Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

lol.. en dan ga je aan de 4-fmp :'). Eerste anderhalf uur een mdma-achtig gevoel om vervolgens op een kamer een pep-achtig gevoel te krijgen. Pak dan mephedrone, methylone, 3-mmc of iets anders heftigs. Maar 4-fmp.. nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:45 

Hardtraxx Elite

Strep schreef:
Wat is een leuke dosering van 4-fmp voor drie jongens als je de hele avond/nacht op een studentenkamer blijft chillen (met chille muziek en fifa)?

Poppers. Dan wordt die kringspier alvast ontspannen voor het werk dat komen gaat. Zeker met drie jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:49 

jRn schreef:
Strep schreef:
Wat is een leuke dosering van 4-fmp voor drie jongens als je de hele avond/nacht op een studentenkamer blijft chillen (met chille muziek en fifa)?

Poppers. Dan wordt die kringspier alvast ontspannen voor het werk dat komen gaat. Zeker met drie jongens.

kut jorn xd

Strep schreef:

4fa is nou niet echt de geniale chill drug :P sowieso veel lekkerder buiten
dan zou ik m doen, zoals de rest zegt
maar als je et doet, doe dan 200mg fzo, ga je iig goed hard :)
tenzij et je eerste keer is, dan 170 fzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Strep schreef:

U spreekt uit ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Ja ik weet dat 't niet de ideale drugs is voor chill sessie, daarom vroeg ik voor een dosis voor thuis. Maar het is dus sowieso niet aan te raden voor thuis, welke dosis dan ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:00 

Strep schreef:
Ja ik weet dat 't niet de ideale drugs is voor chill sessie, daarom vroeg ik voor een dosis voor thuis. Maar het is dus sowieso niet aan te raden voor thuis, welke dosis dan ook?

naja kan wel, maar dr zijn zoveel betere alternatieve
maarja, ik zou zeggen probeer et, en laat ons weten hoe het bevalt!
als je et niet probeert weet je et nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:01 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Strep schreef:

Wat een ge-etter in deze post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:09 

Hardtraxx Elite

Strep schreef:

Als je dat al weet, waarom ga je het dan doen? :x

Beter zorg je gewoon dat je iets anders leukers in handen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Heter Pan schreef:
KSwoosh schreef:
Strep schreef:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:32 

Heter Pan schreef:
KSwoosh schreef:
Strep schreef:

ik ben de enigste die nog serieus post, quote je mij :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:34 

Hardtraxxer

Ik doelde op dat je telkens 'et' zei ipv 'het'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Strep schreef:

Als je dat al weet, waarom ga je het dan doen? :x

Beter zorg je gewoon dat je iets anders leukers in handen krijgt.

Als dit alles is wat hij voorhanden heeft, dan kan 4-FMP gewoon prima. Niet moeilijk doen, MDMA kan ook in thuissetting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 23:42 

Hardtraxx Addict

Het was sws niet de bedoeling dat we iets gingen doen dus vandaar dat we niks anders bij hadden.
Maar we gaan nu naar een techno feest dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 16:15 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Zaterdag voor de verandering Loudness maar eens nuchter ervaren. :cool:

hahaha jaja! Net als Loudness in april, toen "zou" je ook nuchter gaan maar kon je de verleiding niet weerstaan. En dat gaat je dit keer weer niet lukken als ik mijn Snuif bullet onder je neus houd :D Oke dat klinkt echt fout hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:13 

Hardtraxx Addict

Altijd fijn om te horen dat je pep niet geregeld kan worden nét voor een feest. :mad:
Toch maar 4fa'tje vanavond dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Altijd fijn om te horen dat je pep niet geregeld kan worden nét voor een feest. :mad:
Toch maar 4fa'tje vanavond dan.

Kut voor je dat je hier niet langs kwam dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 13:53 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
93Wesley93 schreef:

hahaha jaja! Net als Loudness in april, toen "zou" je ook nuchter gaan maar kon je de verleiding niet weerstaan. En dat gaat je dit keer weer niet lukken als ik mijn Snuif bullet onder je neus houd :D Oke dat klinkt echt fout hahaha

Hehe ja dat was ook een beetje mijn planning voor de vorige Loudness. Zo lang mogelijk nuchter blijven.

Kom ik Marien tegen in de trein naar t feest en nog voordat ik 2 keer met mn ogen kon knipperen had ik al een puntje pep gepakt. Daar ging mn voornemen xd

Vanavond wss wel gewoon bij alcohol houden,
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
93Wesley93 schreef:

Hehe ja dat was ook een beetje mijn planning voor de vorige Loudness. Zo lang mogelijk nuchter blijven.

Kom ik Marien tegen in de trein naar t feest en nog voordat ik 2 keer met mn ogen kon knipperen had ik al een puntje pep gepakt. Daar ging mn voornemen xd

Vanavond wss wel gewoon bij alcohol houden,

Als je mij wil evenaren, moet je toch echt andere dingen erbij gaan nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Vanavond voor het eerst 4fmp, ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:17 

Donateur

Vanavond beginnen met 200mg 4-fa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:20 

Hardtraxx Addict

Afgelopen donderdag voor de tweede keer 4-fmp gehad en moet zeggen dat er wel een wereld van verschil is tussen oraal en nasaal gebruik er van. Vond de effecten nasaal veel fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 01:20 

Hardtraxx Addict

Iemand tips om de comedown van xtc wat te verlichten oid? (als die er uberhaupt zijn). Zou op Thunderdome een kleine hoeveelheid xtc willen nemen maar wel vroeg op de avond (12 uur) en wil ook vroeg op de avond dat het weer uitgewerkt is, maar vrees dat ik dan om 3 uur ofzo doodga van de comedown en niet meer vooruit te branden ben. Moet volgende dag namelijk om 12 uur ergens zijn, dus zou een zo groot mogelijk gat willen maken tussen die 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 13:07 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Iemand tips om de comedown van xtc wat te verlichten oid? (als die er uberhaupt zijn). Zou op Thunderdome een kleine hoeveelheid xtc willen nemen maar wel vroeg op de avond (12 uur) en wil ook vroeg op de avond dat het weer uitgewerkt is, maar vrees dat ik dan om 3 uur ofzo doodga van de comedown en niet meer vooruit te branden ben. Moet volgende dag namelijk om 12 uur ergens zijn, dus zou een zo groot mogelijk gat willen maken tussen die 2.

Lekker G'tje tappen als de xtc uitgewerkt is. Niet teveel anders slaap je miss weer tevroeg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Vannacht dus voor het eerst 4-fmp genomen... wat is dat fijn spul zeg! In het begin was ik wel extreem vrolijk en praterig, maar dat extreme was er al vrij rap vanaf, en daar kwamen BERGEN en BERGEN energie voor in de plaats... en dat alles met een redelijk heldere kop :D

Voor een hardstyle feestje is dit echt veel meer geschikt dan xtc
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:49 

The Skribbler schreef:
Voor een hardstyle feestje is dit echt veel meer geschikt dan xtc

Zou het?
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic