Ohh, het is Thijs. 
Ik heb plechtig beloofd dat ik niks zou zeggen, dus dat ga ik dan ook maar niet doen. Maar kom je hier nu pas achter?wrote:Ohh, het is Thijs.
Ik heb plechtig beloofd dat ik niks zou zeggen, dus dat ga ik dan ook maar niet doen. Maar kom je hier nu pas achter?wrote:Ohh, het is Thijs.
Het was eerst mister R. D'oh.wrote:Ik heb plechtig beloofd dat ik niks zou zeggen, dus dat ga ik dan ook maar niet doen. Maar kom je hier nu pas achter?wrote:Ohh, het is Thijs.
Hihihihihihi, what did you do?wrote:Hele nacht wakker gelegen van het gehinnik van paarden die er niet waren, top
Je bent morgen pas jarig!wrote:Vanavond dexamfetamine op mn verjaardag>
Hoe vond je het t.o.v. 'gewone' pep?wrote:Vanavond dexamfetamine op mn verjaardag>
Wel lekker. Het voelde alsof er een amfetamine-deken over je heen lag. Er was iets wat niet te beschrijven valt. Bij de pep heb ik meer een bodyload waarbij ik voel dat ik strak sta. Hier niet. Een aanrader dus.wrote:Hoe vond je het t.o.v. 'gewone' pep?wrote:Vanavond dexamfetamine op mn verjaardag>
Hoeveel pillen had je op dan?wrote:Ja, ik had dan wel pilvorm en geen poeder wat door m'n neus ging, misschein dat dat nog verschil maakt..
1 pil van 5mg?wrote:Totaal een hele. Voldeed prima!
Ja, was dan wel de retard-versie. (Vertraagde afgifte)wrote:1 pil van 5mg?wrote:Totaal een hele. Voldeed prima!
WTF, dat je van 5mg wat voetl. Ik had laatst een keer in een thuissetting 8 of 9 van die dingen lopen vreten. Bij de 3e voelde ik pas wat en toen over de hele nacht lekker bij lopen pakken.wrote:Ja, was dan wel de retard-versie. (Vertraagde afgifte)wrote:1 pil van 5mg?wrote:Totaal een hele. Voldeed prima!
Het was niet dat ik ondersteboven stond, maar heb wel degelijk effecten gevoeld, na een uurtje of 3 zwakte het weer af, maar ik heb daarbij nog genoeg gedronken waardoor ik niet meer echt wist of ik nog bij zou pakken of niet.
Heb dat ding gewoon in een keer (nuchter nog) gemomen en n 25 minuten begon ik alweer met klamme handjes.
holy bazonkadonka's! das goed veelwrote:Worden getest rond de 225 hoorde ik he?