El Mare schreef:
Chukkels schreef:
Tonight it's time for ketkat!

Haha ja jullie liepen er lekker bij vannacht
Keta is wel een tof goedje moet ik zeggen

Godverdomme wat is dat een geweldige combinatie! Tering jantje, ik heb me nog nooit en te nimmer zo extreem vaag gevoeld op een feest. Ik snapte er werkelijk geen ene kut meer van en het is een wonder dat we er niet uitgeknikkerd zijn door de security haha. Eventjes naar de wc lopen: we gingen van links naar rechts, maar alles behalve rechtdoor. Tijdsbesef ook helemaal weg, op een gegeven moment zaten we volgens mij om het kwartier bij te pakken, zo niet nog eerder. Ik heb echt in 7 verschillende werelden gezeten en elk muziekje wat ik hoorde assoicieerde ik met iets vaags. Ik kon maar niet begrijpen waar ik was, waarom ik er was en wat ik aan het doen was. Intens gelukkig, maar niet meer van achteren weten dat ik van voren leefde. Mijn lichaam had een eigen wil en mijn hersenen functioneerden niet meer zoals het hoorde. Wat mensen tegen mij zeiden hoorde ik wel, maar 2 woorden per zin werden mij al te veel. Ik kon mijn gedachten er gewoon niet bij houden en ik begreep echt niet wat men bedoelde. Maar tering wat was het vet voor op dit feest. Ik kan het gewoon nog steeds niet beseffen wat ik allemaal heb meegemaakt, maar godver wat zou ik dit graag over willen doen. Dit was echt één van de meest geniale ervaringen voor op een feest, ik durf zelfs te stellen dat dit beter is dan MDMA of mephedrone qua gevoel en beleving. Alleen dit kan je echt NIET op een hardstyle of hardcore feest doen. Ook om de drukte, maar ook omdat de muziek daar totaal niet voor geschikt is. Maar voor dubstep en aanverwante feesten is dit echt perfect om eens lekker mee uit je planeet te gaan.