Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 44 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
lol.. en dan ga je aan de 4-fmp :'). Eerste anderhalf uur een mdma-achtig gevoel om vervolgens op een kamer een pep-achtig gevoel te krijgen. Pak dan mephedrone, methylone, 3-mmc of iets anders heftigs. Maar 4-fmp.. nee..
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Strep wrote:Wat is een leuke dosering van 4-fmp voor drie jongens als je de hele avond/nacht op een studentenkamer blijft chillen (met chille muziek en fifa)?
Poppers. Dan wordt die kringspier alvast ontspannen voor het werk dat komen gaat. Zeker met drie jongens.
G
jRn wrote:
Strep wrote:Wat is een leuke dosering van 4-fmp voor drie jongens als je de hele avond/nacht op een studentenkamer blijft chillen (met chille muziek en fifa)?
Poppers. Dan wordt die kringspier alvast ontspannen voor het werk dat komen gaat. Zeker met drie jongens.
kut jorn xd
4fa is nou niet echt de geniale chill drug :P sowieso veel lekkerder buiten
dan zou ik m doen, zoals de rest zegt
maar als je et doet, doe dan 200mg fzo, ga je iig goed hard :)
tenzij et je eerste keer is, dan 170 fzo
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
jRn wrote:
U spreekt uit ervaring?
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Ja ik weet dat 't niet de ideale drugs is voor chill sessie, daarom vroeg ik voor een dosis voor thuis. Maar het is dus sowieso niet aan te raden voor thuis, welke dosis dan ook?
G
Strep wrote:Ja ik weet dat 't niet de ideale drugs is voor chill sessie, daarom vroeg ik voor een dosis voor thuis. Maar het is dus sowieso niet aan te raden voor thuis, welke dosis dan ook?
naja kan wel, maar dr zijn zoveel betere alternatieve
maarja, ik zou zeggen probeer et, en laat ons weten hoe het bevalt!
als je et niet probeert weet je et nooit!
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
KSwoosh wrote:
Strep wrote:Ja ik weet dat 't niet de ideale drugs is voor chill sessie, daarom vroeg ik voor een dosis voor thuis. Maar het is dus sowieso niet aan te raden voor thuis, welke dosis dan ook?
Wat een ge-etter in deze post.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Als je dat al weet, waarom ga je het dan doen? :x

Beter zorg je gewoon dat je iets anders leukers in handen krijgt.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heter Pan wrote:
KSwoosh wrote:
:lol: :lol:
G
Heter Pan wrote:
KSwoosh wrote:
ik ben de enigste die nog serieus post, quote je mij :'(
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Ik doelde op dat je telkens 'et' zei ipv 'het'.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
Als je dat al weet, waarom ga je het dan doen? :x

Beter zorg je gewoon dat je iets anders leukers in handen krijgt.
Als dit alles is wat hij voorhanden heeft, dan kan 4-FMP gewoon prima. Niet moeilijk doen, MDMA kan ook in thuissetting.
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Het was sws niet de bedoeling dat we iets gingen doen dus vandaar dat we niks anders bij hadden.
Maar we gaan nu naar een techno feest dus ja.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
93Wesley93 wrote:Zaterdag voor de verandering Loudness maar eens nuchter ervaren. :cool:
hahaha jaja! Net als Loudness in april, toen "zou" je ook nuchter gaan maar kon je de verleiding niet weerstaan. En dat gaat je dit keer weer niet lukken als ik mijn Snuif bullet onder je neus houd :D Oke dat klinkt echt fout hahaha
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Altijd fijn om te horen dat je pep niet geregeld kan worden nét voor een feest. :mad:
Toch maar 4fa'tje vanavond dan.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Nemesyz wrote:Altijd fijn om te horen dat je pep niet geregeld kan worden nét voor een feest. :mad:
Toch maar 4fa'tje vanavond dan.
Kut voor je dat je hier niet langs kwam dan. :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kevin-Raw wrote:
93Wesley93 wrote:Zaterdag voor de verandering Loudness maar eens nuchter ervaren. :cool:
hahaha jaja! Net als Loudness in april, toen "zou" je ook nuchter gaan maar kon je de verleiding niet weerstaan. En dat gaat je dit keer weer niet lukken als ik mijn Snuif bullet onder je neus houd :D Oke dat klinkt echt fout hahaha
Hehe ja dat was ook een beetje mijn planning voor de vorige Loudness. Zo lang mogelijk nuchter blijven.

Kom ik Marien tegen in de trein naar t feest en nog voordat ik 2 keer met mn ogen kon knipperen had ik al een puntje pep gepakt. Daar ging mn voornemen xd

Vanavond wss wel gewoon bij alcohol houden,
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Kevin-Raw wrote:
Hehe ja dat was ook een beetje mijn planning voor de vorige Loudness. Zo lang mogelijk nuchter blijven.

Kom ik Marien tegen in de trein naar t feest en nog voordat ik 2 keer met mn ogen kon knipperen had ik al een puntje pep gepakt. Daar ging mn voornemen xd

Vanavond wss wel gewoon bij alcohol houden,
Als je mij wil evenaren, moet je toch echt andere dingen erbij gaan nemen!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vanavond voor het eerst 4fmp, ben erg benieuwd :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Vanavond beginnen met 200mg 4-fa :love:
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Afgelopen donderdag voor de tweede keer 4-fmp gehad en moet zeggen dat er wel een wereld van verschil is tussen oraal en nasaal gebruik er van. Vond de effecten nasaal veel fijner.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Iemand tips om de comedown van xtc wat te verlichten oid? (als die er uberhaupt zijn). Zou op Thunderdome een kleine hoeveelheid xtc willen nemen maar wel vroeg op de avond (12 uur) en wil ook vroeg op de avond dat het weer uitgewerkt is, maar vrees dat ik dan om 3 uur ofzo doodga van de comedown en niet meer vooruit te branden ben. Moet volgende dag namelijk om 12 uur ergens zijn, dus zou een zo groot mogelijk gat willen maken tussen die 2.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ritsurt wrote:Iemand tips om de comedown van xtc wat te verlichten oid? (als die er uberhaupt zijn). Zou op Thunderdome een kleine hoeveelheid xtc willen nemen maar wel vroeg op de avond (12 uur) en wil ook vroeg op de avond dat het weer uitgewerkt is, maar vrees dat ik dan om 3 uur ofzo doodga van de comedown en niet meer vooruit te branden ben. Moet volgende dag namelijk om 12 uur ergens zijn, dus zou een zo groot mogelijk gat willen maken tussen die 2.
Lekker G'tje tappen als de xtc uitgewerkt is. Niet teveel anders slaap je miss weer tevroeg :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vannacht dus voor het eerst 4-fmp genomen... wat is dat fijn spul zeg! In het begin was ik wel extreem vrolijk en praterig, maar dat extreme was er al vrij rap vanaf, en daar kwamen BERGEN en BERGEN energie voor in de plaats... en dat alles met een redelijk heldere kop :D

Voor een hardstyle feestje is dit echt veel meer geschikt dan xtc
A
The Skribbler wrote: Voor een hardstyle feestje is dit echt veel meer geschikt dan xtc
Zou het?