveelheid vind ik het.wrote:Ik voelde me ook pas epic na 300+mg gesnoven te hebben hahawrote:Had 1 pil bij me van 150mg. Vorige keer op Multigroove had ik 1 capsule van 160 en nog 1 bijgepakt van 70 ofzo. Van beiden niets gevoeld.
Ik kan ook altijd gewoon heerlijk pissen en alleen bij Intents ging het krimpen daaronder, blij dat ik dat gezeik niet heb :pwrote:Dan heb ik echt medelijden met jou. Bij mij is het nooit zo erg geweestwrote:Ik heb nooit onder invloed kunnen pissen. Ik kon mijn sjakie niet eens vinden ze gekrompen was ie
Ofja, eigenlijk wel heb (INB4 slechte grap).
Jullie hebben gewoon uitermate kleine penissen.
Ik denk het, jij zegt het.wrote:Jullie hebben gewoon uitermate kleine penissen.
Pas op voor het tagteam!!!wrote:Ik denk het, jij zegt het.wrote: kleine penissen.
Jij bent een negroïde persoon, dus jij kan geen kleine bana hebben, dus je mag je daarom ook niet aangesproken voelen!!!!wrote:Pas op voor het tagteam!!!wrote:Ik denk het, jij zegt het.wrote: kleine penissen.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!wrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
-
K
Vanaf 12 uur smiddags feesten in een leegstaand huis ( toestemming ) en dan om 1 uur snachts na een cafe en
daarna weer naar het huis
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Veel bier en champagne en misschien wat scherphoud middeltjeswrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
Haha zwam niet zo dom professor Olivetree, ik ben een Aziaat.
Weer aan de Partyflocks op Freaqshowwrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
-
A
Waarom met je mobiel op een feest zitten dan?wrote:Weer aan de Partyflocks op Freaqshowwrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:Waarom met je mobiel op een feest zitten dan?wrote:Weer aan de Partyflocks op Freaqshowwrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
-
A
Grinnik
Ik doe mee, wel i.c.m champagne!wrote:Weer aan de Partyflocks op Freaqshowwrote:Wie gaat met oud en nieuw gek doen?
Badass planning man!wrote:Vanaf 12 uur smiddags feesten in een leegstaand huis ( toestemming ) en dan om 1 uur snachts na een cafe en
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:Badass planning man!wrote:Vanaf 12 uur smiddags feesten in een leegstaand huis ( toestemming ) en dan om 1 uur snachts na een cafe en
-
K
sorry hoor vriend
.
Nou ik weet wel dat ik dingen ga vullen nou doei he,
Nou ik weet wel dat ik dingen ga vullen nou doei he,