Heb het op een naar mijn mening professionele site gelezen. Zal nog even terug zoeken of ik het kan vinden
Fuck Logic
Snuiven is snuiven beste jongenwrote:Om er even op terug te komen. Ik hoorde dat je wanneer je sleutelpunten ipv lijntjes doet je minder last van je kaken hebt, iemand ervaring daarmee? Heb het zelf van puntjes nog nooit zo erg gehad, maar weet ook niet meer of dat zelfde hoeveelheden waren.
Grappig dat je zo neerslachtig reageert, terwijl je zelf zijn vraag verkeerd begrijpt.wrote:Oke dus jij denkt dat pep anders werkt vanaf een sleutel dan vanaf bijvoorbeeld een cd hoesje![]()
Fuck Logic
Ik antwoordde eerder al dat het aan de hoeveelheid lag dus ik heb zijn vraag zeker goed begrepenwrote:Grappig dat je zo neerslachtig reageert, terwijl je zelf zijn vraag verkeerd begrijpt.wrote:Oke dus jij denkt dat pep anders werkt vanaf een sleutel dan vanaf bijvoorbeeld een cd hoesje![]()
Fuck Logic
Klopt inderdaad. Je neusslijmvliezen kunnen maximaal maar een kleine hoeveelheid opnemen. Met keta is dit ongeveer 50mg, met andere stoffen zal dit niet veel verschillen. De hoeveelheid die erboven zit, zal worden opgenomen via de maag. Aangezien de stof in je maag komt, zul je theoretisch niks verspillen. Echter in de praktijk zal blijken dat dit wél het geval is. De hoeveelheid die namelijk niet via je neusslijmvliezen wordt opgenomen, kan niet worden gezien als nasale inname, ondanks dat je het snuift. Die wordt door je lichaam opgenomen als orale inname, aangezien het in je maag terecht komt. En oraal zal 25% van de stof zijn werking doen. Nasaal is dit 75%. En voor diegene die het interessant vinden: pluggen is 95-99%. Je neusslijmvliezen herstellen echter weer na zo'n 5 minuten, aangezien de stof dan is opgenomen en je vliezen weer vrij zijn.wrote:Ik denk dat het meer aan het verschil ligt tussen veel in 1x en verspreid over lange tijd. Denk dat je idd beter kunt verspreiden voor je maag.
Ik kan nog wel eens van nut zijnwrote:Kijk voor het eerst weer eens nuttige informatie in dit topic
Ben je nu trots op mij?wrote:Zieke bijdrage.
Wellicht.wrote:Ben je nu trots op mij?wrote:Zieke bijdrage.
Ik laat graag andermans hersentjes ook nog graag eventjes te werk gaan. Anders gooit iedereen zich vol met drugs, omdat ze zelf niet meer hoeven na te denken, vanwege het feit dat alles hier dan toch al staat en ze dus hun hersentjes niet meer nodig hebben. Zo ben ik, goed voor de mensheid.wrote:Wellicht.wrote:Ben je nu trots op mij?wrote:Zieke bijdrage.
Je zou een ekte ekte zijn als je bij elke stof de maximale absorptie op de neusslijmvliezen erbij zou vernoemen. Tevens zie ik graag bronvermelding met duiding van de APA normen.
Naaldje in je arm en gaanwrote:Zin in Thunderdome. Mezelf weer eens ouderwets de getsie in helpen
Word weer eens aan de snoepjes... Of gewoon pep nakken voor t leven.. Soort van zoals Chukkels op een Euphoria dat ie het verkeerde sealtje pakte en leeg snatste (Ohh dat prethoofd... Episch!).. Alleen dan nu bewust in mijn geval... Hihi! Buis in het sealtje en nakken maar!wrote:Naaldje in je arm en gaanwrote:Zin in Thunderdome. Mezelf weer eens ouderwets de getsie in helpen
nakkie dr bij?wrote:Word weer eens aan de snoepjes... Of gewoon pep nakken voor t leven.. Soort van zoals Chukkels op een Euphoria dat ie het verkeerde sealtje pakte en leeg snatste (Ohh dat prethoofd... Episch!).. Alleen dan nu bewust in mijn geval... Hihi! Buis in het sealtje en nakken maar!wrote:Naaldje in je arm en gaanwrote:Zin in Thunderdome. Mezelf weer eens ouderwets de getsie in helpen