Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Heb het op een naar mijn mening professionele site gelezen. Zal nog even terug zoeken of ik het kan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Oke dus jij denkt dat pep anders werkt vanaf een sleutel dan vanaf bijvoorbeeld een cd hoesje >.<
Fuck Logic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:37 

teupie schreef:
Om er even op terug te komen. Ik hoorde dat je wanneer je sleutelpunten ipv lijntjes doet je minder last van je kaken hebt, iemand ervaring daarmee? Heb het zelf van puntjes nog nooit zo erg gehad, maar weet ook niet meer of dat zelfde hoeveelheden waren.

Snuiven is snuiven beste jongen ;)
caps vs snuiven dat is wel anders ;)

en wat je zegt, et zullen vooral de hoeveelheden zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het meer aan het verschil ligt tussen veel in 1x en verspreid over lange tijd. Denk dat je idd beter kunt verspreiden voor je maag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Oke dus jij denkt dat pep anders werkt vanaf een sleutel dan vanaf bijvoorbeeld een cd hoesje >.<
Fuck Logic xd

Grappig dat je zo neerslachtig reageert, terwijl je zelf zijn vraag verkeerd begrijpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Hoofdcoach schreef:
Fuck Logic xd

Grappig dat je zo neerslachtig reageert, terwijl je zelf zijn vraag verkeerd begrijpt.

Ik antwoordde eerder al dat het aan de hoeveelheid lag dus ik heb zijn vraag zeker goed begrepen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik denk dat het meer aan het verschil ligt tussen veel in 1x en verspreid over lange tijd. Denk dat je idd beter kunt verspreiden voor je maag.

Klopt inderdaad. Je neusslijmvliezen kunnen maximaal maar een kleine hoeveelheid opnemen. Met keta is dit ongeveer 50mg, met andere stoffen zal dit niet veel verschillen. De hoeveelheid die erboven zit, zal worden opgenomen via de maag. Aangezien de stof in je maag komt, zul je theoretisch niks verspillen. Echter in de praktijk zal blijken dat dit wél het geval is. De hoeveelheid die namelijk niet via je neusslijmvliezen wordt opgenomen, kan niet worden gezien als nasale inname, ondanks dat je het snuift. Die wordt door je lichaam opgenomen als orale inname, aangezien het in je maag terecht komt. En oraal zal 25% van de stof zijn werking doen. Nasaal is dit 75%. En voor diegene die het interessant vinden: pluggen is 95-99%. Je neusslijmvliezen herstellen echter weer na zo'n 5 minuten, aangezien de stof dan is opgenomen en je vliezen weer vrij zijn.

Dus even in cijfers. Je neemt een lijn van 100mg in 1x. Effectief gezien krijg je dan (50x0.75) + (50x0.25) = 50mg binnen.
Verspreidt je het over 2 lijnen met een tussenpauze van ongeveer 5 minuten krijg je (50x0.75) + (50x.75) = 75mg binnnen. Dus niet teveel snuiven werkt gewoon beter.

Kanttekening hierbij is wel dat je bij 2x snuiven in 5 minuten tijd een veel hardere inslag krijgt dan bij in 1x zoveel nemen. Dat komt omdat de inslag van 2x snuiven de inslag van 1x snuiven in z'n geheel overtreft. De hoeveelheid die je maag bereikt slaat pas na 20 minuten in, terwijl de inslag van 2x snuiven binnen 5 minuten ná inname volgt. Dus zit je al binnen 10 minuten op de maximale inslag, terwijl die van in 1x snuiven langer duurt. Daar slaat het eerste deel vrijwel direct in, maar het maaggedeelte pas later.

Daarom is bijvoorbeeld liquid meph ook zoveel effectiever dan normaal meph snuiven. Normaal neem je bij meph lijntjes van pak hem beet 100mg. Bij sprayen zul je echter om de 5-10 minuten bijpakken. Dat heeft als nadeel dat het sneller uitwerkt (het werkt immers ook sneller in, omdat als je bijpakt de neusslijmvliezen alweer vrij zijn), maar als voordeel dat je veel harder gaat.

Hoop dat het duidelijk is nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:39 

Hardtraxx Elite

Jij zou nog steeds iets brouwen in je grote kookpot...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 20:55 

Donateur

Kijk voor het eerst weer eens nuttige informatie in dit topic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kijk voor het eerst weer eens nuttige informatie in dit topic :thumbup:

Ik kan nog wel eens van nut zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Zieke bijdrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Zieke bijdrage.

Ben je nu trots op mij? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Zieke bijdrage.

Wellicht.

Je zou een ekte ekte zijn als je bij elke stof de maximale absorptie op de neusslijmvliezen erbij zou vernoemen. Tevens zie ik graag bronvermelding met duiding van de APA normen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Zieke bijdrage.

Wellicht.

Je zou een ekte ekte zijn als je bij elke stof de maximale absorptie op de neusslijmvliezen erbij zou vernoemen. Tevens zie ik graag bronvermelding met duiding van de APA normen.

Ik laat graag andermans hersentjes ook nog graag eventjes te werk gaan. Anders gooit iedereen zich vol met drugs, omdat ze zelf niet meer hoeven na te denken, vanwege het feit dat alles hier dan toch al staat en ze dus hun hersentjes niet meer nodig hebben. Zo ben ik, goed voor de mensheid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Quasi wijsheid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:11 

Hardtraxx Elite

Zin in Thunderdome. Mezelf weer eens ouderwets de getsie in helpen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:40 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Naaldje in je arm en gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:48 

Hardtraxx Elite

Zaterdag potverdrie eens hard knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Hier ook, eindelijk weer eens 4fmp :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:24 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:

Word weer eens aan de snoepjes... Of gewoon pep nakken voor t leven.. Soort van zoals Chukkels op een Euphoria dat ie het verkeerde sealtje pakte en leeg snatste (Ohh dat prethoofd... Episch!).. Alleen dan nu bewust in mijn geval... Hihi! Buis in het sealtje en nakken maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:35 

Jeff3rd schreef:
dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:

Word weer eens aan de snoepjes... Of gewoon pep nakken voor t leven.. Soort van zoals Chukkels op een Euphoria dat ie het verkeerde sealtje pakte en leeg snatste (Ohh dat prethoofd... Episch!).. Alleen dan nu bewust in mijn geval... Hihi! Buis in het sealtje en nakken maar!

nakkie dr bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:36 

Haha junks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:44 

Hardtraxx Addict

Thunderdome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor de verandering Loudness maar eens nuchter ervaren. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 22:29 

Hardtraxx Addict

Wat is een leuke dosering van 4-fmp voor drie jongens als je de hele avond/nacht op een studentenkamer blijft chillen (met chille muziek en fifa)?
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic