Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:21 

Donateur

Aha :P Ik ben de laatste tijd niet echt actief dus dat heb ik even gemist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:00 

Donateur

Chukkels schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zoeken ze mensen die XTC op een niet-zo-gezonde manier gebruiken.
Dus niet alleen de dosis overschrijden maar bijvoorbeeld ook meerdere keren per maand.
Daar zijn er vast wel een aantal van hier :D

Dat aantal is de afgelopen tijd toch flink teruggelopen, zoals ik begrijp. Ik denk dat heel veel HT'ers het wel een beetje gezien hebben met MDMA. Logisch ook, want zo fascinerend is de drug niet meer in vergelijking met andere dingen.

Nou na een tijdje werkt het ook gewoon niet meer zo fascinerend als al die andere dingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zoeken ze mensen die XTC op een niet-zo-gezonde manier gebruiken.
Dus niet alleen de dosis overschrijden maar bijvoorbeeld ook meerdere keren per maand.
Daar zijn er vast wel een aantal van hier :D

Dat aantal is de afgelopen tijd toch flink teruggelopen, zoals ik begrijp. Ik denk dat heel veel HT'ers het wel een beetje gezien hebben met MDMA. Logisch ook, want zo fascinerend is de drug niet meer in vergelijking met andere dingen.

Nou na een tijdje werkt het ook gewoon niet meer zo fascinerend als al die andere dingen :P

Zit ook wel een kern van waarheid in, maar persoonlijk snap ik eigenlijk niet waarom ik MDMA altijd zo geniaal vond op feesten. Het heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van andere euforische uppers, met uitzondering dat je ervan kan hallucineren en je extreem wazig wordt. Het heeft echter veel meer nadelen dan voordelen. Ik noem: geheugenverlies, jezelf verliezen, zin om te dansen verdwijnt en zo kan ik nog wel even doorgaan. MDMA is niet een drug voor op hardstyle-feesten. Waarom ik daar pas in het afgelopen jaar achterkwam? Geen idee, toch de koppigheid en mee willen doen met de 'hype' denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:43 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Zit ook wel een kern van waarheid in, maar persoonlijk snap ik eigenlijk niet waarom ik MDMA altijd zo geniaal vond op feesten. Het heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van andere euforische uppers, met uitzondering dat je ervan kan hallucineren en je extreem wazig wordt. Het heeft echter veel meer nadelen dan voordelen. Ik noem: geheugenverlies, jezelf verliezen, zin om te dansen verdwijnt en zo kan ik nog wel even doorgaan. MDMA is niet een drug voor op hardstyle-feesten. Waarom ik daar pas in het afgelopen jaar achterkwam? Geen idee, toch de koppigheid en mee willen doen met de 'hype' denk ik.

Zeer herkenbaar. Sinds ik gestopt ben met de pillen zit ik ook een stuk beter in mn vel. Hell, mn drugsgebruik is de laatste tijd zelfs enorm gekelderd. Waar ik ook wel blij mee ben. In het begin kon ik nog wel enorm los gaan met pillen op (Bass Academy 2+3 waar je beiden bij was.. Je weet vast nog wel hoe ik daar enorm uit mn stekker stond te gaan.. Of je weet t niet meer, kan ook xd). Ik snap ook niet waarom ik het zo geniaal vond op feesten. Hallucineren heb ik nog nooit gedaan van de mdma, zelfs toen niet op onze beruchte Decibel-after-after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Je vond het mooi omdat het simpelweg mooi wás. Dat je nu betere middelen kent en gebruikt doet niets af aan het feit dat pillen fijn spul zijn, je kan het nu enkel vergelijken met.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:59 

Chukkels schreef:

Zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:17 

Je moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:18 

OH NO I DIDN'T!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:27 

Chukkels schreef:
Het heeft geen enkele meerwaarde ten opzichte van andere euforische uppers, met uitzondering dat je ervan kan hallucineren en je extreem wazig wordt. Het heeft echter veel meer nadelen dan voordelen. Ik noem: geheugenverlies, jezelf verliezen, zin om te dansen verdwijnt en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Hangt er maar net af hoeveel je neemt. De een kan er beter mee omgaan als de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:28 

Donateur

Mwa ook met een (te) lage dosering treden bovenstaande effecten op bij MDMA vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf MDMA fantastisch vinden en zou niet weten waardoor ik het anders echt zou kunnen vervangen als ik niet aan de meph wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:15 

PNXRMX schreef:
Ik blijf MDMA fantastisch vinden en zou niet weten waardoor ik het anders echt zou kunnen vervangen als ik niet aan de meph wil.

Is er een reden dat je niet aan de meph zou willen? (just wondering)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:51 

Hardtraxx Veteran

Gezondheid vooral. Moet eerlijk toegeven dat ik me niet heel erg heb verdiept in de risico's, maar het feit dat je echt hoge dosissen nodig lijkt te hebben + het verslavende effect + duidelijke fysieke schade bij overgebruik (en soms ook bij minder) + veel minder bekend op lange termijn. Ik heb gewoon het idee dat het vrij smerig (schadelijk) spul is, waarvan ik liever niet ontdek hoe lekker het is.

EDIT: Beetje rondneuzen op internet bevestigt overigens gewoon wat ik dacht. Teveel risico's (ik heb al enigszins slechte circulatie naar handen en voeten). Ga ik niet aan beginnen. Lang leve M :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 02:45 

Hardtraxx Addict

Ik ben echt helemaal klaar met mdma, nadelen stapelen zich op en de voordelen worden steeds minder. Zit al langere tijd te twijfelen om de alternatieven eens te proberen. 4fa nu dus al een tijdje gedaan, maar wil toch echt eens een keer meph gaan doen ^^.

Is Loudness hier een goeie voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 02:58 

Hardtraxx Veteran

Laatste keer mdma was idd niet op een hardstyle feest, en daar ben ik blij om. Ik ga altijd zo zweven van mdma, en op een HS feest wil ik gewoon keihard stampen :P Dus voor mij geldt: ik zal niet (vaak) meer mdma doen op een HS feest... op Wish heb ik bij de House-stage ook echt staan zweven, dat was te fijn voor woorden... HS is me dan gewoon te druk. Maar er zijn genoeg andere middelen om keihard los te gaan (waaronder gewoon water en red bull ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:05 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Gezondheid vooral. Moet eerlijk toegeven dat ik me niet heel erg heb verdiept in de risico's, maar het feit dat je echt hoge dosissen nodig lijkt te hebben + het verslavende effect + duidelijke fysieke schade bij overgebruik (en soms ook bij minder) + veel minder bekend op lange termijn. Ik heb gewoon het idee dat het vrij smerig (schadelijk) spul is, waarvan ik liever niet ontdek hoe lekker het is.

EDIT: Beetje rondneuzen op internet bevestigt overigens gewoon wat ik dacht. Teveel risico's (ik heb al enigszins slechte circulatie naar handen en voeten). Ga ik niet aan beginnen. Lang leve M :D

Kan je misschien een linkje sturen met de risico's? Vind ik wel interessant :) heb het nog nooit gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:06 

Kut mdma

Loudness weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

Hier genoeg enge verhalen:
http://www.drugs-forum.com/forum/tags.p ... one+health

En idd, m is vooral lekker op feesten waar je niet erg veel om de lineup geeft/niet alles mee hoeft te krijgen. Zou het wel weer op een mainstream feest willen doen met een redelijke, maar niet fantastische lineup om lekker te zweven. Hardbass mss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Er zijn ook genoeg goede verhalen over. Verder, ik heb persoonlijk nog nooit iemand gekend die slecht ging op meph of daar achteraf problemen mee heeft gehad. Ligt dus volledig aan de persoon. Mepb is en blijft gewoon :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:07 

Hardtraxx Veteran

Ja natuurlijk ligt het ook aan de persoon, maar ik heb geen zin om erachter te komen dat ik 1 van die personen ben en 2 weken niet kan lopen bij wijze van. Paarse ledematen lijken me fucking eng :-/
Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat het op dat gebied ook niet schadeloos is voor degene die er niet paars van worden. Wie weet is over 3 jaar heel je bloedsomloop vertyft en heb je je plotselinge overlijdenskans vergroot met een factor 5 oid. Mijn pa heeft hartproblemen gehad vanwege verstopte vaten (als gevolg van roken). Als je ze erg gaat zitten vernauwen heb je veel minder verstopping nodig om dezelfde problemen te hebben lijkt me.

Ik weet overigens dat de kans ook redelijk groot is dat alles prima gaat en me niks overkomt, maar ik heb daar wellicht hogere eisen in dan de meeste. Voor mij moeten de risico's erg laag zijn. Daarom word ik nooit meer echt dronken, blijf ik van pep combi's af, geen coke, geen meph, en hou ik het bij rc's waar geen duidelijke schade mee aan wordt gericht en iig geen directe risico's aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:17 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
en hou ik het bij rc's waar geen duidelijke schade mee aan wordt gericht en iig geen directe risico's aanwezig zijn.

Nou wil ik je niet opdringen om meph te gaan proberen ofzo, maar dit komt wel heel hypocriet over. Bij bepaalde RC's is nog minder van bekend dan van mephedrone en daar is het dus ook totaal niet bekend wat de gevolgen voor lange termijn kunnen zijn. Misschien zijn die wel net zo erg of nog erger dan bij mephedrone. Wat ik weet van 4-FMP is in ieder geval dat het schadelijker is dan mephedrone, in vergelijking. Ja, als je een capsule neemt van 160mg 4-FMP, is er weinig aan de hand op korte termijn, maar dat is ook met een dosis van 160mg 4-FMP in een capsule. Neem je echter een capsule van 250mg 4-FMP, doe je meer schade aan je lichaam op korte/directe termijn, dan een capsule van 250mg mephedrone. Snuif je 100mg 4-FMP, doe je meer schade aan je lichaam dan 100mg mephedrone snuiven. Ja, 4-FMP werkt langer, mephedrone moet je vaker bijpakken. Maar de schade die jij relativeert bij RC's als 4-FMP is absoluut niet te onderschatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:19 

Hardtraxx Addict

Waarom niet gewoon pep, dat is ook fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:
Waarom niet gewoon pep, dat is ook fijn.

Pep is handig en daar is alles mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:26 

Donateur

De meest vervelende bijweking die ik ondervind is dat ik een halve week soort van verkouden ben en die geur in mn neus blijft hangen. Verder weinig last van vervelende paarse of dodelijke dingen. Maar goed op een periode dat ik het wekelijks nam ben ik ook niet zo vaak bezig met dat spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De meest vervelende bijweking die ik ondervind is dat ik een halve week soort van verkouden ben en die geur in mn neus blijft hangen. Verder weinig last van vervelende paarse of dodelijke dingen. Maar goed op een periode dat ik het wekelijks nam ben ik ook niet zo vaak bezig met dat spul.

Lang leve de inflatie en beschikbaarheid :P
Vorige  1 ... 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic