Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:56 

Donateur

Dat waren inclusief de biertjes vooraf zo'n 25 pils en voor mijn doen is dat veel. Maar ik drink ook niet zo heel erg veel over het algemeen (alleen die keren dat ik wel drink is t wel gelijk flinks veel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

achja als het maar lekker smaakte :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 21:06 

TiMOTHYb schreef:
El Mare schreef:
Jawel het hele gedoe om die bloemencorso van C2 :cool:

Wat was er dan?

Dat hij er zo enthousiast over was, hij het bleef spammen op HT terwijl niemand er trek of interesse in had, en dat ie er vervolgens mee gebasht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Haha, lief dat jullie me nog kennen. :$

Maar terug op de spacecake, hebben jullie dat wel is gedaan en zo ja, hoeveel gram pp? Wij hadden 1 pp(0,3-0,5 bleek te zijn aangeraden... geen van ons blowt echt veel) en dat was genoeg om een maat van me zover te krijgen een ambulance voor zichzelf te proberen te bestellen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 22:58 

hidde schreef:
en dat was genoeg om een maat van me zover te krijgen een ambulance voor zichzelf te proberen te bestellen. >.<

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:00 

hidde schreef:
Haha, lief dat jullie me nog kennen. :$

Maar terug op de spacecake, hebben jullie dat wel is gedaan en zo ja, hoeveel gram pp? Wij hadden 1 pp(0,3-0,5 bleek te zijn aangeraden... geen van ons blowt echt veel) en dat was genoeg om een maat van me zover te krijgen een ambulance voor zichzelf te proberen te bestellen. >.<

Had je visuals? Ik werd alleen heel moe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:03 

Hardtraxx Addict

Ja, achteraf best hilarisch ja. :P Maar toen ie na een half uur lange mediteersessie op een tafel uur ineens 112 belde was 't effe wat minder grappig dus dat doen we maar niet nog een keer. :whistle:

@Almighty: eh, nou na een uur begonnen we met stukgaan, half uurtje later zaten we allemaal vaag rondjes te lopen volgens mij, nog een half uurtje later belde die gast 112 en ging 't bij mij ook wat minder, continu rondjes gelopen. Toen na een tijdje in een stoel gaan zitten en een soort van gaan pitten. Zag wel allemaal vage vierkantjes enzo, maar dat was wel met m'n ogen dicht. Zag 't wel veel beter voor me dan ik dat normaal kan zien zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
dat was genoeg om een maat van me zover te krijgen een ambulance voor zichzelf te proberen te bestellen. >.<

hahahahahahahahaha
Ik moest even inloggen om hierom te lachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
hidde schreef:
dat was genoeg om een maat van me zover te krijgen een ambulance voor zichzelf te proberen te bestellen. >.<

hahahahahahahahaha
Ik moest even inloggen om hierom te lachen :$

held pepepe leeft ook weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Wiet natuurlijk :P Voor de rest nooit ergens moeite mee gehad om er af te blijven (om even op de poll te reageren xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:45 

Rawbin schreef:
Wiet natuurlijk :P Voor de rest nooit ergens moeite mee gehad om er af te blijven

Moet je keer doen, lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Wiet natuurlijk :P Voor de rest nooit ergens moeite mee gehad om er af te blijven (om even op de poll te reageren xd )

DIe poll mag ook wel eens vervangen worden, staat er al bijna een jaar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ohh begrijp me niet verkeerd, ik heb genoeg teringzooi geslikt, gerookt of in m'n neus gepropt xd maar ben helemaal gestopt daarmee. Laatste keer Hard Drugs was Hardbass 2011 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Rawbin schreef:

Ahh, ja ik kom eigenlijk nooit in dit topic, dacht laat ik eens een kijkje nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:49 

Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Ohh begrijp me niet verkeerd, ik heb genoeg teringzooi geslikt, gerookt of in m'n neus gepropt xd maar ben helemaal gestopt daarmee. Laatste keer Hard Drugs was Hardbass 2011 :)

Pfoee, dat wordt weer eens tijd dan!
Quitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hoofdcoach schreef:
Rawbin schreef:

Ahh, ja ik kom eigenlijk nooit in dit topic, dacht laat ik eens een kijkje nemen :P

Haha was ook geen aanval naar jou maar naar de topic starter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 15:54 

Rawbin schreef:

Gespoten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Rawbin schreef:

Gespoten?

No fuckin way, NEVAAAAA! Anders had dat er ook wel bij gestaan :P

Hoofdcoach schreef:
Haha was ook geen aanval naar jou maar naar de topic starter xd

Vatte het ook niet op als aanval. Lijkt me inderdaad het probleem van de TS :P

pepepe schreef:
Pfoee, dat wordt weer eens tijd dan!
Quitter :P

Haha nope, ben echt helemaal gestopt daarmee. Heb het niet nodig en heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen. De terugreis van HardBass heeft er wel voor gezorgd dat ik van die zooi af blijf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Haha nope, ben echt helemaal gestopt daarmee. Heb het niet nodig en heb bijna alles gedaan wat ik wilde doen. De terugreis van HardBass heeft er wel voor gezorgd dat ik van die zooi af blijf xd

Wat is er dan precies gebeurd als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:56 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad. Ongeveer 400mg speed gesnoven en lekker aan het bier gezeten. Rond 4 uur had ik een stuk of 12 bier op (merkte er eigenlijk vrij weinig van). Toen nog een groen olifantje gedropt. Sloeg half 5 in en toen nog wat biertjes op. Nadat ie in was geslagen was m'n bier nog 10x lekkerder :love: . Op het feest voelde ik me echt heerlijk, ging helemaal goed.

Tot het dus afgelopen was en we naar buiten gingen. In de vrieskou, helemaal licht, nergens een taxi te bekennen. 45 minuten naar CS Arnhem gelopen om vervolgens daar 1,5 uur te wachten op de trein. Hele tijd voor mn gevoel wisseling van temperatuur. Het ene moment zat ik te trillen van de kou in de trein, 1 minuut later brak het zweet me uit van de warmte. Vreselijke hartkloppingen en steken in m'n hartstreek. Ik had echt het gevoel alsof ik dood ging. Uiteindelijk om half 1 thuis en mn nest ingedoken. Heb me echt een week lang kut gevoeld :P .

Sterker, als mijn vrienden wel eens aan het snoepen zijn maak ik mezelf heel erg druk. Zelfs praten erover (zoals nu) krijg ik alweer maagkrampen van. Was dus echt wel heavy :P Vandaar dat ik niet meer gebruik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:58 

Dat is dan ook geen aan te raden dosis drugs op 1 feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

maar sowieso de comib bier en x is niet echt verstandig toch? Heb het nog nooit gecombineerd, pep met bier is wel een zalige ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Dat is dan ook geen aan te raden dosis drugs op 1 feest xd

Daar was ik zelf ook wel achter gekomen. Misschien iets te enthousiast :lol:
En drank en MDMA is meestal geen goede combinatie. Maar was blijkbaar toch iets verder weg om logisch na te kunnen denken dat nog een groen olifantje droppen misschien niet goed zou zijn.

Ik houd Daan ook verantwoordelijk hiervoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Ja, achteraf best hilarisch ja. :P Maar toen ie na een half uur lange mediteersessie op een tafel uur ineens 112 belde was 't effe wat minder grappig dus dat doen we maar niet nog een keer. :whistle:

@Almighty: eh, nou na een uur begonnen we met stukgaan, half uurtje later zaten we allemaal vaag rondjes te lopen volgens mij, nog een half uurtje later belde die gast 112 en ging 't bij mij ook wat minder, continu rondjes gelopen. Toen na een tijdje in een stoel gaan zitten en een soort van gaan pitten. Zag wel allemaal vage vierkantjes enzo, maar dat was wel met m'n ogen dicht. Zag 't wel veel beter voor me dan ik dat normaal kan zien zegmaar.

Volgende keer gewoon lekkere hasj joint om de scherpe kantjes er vanaf te halen. Ligt er natuurlijk beetje aan welke wiet je er in gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

Ohja, ik had ook nog geblowed na HardBass, maar dat was me toch een partij ranzig. Echt een smerige speed smaak in m'n bek
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic