Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:06 

Was erg gaaf die dex :D!

Helaas heb ik mn knie kankerhard gestoten en hij doet nu echt ontzettend veel pijn, ben bang dat ik het komende weekend niet naar hardnation kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:46 

Hardtraxxer

Zaterdag voor het eerst 4fmp gedaan!
Maar het was nou niet echt wat ik er van had verwacht, of dat het slechte kwaliteit was ofzo geen idee maar voelde er amper wat van.
die capsule was nou ook niet bepaald klein en zat een beste hoop in dus dus waar het aan lag, geen idee?
als ik losgaan had ik meer het idee dat het uit mezelf kwam, dan van dat spul.
daarna maar wat puntjes pep gedaan en toen ging het wel redelijk maar niet echt wat ik had verwacht.
Enige wat ik merkte is dat ik redelijk praterig werd en lopen wel leuk vond xd
Voor de rest werd ik er me gevoel meer relax van dan kneiteractief helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:03 

Wat ben ik blij met de nieuwe aanwinst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:08 

Strep schreef:
Frazyr schreef:
Mensen al eens een pre workout gebruikt voor een feest?
Van mijn huidige pre workout krijg ik een lang durende energie boost en adrenline rush... heel raar.. heb nog nooit mdma of iets dergelijks gebruikt maar ik vroeg me af of dit een heel gek idee was.

Dat heb ik vroeger een aantaal keer gedaan.
Vond het opzich wel grappig, had dan het eerste +- anderhalf uur wel een boost.. Maar ik had daarna wel vaak een comedown dus dat was minder chill. En ik ga er ziek veel van zweten, nog meer dan van welke andere drug ook dus dat was ook niet zo fijn.

off-topic/genietmomentjes-t13885-8950.html#p906220

Macmicheal schreef:
Stiekem moet ik wel een beetje lachen om sommige junks hier die geen fuck gaan bereiken :$.

Je gaat zelf geen fuck bereiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:30 

Hardtraxx Elite

Vriend van me heeft een strip met dexamfetamine sulfaat (5mg) gekregen.
Nu ga ik dat echt niet snuiven met bindmiddel en al. Maar hoeveel mg is een voelbare dosering voor een beetje boost op een feestje? Wil het op m'n verjaardag tijdens Frontliner misschien wel eens gok aan wagen, aangezien ik die zondag ook visite over de vloer heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:30 

jRn schreef:
Nu ga ik dat echt niet snuiven met bindmiddel en al. Maar hoeveel mg is een voelbare dosering voor een beetje boost op een feestje? Wil het op m'n verjaardag tijdens Frontliner misschien wel eens gok aan wagen, aangezien ik die zondag ook visite over de vloer heb.

Gewoon snuiven incl bindmiddel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:38 

Hardtraxx Elite

me gusta schreef:
jRn schreef:

:whistle:
Ik ga overigens ook niet 20 van die dingen eten. 1 of 2 voor een paar uurtjes plezier vind ik prima. Maar als dat niet merkbaar is heeft het voor mij ook geen zin. Iemand ervaringen oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Dankzij een zeker persoon binnenkort weer even aan de 4FA :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:41 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Dankzij een zeker persoon binnenkort weer even aan de 4FA :love:

Heerlijk spulletje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

Maar wat is dan een beetje goede dosering voor een 1e keer 4fa? max 140 mg ofzo...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
jRn schreef:

Nee.. Dat maakt je neus kapot om niets, want je gaat er amper wat van voelen. Zou gewoon elders goeie pep regelen dan.

The Skribbler schreef:
Maar wat is dan een beetje goede dosering voor een 1e keer 4fa? max 140 mg ofzo...?

Mijn eerste keer was 130 mg, een dikke prima was het. Ligt ook beetje aan je gewicht enz. uiteraard. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:51 

Hardtraxx Veteran

Ik had een keer 140mg. Ga er nu iets meer in doen :) heb alleen geen weegschaal dus een foto van m'n vorige capsule is een referentie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:32 

Hardtraxx Addict

me gusta schreef:
Strep schreef:
Frazyr schreef:
Mensen al eens een pre workout gebruikt voor een feest?
Van mijn huidige pre workout krijg ik een lang durende energie boost en adrenline rush... heel raar.. heb nog nooit mdma of iets dergelijks gebruikt maar ik vroeg me af of dit een heel gek idee was.

Dat heb ik vroeger een aantaal keer gedaan.
Vond het opzich wel grappig, had dan het eerste +- anderhalf uur wel een boost.. Maar ik had daarna wel vaak een comedown dus dat was minder chill. En ik ga er ziek veel van zweten, nog meer dan van welke andere drug ook dus dat was ook niet zo fijn.

off-topic/genietmomentjes-t13885-8950.html#p906220

Macmicheal schreef:
Stiekem moet ik wel een beetje lachen om sommige junks hier die geen fuck gaan bereiken :$.

Je gaat zelf geen fuck bereiken!

Kut :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 08:24 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Begin met 1 pilletje en neem na een half uurtje nog 2 bij en je hebt al een lekkere praatkick en de neiging om los te gaan. Het is gewoon hetzelfde als dexamfetamine-poeder, alleen dan zuiverder. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Ga zelf als ik naar Hard Nation ga ook dextro-amfetamine doen. Maar dit keer capsules maken in plaats van door de neus. Ben wel eens benieuwd naar die ervaring, kan je volgens mij ziek lang op teren als ik kijk hoe weinig ik nodig had op Thrillogy van 22 tot 08. (Was daar door de neus)

Dex-amf sulfaat is 71 % hier dus ik ga capsules van 50 mg maken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:25 

Hardtraxx Newbie

Beste mensen,

Om de voorlichting te verbeteren organiseert Unity een aantal groepsgesprekken met mensen over de rol van XTC in het uitgaansleven.
- Ben je tussen de 16 en 24 jaar oud?
- Ga je vaak stappen of naar dance-evenementen?
- Gebruik je regelmatig en nog niet langer dan 3 jaar XTC?

Dan willen wij jouw mening horen! Je krijgt 25 euro vergoeding (irischeque) bij deelname en natuurlijk gaan we vertrouwelijk met persoonlijke gegevens om. Resultaten worden niet gepubliceerd.

De groepsgesprekken vinden plaats op 27 en 28 november van 20.00 uur tot 22.00 uur in Amsterdam.

Vragen? Wil je meedoen?
Stuur dan een mailtje naar [email protected]
Voor meer info check http://­www.­unity.­nl/­
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 21:56 

Firetrap schreef:
lol

zij is wel van Unity, dus niet zoveel lol. maar ze hadden idd wel een beter email adres neer kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
lol

zij is wel van Unity, dus niet zoveel lol. maar ze hadden idd wel een beter email adres neer kunnen zetten.

Die staat er ook ...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 00:59 

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
lol

Die staat er ook ...? :P

vind je [email protected] een fatsoenlijk email adres?
had dan op zn minst gedaan: [email protected]
zo moeilijk is het niet een email aan te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 12:13 

Donateur

Unity schreef:
- Gebruik je regelmatig en nog niet langer dan 3 jaar XTC?­

Dus voor mij is het al te laat :cry: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Wtf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 16:54 

Bierkoning

Ik kom ook al bijna aan m'n 3 jarig jubileum :P Ook al zat er tussen die 1e keer en de keer erna iets van 7 maanden ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:11 

Donateur

Volgens mij zoeken ze mensen die XTC op een niet-zo-gezonde manier gebruiken.
Dus niet alleen de dosis overschrijden maar bijvoorbeeld ook meerdere keren per maand.
Daar zijn er vast wel een aantal van hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Volgens mij zoeken ze mensen die XTC op een niet-zo-gezonde manier gebruiken.
Dus niet alleen de dosis overschrijden maar bijvoorbeeld ook meerdere keren per maand.
Daar zijn er vast wel een aantal van hier :D

Dat aantal is de afgelopen tijd toch flink teruggelopen, zoals ik begrijp. Ik denk dat heel veel HT'ers het wel een beetje gezien hebben met MDMA. Logisch ook, want zo fascinerend is de drug niet meer in vergelijking met andere dingen.
Vorige  1 ... 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic