Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 11:02 

Almighty schreef:
Ritsurt schreef:
Maar waar ik eerst echt uitkijk na het gebruiken van drugs op een feest kijk ik nu gewoon meer uit naar het feest zelf en de drugs is bijzaak

:/

ken er best veel van deze hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 11:27 

Ja, nepperts. Ga dan achter het CS lopen wouzen als je alleen voor de drugs gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 12:14 

Fuzzylogic schreef:
Squid schreef:
Na steeds die verhalen over RC' s te lezen begin ik ook steeds nieuwsgieriger te worden :$. Probleem is dat niemand in mijn omgeving ze wel eens heeft gebruik en zou dus ook bij god niet weten waar ik ze zou moeten uithalen :x

Zelfde probleem hier :/

Jullie weten dat RC's een omschrijving is voor allerlei drugs? Dus zeg je in feite nieuwsgierig te zijn naar alle soorten drugs.

Just sayin.

The Skribbler schreef:
KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heeft er iemand misschien een tip wat betreft die vreselijke taferelen betreffende mijn maag bij het nemen van 4FA.

Goed eten vantevoren.

Ik las juist dat het op een lege maag beter werkt mbt misselijkheid enzo...? Wat is nu waar?

Ik zal het zo zeggen: ik eet altijd goed vantevoren, en heb nooit last van misselijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Wat jij zegt, klopt niet.

RC=Research Chemical.
Oftewel chemische stoffen die nog onderzocht worden. Ook wel experimentele drugs genoemd.
Je bent dan min of meer proefkonijn, hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

Ik snapte in ieder geval dat ie met RC's drugs als 4FA enzo bedoelde, daarom citeerde ik hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Tijd voor een nieuwe poll btw? Of wacht je soms totdat ik gestemd heb Daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ja, nepperts. Ga dan achter het CS lopen wouzen als je alleen voor de drugs gaat

Voor de drugs EN de muziek gaan. 2 vliegen in 1 klap :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Almighty schreef:

Voor de drugs EN de muziek gaan. 2 vliegen in 1 klap :clap:

Op Freaqshow ga ik na een half jaar pauze nog is XTC doen, om eerlijk te zijn ga ik dan ook deels voor de door god verboden middelen. :P In ieder geval meer dan normaal het geval is. Gewoon omdat het zo'n speciale gelegenheid is met oud- en nieuw en ook nog is na een half jaar pauze. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

Netjes Wesley!

Laatste keer dat ik mdma solo deed was op Xqlusive NC, zit eraan te denken om op Freaqshow ook weer eens eraan te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 23:03 

Hardtraxxer

Ik ga bij qlimax na 2 maanden weer is aan de xtc! :)
En Freaqshow uiteraard ook! :D
Pas ook 4fmp geprobeerd maar daar voelde ik niks van, alleen beetje praterig en wel relax maar voor de rest niks geen energieboost ofzo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

Misschien vanavond truffels eten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:29 

Donateur

Als je naar Freaqshow gaat om iets anders dan drugs en naar de klote gaan ben je niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Als je naar Freaqshow gaat om iets anders dan drugs en naar de klote gaan ben je niet goed.

Hoezo dat nou weer dan? :huh: Ik ben de bob naar Freaqshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 22:56 

Hardtraxx Elite

Er naar toe is geen probleem. Je moet ook nog terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 01:40 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Hoezo dat nou weer dan? :huh: Ik ben de bob naar Freaqshow.

Jij bent de enige die bob wilt zijn op oud & nieuw. Gefeliciteerd. Je bent nu officieel de grootste retard van de aarde en omliggende planeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 12:57 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:
Almighty schreef:
Wat zijn brain zaps?

Soort schokjes in je kop, aanwezig bij flink serotoninetekort ( dacht ik ). Schijnt inderdaad flink vervelend te zijn :P.

Dat eerste klopt, dat 2e niet. Het komt voor bij gewenning. Als je dus te veel of te vaak een drug neemt, dan kan je lichaam aan de stof gewend geraakt zijn. Als je die stof dan niet meer binnen hebt, dan gaat je lichaam protesteren en 'schreeuwt' het om die stof opnieuw binnen te krijgen door middel van schokjes in je hersenen. Dat zijn brain zaps. Op zich wel een leuk fenomeen, tenminste als je het niet op de verkeerde plaats op de verkeerde plek krijgt. :P

Ik heb het ook één keer gehad. Gewoon eenmalig. Dat was na gebruik van een pilletje verder niks geks o.i.d.
Ook gebruik ik maar een stuk of 4/5 keer per jaar. Zou dit dan wel hetzelfde zijn geweest of is het iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 15:27 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Had op Hard Nation toch maar niet meer Dextro Amfetamine oraal gedaan. Zag er te weinig voordelen in ten opziche van de nadelen. :P Heb wel weer paar puntjes gepakt ervan daar, wederom knalde na 1 puntje de energie en (ernstige) praatkick er al gigantisch hard in. xd Ook weer paar uurtjes op kunnen doorgaan zonder opeens vollebak te moeten gaan bijpakken om goed door te kunnen djenzen. Blijft een fascinerend goedje, alleen dat was de tweede keer op korte tijd dus nu tot Loudness helemaal noppes meer.

Heb alleen bij dat spul het gevoel dat ik na meerdere puntjes mijn coördinatie en ritme gevoel een beetje kwijt raak. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Truffels :lol:
Die dingen zijn ranzig als de pest, maar ik heb me ballen uit me broek gelachen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 17:52 

Almighty schreef:
Wat zijn brain zaps?

Oftewel hypnagoge schokken http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypnagoge_schok of http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI_disco ... n_syndrome

Na Rebirth 2011 2 weken last van gehad. Elke keer als ik ff lekker zat in een stoel oid vloog er weer een schok door mijn lichaam waardoor ik weer op het puntje van mijn stoel zat. Op het begin wel geinig maar later nogal irritant. Ook enorm veel last van gehad tijdens het in slaap komen de eerste avonden, om de 5 minuten "viel" ik wakker oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 17:56 

Ah zo'n gevoel alsof je in je droom van de stoep valt oid? knaker irritant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ah zo'n gevoel alsof je in je droom van de stoep valt oid? knaker irritant xd

Nee dit is irritanter... je voelt soms echt een schok in je hoofd of ziet een witte flits. Dat half dromen is altijd wel geinig maar brain zaps zijn klote xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 18:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
Jij bent de enige die bob wilt zijn op oud & nieuw. Gefeliciteerd. Je bent nu officieel de grootste retard van de aarde en omliggende planeten.

Laat die jongen verstandig zijn :)

Ik ben iig trots op je chris ^^
Ik heb besloten om op Freaqshow ook alleen maar aan de drank te gaan. Weer eens een 'normale' oud&nieuw vieren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 20:21 

Donateur

xd
Vorige  1 ... 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic