Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Welke RC's heb je allemaal ontdekt dan? ^^

RCXD, verder kom k nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:38 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Kheb 2 tikkels, 210 mg ofzo, gele t-mobile
Ik weet alleen niet of ik ze ga gebruiken, vind het met zo'n line up een beetje zonde om naar de kenker te gaan, Masters of Hardcore ook al gedaan, ookal heb ik me wel vermaakt :lol:
En ik heb er op dit moment ook niet zo'n zin in, misschien dat dat vanavond wel veranderd :cool:
Verder hebben m'n maten nog wel pep en kristallen dus als ik van t padje wil dan komt 't wel goed

Gewoon doen man... Zelfs IK ga echt volledig naar de getsie vanavond. Laatste keer Thunderdome, dan mag het :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Kheb 2 tikkels, 210 mg ofzo, gele t-mobile
Ik weet alleen niet of ik ze ga gebruiken, vind het met zo'n line up een beetje zonde om naar de kenker te gaan, Masters of Hardcore ook al gedaan, ookal heb ik me wel vermaakt :lol:
En ik heb er op dit moment ook niet zo'n zin in, misschien dat dat vanavond wel veranderd :cool:
Verder hebben m'n maten nog wel pep en kristallen dus als ik van t padje wil dan komt 't wel goed

Gewoon doen man... Zelfs IK ga echt volledig naar de getsie vanavond. Laatste keer Thunderdome, dan mag het :D .

:lol:
Wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:12 

Hardtraxx Elite

Ik verheug me er op je lekkere verkoekte koppie te zien! :loving:

Als ik de meeting niet vergeet, groepsfoto maken denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 03:58 

Jefferd je moet door de weeks geen drugs doen want nu heb je year of summer in je sig of is het als grap want zo leuk is het niet.

gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Als grap, maar toch een slechte grap...

gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Jefferd je moet door de weeks geen drugs doen want nu heb je year of summer in je sig of is het als grap want zo leuk is het niet.
gr.

Je kent hem zeker niet goed of wel? Als je hem goed kende had je geweten dat hij niet zo is, hij is echt iemand wie je moet kennen om te snappen zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Gister op Thunderdome 160mg 4fmp gebruikt voor eerste keer. Nondeju wat een heerlijk spul :worship: 160 was wat aan de weinige kant maar dat wist ik van te voren door advies van Kasperrr maar toch 160 genomen ivm verplichtingen de volgende dag. Om half 1 die cap genomen en hij kwam heel geleidelijk op en na een uurtje ging ik echt heerlijk! Nog nooit zo helder op een feest geweest met zoveel energie, bleef ook lang aanhouden tot een uur of 4 / half 5 en toen was het uitgewerkt en de overgang naar nuchter merkte ik niet of nauwelijks. Opzich had ik wel meer kunnen nemen want het was effect was heel licht, qua fijn gevoel en euforie, wel regelmatig veel kippenvel. Energie in overvloed. Helaas iets teveel water gedronken waardoor ik het om 5 uur ontzetten benauwd kreeg ne een opgeblazen gevoel, kreeg nauwelijk adem em moest hele tijd boeren maar die wouden dan niet omhoog komen.. maar das was gewoon omdat ik teveel water had gedronken :x

Echt zeker voor herhaling vatbaar, en een geweldig alternatief voor xtc. Moest vandaag van 12 tot 6 werken en voel me nu nog kiplekker. Wel moe (logisch) maar totaal geen vercrackt lichaam oid.

Volgende keer een hogere dosis nemen dus, maar voor afgelopen nacht, top :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:17 

Donateur

Dat met dat boeren heb ik echt áltijd, maar heb het gevoel dat mijn drank consumptie daar niet zoveel invloed op heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:28 

Klinkt als een mooie 4fmp ervaring rits!
jammer van dat drinken :(
komt ook omdat je niks eet enzo
een frikandel gaat er bij mij meestal ngo wel in dan :P scheelt echt heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:32 

Hardtraxx Addict

Ik had nog een broodje ham gegeten daar, gvd lekker was die btw :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 22:53 

Hardtraxx Elite

bakjes fruit of bananen. <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:11 

jRn schreef:
bakjes fruit of bananen. <3

of appels :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:27 

Hardtraxx Veteran

Ik zat me af te vragen, vorige week bij Loudness voor de 2e keer 4fmp gedaan. Ik moest toen pissen, maar dat lukte niet. Hebben meer mensen daar last van tijdens 4fmp gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:08 

El Mare schreef:
Ik zat me af te vragen, vorige week bij Loudness voor de 2e keer 4fmp gedaan. Ik moest toen pissen, maar dat lukte niet. Hebben meer mensen daar last van tijdens 4fmp gebruik?

is dat niet standaard bij amfetaminen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:24 

Hardtraxx Veteran

Hoe is het om met slechts twee personen xtc te doen?
Tot nu toe alleen nog maar gedaan op feesten waar dus heel veel mensen gebruiken en wat ik dan doe is genieten van alles en veel mensen aanspreken.
Maar met nieuwjaar na ruim tweeënhalve maand pauze weer MDMA'en met een maat van me, het wordt zijn eerste keer. De rest van mijn vriendengroep gaat gewoon zuipen.
En kan iemand me ook tips geven over de hoeveelheid die je neemt in vergelijking met een feest? Of zit daar geen verschil tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:39 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Tot nu toe alleen nog maar gedaan op feesten waar dus heel veel mensen gebruiken en wat ik dan doe is genieten van alles en veel mensen aanspreken.
Maar met nieuwjaar na ruim tweeënhalve maand pauze weer MDMA'en met een maat van me, het wordt zijn eerste keer. De rest van mijn vriendengroep gaat gewoon zuipen.
En kan iemand me ook tips geven over de hoeveelheid die je neemt in vergelijking met een feest? Of zit daar geen verschil tussen?

Ik zou het sowieso niet doen als er mensen bij zijn die zuipen. Het zal met oudjaar wel niet bij een biertje en een glaasje champagne blijven dus je gaat je denk ik kapot ergeren aan dronken mensen... zou lekker mee gaan zuipen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:40 

Geen verschil, praten doe je toch wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Geen verschil, praten doe je toch wel ;)

Meneer de kenner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:02 

Ja, ik heb met z'n 6en gedaan en met z'n 2en, vond het niet veel anders, maar sorry man. Ik mag idd pas iets zeggen als ik de 20x en meer gepasseerd ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:06 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ja, ik heb met z'n 6en gedaan en met z'n 2en, vond het niet veel anders, maar sorry man. Ik mag idd pas iets zeggen als ik de 20x en meer gepasseerd ben

100x is de norm :nono:

Maar eerlijk gezegd dacht ik dat je op mij reageerde :$ geen verschil tussen dronken zijn of wappie, sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:08 

Had het tegen Fuzzy, pff het is dinsdag en meneertje voelt zich aangevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:09 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Had het tegen Fuzzy, pff het is dinsdag en meneertje voelt zich aangevallen

Moet je godverdomme zijn post quoten :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:28 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:

Je gaat het wel gezellig hebben met die vriend van je :). Je zal er na die avond waarschijnlijk nog veel closer mee worden :). Er zit eigenlijk geen verschil in hoeveelheid hoor. Ga je het gewoon bij iemand thuis doen op de bank? Mijn ervaring is dan wel dat je het veel harder voelt opkomen dan op een feest, omdat je minder beweegt.

Het kan ook wel vervelend zijn dat jullie de enige 2 "trippers" gaan zijn hoor. De rest van je vriendengroep zal niet in dezelfde euforische staat zijn dan jullie :) en dan voel je je soms onbegrepen. Alé, dat is mijn ervaring toch :D. Had je nu echt enkel met die ene vriend XTC gedaan, had je de nacht van je leven gehad. Niet dat dat nu niet kan zijn he, maar met 2 alleen XTC doen is ook wel vet.
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic