Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

Redelijk vermoeid en lusteloos vandaag de dag door gekomen.. Maarja beetje door me eigen fout om geen slaap na Hard Nation te pakken..

Had zondagochtend etizolam gepakt om in slaap te komen na ong. 100 mg dex , maar door me eigen fout niet eens in slaap gevallen. Toen het begon te werken nog steeds veels te veel bezig met muziek luisteren, whatsappen noem het allemaal maar op. (Alle simpele afleiding blijft zo leuk xd )Tijd bleef nog steeds zo snel gaan door het ontspannen gevoel dat ik eigenlijk niet eens fatsoenlijk heb kunnen proberen m'n ogen dicht te doen en in slaap te geraken omdat het op den duur opeens alweer middag was en ik andere dingen moest doen. xd 23.00 kon ik eindelijk pas gaan slapen door een paar verplichtingen, toen lag ik wel in 30 seconde natuurlijke coma. :P

Wel heel de dag super ontspannen en rustig gevoel gehad door die benzo. :P Maar volgende keer gewoon weer lekker wat slaap pakken zodat ik maandag weer top fit ben. Had vandaag ook een stage solliciatie, die ging als nog top gelukkig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
LELYSTAD/BIDDINGUIZEN - Een 26-jarige man uit Kampen mag alsnog zijn boete betalen die hij gekregen had tijdens festival Defqon dat op 23 juni in Biddinghuizen plaatsvond.
Dat besliste de rechter maandag in Lelystad. De politie trof tijdens het festival 1,8 gram amfetamine aan bij hem. Hiervoor kreeg hij toen een boete van driehonderd euro. Omdat hij niet betaalde, stuurde de officier van justitie hem een dagvaarding. Ook op de zitting verscheen de Kampenaar niet. Voor de officier reden om de politierechter te vragen de boete te verhogen tot 360 euro. Daar was de rechter het mee eens.

http://www.destentor.nl/regio/flevoland ... -boete.ece

OMG, justitie wordt steeds lachwekkender. Een boete verhogen met 60 euro, dat zal hem leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:06 

Donateur

Chukkels schreef:
OMG, justitie wordt steeds lachwekkender. Een boete verhogen met 60 euro, dat zal hem leren.

Nu gaat ie zeker weten betalen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Iemand de paarse Partyflock pillen al gehad? Ik persoonlijk vind het zeer goede pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:45 

Hardtraxxer

Wat voor dosering heeft een man van 85 kilo nodig met amfetamine/pep?

Heb aantal keer XTC gehad, en op Qlimax waarschijnlijk aan de pep. Gebruik qua pillen maximaal 2 van zo'n 150-180 mg die ik prima kan hebben. Dus benieuwd hoeveel milligram/gram ik met pep nodig heb.

Iemand advies? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:52 

Basscow schreef:
Wat voor dosering heeft een man van 85 kilo nodig met amfetamine/pep?

Heb aantal keer XTC gehad, en op Qlimax waarschijnlijk aan de pep. Gebruik qua pillen maximaal 2 van zo'n 150-180 mg die ik prima kan hebben. Dus benieuwd hoeveel milligram/gram ik met pep nodig heb.

Iemand advies? ^^

Ga je snuiven of oraal nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 17:00 

Hardtraxxer

Denk snuiven maar advies over oraal is ook welkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 17:01 

Basscow schreef:

Als je gaat snuiven gewoon beginnen met iets van 4 puntjes en als je na 10 minuten nog niks voelt weer 2 puntjes bijpakken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 17:08 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Hangt van je percentage van amfetamine af en wat voor amfetamine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:32 

Hardtraxx Elite

me gusta schreef:
Basscow schreef:

Als je gaat snuiven gewoon beginnen met iets van 4 puntjes en als je na 10 minuten nog niks voelt weer 2 puntjes bijpakken ofzo.

Wat een lomp advies dit. Als je 4 puntjes van 73% pakt is toch wel iets te veel van het goede. Sowieso zeggen hoeveel iemand moet nemen zonder het percentage werkelijkware amfetamine te weten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
me gusta schreef:
Basscow schreef:

Wat een lomp advies dit. Als je 4 puntjes van 73% pakt is toch wel iets te veel van het goede. Sowieso zeggen hoeveel iemand moet nemen zonder het percentage werkelijkware amfetamine te weten. >.<

Je moet me gusta's advies altijd met een me gusta-lach korreltje zout nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:42 

Donateur

Tijd dat Khadber eens iets zinnigs doet en die biscuit² bant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Tijd dat Khadber eens iets zinnigs doet en die biscuit² bant.

Tis geen biscuit en blijf godverdomme van me gusta af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:48 

me gusta is al een apart figuur.... laat m een eigen topic modden, heeft ie ook zn bevrediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
me gusta is al een apart figuur.... laat m een eigen topic modden, heeft ie ook zn bevrediging.

Hij bevredigt zichzelf al genoeg hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:52 

Donateur

En-er-gy schreef:
me gusta is al een apart figuur....

Vandaar dak dacht dat jij het was :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Denk eens na Tim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Thijs is vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:11 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Thijs is vervelend.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:12 

Donateur

Jurheinen schreef:

Hahaha ow is hij 't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:37 

jRn schreef:
me gusta schreef:
Basscow schreef:

JONGE JE MOET GEWOON HARD GAAN WAT DOE JE DOM JEZUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Jurheinen schreef:

Hahaha ow is hij 't.

Ja, zelfde persoon als Heter Pan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
me gusta schreef:
Basscow schreef:

Ik heb hiervoor even speciaal de proef op de som genomen en heb een persoon zijn pep-ontmaagding laten ondergaan met 4 stevige sleutelpunten van 67%. Conclunsie: perfect gewoon. Hij werd nuchterder, pratiger, actiever en kon zijn voeten nog geen 2 seconden op de grond houden. Sterker nog, hij zit nu nog te stuiteren door de stad en heeft de tijd van z'n leven. Hij kijkt zelfs uit naar het college wat hij heeft om 2 uur haha. Dus experiment is geslaagd en me gusta's advies was dus wel nuttig. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:28 

Hardtraxxer

Nieuwe snoepjes binnen. Paarse MC Donalds, iemand hier ervaring met deze pillen? Ik las dat ze 135-140 mg zijn, voor mij wel prima :)
Vorige  1 ... 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic