Heerlijk feestje gehad. Ongeveer 400mg speed gesnoven en lekker aan het bier gezeten. Rond 4 uur had ik een stuk of 12 bier op (merkte er eigenlijk vrij weinig van). Toen nog een groen olifantje gedropt. Sloeg half 5 in en toen nog wat biertjes op. Nadat ie in was geslagen was m'n bier nog 10x lekkerder

. Op het feest voelde ik me echt heerlijk, ging helemaal goed.
Tot het dus afgelopen was en we naar buiten gingen. In de vrieskou, helemaal licht, nergens een taxi te bekennen. 45 minuten naar CS Arnhem gelopen om vervolgens daar 1,5 uur te wachten op de trein. Hele tijd voor mn gevoel wisseling van temperatuur. Het ene moment zat ik te trillen van de kou in de trein, 1 minuut later brak het zweet me uit van de warmte. Vreselijke hartkloppingen en steken in m'n hartstreek. Ik had echt het gevoel alsof ik dood ging. Uiteindelijk om half 1 thuis en mn nest ingedoken. Heb me echt een week lang kut gevoeld

.
Sterker, als mijn vrienden wel eens aan het snoepen zijn maak ik mezelf heel erg druk. Zelfs praten erover (zoals nu) krijg ik alweer maagkrampen van. Was dus echt wel heavy

Vandaar dat ik niet meer gebruik