Chukkels schreef:
Dat aantal is de afgelopen tijd toch flink teruggelopen, zoals ik begrijp. Ik denk dat heel veel HT'ers het wel een beetje gezien hebben met MDMA. Logisch ook, want zo fascinerend is de drug niet meer in vergelijking met andere dingen.
Zit ook wel een kern van waarheid in, maar persoonlijk snap ik eigenlijk niet waarom ik MDMA altijd zo geniaal vond op feesten. Het heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van andere euforische uppers, met uitzondering dat je ervan kan hallucineren en je extreem wazig wordt. Het heeft echter veel meer nadelen dan voordelen. Ik noem: geheugenverlies, jezelf verliezen, zin om te dansen verdwijnt en zo kan ik nog wel even doorgaan. MDMA is niet een drug voor op hardstyle-feesten. Waarom ik daar pas in het afgelopen jaar achterkwam? Geen idee, toch de koppigheid en mee willen doen met de 'hype' denk ik.
Zeer herkenbaar. Sinds ik gestopt ben met de pillen zit ik ook een stuk beter in mn vel. Hell, mn drugsgebruik is de laatste tijd zelfs enorm gekelderd. Waar ik ook wel blij mee ben. In het begin kon ik nog wel enorm los gaan met pillen op (Bass Academy 2+3 waar je beiden bij was.. Je weet vast nog wel hoe ik daar enorm uit mn stekker stond te gaan.. Of je weet t niet meer, kan ook

). Ik snap ook niet waarom ik het zo geniaal vond op feesten. Hallucineren heb ik nog nooit gedaan van de mdma, zelfs toen niet op onze beruchte Decibel-after-after.