Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:40 

stefan_helmond schreef:
Op Thunderdome de paarse partyflock gebruikt, zijn echt knallers.

Volgens mij klapt alles dubbel zo hard op jou :-p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:38 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:

Ja hoe die er in klappen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
stefan_helmond schreef:

Ja hoe die er in klappen (L)

Fijn om te horen, heb ze met nieuwjaar. :D
Benieuwd hoe ze gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
stefan_helmond schreef:

Volgens mij klapt alles dubbel zo hard op jou :-p.

Valt reuze mee haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Tonight it's time for ketkat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

kitkat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:11 

oh dat is leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Haha ja jullie liepen er lekker bij vannacht :lol:
Keta is wel een tof goedje moet ik zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Vanavond nog is dex doen op Bass Academy, ga proberen hele nacht op slechts 3 punten te doen van dat goddelijke spul. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:48 

93Wesley93 schreef:
Vanavond nog is dex doen op Bass Academy, ga proberen hele nacht op slechts 3 punten te doen van dat goddelijke spul. :P

ik kon op qore op 2 punten. en toen begon het pas uit te werken na 12 uur smiddags
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:23 

Hardtraxxer

Vanavond weer is peppen! Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Chukkels schreef:

Godverdomme wat is dat een geweldige combinatie! Tering jantje, ik heb me nog nooit en te nimmer zo extreem vaag gevoeld op een feest. Ik snapte er werkelijk geen ene kut meer van en het is een wonder dat we er niet uitgeknikkerd zijn door de security haha. Eventjes naar de wc lopen: we gingen van links naar rechts, maar alles behalve rechtdoor. Tijdsbesef ook helemaal weg, op een gegeven moment zaten we volgens mij om het kwartier bij te pakken, zo niet nog eerder. Ik heb echt in 7 verschillende werelden gezeten en elk muziekje wat ik hoorde assoicieerde ik met iets vaags. Ik kon maar niet begrijpen waar ik was, waarom ik er was en wat ik aan het doen was. Intens gelukkig, maar niet meer van achteren weten dat ik van voren leefde. Mijn lichaam had een eigen wil en mijn hersenen functioneerden niet meer zoals het hoorde. Wat mensen tegen mij zeiden hoorde ik wel, maar 2 woorden per zin werden mij al te veel. Ik kon mijn gedachten er gewoon niet bij houden en ik begreep echt niet wat men bedoelde. Maar tering wat was het vet voor op dit feest. Ik kan het gewoon nog steeds niet beseffen wat ik allemaal heb meegemaakt, maar godver wat zou ik dit graag over willen doen. Dit was echt één van de meest geniale ervaringen voor op een feest, ik durf zelfs te stellen dat dit beter is dan MDMA of mephedrone qua gevoel en beleving. Alleen dit kan je echt NIET op een hardstyle of hardcore feest doen. Ook om de drukte, maar ook omdat de muziek daar totaal niet voor geschikt is. Maar voor dubstep en aanverwante feesten is dit echt perfect om eens lekker mee uit je planeet te gaan. :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Chukkels schreef:

Godverdomme wat is dat een geweldige combinatie! Tering jantje, ik heb me nog nooit en te nimmer zo extreem vaag gevoeld op een feest. Ik snapte er werkelijk geen ene kut meer van en het is een wonder dat we er niet uitgeknikkerd zijn door de security haha. Eventjes naar de wc lopen: we gingen van links naar rechts, maar alles behalve rechtdoor. Tijdsbesef ook helemaal weg, op een gegeven moment zaten we volgens mij om het kwartier bij te pakken, zo niet nog eerder. Ik heb echt in 7 verschillende werelden gezeten en elk muziekje wat ik hoorde associeerde ik met iets vaags. Ik kon maar niet begrijpen waar ik was, waarom ik er was en wat ik aan het doen was. Intens gelukkig, maar niet meer van achteren weten dat ik van voren leefde. Mijn lichaam had een eigen wil en mijn hersenen functioneerden niet meer zoals het hoorde. Wat mensen tegen mij zeiden hoorde ik wel, maar 2 woorden per zin werden mij al te veel. Ik kon mijn gedachten er gewoon niet bij houden en ik begreep echt niet wat men bedoelde. Maar tering wat was het vet voor op dit feest. Ik kan het gewoon nog steeds niet beseffen wat ik allemaal heb meegemaakt, maar godver wat zou ik dit graag over willen doen. Dit was echt één van de meest geniale ervaringen voor op een feest, ik durf zelfs te stellen dat dit beter is dan MDMA of mephedrone qua gevoel en beleving. Alleen dit kan je echt NIET op een hardstyle of hardcore feest doen. Ook om de drukte, maar ook omdat de muziek daar totaal niet voor geschikt is. Maar voor dubstep en aanverwante feesten is dit echt perfect om eens lekker mee uit je planeet te gaan. :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Haha zwam niet zo dom professor Olivetree, ik ben een Aziaat.

Meen je dit?

Damn, dan heb jij een kut leven. :(
kaboem schreef:
93Wesley93 schreef:

ik kon op qore op 2 punten. en toen begon het pas uit te werken na 12 uur smiddags

Een niet nader genoemd persoon hier heeft 350 mg over een avond weggewerkt.

Pepping held xd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:56 

Hardtraxx Elite

Poeh poeh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Chukkels schreef:

Godverdomme wat is dat een geweldige combinatie! Tering jantje, ik heb me nog nooit en te nimmer zo extreem vaag gevoeld op een feest. Ik snapte er werkelijk geen ene kut meer van en het is een wonder dat we er niet uitgeknikkerd zijn door de security haha. Eventjes naar de wc lopen: we gingen van links naar rechts, maar alles behalve rechtdoor. Tijdsbesef ook helemaal weg, op een gegeven moment zaten we volgens mij om het kwartier bij te pakken, zo niet nog eerder. Ik heb echt in 7 verschillende werelden gezeten en elk muziekje wat ik hoorde assoicieerde ik met iets vaags. Ik kon maar niet begrijpen waar ik was, waarom ik er was en wat ik aan het doen was. Intens gelukkig, maar niet meer van achteren weten dat ik van voren leefde. Mijn lichaam had een eigen wil en mijn hersenen functioneerden niet meer zoals het hoorde. Wat mensen tegen mij zeiden hoorde ik wel, maar 2 woorden per zin werden mij al te veel. Ik kon mijn gedachten er gewoon niet bij houden en ik begreep echt niet wat men bedoelde. Maar tering wat was het vet voor op dit feest. Ik kan het gewoon nog steeds niet beseffen wat ik allemaal heb meegemaakt, maar godver wat zou ik dit graag over willen doen. Dit was echt één van de meest geniale ervaringen voor op een feest, ik durf zelfs te stellen dat dit beter is dan MDMA of mephedrone qua gevoel en beleving. Alleen dit kan je echt NIET op een hardstyle of hardcore feest doen. Ook om de drukte, maar ook omdat de muziek daar totaal niet voor geschikt is. Maar voor dubstep en aanverwante feesten is dit echt perfect om eens lekker mee uit je planeet te gaan. :loving: :loving: :loving:

30 maart is er weer een nieuwe Deep Cutz. Ik hou me aanbevolen voor een zelfde beleving als die ik vanmorgen korte tijd heb mogen beleven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 02:27 

Jeff3rd schreef:
Poeh poeh.

elke dag dipdag voor jeff3rd he (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Poeh poeh.

En dit slaat op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Vanavond lekker aan de Bonkers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:47 

Chukkels schreef:

En dat is codetaal voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Chukkels schreef:

En dat is codetaal voor?

Apfelkorn + ijsthee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:45 

Hardtraxxer

kaboem schreef:
93Wesley93 schreef:

Jullie hebben het dan over Dex amfetamine neem ik aan? In tablet vorm (ziet eruit als een aspirine) of hebben jullie dit goedje in poedervorm? Ik heb namelijk Dex amfetamine in tablet vorm sinds kort, ben benieuwd of jullie het ook in tablet vorm hebben of in poedervorm. Zoja, is er verschil? Zaterdagavond 2 Dex amfetamine pilletjes gehad op een zelf georganiseerd feestje in combinatie met redelijk wat drank. Chill spul. Merkte wel energie, praterig, vermoeidheid verdwijnt. Maar erg heftig of overheersend vond ik het niet, of goddelijk zoals het wordt omschreven, of ligt dat aan de hoeveelheid die ik heb gehad? Maatje van me was vorige week zeer enthousiast over Dex, hij had er toen 3,5 op, op fusion of dance ook in combinatie met drank. Pep vind ik heftiger spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:15 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Poeh poeh.

En dit slaat op?

U voelt zich aangesproken Mister Olivetree? Hoezo? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
kaboem schreef:
93Wesley93 schreef:

Jullie hebben het dan over Dex amfetamine neem ik aan? In tablet vorm (ziet eruit als een aspirine) of hebben jullie dit goedje in poedervorm? Ik heb namelijk Dex amfetamine in tablet vorm sinds kort, ben benieuwd of jullie het ook in tablet vorm hebben of in poedervorm. Zoja, is er verschil? Zaterdagavond 2 Dex amfetamine pilletjes gehad op een zelf georganiseerd feestje in combinatie met redelijk wat drank. Chill spul. Merkte wel energie, praterig, vermoeidheid verdwijnt. Maar erg heftig of overheersend vond ik het niet, of goddelijk zoals het wordt omschreven, of ligt dat aan de hoeveelheid die ik heb gehad? Maatje van me was vorige week zeer enthousiast over Dex, hij had er toen 3,5 op, op fusion of dance ook in combinatie met drank. Pep vind ik heftiger spul.

Ze zeggen toch punten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 17:17 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
HardstyleLover90 schreef:

Ze zeggen toch punten? :P

Klopt, snap ik. Mijn vraag, is er verschil? Poedervorm zuiverder, beter, sterker?
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic