Heb alweer goede verhalen gehoord over de koppen van het [H.T.W.]-volk gisteren 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Grootste pretbek-award gaat sowieso naar onze almachtige 
Haha lees deze post nou pas.. Maar ik moet je weer gelijk gaan geven ook, rond half 2 had ik voor ik het zelf wist toch enkele puntjes pep op. Niet echt goede zelfdiscipline maarja, wilde niets gaan doen omdat ik morgen nog wat belangrijke dingen op school heb maar als ik me zo fit als nu komt dat wel goed.wrote:hahaha jaja! Net als Loudness in april, toen "zou" je ook nuchter gaan maar kon je de verleiding niet weerstaan. En dat gaat je dit keer weer niet lukken als ik mijn Snuif bullet onder je neus houdwrote:Zaterdag voor de verandering Loudness maar eens nuchter ervaren.Oke dat klinkt echt fout hahaha
En Almighty liep inderdaad heldig rond.
-
A
Ik zei het toch, Wesley. Hoeveel uur je het nuchter vol zou houden? Haha
Gister ging ik voor mijn doen wel een tandje harder. Leuk. Nu maandje of 3 pauze
Gister ging ik voor mijn doen wel een tandje harder. Leuk. Nu maandje of 3 pauze
-
G
wil je x voor de wazigheid, het lekkere gevoel of de energie?wrote:Iemand tips om de comedown van xtc wat te verlichten oid? (als die er uberhaupt zijn). Zou op Thunderdome een kleine hoeveelheid xtc willen nemen maar wel vroeg op de avond (12 uur) en wil ook vroeg op de avond dat het weer uitgewerkt is, maar vrees dat ik dan om 3 uur ofzo doodga van de comedown en niet meer vooruit te branden ben. Moet volgende dag namelijk om 12 uur ergens zijn, dus zou een zo groot mogelijk gat willen maken tussen die 2.
Als je voor het lekkere gevoel of de energie gaat kan je ook 4fmp proberen, dan blijf je helderder als met x, maar wel een lekker love gevoel en dikke energie
het werkt 2-4 uur, en daarna heb je nog enkele uren veel energie
dan zou je het rond 12 uur kunnen nemen en zal et rond et einde uitgewerkt zijn.
ongeveer
wrote:Heb alweer goede verhalen gehoord over de koppen van het [H.T.W.]-volk gisteren
Jij hebt anders ook nog een mooie pretbek gezien
Nog 1 weekjee
Weer tikkeleee, bijna anderhalf maand geleden ofzo
-
A
Van mij was het Decibel. Niet zeurenwrote:Nog 1 weekjee![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Pff en toch weer gebruiken junkwrote:Van mij was het Decibel. Niet zeurenwrote:Nog 1 weekjee![]()
-
A
Was wel weer episch, lekker water kotsen omdat ik 30eu aan water in 2,5 uur op had (5/6 liter)
Dikke lol
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha dat leer je na 1x wel af ja teveel water drinkenwrote:Was wel weer episch, lekker water kotsen omdat ik 30eu aan water in 2,5 uur op had (5/6 liter)Dikke lol
En eenmaal thuis moet je om de 10 minuten pissen
Maar gelukkig maar dat je het eruit kotst want je wilt niet dat je in een coma geraakt door waterintoxicatie
Last edited by Trampoline on , edited 1 time in total.
-
A
Ik heb vanaf 4.30 uur tot 10.30 uur ononderbroken moeten zeiken, haha.wrote:Haha dat leer je na 1x wel af ja teveel water drinkenwrote:Was wel weer episch, lekker water kotsen omdat ik 30eu aan water in 2,5 uur op had (5/6 liter)Dikke lol
daar kan je zo beroerd van worden
En eenmaal thuis moet je om de 10 minuten pissen
Geef de laatste tijd max 25 euro op een feestje uit, haal gewoon 3 fris en voor de rest water dat is meer dan genoeg als je 6/7 uur op een feest aanwezig bent. Vooral als je x neemt moet je ook niet veel meer drinken aangezien je waarschijnlijk toch niet plassen kunt, gevolg is alleen maar een klotsende maag en misselijkheid inderdaad.
Op Loudness een recordbedrag uitgegeven aan drank. 55 euro aan muntjes gehaald en werkelijk ieder muntje uitgegeven aan bier. Gelukkig werd k niet totaal dronken 
Ik zeur nietwrote:Van mij was het Decibel. Niet zeurenwrote:Nog 1 weekjee![]()
Je zou mijn prestatie evenaren. Stomme tolerantie van jou!wrote:Op Loudness een recordbedrag uitgegeven aan drank. 55 euro aan muntjes gehaald en werkelijk ieder muntje uitgegeven aan bier. Gelukkig werd k niet totaal dronken
Godallemachtig, ik vreet nooit meer spacecake zonder te informeren of de dude die 'm maakt er wel een normale dosis in heeft geflikkerd. 
-
A
Zo, hij leeft nog
wrote:Godallemachtig, ik vreet nooit meer spacecake zonder te informeren of de dude die 'm maakt er wel een normale dosis in heeft geflikkerd.
ooh, was je daarom 4 maanden weg?
Haha, was de site een beetje vergeten, besloot weer eens een kijkje te nemen. 
Je hebt niks gemist.wrote:Haha, was de site een beetje vergeten, besloot weer eens een kijkje te nemen.
Wat was er dan?wrote:Jawel het hele gedoe om die bloemencorso van C2
Dat is ook niet heel erg veel toch? was op qlimax 130ek kwijt aan bier en 1 redbull, defqon ook 100. Zolang je in beweging blijft kan je heel wat hebben.wrote:Op Loudness een recordbedrag uitgegeven aan drank. 55 euro aan muntjes gehaald en werkelijk ieder muntje uitgegeven aan bier. Gelukkig werd k niet totaal dronken